poniedziałek, 5 listopada 2012

Wypadek w górach! ZDJĘCIA!

Cześć!

Wracam do Was z nowościami :) Dzisiaj ukazał się nowy numer dwutygodnika "Świat Seriali", więc zamieszczam informację o PM, która się tam ukazała. Oto ona:

Relaksujący wypad w Góry Stołowe miał pogłębić i zacieśnić więzi między sąsiadami...

  • Ten wyjazd zmieni wszystko!  Odcinek 1604!!
Ponowne pojawienie się Sandry w życiu Marysi i Huberta jest dla wszystkich stresującą sytuacją. Schultz wpadnie na pomysł, aby zdystansować się od tych wydarzeń. Zaproponuje Szymonowi i Majce wyjazd na wspinaczkę skałkową do Parku Narodowego w Górach Stołowych. Jednak Marysia po tym, jak Kmieciński wyznał jej miłość, nie będzie przekonana co do pomysłu wspólnej eskapady. Dała mu kosza, więc nie rozumie, dlaczego DJ chce z nimi jechać? Kobieca intuicja podpowie jej, że uparty muzyk znów może próbować ją uwieść... i będzie miała rację! Szymon bez zbędnych ceregieli zacznie adorować kruchą blondynkę. Hubert zauważy, że między nimi coś iskrzy...

Przepraszam za jakość zdjęć, ale coś tam chyba widać :) Klikając na zdjęcie, zobaczycie je w powiększeniu! :)





I reszta zdjęć (są również na facebooku) :

IMPREZA U SZYMONA!


 

 
 



 

 

MIESZANKA ;D

 

 

 


Koniec :) Mam nadzieję, że Wam się spodobało :) 
Pozdrawiam!

17 komentarzy:

  1. Wydaje mi się że Hubert albo straci pamieć, albo będzie sparaliżowany. bo wątpię żeby umarł. bo było by to za piękne.tzn zbyt proste zeby Szymon w taki sposób był z Majką. a poza tym przeciez Sandrze pomoże. więc bedzie zył i nic mu nie bedzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale sandrze będzie pomagał jeszcze przed wypadkiem,więc niewiadomo co z nim będzie,mam nadzieję że nie spadnie przez szymona,bo szymon to taka pozytywna postać i ten jego słodki uśmiech

    OdpowiedzUsuń
  3. Na Wikipedii przeczytałam, że Artur i Berenika znowu będą razem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czemu tak długo nic nie dodajesz??????

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie... to juz nie jest ten sam blog co kiedyś.. kiedyś to czeste wpisy i duzo komentarzy a teraz same pustki ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na innych blogach już dawno są dodane nowe streszczenia i zwiastun. Tosiu co się z Tobą dzieje?! kiedyś tak uwielbiałam ten blog a teraz naprawdę zniechęciłam się. Już od ponad tygodnia nie ma żadnego wpisu i nie możesz powiedzieć, że nie było żadnych informacji dlatego nic nie dodawałaś bo streszczenia i zwiastun są już dawno...

    OdpowiedzUsuń
  7. Znudziło się Tosi prowadzenie bloga ;) Ja też tu zaglądam codziennie i stwierdzam, że to już nie to samo co kiedyś. Blog umiera śmiercią naturalną.

    OdpowiedzUsuń
  8. No dokładnie na blogu pustki, informacje są - pewnie Tosia powie, że nie ma czasu a blog to jej dodatkowe zajęcie. Blog umierrra śmiercią naturalną tak jak inne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy wy przypadkiem nie zapomnieliście o tym, że Antonina ma swoje prywatne życie ? Szkoła, dom, znajomi. Powinniście się cieszyc, że prowadzi tego bloga, bo jest jednym z najlepszych, no najlepszych jakie znam o tym serialu. Inne blogi tylko kopjują od niej informacje. Ja to doceniam i licze, że nie zrezygnujesz z prowadzenia bloga pomimo wszystkiego.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. jak mogą od niej kopiować jeśli mają nowsze info, których tutaj nie ma? ;)
    Kiedyś wchodziłam na tego bloga codziennie,bo tak też pojawiały się nowe posty, a teraz nawet po tygodniu nie ma nowego! Jestem bardzo tym rozczarowana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również jestem bardzo rozczarowana, ale Antonina jak już napisze notkę/ skopiuje to napisze pewnie, że nie miała dostępu do internetu bądź była na jakimś wyjeździe czy coś. Ja rezygnuje z tego bloga ;( A kiedyś go broniłam za każdym razem gdy ktoś go wyzywał itp. ale teraz to już koniec przeprowadzam się na inną stronę i już pierwszym stroną na którą wejdę jak wejdę na komputer już nie będzie ten blog.... ;(((( tylko inny który bardzo mi się spodobał i autor nie marudzi, że ma własne życie itp. Po to się zakłada bloga aby go prowadzić a nie ciągle zaniedbywać go to już nie ma sensu ;( jak dla mnie.
    Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co zanim coś napiszesz to się zastanów, bo bez kitu takie gadanie jest żenujące. Twoja sprawa czy rezygnujesz z czytania bloga, pomyśl pierw że Antosia ma swoje życie prywatnie , szkoła, rodzina , znajomi i nie ma czasu przesiadywać na kompie cały dzień żebyś miała co czytać o PM a i tak serial zszedł na psy bez obrazy. Prowadzenie bloga nie jest najważniejsze nie ma czasu i już, cieszmy się że wgl co kolwiek jest na blogu bo tak naprawde to ja wchodzę tylko na ten blog bo nie mam ochoty buszować po necie i szukać bloga co kopiuje z czyjegos bloga jak mam pod ręka ten zajefajny blog. Ja rozumie że Ona nie ma czasu na przesiadywanie na blogu bo też ma swoje zajęcia tak jak każdy z nas no chyba że ty nie masz co robić i siedzisz cały dzień na komputerze ; ] bez obrazy;p i wgl to to dotyczy wszystkich którzy uważają tak jak pani wyżej ;D

      Usuń
  12. Hubson przecie to sie wkłada do .... a ten nic postał jeszcze troche na skałkach i spadł KONIEC

    OdpowiedzUsuń
  13. widac, ze autorom koncza sie pomysły..... jak hubert nie bedzie soba po wypadku to tracicie 7 fanów mnie i moich synów ...... domagam się powrotu aktora który mówi " co kur.. lej te cole... :D :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Co mówi Ulica? don anlfonso?

    OdpowiedzUsuń
  15. nie jest dobrze, handel ryba idzie zła strone.

    OdpowiedzUsuń
  16. WYjmuj Bydlaka !! MASZ !

    OdpowiedzUsuń