sobota, 7 kwietnia 2012

Streszczenia odcinków 1494 - 1498!! ZDJĘCIA I ZWIASTUN!!!

Hej!

Mam dla Was kolejne streszczenia PM.
Bezimienny, pod poprzednią notką napisałeś link do jakiegoś tam bloga o PM. Skoro autor tego bloga ma streszczenia szybciej, to bardzo dobrze. Czytaj je na tamtym blogu, a nie na moim. Są święta i duuużo obowiązków, niestety nie mam czasu spędzać całego dnia przed komputerem w poszukiwaniu newsów o PM. Mam nadzieję, że nie będę musiała czytać takich komentarzy i jakby nie patrzeć reklamy innego bloga ;)
No, a teraz streszczenia:

1494

W trakcie remontu Robert przez przypadek strąca flakonik z cennymi perfumami Anety. Koledzy Adriana kolejny raz odwiedzają go podczas treningu. Paweł staje w jego obronie. Sabina chce, by Grażyna choć na chwilę zapomniała o chorobie. Zabiera mamę do salonu mody, gdzie Daga prezentuje jej przygotowane specjalnie dla niej nakrycia głowy. Kobiety świetnie się bawią.


1495

 Hubert prosi Pawła, by obiecał mu, że zaopiekuje się Julką i Marysią, jeśli jemu coś by się przytrafiło. Krzyżanowski nie rozumie intencji Huberta. Rajmund informuje Sandrę, że Hubert poszedł na współpracę z policją. Tego samego dnia przed kamienicą, w której mieszka Marysia, pada strzał w kierunku Huberta. Troszcząc się o Grażynę, Błażej zaniedbuje Ewę. Dziewczyna czuje, że jej potrzeby są lekceważone. "Kaśka" wspomina chwile spędzone ze Stefani. Ona niespodziewanie zjawia się w jego mieszkaniu.


1496

Marysia nie może pogodzić się ze śmiercią Huberta. W Wadlewie Malwina poznaje Wojtka, siostrzeńca Celiny. Jest nim zauroczona, z wzajemnością. Oboje zachowują pozory obojętności. "Kaśka" nie wie, jak ma się zachować w stosunku do Stefani, ponieważ przed kilkoma miesiącami dziewczyna z dnia na dzień podjęła decyzję o wyjeździe do Stanów Zjednoczonych, mając na uwadze tylko swoją karierę. 


1497

Marysia nie może uwierzyć, że już nigdy nie zobaczy Huberta i od tej pory ona i Julka będą same. Paweł stara się być dla nich wsparciem. Kacper prosi Sandrę, by na czas śledztwa nie wyjeżdżała z miasta. Paweł informuje Anetę, że przed strzelaniną Hubert wypytywał go o Rajmunda Schmidta. Ewa przeżywa rozstaje się z Błażejem. Daga postanawia przygotować dla niej specjalną kolekcję.


1498

 Paweł oferuje Marysi pomoc. Ta odmawia. Anna namawia go, żeby był cały czas przy Majce i ich córce. Tymczasem Ola po raz pierwszy podchodzi do egzaminu na prawo jazdy. Grzegorz przekonuje ją, że jego obecność na placu manewrowym jest wymaganą koniecznością. Stefani wierzy, że Paweł przyjmie ją z powrotem do pracy w "Barbarianie". W barze spotyka Izabelę oraz Marcela, z którym łączy ją coś więcej niż tylko praca.  

 

I czas na zwiastun:
 
 

Pozdrawiam i jeszcze raz życzę Wesołych Świąt! ;)

37 komentarzy:

  1. czytając opisy to widać że coś się w tym filmie dzieje, a oglądając go to wszystko tak naprawdę stoi w miejscu. Nowe postacie... same kłopoty i problemy...nudy. no ale i tak oglądam ten film:)
    ps. Kaśka jest najlepszy:D

    OdpowiedzUsuń
  2. I ta Anka.. nie rozumiem po co ona w tym filmie gra?... Wraca i odchodzi.. Paweł głupi lata za nią i ciągle wybacza.. widać że to tylko film, bo w prawdziwym życiu ciekawe czy tak będzie, skoro to już Agnieszka jest zazdrosna o Anetę, że Mikołaj spotyka się z dziećmi i była żoną..

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy w mojej wypowiedzi pod poprzednia notka narzekalem, ze wolno dodajesz streszczenia? Odpowiedz brzmi: nie, dlatego tez nie musisz sie tlumaczyc i szczerze mowiac nie interesuje mnie to czemu dodalas teraz a nie wczesniej,wazne ze w ogole cos robisz. A tekstem: "Czytaj je na tamtym blogu,a nie na moim" troszke mnie zniechecilas do swojego bloga.
    Nie chce wszczynac tutaj niepotrzebnych klotni,dlatego poslucham sie chyba rady ktora mi dalas w 4 zdaniu tego newsa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dobrze :-) Wiesz, ja po prostu nie widzę sensu w Twoim komentarzu. Wydaje mi się, że troszkę nie na miejscu jest dodawanie w komentarzu treści - streszczenia są już tutaj i podajesz adres (?)
      Na pewno wszyscy podziękowali Ci za tę istotną wiadomość. Ja też nie chcę żadnych kłótni, wyraziłam swoje zdanie, Ty swoje i jest OKEJ. Ciebie nie interesuje co ja robię i mnie również Twoja zachowania nie bardzo obchodzi.Ważne, że wzajemnie szanujemy swoją opinię :) (tzn, mam nadzieję!) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Nie wiem do czego odnosi się to : "I dobrze" ale nie ważne ;) Komentarze są głównie po to żeby wyrażać opinie na dany temat i cieszę się,że szanujesz moje zdanie (ja Twoje również oczywiście ;) ). Ale skoro mowa o komentarzach to chyba rzeczywiście przesadziłem z tym linkiem, w końcu prędzej czy pózniej byś dodała te streszczenia :) Najmocniej przepraszam i pozdrawiam ;)

      Usuń
    3. O matko czytam i nie wierze!;/ Jak ktoś podaje linka do jakiegoś newsa albo wkleja streszczenia to się Antośka nie rzuca więc nie rozumie o co teraz się tak obrusza;/ Wg mnie dobrze że link ze streszczeniami został podany (a to że akurat był to inny blog-no trudno) bo w końcu Bezimienny nie zrobił tego w ramach reklamy bloga tylko żeby podzielić się nowymi informacjami o serialu z innymi a chyba o to tutaj chodzi więc oburzenie Pani Autorki jest tutaj trochę nieuzasadnione bo skoro taka jest konsekwentna to niech strzela fochy też do innych, którzy dodają tu nowe informacje;/

      Usuń
    4. Raz powiedziałam, u siebie nie toleruje linków z reklamą innych blogów i koniec :)

      Usuń
  4. prowadzący ten blog pani,widać że się przykłada,lecz jest bezczelną typiarą i myśli ze ma najlepszy blog a moze i ma.. ale widac ze jestes rozpuszczona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halo halo, a ty czasem nie za daleko się zagalopowałaś/es z tym tekstem???!! Uważaj na słowa... zostawiając taki tekst pokazałeś/as że do zbyt inteligentnych nie należysz... i niczym dobrym sobą nie reprezentujesz.. jak masz jakieś wąty, to wypi***alaj stąd!! ze skargami i zażaleniami do prezydenta!!!

      Usuń
    2. Antosia ma najlepszy blog i rozpuszczona wcale nie jest. Broni swoich racji i jest bezpośrednia. Takiemu imbecylowi jak Ty pewnie to przeszkadza ale to jest zaleta, której taki głąb jak Ty nie zrozumie. Nie podoba się to won!!! nikt Cię tu nie trzyma, a jak nie znasz nikogo osobiście to nie oceniaj. Właśnie pokazałaś/ eś jaką Ty masz kulturę osobistą!!!

      Usuń
    3. Mógłbyś uargumentować swoje zdanie o mnie? Chętnie dowiem się z jakich przyczyn sądzisz, że jestem bezczelną i rozpuszczoną typiarą? :D
      Jak to fajnie, czytać coś takiego od osób, które nie dość, że mnie nie znają to pewnie, gdybyśmy sies potkali twarzą w twarz nie mieliby odwagi powiedzieć mi tego wprost. Dzieci ;/
      PS. Dziękuję Julka i Daria :)) Chociaż wiem, dla kogo mam pisać na blogu :)

      Usuń
    4. Ciekawe jak ty byś poprowadził/a taki blog . ;/
      Może założysz przekonamy się . ;>
      I po co od razu rozpuszczona, bezczelna typiara ??

      Usuń
  5. Jullka dobrze mówi Polać jej!!
    Michu

    OdpowiedzUsuń
  6. super jest ten blog mam go zapisanego w ulubionych i codziennie tu zaglądam ! Tak trzymac! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam pytanie, kiedyś dodawałaś takie długie streszczenia, a teraz tylko 'kopiuj'-'wklej' z telemagazynu... Nie masz już kontaktu z tym źródłem, co pisałaś, żę ci te streszczenia podsyła? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak niestety, na chwilę obecną nie mam kontaktu z tymi osobami, co wcześniej pisały mi dłuższe wersje streszczeń :( Pozostały jedynie streszczenia z telemagazynu. Pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. Tak niestety, na chwilę obecną nie mam kontaktu z tymi osobami, co wcześniej pisały mi dłuższe wersje streszczeń :( Pozostały jedynie streszczenia z telemagazynu. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  8. Błażej rozstanie się z Ewą :D O_o szok :D jest niestały w uczuciach jak chorągiewka na wietrze :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybym znalazła lepszy blog o PM z chęcią przestałabym odwiedzać ten...Autorka również WYDAJE MI SIE( moje subiektywne odczucia - gdyby ktoś osądzał mnie, że nie znam a oceniam) trochę arogancka i zarozumiała - każdego czytelnika należy szanować bez względu na to czy wyraża się pochlebnie czy nie i nie można każdych negatywnych komentarzy usuwać czy na ich podstawie wdawać się w dyskusję...Troszkę niedojżale postępuje autorka. No ale to moje zdanie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj sorry za błąd niedojrzale* - muszę poprawić bo zaraz zobaczę tekst w stylu ,,weź się do słownika dziecko''

      Usuń
    2. PaulinkaLob9.04.2012, 11:27

      Jeżeli ktoś umieszcza link z adresem o innym blogu to ma prawo się odezwać, ponieważ to jest JeJ blog i może mieć swoje zasady. Nie każdy akceptuje reklamy, a ja to popieram :) Poza tym mylisz się mówiąc, że Antosia wdaje się w dyskusje, bo najczęściej nie komentuje tego co się w nich znajduje i wiele razy uprzedzała nas, że będzie usuwać niektóre komentarze, które wzbudzają kłótnie, bo nie chce tego na swoim blogu. I cokolwiek inni i Ty uważacie to ma do tego prawo. I nie rozumiem jak można określać kogoś po przeczytaniu paru komentarzy i wydać jakiś osąd na jej temat. Moim zdaniem takie osoby chcą po prostu zwrócić na siebie uwagę. Pozdrawiam wszystkich :)

      Usuń
    3. I znów brak argumentów -,-
      Nie przypominam sobie, żebym kogoś obrażała czy coś w tym stylu. Każdego szanuje tym bardziej nie wyzywam - a niestety spotkałam się z wyzwiskami w stosunku do mojej osoby. Komentarzy negatywnych nie usuwam, likwiduje jedynie te, które zawierają reklamę. Tych krytycznych absolutnie nie. Z subiektywnej analizy Twojego komentarza, wydaje mi się, że sugerowałaś się wyłącznie innymi komentarzami, zawierającymi ocenę o mnie, gdybyś naprawdę oceniała moje postępowanie na przełomie kilku miesięcy sprawy wyglądałyby trochę inaczej :-) Myślę, że po prostu najlepiej bd (oczywiście wg Ciebie), jak wgl nie będę odpowiadała na żadne komentarze.
      PS. Zapraszam na blog, http://pierwszamilosc-4ever.bloog.pl Bardzo dobrze prowadzony blog, i najważniejsze nie będziesz musiała zaglądać tutaj!

      Usuń
    4. Do wyboru masz jeszcze - http://pmilosc21.blogspot.com/
      Również b.dobrze prowadzony!

      Usuń
    5. Dzięki, z chęcią zmienię.

      Usuń
  10. Fajny blog. a wy niewiem czemu się czepiacie?!! ;0

    OdpowiedzUsuń
  11. I znowu ten Paweł mówi do Anny wróć, beznadziejnie. Bardzo nie lubię tego wątku Paweł-Anna

    OdpowiedzUsuń
  12. Antosiu,
    mi sie wydaje, ze powinnas jako prowadzaca bloga byc bardziej otwarta dla czytelnikow, ktorzy maja zastrzezenia.
    I nie wiem czy Ty rowniez ale ja znalazlam w komentarzu Bezimiennego pewien wazny przekaz dla Ciebie - mianowicie zwrocenie Ci uwagi o podejscie.
    "Nie podoba Ci sie to idz czytac innego bloga'' - to jest chamstwo, ktore nie przystoi osobie, ktora prowadzi bloga.
    Twoim zadaniem jest zachecanie czytelnikow i przychylnosc.
    Natomiast reklamy nie toleruj - usuwaj je uprzedzajac z gory.
    Jesli pojawiaja sie osoby, ktore Cie obrazaja to rowniez usuwaj takie komentarze.

    Generalnie jestem zdania, ze kazdy komentarz w ktorym sa przeklenstwa i obraza powinien zostac usuniety.
    DLatego tez nie tylko ten, w ktorym ktos napisal, ze jestes ''rozpuszczona'' ale i ten ponizej, ktory napisala Jullka.
    Wykazala sie rowniez brakiem kultury, chamstwem i takie niewychowane osoby psuja wizerunek fajnego bloga.
    Jesli chcesz byc fair to nie usuwaj tylko komentarzy przeciwko Tobie (choc jesli sa w nich wyzwiska i wulgaryzmy to jak najbardziej) ale rowniez te, w ktorych ktos mimo, ze staje po Twojej stronie ma slownictwo z rynsztoku i pokazuje ten sam poziom co wulgarny przedmowca.
    Pozdrawiam i dziekuje za newsy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100% !

      Usuń
    2. Ja też!

      Usuń
    3. Anonimowy! Muszę coś po raz kolejny napisać. Powtarzać po raz n-ty nie mam siły. Więc się pytam!.Wskażcie mi komentarz, który zawierał coś negatywnego na mój temat a go usunęłam. NIGDY TAK NIE ZROBIŁAM. I kurczę, mam tego dość. Ile razy mam mówić, NIE USUWAM KOMENTARZY, KTÓRE ZAWIERAJĄ ZŁĄ OPINIĘ NA MÓJ TEMAT! Powtarzam i powtarzam, a niektórzy nie mogą tego zrozumieć. Na tym chciałabym zakończyć ten temat. A od dzisiaj chyba przestaję być dobra i miła, wyszło i tak wszystko przeciwko mnie. Poważnie pomyślę na tym, żeby w ogóle nie odpisywać na żadne komentarze. Bo chcę być fair, utrzymywać kontakt z czytelnikami, ale tak się nie da! I tak znajdzie się ktoś, kto wmawia mi coś, czego w ogóle nie zrobiłam.
      Jestem otwarta na zastrzeżenia, nie oczekuję tylko pochwał - pamiętam, jak ktoś zwrócił uwagę o to, że jest za mało moich słów w notkach - postarałam się to zmienić.
      Wiem, jakie mam zadania. Ale wybacz (nie mówię o Tobie czy Bezimiennym) po co mam zachęcać ludzi, którzy np. nazywają mnie bezpodstawnie bezczelną osobą. Mi wystarczą Ci czytelnicy, których mam. Oni potrafią raz porządnie skrytykować, i wytknąć mi błędy, które się zdarzają a raz pochwalić. Takie osoby szanuję.Nie wymagam dużo, prowadzenie bloga to tylko moje hobby :)
      PS. Przypominam, że temat bloga to PM nie Antonina, tak dla formalności. Pozdrawiam! Dziękuję za opinię, choć niestety z tym usuwaniem negatywnych komentarzy absolutnie się nie zgadzam, ponieważ tak nie robię :)

      Usuń
    4. Zgadzam się z tobą w 1000% i choć powiedziałaś że chcesz zakończyć ten temat to chciałam tylko napisać że jesteś najlepsza i nikt ani nic tego nie zmieni ;) a i że jestem twoją największą fanką!!;)
      Pozdrowienia, Natka :)

      Usuń
    5. Ogólnie to chciałabym zwrócić uwagę, ze to jest blog o PIERWSZEJ MIŁOŚCI a nie o Antosi, fanach bloga czy też życiu prywatnym aktorów!!!

      Usuń
  13. O ludzie.... I Paweł jeszcze ją prosi żeby wróciła!!! Scenarzyści chyba nie mają pomysłu na to co zrobić z Anką i bez przerwy uczepiają ją do Pawła. Ja już miałam nadzieję, że ją zostawi i pozna jakąś fajną dziewczynę, albo wróci do Marysi. Ten serial co raz mniej mi się podoba. Czy Anka w szale ma mu pół rodziny powybijać, żeby ją wreszcie zostawił?! Bez przerwy wszystko jej wybacza!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie racja! Chyba nie mają do kogo jej podłączyć, brak pomysłów i serial robi się pomału jak moda na sukces.
      http://superseriale.se.pl/seriale/agnieszka-wlodarczyk-chce-miec-dziecko-z-mikolajem-krawczykiem-zupelnie-jak-w-pierwszej-milosci_250537.html

      Usuń
    2. brak mi słów co do działań "marchewki" (A.W.)!

      Usuń