wtorek, 10 kwietnia 2012

Czołówka PM :)

Hej!
Mam dla Was newsa, przeczytałam na stronie - http://tvpolsat.info, że gotowa już jest nowa czołówka serialu "Pierwszej Miłości". Zacytuje słowa, które się tam ukazały dwa dni temu:

 "Zakończyły się prace nad nową czołówką „Pierwszej miłości” – poinformowała ATM Grupa, producent serialu, na swoim profilu na Facebooku. Gotowa czołówka czeka jeszcze tylko na ostateczną akceptację. Od niej uzależniony jest więc termin pojawienia się materiału na antenie. Przypomnijmy, że pierwotnie ATM Grupa informowała o planach wprowadzenia nowej czołówki już w marcu.

Warto dodać, że widzowie „Pierwszej miłości” od pewnego czasu zwracali uwagę na to, że
obecna czołówka serialu jest już nieaktualna, ze względu na rezygnację z gry części aktorów oraz nowe związki uczuciowe bohaterów produkcji."

Ciekawe, czy to prawda. Już raz pojawiły się informacje dot. nowej czołówki. Poczekamy, zobaczymy :)


 A już dziś w PM:

 

 Paweł planuje kupno nowego auta. Kaśka daje mu namiary do swojego sprawdzonego dealera samochodowego.


 Daga przypomina sobie szczegóły ostatniej rozmowy z Mikserem, w trakcie której wspominał o planach zwiedzania okolicznych sztolni. Dzięki temu akcja poszukiwawcza obiera jakiś konkretny kierunek. Hubert czuje się oszukany przez Sandrę. Obdarzał ją do tej pory zbyt wielkim zaufaniem, w konsekwencji czego, nie zauważył, kiedy wciągnęła go w swoje brudne interesy. Jak się okazuje Sandra pracuje na zlecenie Rajmunda Schmidta. Hubert pod pretekstem odwiedzin Julki liczy na spędzenie czasu w towarzystwie Marysi. Anna przychodzi do mieszkania Pawła by odebrać swoje ostatnie rzeczy.

W najnowszym numerze Świata Seriali nie pojawiło się coś, czego już byśmy nie wiedzieli. 
Napisali o pojednaniu Majki i Anny, śmierci Huberta, Były też streszczenia odcinków, ale tylko do 1497. Pojawił się również plakat Anety Zając, więc fanów zachęcam do kupienia ŚS :-)

Oto pomniejszenie plakatu :)   

Pozdrawiam i informuję, że od dziś komentarze będą moderowane - nie chcę niepotrzebnych kłótni, skupmy się wyłącznie na serialu PM.

25 komentarzy:

  1. Dla mnie jest skandalem zachowanie Majeczki względem Marka. Naskoczyła na niego jak na dziecko, które coś przeskrobało. Marek może wpuszczać do mieszkania kogo chce. Poza tym, z Anką zaczęło się coś złego dziać przez kłamstwa Świętej Marysi wobec Pawła. W mojej opinii, gdyby Majka nie oszukiwała Pawła, że ma dziecko, to Anka nie zachorowałaby psychicznie. Majka w dużej mierze sama przyczyniła się do tego swoim fatalnym zachowaniem do tego porwania. Nie interesuje mnie ich życie realne, bo nikt z was nie wie jak było i jak jest na prawdę między nimi. Skupcie się tylko na serialu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę.
      Szczerze to nie lubię Marysi w tym serialu. Zachowuje się jakby była najważniejsza, tylko jej zdanie się liczy.

      Usuń
    2. Anka wcale nie jest taka święta. Jeszcze gdy Marysia była w ciąży to ona wiedziała, że to dziecko Pawła i nic mu nie powiedziała i nie chciała żeby ktokolwiek mu powiedział więc nie uważam że to porwanie to wina Marysi.

      Usuń
  2. Dla mnie jest skandalem zachowanie Majeczki względem Marka. Naskoczyła na niego jak na dziecko, które coś przeskrobało. Marek może wpuszczać do mieszkania kogo chce. Poza tym, z Anką zaczęło się coś złego dziać przez kłamstwa Świętej Marysi wobec Pawła. W mojej opinii, gdyby Majka nie oszukiwała Pawła, że ma dziecko, to Anka nie zachorowałaby psychicznie. Majka w dużej mierze sama przyczyniła się do tego swoim fatalnym zachowaniem do tego porwania. Nie interesuje mnie ich życie realne, bo nikt z was nie wie jak było i jak jest na prawdę między nimi. Skupcie się tylko na serialu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie :] Cieszę się, że istnieje ten blog.

    OdpowiedzUsuń
  4. Antosiu, dziękuję bardzo za wiadomości o nowej czołówce, myślałam, że się nie doczekamy jej już i ATM o niej zapomnieli...

    chciałabym tylko sprostować pewną sprawę - odpisałaś mi na poprzedni komentarz, że nie usuwasz negatywnych opinii czy krytyki na swój temat - źle mnie zrozumiałaś.
    Nie chodziło mi o to, że źle robisz usuwając krytykę bo nie zauważyłam abyś usuwała komentarze w których ktoś KULTURALNIE podkreślam zwrócił na coś uwagę.
    Apelowałam o to, byś usuwała komentarze w których jest reklama albo obraza lub wulgaryzmy - uważam, że powinnaś usuwać każdy komentarz w którym są przekleństwa, wyzwiska obojętnie pod czyim adresem.
    Skomentowałam to dlatego, że ktoś bezczelnie Ci ubliżył (i powinnaś takie chamstwo usunąć) ale pod tym komentarzem wpisała się niejaka Jullka i zachowała się jeszcze gorzej niż przedmówca, mimo, iż stanęła w Twojej obronie to popisała się słownictwem dobrym dla menela spod sklepu - jako jedna z Twoich stałych czytelniczek zwróciłam na to uwagę, bo bardzo mnie to zniesmaczyło.
    Nie mam ochoty czytać ''kur***, Dziw**, wypier***'' i innych tym podobnych bez wzgledu na to po czyjej stronie stoi autor takich ohydnych słów.
    Tu wchodzą też dzieci kilkunastoletnie, trzeba też o nich pomyśleć by takich świństw nie musiały czytać.

    Jeszcze raz dziękuję i gorąco pozdrawiam, mam nadzieję, że wyjaśniłam tę sprawę, byś nie myślała, że Cie o coś oskarżam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, zle mnie zrozumialas wczesniej.
    Nie osadzam Ciebie ani nie oskarzam o usuwanie krytyki Twojej osoby tylko wlasnie pisalam, ze powinnas usuwac kazdy komentarz w ktorym jest reklama, obraza lub wulgaryzmy BEZ WYJATKU.
    Jak ktos Ci pisze, ze jestes rozpuszczona taka i owaka to nie tyle, ze masz prawo a wrecz POWINNAS takie glupoty usuwac.
    Jako Twoja stala czytelniczka nie lubie czytac ''kur**, dziw**, wypier*****'' i tym podobnych dlatego jestem ZA - to bylo poparcie dla Twojego podejscia.
    No a pod komentarzem wpisala sie niejaka Jullka, ktora zaczela sobie uzywac i mimo, ze stanela jakby w Twojej obronie to swoim brakiem kultury psuje wizerunek bloga - powinnas rowniez bez zastanowienia usunac natychmiast ten wulgarny komentarz, moze w ten sposob nauczysz troche ludzi kultury i szacunku bo jednak jakby nie patrzec osoba, ktora tu wyrzuca swoje bluznierstwa nie szanuje Twojej pracy psujac wizerunek calego bloga.
    Tu wchodza tez kilkunastoletnie dzieci i to czytaja - wez to pod uwage.

    A chamstwem sie nie przejmuj - bylo, jest i bedzie.
    Wielu Ci bedzie dokuczac tylko z samej zazdrosci....

    Dziekuje za informacje o czolowce, juz myslalam, ze o niej zapomnieli i sie nie doczekamy....
    Pozdrawiam goraco i mam nadzieje, ze wyjasnilam niepotrzebna sprawe ;)
    PS. Napisalam wczesniej komentarz ale sie nie pokazal - jesli wiec mimo wszystko po jakims czasie pokaza sie dwa podobne komentarze mojego autorstwa to przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przepraszaj tylko więcej tego nie rób.

      Usuń
  6. Ten blog jest najlepszy! Pzdr ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. A co was to obchodzi czy autorka bloga usuwa komentarze innych czy nie?? wy wchodzicie na ten blog, aby poczytać informacje o PM czy popatrzeć kto kogo wyzywa?? nie kumam... "POWINNAŚ USUWAĆ" a kim Ty jesteś, żeby mówić co Autorka bloga ma robić?? Chyba ona wie co ma robić, tak?? Czytałam komentarze z poprzedniej notki bo nie byłam w temacie i Ja też bym napisała tak jak Jullka. Bo osoba która raz wyzwała kogoś, bądź krytykowała autorkę czy blog lub innych to będzie robić to cały czas. Jak coś jej nie podpasywało to będzie obrażać i wyzywać cały czas.. I wytłumacz mi po co Antośka ma kogoś kto bluźni zachęcać do odwiedzin na blog, skoro ten ktoś jest chamem?? Ja osobiście miałbym gdzieś taką osobę.. i wcale nie zależałby mi aby ta osoba wchodziła na moja str. Czasami pod takimi głupimi komentarzami kryją się właśnie dzieci... reasumując, to właściwie pod tekstami typu "kur**, dziw** itp kryją się gwiazdki, wyrazy nie są skończone. to tylko MY sami sobie możemy myśleć ( i czytamy) co tam pisze..nic jawnie i dosadnie nie jest napisane.. a od uczenia kultury są rodzice, opiekunowie a nie Antośka!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jacy wy jesteście żałośni.... Tego kogo rodzice nie nauczyli kultury, zawsze będzie chamem. I czemu macie pretensję do Antosi?? Najlepiej to by było, gdyby Antosia:

    -co godzine (albo co 5 min.) wstawiała newsy o PM,
    -nikomu nie zwracała uwagi,
    -każdemy przytakiwała,
    -UCZYŁA kultury i dobrych manier,
    -głaskała po główce tych, którzy na jej blogu reklamują inne blogi,

    I może jeszcze udzielała korepetycji z języka polskiego??!!!

    Chociaż i wtedy by sie znalazł ktos taki, kto by to skrytykował, bądź nawyzywał..

    JESZCZE SIE TAKI NIE URODZIŁ CO BY KAŻDEMU DOGODZIŁ!!


    Nie będe się wypowiadać na komentarz Anonimowego, bo szkoda mi słow. Po prostu. Każdy ma swoje zdanie i się tego trzyma.

    Jako wierna fanka bloga Antosi, nie będe tolerować jak ktoś ja wyzywa i ma jakieś nieuzasadnione pretensję!! I gdzieś mam to, co kto o mnie myśli...i czy komuś sie podoba czy nie to co piszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. HEJ! chciałam zwrócić uwagę na pewną kwestię dotyczącą Oli i jej prawa jazdy. Chyba scenarzyści nie pamiętają już, że Ola ma prawo jazdy. Przypomnijmy sobie sytuację, kiedy Mikser i Błażej się upili i ona wzięła kluczyki od ojca i miała odwieźć Miksera. Druga sytuacja kiedy w Bar barianie znowu pili i przyszła zabrała im kluczyki, powiedziała, że ich odwiezie i czeka na dole w aucie. A trzecia sytuacja kiedy chodziła do tego chłopca w szpitalu i pożyczyła samochód od Wekslerowej i pojechała sama gdzieś do matki tego chłopca. A tu pokazują ją jako ciemniare, która nie umie jeździć i Robert ją uczy. Zabawne to jest, że sami się nie kontrolują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja, też się nad tym ostatnio zastanawiałam.

      Usuń
  10. Super ten blog !!! Podziwiam cię , że masz tyle czasu i dodajesz te news... Znam to też bo prowadzę bloga o Julii. Zainteresowanych zapraszam na http://julka-tvn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. czemu nie pokazują sie od razu komentarze??? źle tak jest.. bo ktos pisze pisze, i sie okazuje że na marne bo ty nie wstawiasz ich..:?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarze pojawiają się po moim zatwierdzeniu! I ja uważam, że tak jest dobrze. Nie chcę, żeby ktoś znów obrażał jakieś aktorki, jak było w przypadku Dagi itd. Nie będę wstawiała tylko i wyłącznie tych, które zawierają obrazę (czy w stosunku do mnie, czy postaci występujących w PM czy innych czytelników - nie pozwolę na to) oraz reklamę blogów dot.PM!

      Usuń
    2. O'K. Od dzisiaj Daga to szczuplutka, zgrabna aktorka, oby jak najwięcej rozbieranych scen z nią. Piękne nogi, które prezentuje ubrana w mini budzą zazdrość niejednej dziewczyny. Tak trzymać.

      Usuń
    3. Tylko pozytywne opinie?! Czyli widząc czarne mam mówić białe? Blog tak jak i serial - schodzi na psy. Antonino - nie musisz tego publikować, ale zastanów się do czego to prowadzi?

      Usuń
  12. Dziękuję Wszystkim za wyrażenie opinii. Ale proszę Was bardzo gorąco, żebyśmy skupili się na serialu oraz funkcjonowaniu bloga :) Dziękuję jeszcze raz za zrozumienie :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej ludziska spokojnie, nie musicie sie od razu tak wkurzac dziewczyny!
    Jullka oczywiscie, ze mozesz sie wstawic jak najbardziej ale nie trzeba sie od razu znizac do poziomu tej osoby, ktora cos wulgarnego napisala.
    Chociazby po to, by uszanowac prace Antosi i jej bloga pozostawiajac tu tylko kulturalny slad.
    Wypowiadajac sie w ten sposob (w dodatku jako dziewczyna) wystawiasz sobie nieciekawa opinie tez poza tym, ale to Twoja sprawa.

    Mi sie wydaje, ze jako autor bloga musi dbac o takie rzeczy i usuwac komentarze ktore wygladaja jak napisane przez dresa, ktory skonczyl edukacje na poziomie podstawowki, logiczne, ze nie da rady siedziec 24/h i obserwowac co sie dzieje ale moderowanie komentarzy jest moim zdaniem tak samo wazne jak dbanie o systematycznosc.
    Uwazam, ze Antosia swietnie prowadzi bloga, stara sie i robi wszystko 10 na 10 wiec po co komentarze maja to psuc.
    Poza tym - wszystkich nas laczy to samo - jestesmy fankami PM wiec zamiast sie droczyc kto ma racje zadbajmy tez o czystosc bloga oszczedzajac przeklenstw i nie klocmy sie o pierdoly!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No, nie moge wyjsc z podziwu. No, ale laska z tej Anety. Wyszczuplala i doszla do formy po ciazy. Spojrzcie tylko na te nogi-bajka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obrażać nie można rozumiem a krytykować jeśli w serialu coś lub ktoś mi sie nie podoba?

    Jesli mozna to tak:
    Fake nr. 1 - Ola i jej prawo jazdy które raz jest a raz nie ma,
    nr.2 Maryśka - która przez dosłownie cały odcinek ma mine jak srający kot na puszczy;p ( cały czas smutna albo wkurzona)
    3.ANKA -postać naciągana, wszyscy jej wszystko wybaczają i tak naprawde jej wątek się ciągnie nie wiadomo po co tyle czasu - juz bylo wszystko co mozliwe - strzelanina, bicie, oddawanie szpiku, szpitale, samobojstwa, spiaczki wszystko wszystko....
    4. Hubercik który jest tak naiwny, że głowa mała - straszną ciapę zrobili z niego w ostatnich odcinkach...
    5. Daga - jakoś nie lubie tej postaci, a i sama aktorka nie przypadła mi do gustu - ma bardzo specyficzną urodę, nie mogę wyczuć czy ona jest gruba czy w ciąży czy co. A poza tym taka krzykliwa, zgryźliwa, postać bezrefleksyjna - taka jest bo jest, a zapowiadała się naprawde fajna.
    6. Tancerzyna - cieszę się, że już w tej kanadzie :p hehe strasznie go nie lubiłam w tym filmie...
    hehehe piszcie jeszcze co was denerwuje lub śmieszy w tym filmie;p

    OdpowiedzUsuń
  16. czy komuś coś wiadomo czy Radek i Sabina się zejdą?

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubie Twój blog:) Lubie Aktorów (nie wiem co chcecie od Dagi) śmieszą mnie podstawowe wtopy reżyserów jak np przytoczone prawko Oli:)A po co tam ta Anka to każdy wie musi pilnować już "swojego". Bo Paweł kochliwy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie napisane i proszę o więcej takich artykułów.

    OdpowiedzUsuń