środa, 14 listopada 2012

Więcej informacji o gwiazdorze w Wadlewie! Streszczenia!

Hej! :)

W sieci pojawiły się nowe informacje na temat gwiazdora, który zawita do Wadlewa. Wcześniej wiedzieliśmy niedużo, ale teraz jest coś nowego:

Pod koniec listopada w Wadlewie pojawi się niecodzienny gość. Cyprian Novak, gwiazdor muzyki pop lat 70-tych i łamacz damskich serc. W tej roli Michał Milowicz, który dołączył do ekipy serialu „Pierwsza miłość”.

 
Pewne kobiece pismo zorganizuje konkurs, w którym do wygrania będzie kolacja z gwiazdorem Cyprianem Novakiem. Był bożyszczem kobiet, koncertował w Polsce i USA. Szczyt jego kariery przypadł na lata 70-te. Prowadził życie pełne wrażeń – był dwukrotnie żonaty, miał pieniądze, tłumy wielbicielek, całonocne imprezy, gdzie strumieniem lał się alkohol.
Randkę z Novakiem wygra Wiktoria, ale odda nagrodę  - Malwinie i Aurelii, które również miały na nią wielką ochotę. Wizyta gwiazdora spowoduje wielkie poruszenie w całym Wadlewie. I z wzajemnością – Cyprian zakocha się w tym miejscu. Na początku, gdy trafi do wsi, czuje kryzys twórczy i zmęczenie życiem. Jednak pobyt w urokliwym Wadlewie sprawi, że Cyprian odzyska chęć  życia. Poczuje, że znalazł tu szczęście i zdecyduje się zabawić w Wadlewie na dłużej. Zaintryguje i zjedna sobie nawet Śmiałka. Zwłaszcza, gdy zaproponuje Śmiałkowi, że odkupi jego gospodarstwo. Aurelia będzie zachwycona tą propozycją. Namówi Śmiałka by sprzedał dom i ziemię, a za pieniądze przeprowadzą się do Hiszpanii, gdzie kupią dom i jacht. Wtedy do akcji wkroczy córka Śmiałka, Emilka. Dla niej gospodarstwo ojca to cały świat. Jak się skończy historia ze jego sprzedażą? Czy Cyprianowi uda się osiąść na stałe w Wadlewie? Jego pobyt tam będzie pełen przygód.

źródło: Świat Seriali

Streszczenia odcinków:


Odcinek 1595
Wyrok sądu nie zezwala Sandrze na opuszczenie aresztu. Hubert zamierza wstawić się za byłą żoną. Po zakrapianej alkoholem imprezie Ola budzi się w mieszkaniu Szymona. Okazuje się, że poprzedniego wieczoru zafundowała sobie tatuaż - trupią czaszkę na ramieniu, czego nie pamięta. Dziewczyna spędza w klubie kolejny wieczór. Grażyna decyduje się odmienić wygląd. Grzegorz jest zachwycony efektem metamorfozy.  


Odcinek 1596
Grzegorz wspomina spotkanie z Grażyną. Ma wyrzuty sumienia, że pocałował dziewczynę własnego syna. Dochodzi do niemiłej rozmowy pomiędzy dyrektorem szkoły, Podolskim, a Patrycją. Dziewczyna nie zgadza się na propozycję dyrektora, bowiem nie chce uchodzić za donosicielkę. Mirek martwi się, iż po narodzinach dziecka Emilki i Bartka otoczenie przestanie traktować go jak członka rodziny. 

 
Odcinek 1597
Mirce nie przypadają do gustu znajomości, które Patrycja zawiera przez Internet. Trwają poszukiwania konkursowej zdrapki z gazety, w której główną nagrodą jest kolacja z gwiazdorem, Cyprianem Novakiem. Szczęśliwą znalazczynią okazuje się Wiktoria. Na polecenie dyrektora Patrycja, Fabian i Dominik muszą usunąć karykaturę ze szkolnej ściany. Współpraca pomiędzy Jowitą a Gabrysią układa się niepomyślnie.  


Odcinek 1598
Wojtek nie jest zachwycony nowym idolem Malwiny. Aurelia, zaaferowana Cyprianem Novakiem, coraz bardziej denerwuje Śmiałka. Patrycja zwierza się Mirce na temat poznanego przez Internet chłopaka, który, okazuje się, ma myśli samobójcze. Mirka jest zszokowana. 


Odcinek 1599
Zauroczony Wadlewem Cyprian planuje odkupienie gospodarstwa od Śmiałka. Stach proponuje Błażejowi udział w nielegalnym interesie. Ten odmawia. Dzięki wstawiennictwu Huberta sąd decyduje o warunkowym zwolnieniu Sandry z aresztu. Okazuje się, że Rajmund także niebawem opuści więzienie.  



I reszta zdjęć:

 


 

 

 

 

 

 

 


 Zwiastun (wiem, że spóźniony):



I kilka słów wyjaśnień:

Zauważyliście pewnie, że coraz rzadziej pojawiają się notki i, że coraz mniej czasu poświęcam na prowadzenie bloga. Domyślam się, że po przeczytaniu tego, niektórzy z Was zaraz obrzucą mnie komentarzami tego typu: "Po co prowadzisz tego bloga jak w ogóle nie piszesz?" ; "Na innych blogach już dawno były te informacje!" ; "Skasuj bloga" ; "Jak Ci się nie chce prowadzić bloga to go skasuj!" ; "Blog umiera, to nie to samo co kiedyś". Znam już Was na tyle, że wiem jak będzie. Proszę bardzo, droga wolna, piszcie co chcecie. Może napiszę tak trochę nieładnie: "Róbta co chceta". Naprawdę, ale już nie mam siły użerać się z niektórymi z Was. Zawsze znajdzie się ktoś komu się coś nie spodoba. Wiem, że blog nie jest taki jak kiedyś był, ale serial "Pierwsza Miłość" staje się dla mnie coraz nudniejszy. Pewnie kilka osób zaraz sobie pomyśli: "Autorka bloga o PM i nudzi ją ten serial? To nie do pomyślenia". Tak, możliwe, że jest to nie do pomyślenia, ale sama się przyznaję, że jeśli nie obejrzę jednego odcinka to nawet nie chce mi się oglądać i czekać na powtórkę, albo oglądać na ipli, tak jak to robiłam kiedyś. Serial staje się dla mnie nudny i po prostu mało ciekawy. A dla Was nie? Z drugiej strony jest mi szkoda ot tak usunąć bloga, bo jest to coś, czemu poświęciłam duuużo swojego serca i czasu. Pamiętam, jak czasami do 2 w nocy siedziałam przed komputerem, zmieniając wygląd bloga i tworząc nagłówki. Przy okazji, chociaż trochę nauczyłam się obsługiwać Gimpa ;D. Notki pojawiać się będą, lecz pewnie rzadziej. Zawsze staram się wrzucać informacje z nowego numeru Świata Seriali jeśli są i tak nadal robić będę. Mam nadzieję, że nie będziecie mieć mi za złe tego, jak teraz wygląda blog. O PM jest bardzo dużo innych blogów, więc możecie czytać mój jak i inne, które są pewnie lepiej prowadzone :) O matko, już się boję, jak wejdę na bloga za kilka godzin, a tam pewnie będzie się roiło od niezbyt przyjemnych komentarzy :D Trudno, jakoś przeżyję :)

Pozdrawiam! 

27 komentarzy:

  1. Daj spokój. Robisz świetną robotę, Antosiu. Rozumiem, że serial mógł zaczać Cię nudzić. Sama pomagałam prowadzić znajomej bloga o innym serialu, po jakimś czasie ona przestała go oglądać, ja natomiast nadal to robię, jednak tylko ze względu na jedną postać i wierz mi - nie wytrzymałyśmy z blogiem tak długo jak Ty. Blog to coś, co robisz z własnej woli. Rób notki, kiedy Ci pasuje, masz wolną chwilę i czujesz do tego chęć, nic na siłę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz w zupełności rację Tosia. Pierwsza miłość stała się nudna jak flaki z olejem. Czasami jak to oglądam to nie wiem czy śmiać się, czy płakać. Też prowadziłem kiedyś bloga o PM, a nawet pisałem na tym blogu pamiętnik jako "Kaśka" , ale teraz nawet logować mi się nie chce bo uważam, że PM to strata czasu. (mimo wszystko oglądam to od wielu lat i ciężko mi przestać)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie serial też nudzi i już chyba 2 czy 3 tydzień w ogóle nie oglądam, bo i po co. Bloga bardzo lubiłam i zaglądać pewnie będę, żeby czytać streszczenia, które mi w zupełności wystarczają. Nie dziwie się, że przez niechęć do serialu zaniedbałaś bloga. Nie można robić czegoś z sercem skoro już się tego nie lubi. Trzymaj się Tośka :D ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serial stał sie nudniejszy.. Nie maja co wymyślić to kręcą o tym ze Tomek kupił dom! On ma 6 lat dopiero nie rozumiem ale w sumie to sie nie ma co dziwić.. serial trwa już 8 lat i nie mają już pomysłów i wymyślają nudne wątki ;p Rozumiem cię Tosiu ze dla cb serial stał sie nudniejszy i nie masz ochoty prowadzić blogu o serialu którego nie lubisz..

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja specjalnie się zalogowałam żeby Tosia wiedziała kto pisze :P Tosiulaaa! Nawet nie wiesz jak ja Cię świetnie rozumiem. :) Pewnie, że nudny i to jak flaki z olejem już bez żadnej wartości. Tak więc nie oglądając nic nie tracimy. Nic się nie martw. Streszczenia wystarczają ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nah... nie przejmuj sie takimi ludzmi, kazdy ma swoje zycie a inni powinni to uszanowac i juz :) ale fakt - trzeba przyznac ze, serial zrobil sie nudny no ale co poradzic, nic nie trwa wiecznie. Na bloga nadal bede zagladala tak jak robilam to do tej pory. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie ten serial stał się też nudy, więc nie przejmuj się nie jesteś sama :) a mnie także te streszczenia wystarczają, które czytam na tym blogu od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to i niestety ja również błotem cię nie obrzucę,bo uważam podobnie,oglądam pm od początku,z wyjątkiem 2miesiecy kilka lat temu jak byłam za granicą,i zawsze mnie ciągło do tego serialu,ale coś się wypala,nadal oglądam pm,ale wątki wadlewa są najgorsze,jak najmniej wadlewa poprosze,miałąm nadzieję że mikser jednak rozstanie się z dagą i będzie walczył o olkę,ale jednak nie,chociaz z olką będzie ciekawie,jedyne do czego mnie ciągnie to do szymona i kiedy wreszcie uwiedzie majkę,bo hubert już mnie irytuje,a o adamie lepiej nie wspomnę,dla kingi artur lub robert,i jeszcze chałpa za milion euro,historie z kosmosu,oglądam pm z przyzwyczajenia,ale już mi serce nie bije dla tego serialu tak jak wczesniej

    OdpowiedzUsuń
  9. Powoli robi się z tego "Moda na sukces" :) Każdy z każdym ;)Tez oglądam "Pierwszą miłość" od samego początku, wątki coraz bardziej nudne, wymuszone, przeciągane. Ale tak jakoś się przyzwyczaiłam do tego że o 18 zawsze włączam TV :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z wszystkimi nic na siłę też uwazam ze pierwsza miłosc robi sie nudna pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rozumiem Cię ale mam jedno ALE...i wcale to o usunięcie bloga nie chodzi bo rozumiem poświęciłaś na to swój czas. Ale mozesz poinformować swoich czytelników, że notki będą pojawiały się średnio raz na tydzień z racji tego, że nie masz czasu, a serial stał się nudny. Nie przeszkadza mi to, że nie piszesz bo wchodziłam na bloga okazjonalnie ale skoro piszesz, że masz wierne grono czytelników, sama uczysz ludzi internetowej kultury to i sama zachowaj się kulturalnie i poinformuj, że blog nie będzie prowadzony z takim zaangażowaniem jak dawniej aby twoi czytelnicy nie czuli się zapomnieni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznaje, ja kiedyś się burzyłam na Ciebie ze nie dodajesz nowych info na bloga, olewasz go itp. ale tym razem to Cie przepraszam i przyznaje racje pozostałym. Flaki z olejem i nudy same teraz w PM. nie ma co się przejmować. Chociaż zal mi trochę będzie że rzadziej będziesz tu zaglądać, bo twój blog był najlepszy. Naprawdę. Nie piszę tego aby sie przypodobać czy coś, ale taka jest prawda. Inne blogi samym wyglądem zniechęcały, notki takie niechlujne.. aż nie chciało się czytać. A Twój.. wchodziło się z uśmiechem na twarzy, czytało sie elegancko, wszystko zawsze starannie i czytelnie zrobione. Mówię to szczerze. Nie ukrywam, że żal troche bedzie, że nie będzie tak jak kiedyś,ale rozumiemy Cię :)
    także jesteśmy z Tobą:) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja cię średnio rozumiem dla mnie serial jest super każdy ma inny gust ale ty nie powinnaś nas posądzać że my będziemy pisać po co zakładałaś bloga itp. bo my jesteśmy ludźmi i możemy zrozumieć że serial robi się dla ciebie nudny i nie musisz pisać tego bloga dla nas jest wiele innych blogów a jak kiedyś ci się serial poprawi to napisz parę notek pozdrawiam sandra

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki ten szymon głupi... ręce jak małpa ma takie długie.. co to za koles w ogóle? jako kto gra w tym filmie?.. jak moglescie pisac ze pasuje do majki? zachowanie gówniarza..;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Rozumiem Cię bo dla mnie też niestety ten serial staje sie nudy, głupawy i nierealistyczny. Oglądam go jedynie dla wątku Marysi, Szymona i Huberta, bo jak na razie ten wątek jest dość ciekawy. Faktycznie szkoda by było kasować bloga, ale rozumiem że nie masz czasu i ochoty dodawać notek więc może niech zostanie tak jak jest i pisz kiedy będziesz miała ochotę ;) ja bardzo chętnie poczytam xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepraszam, że to napisze, ale teraz nagle wszyscy Cię rozumieją, a pod poprzednim postem wszyscy krytykowali ;) ludzie zdecydujcie się i miejcie własne zdanie, a nie słuchacie tego co mówią, w tym przypadku piszą inni ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z powyższym komentarzem ;))
    Raz mówią co innego raz zupełnie co innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. No bo było sprostowanie dlaczego tak długo nie pojawiały się nowe notki prawda? :D a co do serialu to dla mnie jedna wielka NUDA!!! matko ja juz tego nawet nie oglądam. Naprawdę da się szybko odzwyczaić i więcej czasu jest na wszystko :P co się dzieje w tym serialu wiem ze streszczeń.. dom za milion euro? jakiś arab? ludzka kość w wadlewie? żenada.. co to wogóle jest ja się pytam chyba nie mają już czego wymyślać. Pewnie same małolaty to oglądają którzy nie mają nic do roboty albo inni z przyzwyczajenia..no nie wiem w każdym razie muszę przyznać że bardzo dobrze mi z tym że tych nudziarstw nie oglądam :) Serial Przyjaciółki 1000% lepszy naprawdę :))
    Tosia pozdrawiam cię i podziwiam że pomimo tego że nudzi cię ten serial to nadal masz ochotę prowadzić tego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ajj Antosiu rozumiem Cie... tez mi sie czasami nie chce ogladac. Beda zagladala do Ciebie zawsze, czesto tez bywam na www.pierwszamilosc10.pl i mam nadzieje, ze w serialu bedzie ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dlaczego Ci sie nudzi seria ??

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja mam pytanie z innej beczki... Zawsze ciekawiło mnie, skąd bierzesz te nowe fotki... Napisałabyś mi n maila? :) Nie mam zamiaru Ci ich podkradać, ani nic w tym rodzaju, ot co, czysta ciekawość. Byłabym Ci bardzo wdzięczna! :)

    eefedryna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie serial jest średni... niektóre wątki mnie ciekawią a niektóre nie... Np o szymonie, Marysi i Hubercie jest super albo o Patrycji tez będzie fajny.. O Wadlewie dzis nawet fajnie było... Śmiesznie ale Kurde najbardziej wkurzyło mnie o tym ze Tomek kupił dom... Moim zdaniem fajnie byłoby gdyby Artur te pieniadze im zafundował... Jutro do szkoły nie ide i poogladam sb stare odcinki na polsat film.. to był dopiero serial :P Szkoda ze teraz jest taki nudny... wtedy wszystkie wątki były ciekawe a zarazem śmieszne ;P


    http://www.youtube.com/watch?v=FHf3f6rKcSc - wtedy to dopiero było ciekawe.. Pamiętacie ? Teraz oglądam z przyzwyczajenia ;P

    OdpowiedzUsuń
  23. Antonino myśle, że powinnaś zrozumieć też nas ponieważ my wchodziliśmy codziennie na twój blog a tu nagle nic się nie pojawiało i to wkurzyło zapewne dużo osób. Blog jest po to aby pisać o serialu my wchodziliśmy tu z nadzieją, że są nowe informacje bo ja osobiście ten blog jako jedyny miałam zapisany w zakładkach i wchodziłam co kilka godzin a tu przez długi czas nic nie było. Jest dużo innych blogów ale zawsze wolałam ten najbardziej, ale teraz musiałam znaleść sobie inny blog, ponieważ chcę się dowiedzieć jak najwięcej o p m i po to tu wchodzę, żeby się czegoś dowiedzieć. Jestem fanką p m od początku serialu i nigdy mnie serial nie znudził i na pewno nie znudzi. Gdy pojawiała się p m miałam 13 lat czy jakoś tak i od tamtej pory każdy odcinek oglądałam a nawet nieraz powtórki o 14 i powtórki na ipla. Teraz dla mnie p m też jest superowa po prostu nie wyobrażam sobie tego jakby zniknęła z anteny nagle moje życie nie ma sensu... myślałam w nocy nad tym co napisałaś ze Cię nudzi ten serial i ... ja jestem pewna teraz że mnie nie nudzi i będę go ogladać do samego końca ;)) oby jak najdłużej 20 lat albo więcej ;)) heheh
    Fajnie prowadziłaś bloga jako jedyna tak starannie i wogóle...
    Już poniedziałkowy odcinek obejrzałam w ipli i nowy zwiastun jest bardzo ciekawy. Serial nie jest taki jak kiedyś ponieważ nie mogą powtarzać tych samych wątków np Marysia jako pielęgniarka Kubuś ♥♥♥ Na zawsze w sercu mym ;*;* i innych superowych scen które pamiętam i zapisałam sobie w zeszycie superowe odcinki i czasami oglądam ;)
    Ale serial jest ciekawy i nie chcę aby się kończył ;(
    Dobra lecę ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ło boże... Zejdź na ziemię dziewczyno - to jest fikcja, a nie realne życie! Poza tym, ten serial jest już robiony wyłacznie po to, aby jak najwięcej pieniędzy się nachapać- wątki nudne i w kółko się powtarzją. Poprzedni sezon jeszcze dało się znieść, ale to co się teraz tam dzieje to jakić jeden wielki żart. chyba. Więc mówie ci, nie oddawaj się tak dla takiej głupoty.

      Usuń
    2. Człowieku... każdy ma inny gust -,- innym się podoba a innym nie -,- I powiedz mi co cię to obchodzi czy on/ona oglada ten serial czy nie ;/
      Dla cb to jest nudny a dla innych nie zrozum -,-

      Może i serial stał się nudniejszy ale nie jest najgorszy i go oglądam :P

      Usuń
  24. Żal mi tych osób, które napoczątku takie głupoty wypisywali o tym, że autorka bloga długo nic nie dodawała, a teraz tak Ją rozumieją! coś chyba z tymi osobami nie halo?!!Antonino skoro prowadzisz tego bloga to pomyśl o osobach, które chciałyby śledzić losy bohaterów PM!!!
    Pozdrawiam wszystkich PRAWDZIWYCH FANÓW Pierwszej Miłości!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Serial nie dość że stał się nudny, to jeszcze pokazują w nim straszne głupoty...np. 6 letni chłopak zalogował się w sklepie internetowym (hue hue) i kupił dom za milion euro (w polskim sklepie internetowym jedyna dozwolona waluta to 'złoty'). Kolejna bzdura, Błażej, który we wcześniejszych epizodach bujał się samochodem, niedawno zdał egzamin na prawo jazdy. Jest tego więcej, serial jest niedopracowany, robiący z widza idiotę. Tyle w tym temacie, szkoda czasu żeby o tym pisać...
    Pozdro Tośka ;*

    OdpowiedzUsuń