środa, 30 maja 2012

Nowy wygląd bloga! Do serialu wraca Artur!

Cześć!

Jak już zauważyliście, po raz kolejny zmieniłam wygląd bloga, jak wrażenia? Pozytywne, negatywne?

 Prezentuję informację, dotyczącą tego, co wydarzy się w jutrzejszym odcinku:

 

Artur wraca do Wrocławia. Jest zbulwersowany, że Kaśka zrobił z jego mieszkania schronisko dla bezdomnych znajomych, nie pytając go o zgodę. Spotyka się z Pawłem i jest również zaskoczony tym, co słyszy od przyjaciela.
Paweł opowiada mu o sytuacji w jakiej znajduje się Marysia i o tym jak w tych okolicznościach odnawia się między nimi przyjacielski układ. Paweł zdradza przyjacielowi jeszcze jeden ważny sekret.

A co jeszcze w odcinku nr 1522? :)

Policjanci przesłuchują Ewę, z tytułu tego, że była świadkiem całego zdarzenia między Błażejem i zbirami. Jej argumenty i tłumaczenia na nic się zdają. Sama zaczyna mieć wątpliwości co do jego niewinności.


 Do Wrocławia przyjeżdża Artur. Jest niemile zaskoczony, kiedy okazuje się, że Kaśka zrobił z jego mieszkania schronisko dla bezdomnych znajomych. Paweł opowiada Kulczyckiemu o sytuacji w jakiej znajduje się Marysia, i o tym jak w zaistniałych okolicznościach odnawia się między nimi przyjacielski układ. Artur jest zaskoczony, że po tym wszystkim co do tej pory wyrządziła mu Majka, rozważa jeszcze odbudowę relacji i ewentualny powrót do niej. Igor wypytuje Jowitę o Błażeja.

Pozdrawiam! :-)

26 komentarzy:

  1. Wow! Paweł rozważa odbudowę relacji z Majką i powrót do niej? Mam taką nadzieję:)A co do wyglądu bloga, to rzeczywiście zmiana jest bardzo duża, ale wydaje mi się, że tamta kolorystyka była lepsza, chociaż i teraz nie jest źle:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odnawia przyjacielski uklad...a to co innego niz powrot....

      Usuń
    2. Człowieku naucz się czytać!!! "Rozważa odbudowę relacji i EWENTUALNY POWRÓT DO NIEJ"!!!!!!

      Usuń
  2. hej,juz od dłuższego czasu odwiedzam tego bloga. Wchodziłam jeszcze jak miałas tego starego i oglądam twoje poczynania:) Skórka świetna:)) Chociaż jeśli mamy być szczerzy - skromna:) A ogólnie? Rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten Błażej ma coś z oczami. Ten bazyliszkowy wzrok jak patrzy na ludzi albo do kamery przyprawia mnie o mdłości. Ciekawe gdyby mu tak pokazać lustro...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkałam tego aktora w zeszłym roku we Wrocławiu, na dworcu PKP, zaczepiony przeze mnie (ok. 23 :D) pogadał, życzył miłej podróży do domu, dał autograf i nawet dał się namówić na zdjęcie. Jest zupełnie inny niż w serialu, bardzo sympatyczny i nie ma bazyliszkowego wzroku :P

      Usuń
  4. o!!! teraz jest super:) wszystko dokladnie widać. Bo te pomarańczowe napisy zlewały się z tłem. Teraz jest super:):)
    co do Błażeja- nie lubie go. taki dziwny jest. niezdecydowany, roztargniny.. tu gada, tam sie patzry, co innego robi. Miota się jak nie wiem co..;/ ktoś coś do niego mówi to naprawde oczy mu sie śmwiecą...no poraża. i teraz jesteśmy skazani na jego oglądanie...
    A co do Majki i Pawła- kto wie..może po wspólnych scenach (po odejściu Anki) zbliża się do siebie jaki i w serialu tak i w zyciu prywatym?:):) hehe ale by było. ;D;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie bardziej podobała się ciemna skórka ;) ale co kto woli

    OdpowiedzUsuń
  6. mi też bardziej podobał sie poprzedni wygląd :/ ten kompletnie mi nie pasuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląd świetny ! od dawna oglądam twojego bloga i bardzo mnie to Cieszy, że jest tu zawsze tyle interesujących informacji o serialu ! : )
    Oby takich więcej !
    Pozdrawiam ; )
    ps. Błażej ma taką role , a nie jest taki naprawde ! : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć :). Ja mam takie pytanie. Przeglądałam ostatnio na Wikipedii informacje o "Pierwszej miłości". Przy opisie Teresy zobaczyłam nazwisko: Magdalena Wójcik i datę 2012. Czy to możliwe, żeby wątek Teresy powrócił, a jej postać grała inna aktorka? Wiecie coś na ten temat?
    P.S. Pod spodem są też inne nowe nazwiska, np. Dariusz Gnatowski, Przemysław Sadowski. O co chodzi??

    OdpowiedzUsuń
  9. Informacja o Teresie jest już od bardzo dawna i jakoś postać nie wróciła. Informacje z wikipedii się nie sprawdzają niestety. A mnie denerwuje pewien blog dziś na twoim blogu zobaczyłam polecane blogi weszłam a tam azka też w tym samym momencie co ty robi jakiś nowy wygląd bloga tak samo jak ty. Pozatym bardzo fajnie prowadzisz bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, tez właśnie to widziałam;D
      Brawo! Antosia prowadzi blog godny naśladowania;D;D
      Możesz być z siebie dumna:)
      a o prowadzącym tamtego bloga- cóż mogę napisać-BEZGUŚCIE- skoro robi to wszystko na bazie Twoich pomysłów:)

      Usuń
    2. hmm..żeby tylko inni nie odebrali źle tego co napisałam:) chodzi mi, że tamta osoba nie ma swojego gustu, pomysłów..dlatego jest "bezguście" skoro sama niczego nie wymyśli tylko wzoruje się na tym blogu.

      Usuń
    3. jeśli tak bardzo was to ciekawi to pomysł ze zmianami jest mój. Pracowałam nad tym tydzień! Mam nawet na to dowody. A dla tych którzy to wypisują, najpierw dowiedzcie się prawdy, dopiero potem piszcie, bo to co wypisujecie to bzdury, które mg kiedyś kogoś zaboleć. A ja wam nie każę wchodzić i oglądać mój blog. Żegnam !

      Usuń
    4. dowody? jakie? wystarczy spojrzeć na ilość odwiedzin. i wszystko jasne..!!!

      Usuń
  10. O nie widziała dupa słońca... Pewno że i, tylko Anusi to mógł wszystko wybaczać... do usranej śmierci..prawda? -.-

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki wszystkim za opinię nowego wyglądu bloga (zarówno pozytywne jak i negatywne) :) Jak i uznanie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. + Przepraszam za kłopoty i utrudnienia związane ze zmianami w blogu.

    OdpowiedzUsuń
  13. własnie wkurza mnie gadanie artura że jak moż erozważac powrót do majki po tym co zrobiła,jasne jej nie może wybaczyć,a ance można tak,a anka robiłą o wiele gorsze rzeczy bo to ona byłą z pawłęm a ukywała że będzie ojcem,bo to anka nie powiedziąła pawłowi odrazu że nie jest w ciąży,bo to ona chciała sie zabić żeby go zatrzymać przy sobie,i ona porwałą jego dziecko,ale przecież to ania to o na mogła tak robić ,a majka nie,a co do bloga to tamten bardziej mi sie podobał,ale nie o to chodzi tylko informacje sa najważniejsze,a na to nie mogę narzekać na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
  14. ot co! Wiadomo Maryśka święta nie jest.. No ale bez przesady... A ja jeszcze pamiętam jak jakiś czas temu, nie pamiętam kiedy dokładnie, ale napewno w tym sezonie Artur sam mówił, że myślał, że Paweł z Maryśką są dla siebie stworzeni... Ale wiadomo, że już nie będą razem. No bo jakby to w obecnej sytuacji mieli nagrywać...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten zamuleniec Błażej nareszcie we właściwym dla siebie miejscu - w więzieniu i w kajdankach. Zaczepiał starsze kobiety, potem je porzucał dla jakichś śmieciarek i jak skończył? Tak trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przeczytałam w streszczeniu (w jakimś programie z biedronki), że Igor doprowadzi do uniewinnienia Błażeja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie wiedziałam, że pomoże mu wyjść z więzienia. I oczywiście Igor pomógł Błażejowi z nadzieją, że Sabina będzie mu wdzięczna i zechce się z nim umówić.

      Usuń
  17. co się stało z Olki włosami??...;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi tam podoba się ten wygląd bloga jest bardzo ładny !
    A do tego te super zakładki ! :-)
    Widać, że autorka bloga się napracowała nad tym, by stworzyć takie świetne dzieło !

    OdpowiedzUsuń