piątek, 1 czerwca 2012

Jowita i Radek w wolnym związku! Streszczenie odcinka 1534! Zwiastun!

Cześć! :)

W zakładkach dodałam nowe informacje, więc zapraszam chętnych do przeczytania i obejrzenia :)



Jowita i Radek w związku bez zobowiązań :)

 

Radka ciągnie do Jowity i nie może wybić sobie jej z głowy. Wypytuje Dagi, czy dziewczyna się zmieniła. W końcu spędzają wspólnie wieczór. Jowita zbiera się na szczerość i żali mu się, że przestała wierzyć w miłość. Otwarcie mówi, że interesują ją jedynie układy bez zobowiązań. Radek ma wrażenie, że dziewczyna czyta w jego myślach. Do stałych związków zraża ich fakt, że to nieustanny kompromis i wyrzekanie się swoich potrzeb. Oboje nie zwlekają długo i zamierzają spróbować tak zwanego wolnego związku.

 

12 komentarzy:

  1. Ooo jaa:):) będzie się działo:) już nie mogę się doczekać:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale urwał... :( Cholera no.. to on już naprawdę ma w dupie Sabine?... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiecie co mnie śmieszy w tym serialu- jak oni się lubią i szanują wszyscy po tym jak ze sobą byli. Tam już prawie każdy z każdym próbował i każdy z każdym normalnie rozmawia. Gdyby w życiu tak było na prawdę... Przecież normalną rzeczą jest (dla mnie) że jak facet mnie skrzywdzi i już długo po rozstaniu, nawet będąc z kimś innym to nie spotykam się na przyjazne kawusie z byłym i nie przyjaźnię się z nim, bo jakiś żal zawsze pozostaje.
    Nawet jeżeli mamy wspólnych znajomych to jakoś tam się rozmawia w towarzystwie i normalnie jest, ale nie jest normalne żeby się umawiać na pocieszenia bo sklerozy się nie dostaje po tamtych latach. Można się przypadkowo spotkać i pogadać "hej co słychać" itd. ale wspólne ustawki, sielankowo i ach matko jak my się lubimy mimo iż kiedyś się zraniliśmy- to jest dziwne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ciekawi co będzie dalej z Marysią i Hubertem? Wydaje mi się ,że sa dobrana para i swietnie do siebie pasuja ,na pewno o wiele bardziej niz Pawel z Marysią. CHcialabym ,zeby byli razem jednak po smierci Anki pewnie beda chcieli zblizyc Pawla i Marysie.. No chyba ,ze zwiążą Pawla z inna.. Moze byc Stefani - byłoby przynajmniej smiesznie ;P A Artur moglby wrocic do Bereniki.. Achh :)
    P.S. Bardzo fajny blog :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow !!!! :-)
    A co do zakładek, o których wspomniałaś to moim zdaniem to trafiony pomysł !
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Radek nie pasóje do Jowity powinnien być z Sabiną.
    Paweł powinnien być z Marysią jak Anka odejdzie z serialu .
    Marysia nie powinna wybaczyc Hubertowi tylko powinna sie zwiącać z Pawłem

    OdpowiedzUsuń
  7. Na profilu Agnieszki Włodarczyk można przeczytać:
    "Kochani!
    Wiecie już zapewne, iż postanowiłam zakończyć współpracę z serialem „Pierwsza Miłość”. Wciąż trwają spekulacje na temat powodów mojego odejścia. Zresztą bardzo dalekie od prawdy i krzywdzące, jak cała sztucznie rozdmuchana afera wokół mojej osoby… Kto na tym skorzystał najbardziej? Zastanawialiście się komu na tym zależało i kto na tym najwięcej zyskał??? Ja mogę się tylko domyślać. I jestem już tym zmęczona. Za serial natomiast trzymam kciuki i życzę co najmniej tak wysokiej oglądalności, jaka była ostatnio, a scenarzystom takiej fantazji, jakiej nie zabrakło portalom plotkarskim wypisującym bzdury na mój temat.
    Z całego serca pragnę podziękować Fanom serialu za wszelkie oznaki sympatii, którymi darzyli graną przeze mnie postać, a także mnie samą. Zapewniam, że spotkamy się przy okazji innych projektów artystycznych. :) Buziaki! :)"

    Czyli zniknie z serialu, ja osobiście się cieszę, a Wy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonina już to umieściła kilka dni temu w "Z życia gwiazd" :) Tak, tak ja też bardzo się cieszę z odejścia tej całej Włodarczykowej, jakoś nigdy za nią nie przepadałam :)

      Usuń
    2. JA TEŻ SIĘ CIESZĘ ŻE ODESZŁA Z SERIALU. MAM NADZIEJE, ŻE W PRZYSZŁOŚCI JAK BEDZIE MIAŁA MALUSZKA ZNAJDZIE SIE PANNA CO ROZBIJE JEJ ZWIAZEK I TAK JAK ANETA AGA ZOSTANIE SAMA. OBY PRZEŻYŁA TO CO ANETA PRZEZ NIĄ.
      NIECIERPIE TAKICH ... AŻ SZKODA SŁÓW JAK JĄ OPISAĆ!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  8. Na superserialach pojawił się ciekawy artykuł o Mikołaju Krawczyku i jego chęci odejścia z PM. Dowiadujemy się tam również, że rola Pawła zostanie ograniczona i może nawet zupełnie zniknie z serialu. Przesyłam link (chociaż wiem, że nie można kopiować postów http://superseriale.se.pl/seriale/mikolaj-krawczyk-nie-moze-odejsc-natychmiast-z-pierwszej-milosci-ale-chetnie-zrobil_261927.html )

    OdpowiedzUsuń
  9. dziwi mnie troche to wszystko,przespal sie z Jowita a potem mial do siebie o to wszystko pretensje,i nie mogł patrzyc na Jowite...ale nie próbował walczyc oSabine,jakos szybko zapomniał,dziwne :) i teraz wielce sie w Jowicie zakochuje,zapominajac o jej charakterku itd :) eh faceci

    OdpowiedzUsuń