niedziela, 1 kwietnia 2012

Paczka przyjaciół w górach - zdjęcia!

Hej! Mam dla Was kolejne zdjęcie, tym razem dotyczące wypoczynku w górach, który na antenie Polsatu już w tym tygodniu :) Informacje jak i zdjęcia pochodzą z głównej strony PM :)

 

 Cała paczka znajomych po zakończonej sesji wyjeżdża w góry.


 Z początku dziewczyny chcą wcześniej wracać do Wrocławia z powodu problemów z zakwaterowaniem jednak chłopcom udaje się je przekonać do tego miejsca.


 

 Wszyscy udają się wspólnie na stok



 

 Jedynie Ewa z Błażejem ulegają romantycznemu nastrojowi górskiej scenerii.


 

 Zostają w domku, gdzie oddają się miłosnym uniesieniom przy kominku.

 

 Tymczasem, między Dagą a Mikserem dochodzi do spięć podczas nauki jazdy na nartach.


 

 Poskutkuje to dłuższym kryzysem w ich związku.


 

Emisja odcinków PM w górach już w tym tygodniu :)

 
 Pozdrawiam!

37 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się aktorka grająca Dagę, taka wielka jest. Przy Sabinie to wygląda jak Obelix, a znowu Sabina wygląda przy niej jak mrówka. Nie wiem czemu wybrali akurat kogoś takiego do roli Dagmary, bo aktorka z niej przeciętna więc mogli znaleźć kogoś ładniejszego. Jowita znowu jest strasznie wredna ale za to jaka piękna aktorka- najładniejsza jak dotychczas z tych które występowały w PM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się zgadzam. Rozebrana Daga w scenach łóżkowych albo w mini - prawdziwy koszmar. Dziewczyna nie ma wstydu.

      Usuń
  2. taa ciekawe jak ty wyglądasz .;p ona ładna jest .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha o kurwa według Ciebie Daga jest ładna? współczuję gustu widocznie podobają Ci się takie kaszaloty jak ona!!! fu jest okropną aktorką. Nie wiem co Ci w niej się podoba. Wieloryb zwykły. Szkoda, że Mikser taki fajny chlopak jest z kimś takim jak ona

      Usuń
    2. O gustach sie nie dyskutuje!!!
      PS:genialny blog Antosiu, jesteś najlepsza!!:-D

      Usuń
    3. A Ty Kamil co zazdrosny o Mikołaja jesteś że tak po Dadze jeździsz? dziewczyna ładna a to że większa niż przeciętne to nie powód żeby od kaszalotów ją wyzywać bo gruba wcale nie jest.

      Usuń
    4. Jak się nazywa dziewczynę większą niż przeciętne w potocznym języku?

      Usuń
    5. Na pewno nie "wieloryb" czy "kaszalot". Jak by miała taką samą posturę ale była by wzrostu Oli to nikt by się nie czepiał. Napiszę po raz kolejny ONA NIE JEST GRUBA!!! co wy ślepi jesteście? Bo ja nigdzie nie widze wielkiego brzucha, grubych ud czy pyzatej twarzy.

      Usuń
    6. Nie widzisz u niej pyzatej twarzy, grubych ud? to chyba Ty dziewczyno ślepa jesteś. Ok może nie kaszalot. To po prostu spasiona świnia

      Usuń
    7. Jest okropna, a rozbierane sceny z nią wręcz odpychające. Może według Ciebie gruba nie jest ale większość osób w tym także ja uważają, że jest gruba. Zresztą nie chodzi o samą otyłość ale również o jej wygląd i ten wredny charakter. Nie jestem zazdrosna o Mikołaja ale to bardzo przystojny chłopak. Zdecydowanie Ola do niego pasowała, a nie Daga. Zupełnie do siebie nie pasują. On taki szczuplutki, drobny chłopak, a ona przy nim naprawdę grubo wygląda. Już jako jego dziewczyna to w ogóle jest jakaś tragedia!!!

      Usuń
    8. To może ja mam taką propozycje żeby wszystkie pięknisie, które tak jadą po Dadze podały namiary na swoje profile na FB czy NK to sobie pooglądamy jakie one są śliczniutkie że tak innych od kaszalotów i grubych świń wyzywają. Chyba że są takie mądre i odważne tylko jak nikt ich nie widzi. To jak? Odważycie się czy wymiękacie?;>

      Usuń
  3. Dla mnie Daga też jest fajna :) Moim zdaniem (nikt nie musi się z tym zgadzać i akceptuję zdanie innych) jest dużo fajniejsza niż Sabina czy chociażby Olka.
    Zdjęcia widziałam niedawno na stronie ATM-u, ale to nic nie szkodzi. Fajnie, że Tośka dba o to aby w systematycznie dodawać notki o wszystkich :)
    Mnie tylko zastanawia jedno :D Wszyscy jak jeden mąż świetnie jeżdżą :D aż dziwne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamila . ja jestem ciekawa jak ty wyglądasz pewnie wieloryb ale mniejsza z tym ..
      k*rwa to nie ty wybierasz aktorów ...a gust mam lepszy od cb ..

      Usuń
    2. Idź Ty w chuj ze swoim gustem. Mylisz się ja nie jestem gruba. Pewnie jesteś taka sama jak Daga dlatego tak zawzięcie bronisz jej. W sumie nie dziwię się. Grubasy muszą się wspierać stąd te Twoje wielkie oburzenie

      Usuń
    3. Może nie jesteś gruba ale na pewno niewychowana i bezczelna więc ogarnij się i skończ przeklinać i ludzi obrażać!

      Usuń
  4. W wynajętym mieszkaniu w Warszawie Agnieszka i Mikołaj zaczynają nowy etap związku

    Agnieszka Włodarczyk i Mikołaj Krawczyk

    fot. Party nr 7/2012 z dn. 2 kwietnia 2012r.

    Już dawno żaden związek nie wzbudzał tylu negatywnych emocji i komentarzy. Agnieszka Włodarczyk (31) i Mikołaj Krawczyk (31) postanowili jednak nie oglądać się na innych i cieszyć się swoim szczęściem.

    Kiedy zapytaliśmy aktorkę o jej nowy związek, odpowiedziała: – Dobry nastrój mnie nie opuszcza, od kiedy jestem z Mikołajem.

    Nietrudno zauważyć, że Agnieszka Włodarczyk i Mikołaj Krawczyk poważnie traktują łączące ich uczucie. Jak się dowiedziało „Party”, Agnieszka i Mikołaj właśnie zamieszkali razem w wynajętym mieszkaniu w Warszawie. Co się stało z segmentem, który Agnieszka kupiła z byłym partnerem Jakubem Sićką? Aktorka i biznesmen porozumieli się i postanowili, że wynajmą tę nieruchomość.

    A jednak to prawda....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czytałam poprzednie "Party" , był wywiad z Włodarą i zdjęcia z koncertu w sosnowcu a na nich ujęcia zza sceny jak się z Mikołajem obściskują i całują oraz (o dziwo) zdjęcie Agnieszki z matką Krawczyka(razem) na jakiejs imprezie, wyglądały jak dobre koleżanki obie uśmiechnięte i zadowolone.

      Usuń
    2. niby prawda, ale z drugie strony to wszystko az za bardzo przypomina serial, jeszcze ok, gdyby stanelo na tym co bylo, ale juz zaczynaja pojawiac sie plotki ze wlodarczyk boi sie ze mikolaj i aneta do siebie wroca, ze jest ona zazdrosna.. dziwne..

      Usuń
  5. Niestety ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam prośbe. W ostatnich odcinkach była scena jak Marysia pyta Pawła jak sądzi czy po tym wszystkim mogli by byc jeszcze razem? I właśnie nie wiem co on jej odpowiedział bo przegapiłam ten odcinek;/ Mógł by ktoś napisać co jej odpowiedział? będę wdzięczna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej nie chodziło o to, żeby oni byli razem, tylko czy Hubert by mógł do Sandry wrócić, bo też są po rozwodzie .

      Usuń
  7. Acha...no a pokazane było w zwiastunie jak by o nich pytała czy jest szansa żeby się zeszli...ehhh;/ Dzięki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona taki przykład dała tylko. ;)

      Usuń
  8. Czytałam w jakiejś gazecie, że Włodarczykowa jest zazdrosna o Krawczyka, że on spędza dużo czasu z Anetą i dziećmi. Ma żal do Krawczyka, że dobrze dogadują się z Aneta po rozstaniu ich... jest zazdrosna o to, że mogą do siebie wrócić..

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.afterparty.pl/newsy_artykul,8120.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy może mi ktoś odpowiedzieć na pytanie za 1ooo punktów ?? Czy Marysia i Paweł będą jeszcze kiedyś razem ? ;))) :*
    PS : Ja lubię Dagę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. daga faktycznie jest duża,ale jest szczupłana początku była pulchniejsza i beznadziejnie się ubierałą,ale teraz fajnie wygląda i schudłą,a że jest duża to nie znaczy że kaszalot,a sabina wcale nie jest pięna,taka zeschnięta,jowita ma fajną figurę,ale jej twarz wogóle mi się nie podoba,a olka jest taka malutka i ma trochę śmieszną twarz,i krzywo chodzi,wiec nie ma ideału,ale ładne nie jest to co jest ładne,ale to co się komu podoba,a w tym serialu,to iwona ta koleżanka huberta ona naprawdę jest piekna idealna i renatka też jest śliczna,marysia niższa i troszkę okrąglejsza,ale śliczna,wiec o gustach sie nie dyskutuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaczęliście rozmawiać o aktorach a nie o serialu. Czyżby sam serial stał się tak nudny, że szukacie tematów zastępczych?

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy ktoś wie dlaczego Ewa przestała już grzebać po śmietnikach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W śmietnikach szukała części do budowy modelu samolotu (tego co wylądował na terenie jednostki Grzegorza) a że już go zbudowała to już nie grzebie;>

      Usuń
  14. Może nie już nie potrzebuje tego co wcześniej szukała.. ;d albo nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja uważam, że ten blog nie ma przyszłości !
    posty nie są aktualizowane na bieżąco. i wgll nic się tutaj nie dzieje. A autorka usuwa komentarze które jej "nie odpowiadają"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mów co chcesz. Ja usuwam komentarze wyłącznie te, które zawierają reklamę swojego bloga - tego nie bd tolerować i mówię o tym otwarcie. Więc pewnie padłaś "ofiarą" usunięcia komentarza :D Life is brutal! :) Nie podoba się - nie wchodź, nie marnuj swojego czasu, na bloga, na którym nic się nie dzieje. A wgl to z całego serca dziękuję Ci za poświęcenie i czas, jestem wdzięczna, że dodałaś komentarz na takim blogu, który nie ma przyszłości. Chwała za to :) PS A notka była dodawana przedwczoraj - aż tyle czasu nie uzupełniałam? Jakbym rzeczywiście usuwała komentarze, które mi się nie podobają, to pewnie tego również by tu nie było - a jak widzisz jest. Zagadka? ;>

      Usuń
  16. http://superseriale.se.pl/seriale/pierwsza-milosc-marysia-wybaczy-annie-porwanie-corki_249400.html majka juz nie bedzie z pawlem, na pewno. pawel zostanie z anka a majka pewnie gdzies wyjedzie czy cos, bo aneta odejdzie z serialu pewnie tak bedzie/..

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze tego tylko brakuje, że Majka wybaczy jej porwanie Julki. Mi się wydaje, że połączą jeszcze Majkę z Pawłem no chyba, że Aneta będzie chciała odejść z serialu. Paweł po zamordowaniu Huberta ma być często u Majki, ich relacje już się poprawiły więc kto wie. A jego związek z Anną to jest chwila dobrze, a potem wielkie problemy i jej ucieczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Hubert w końcu umrze czy nie ?

      Usuń
  18. A sabina bd z radkiem?

    OdpowiedzUsuń