wtorek, 3 kwietnia 2012

Nowe zdjęcia!

Hej! Jak zwykle mam dla Was nowe zdjęcia :)

Powrót Stefani :)

 

 

 

 


Karol Weksler 

 

Błażej pociesza Grażynę


Spotkanie Majki, Pawła i Ani


 
 PS. Jak czytam komentarze typu, blog nie ma przyszłości, że usuwam komentarze, nie są dodawane wątki na bieżąco to uwierdzam się w przekonaniu, że konkurencja nie śpi :D Ale dobrze, dobrze - mam chociaż z czego się pośmiać. Więc jeżeli myślicie, że zniechęcicie mnie do prowadzenia bloga w ten sposób jesteście w błędzie - lubię takie komentarze, gdzie Wasze zarzuty są bezpodstawne i nie macie argumentów, by to udowodnić! Ha, ha, ha. Troszkę się pośmiałam. A Tobie odpisałam pod poprzednią notką :*

44 komentarze:

  1. Antonina nie przejmuj sie nimi.
    jesteś spoko i cudowny blog oby tak dalej.
    Michu

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej jestem autorem bloga 4ever :)
    Nie przejmuj się , czysta zasdrość i tyle :)
    A tak wgl. to uważam że twój blog jest świetny ^<^ ba nawet lepszy od mojego :) oby tak dalej
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój blog jest u mnie na pierwszym miejscu wśród blogów o PM :)
      Zawsze go odwiedzam, pamiętam nawet jakoś kilka miesięcy temu naszą e-mailową korespondencję :) Pozdrawiam, i życzę sukcesów :)

      Usuń
    2. Dziękuję :) miło coś takiego usłyszeć
      I muszę przyznać , że też pamiętam tą e-mailową korespondencję :D

      Usuń
    3. Oj tak, małe nieporozumienia się wtedy pojawiły :) No, ale cóż. Pozdrawiam :-)

      Usuń
    4. Najważniejsze , że wszystko zostało wyjaśnione :)

      Usuń
  3. zazdrość* przepraszam za literówkę :P

    OdpowiedzUsuń
  4. blog jest najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma sensu przejmować się docinkami jakiś debil** bez obrazy. Twój blog jest mega ;**** Aśś

    OdpowiedzUsuń
  6. Wchodzę na Twojego bloga bardzo często, w sumie codziennie sprawdzam czy nie ukazała się jakaś nowa notka, bo zawsze można się czegoś dowiedzieć o naszym ulubionym serialu :):)
    Więc życzę powodzenia :)
    Nie przejmuj się innymi, to najlepszy blog o PM !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej;)
    Wchodzę na twojego bloga już od dłuższego czasu i musze Cię pochwalić za kawał naprawdę dobrej roboty:D
    Kiedy nie wejdę zawsze znajdę jakieś nowości dotyczące PM:)
    Dzięki i trzymaj tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śledzę codziennie Twój blog już od paru ładnych miesięcy, jeszcze zaglądałam długi czas na ten stary nawet. Bardzo lubię PM a z Twojego blogu zawsze dowiem się czegoś nowego i ciekawego, wcześniej niż inni ;) a takie złe komentarze wynikają tylko z zazdrości, więc nie ma co się dziwić, bo Twój blog jest naprawdę super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja rozumiem, ze usuwasz reklamy bo niby co to Twoj blog reklamowy czy jak? Ale jestem zdania, ze obrazliwe i chamskie komentarze tez powinnas usuwac takie jak np wyzywanie Dagi od kaszalota i pisanie, ze komu sie podoba ona lub nie sadzi, ze jest gruba ten jest poje... ten blog to nie miejsce dla chamskiego plebsu, zadbaj o to :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nowe mieszkanie pawła i anki wygląda jak jakiś stary opuszczony magazyn, tak tam szaro i ponuro no nie nie nie i jeszcze raz nie. nie podoba mi się. niech już w końcu ten paweł zostawi ankę raz na dobre i do niej nie wraca bo to bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
  11. tego blogu nikt nie przebije ;D jest super ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie teraz przy raku Grażyny uświadomiłem sobie, że ten serial jest napisany przez kobiety, o kobietach i dla kobiet. Mężczyźni są tu traktowani przedmiotowo - jako dodatki do kobiet. Np. jedynym celem życia Huberta i Pawła jest widywanie Julki i bycie z Maryśką. Tak naprawdę nie jest, tylko kobiety chciałyby aby tak było. Również w rzeczywistości zarówno Hubert jak i Paweł dawno zostawiliby Maryśkę, Ankę w wręcz konkurowaliby o Iwonę. To scenarzystki przywiązały ich do ich partnerek. Nie podoba mi się to "babskie" wypaczanie rzeczywistości. Serial ustawiony jest pod ich punkt widzenia i robią z facetów niedorajdy i pantoflarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz w sumie rację :) Istnieje taki stereotyp, że to kobiety oglądają seriale i może w pewnym sensie, stąd taki scenariusz, serial jest pisany pod gust kobiet. Coraz rzadziej pokazują wątki panów, tj kiedyś były jakieś imprezy, pokazywali jakieś rozmowy pomiędzy męskimi postaciami - dziś to naprawdę zdarzy się raz na kilka odcinków. Teraz, serial kręci się przede wszystkim wokół Majki. Staje się nudnawy i dla mnie, gdyby nie wątki związane z Mikserem, Dagą, Radkiem, Sabiną itp pewnie większość z nudów zasnęłaby przed TV. Powinni trochę urozmaicić, żeby i panie i panowie, młodzi czy starsi znaleźli coś dla siebie. Ale jak już tu pisałam, wszystkich naraz się nie da zadowolićPozdrawiam!

      Usuń
  13. Ja też śledzę twojego bloga już ok. roku i uważam, że nie ma lepszego :) Skupiasz się na serialu a nie na innych rzeczach i to mi się podoba. Dbasz o wszystkich fanów a nie tylko o tych zapatrzonych w Maryśkę i Pawła. Ja mam swoich ulubionych bohaterów i bardzo się cieszę, że o nich mogę się dużo dowiedzieć :) Nie poddawaj się i nie daj zaszczuć przez konkurencję. Jesteś najlepsza i reklamuję Cię gdzie mogę :D
    P.S. Dzięki za kolejną fotę Grażyny i Błażeja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Kasia :) Może wynika to z tego, że ja po prostu nie przepadam za wątkami Maryśki i Pawła. No ale, spotkałam się z dziwnymi opiniami i trochę śmiesznymi, np. Jak można być fanem serialu skoro nie lubi się Maryśki :D Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. kurdę przecież ta dziewczyna ludzie która prowadzi ten blog tez jest człowiekiem ma swoje zycie obowiązku , przeciesz nie ędzie siedziała cały dzien jak inni i szukała nowych informacji!! jak ma zcas to cos napsize ,pzreciż to nie jest jej praca! i tak bardoz dobrze i najlepiej prowadzi blog o pierwszej milosci a wy macie po prostu gula.Lolita

    OdpowiedzUsuń
  15. Blog jest zajebisty i jak ktos moze mowic ze wiadomosci nie sa na biezaco? Wszystko tu jest najszybciej. I mam nadzieje ze bedziesz go prowadzila dalej bo tu mozna sie wszystkiego najszybciej dowiedziec. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. i ja twierdze ze blog zajebiszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam twojego bloga-jestem z nim zawsze na biezaco... nawet nie szukam gdzie indziej informacji... bo tu mam wszystko czego potrzebuje:) Kurcze a co do Pawla-niech on wkoncu zostawi ta Anke!!!! wkurza mnie ten motyw w filmie-ma byc z Majka!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. ni dodać nic ująć wszystko zostało napisane. a blog i tak jest zaje....

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodzicie jej jak nie wiem. Na jej blog wchodzę od czasu do czasu ale przestalo mi sie podobac ze malo streszczen, malo nowych informacji tylko ciągle jakieś zdjęcia...no ale cóż...I uprzedzam kontrę Antoniny - nie prowadzę żadnego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja stanę w jej obronie bo też prowadzę bloga o pm.
      Każdy autor bloga newsy dodaje na podobnej zasadzie - nowa informacja na internecie = nowej informacji na blogu. Autorka dodaje tyle streszczeń ile znajdzie na internecie. Nie od niej zależy ile streszczeń znajdzie się w internecie. To samo jest z newsami. A zdjęcia jakby nie było też mogą o czymś poinformować. Więc nie oceniaj żadnych blogów o serialach pod względem "za mało streszczeń i newsów" bo to nie zależy od autorów.
      Pozdrawiam :)
      autor bloga 4ever

      Usuń
    2. lubię to ;DD

      Usuń
    3. Mądre słowa, gdyby był to facebook miałbyś drugiego lajka :D
      A co do Twojego komentarza, tak jak napisał autor 4ever, nie od nas zależy co dodajemy. Streszczeń czy jakiś nowych wieści nie stworzę, znajdę zdjęcia to dodaję zdjęcia. Kiedyś czekałąm z dodaniem zdjęcia, aż zdobędę jakieś nowe info - później obróciło się to przeciwko mnie, czemu tak długo nie dodaję nic, zdjęcia już dawno się pojawiły w sieci itp. Ciężko jest niestety zadowolić wszystkich. Tak jak mówi moja konkurencja :), to nie jest od nas zależne. Pozdrawiam :)

      Usuń
    4. Mały błąd się wkradł, nie od nas zależy to co pojawi się w sieci, a nie to co dodajemy :)

      Usuń
  20. NOWE STRESZCZENIA NA TELEMAGAZYNIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej :)
    Fajny blog :)
    Też prowadzę o PM ale nie bd podawała adresu. Rozumiem, ze nie chcesz reklam na swoim blogu :)
    Jeśli można chciałabym się cb zapytać jak że tak powiem rozsławiłaś swój blog ?
    pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co bardzo chętnie mogę coś umieścić. Pisały to mnie na e-maila osoby, którym zależało np na reklamie fanpage czy coś. Chciały, bym umieściła link w notce i tak się stało. Mnie po prostu denerwuje, komentarz typu: Zapraszam na mój blog - adres. Więc jakbyś była zainteresowana umieszczeniem linka, czy ogólnie wymianą zdań to zapraszam na e-maila (olaiga@buziaczek.pl) Pozdrawiam!

      Usuń
  22. swietny blog ! codziennie patrze na niego czy jest cos nowego i oczekuje na kolejne notki z pm ! :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Na zaden inny blog nie wchodze, tylko na twoj :) bo zawsze dowiem sie tu czegos nowego :) Odwiedzam go praktycznie codziennie. I naprawde jest super ;)
    Pozdrawiam :)
    Weronika.

    OdpowiedzUsuń