piątek, 31 sierpnia 2012

Kolejne zdjęcia z nowego sezonu "Pierwszej Miłości"! Nowy zwiastun :)

Cześć, mam dla Was kilka nowości. Przede wszystkim - nowe zdjęcia! :)

Zacznę od kilku zdjęć z PM, które pojawiły się w sieci:

Patrycja i Dragon.
Daga i Oskar.

Hubert, Marek i Marysia.
Marysia.
Emilka i Bartek
 Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia Urszuli Dębskiej (Sabiny) i Anety Zając (Majki). 
Znalazłam je na facebooku Fado Stone Bracelet.

Ula Dębska - Sabina
Ula Dębska i Aneta Zając
A teraz czas na zdjęcia naszych gwiazd z PM z konferencji Polsatu:



 

 

 

 

 

 Teraz przedstawiam Wam nowy spot Polsatu, w którym znajdziecie również Pierwszą Miłość:



 Natomiast tutaj macie specjalny filmik, w którym serialowa Majka zaprasza nas do oglądania nowego sezonu Pierwszej Miłości:


Poniżej  prezentuję Wam nowy zwiastun zapowiadający kolejny sezon Pierwszej Miłości:


To już wszystko, pozdrawiam :)

30 komentarzy:

  1. Najbardziej przeraża mnie strój Dagi:) Katastrofa!! :DD

    OdpowiedzUsuń
  2. co to za nuta w zwiastunie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Anka mu się znowu nagrała...to już było :/ nie mogli się normalnie rozstać? Jestem bardzo ciekawa reakcji Grzegorza na wieść, że zostanie dziadkiem :D Weselicho też niczego sobie, na pewno będę oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to nie jest przypadkiem tak , że on ogląda właśnie to stare nagranie?

      Usuń
    2. Myślisz? No może...nie pamiętam tego :D

      Usuń
    3. Jak oglądałam ten zwiastun, to też wydawało mi się, że Paweł ogląda te stare nagranie, ale teraz to nie wiem :D

      Usuń
    4. Jak oglądałam ten zwiastun, to też wydawało mi się, że Paweł ogląda te stare nagranie, ale teraz to nie wiem :D

      Usuń
  4. Jeju..co Daga ma na sobie??..tragedia... hahahaha;D;D;D Myśli ze jak schudła to jest miss i gwiazda w jednym? myli się. strasznie wygląda...
    Aneta jak ładnie wyglada na tym zdjęciu z Ulą. Rewelacja! poniżej zresztą też:)
    a watek Anki beda ciągle przedłużać, pokazywać, przypominać nawet wtedy kiedy już nie bedzie grać w serialu..paranoja...

    OdpowiedzUsuń
  5. strasznie lubie Ule Dębską - serialowa Sabine :) super wyglądały ,ale Daga mogla zalozyc cos co bardziej podkreslaloby jej nowa figure :)
    A to nagranie z Anka to jest te stare ,tylko Pawel zalewa smutki w alkoholu i wciaz odtwarza to nagranie. Swoja droga niezle wesele skoro panny mlode juz z braku sil pija wodke z gwinta:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te wesele to jedna wielka katastrofa będzie, każdy się z kimś pobije itp Oj Wadlewo będzie huczało :D Już nie mogę się doczekać :)

      Usuń
    2. Ja też nie mogę się doczekać tego wesela.
      Zwiastun jest świetny. ;D

      Usuń
  6. ten spot polsatu jest zarabisty

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ula Dębska ładnie wyszła na tym zdjęciu z psem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno się tutaj nie udzielałem...no i nadszedł czas na kolejny sezon, bacznie obserwowałem blog przez całe wakacje, Antosia, spisujesz się na medal, dziękuję ślicznie :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać ;) Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  9. Nie wiem czy ktos widzial ale na oficjalnym profilu pm na yt ukazal sie nowy filmik "Wesela dwa" :D Warto obejrzec ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mikołaj Krawczyk, czyli Paweł z Pierwszej miłości broni się przed oskarżeniami, że jest złym ojcem i zaniedbał dzieci, by spędzać czas z nową partnerką. Jak czytamy w "Party" Krawczyk chciał być na chrzcie synków, ale to Aneta Zając utrudniała mu udział w tak ważnym dla ich dzieci dniu.

    Według Krawczyka jego była partnerka celowo zorganizowała chrzest bliźniaków w weekend kiedy on był z nową ukochaną w USA na jej koncercie. Aneta Zając od kilku miesięcy wiedziała, że właśnie w ten jeden weekend ojca jej dzieci nie będzie w Polsce.


    - Aneta za każdym razem odpowiadała, że inne terminy są zajęte, a kilka dni przed wylotem do Stanów dowiedziałem się, że chrzest odbędzie się jednak wtedy, gdy mnie nie będzie. Jest mi z tego powodu bardzo przykro. Wiem, że teraz ludzie myślą, że jestem złym ojcem, ale tak nie jest - powiedział "Party" sam Mikołaj Krawczyk.

    Tygodnik donosi także, że na rodziców chrzestnych Aneta Zając nie wybrała nikogo z rodziny Krawczyka.


    Więcej
    http://superseriale.se.pl/seriale/pierwsza-milosc-mikolaj-krawczyk-chcial-byc-na-chrzcie-synow-ale-aneta-zajac-nie-zgodzila-sie-na-zmi_276924.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak się broni, ale mimo wszystko wybrał nową partnerkę a nie swoje dzieci....

      Usuń
  11. jeny, w tym serialu nigdy nie bedzie normalnie? jest zwiazek, to za chwile sie zdradzaja, oszukuja. jest wesele to jak zwykle cos sie spierdzieli. to juz nudne jest.

    OdpowiedzUsuń
  12. Antonino odwalasz kawał dobrej roboty ;)
    Jeśli znajdziecie chwilę to wpadnijcie też na mojego, dopiero co założonego bloga:
    pierwszamiloscnews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam takie pytanie. Czemu w ostatnich odcinkach przed wakacjami Paweł najpierw przy Anecie zaprosił byłą żonę i córkę na wyjazd za miasto, a dzień potem już nic nie pamiętał i ostatecznie z nic tego nie wyszło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo był rozkojarzony. Nie chciał powiedzieć tego Majce, co powiedział Anecie na temat planu związanego z Hubertem. I to co powiedział dla Majki było tylko po to, aby "coś powiedzieć"

      Usuń
  14. http://chomikuj.pl/capmachomika/Seriale/Pierwsza+Mi*c5*82o*c5*9b*c4*87(szybciej+ni*c5*bc+na+ipla+!!)
    Pierwsza miłość wszystkie odcinki od wczoraj szybciej niż na ipla !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cześć wszystkim.
    Często zaglądam na tego bloga i czytam ciekawostki i nowości które tu są. Nigdy sie nie wypowiadałam na żaden temat, ale dzisiaj musze to zmienić. W którejś notce czytałam różne informacje od komentujących na temat imion dzieci Zając i Krawczyka.Zdania były podzielone... Otóż...ja znalazłam na Pudelku taka informację że ich dzieci to: ROBERT I MICHAŁ.
    cyt. "Najsmutniejsze w historii romansu Mikołaja Krawczyka i Agnieszki Włodarczyk jest chyba fakt, że synowie aktora i Anety Zając, Robert i Michał, wychowują się bez ojca"

    Więc w końcu jak się nazywają. Ale tak na prawde jak? Czy Autorka (którą oczywiście pozdrawiam) wie??

    OdpowiedzUsuń
  16. Te pierwsze dwa odcinki były okropnie nudne. Mam nadzieję, że szybko się akcja rozkręci, bo jak tak ma wyglądać cały sezon, to ja dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dla mnie właśnie wszystko na raz się w nich dziło...ślub w Wadlewie, Dragon przychodzi do Radka, Ewa mówi że jest w ciąży...myśłałam że rozłożą to na pare odcinków, a tu wszystko za jednym razem...

      Usuń
  17. Czy wam tez Dragon jest podobny do Miksera??? chiciażby z profilu, na pierwszym zdjęciu jak siedzi z Małolatką

    OdpowiedzUsuń
  18. Tośka!!! Przez przypadek trafiłam na newsa o tym, że Renia będzie zdradzać Grzegorza. Info znalazłam na pewnym innym blogu. Już kiedyś też podesłałam link do małego wywiadu z Renią, ale chyba w gąszczu komentarzy się gdzieś zagubił. Przesyłam link do innego bloga (TO NIE JEST REKLAMA!) http://pierwszamiloscnews.blogspot.com/2012/09/czy-to-juz-koniec-mazenstwa-renaty-i.html#more

    OdpowiedzUsuń
  19. nie wie ktoś gdzie moge obejrzeć dzisiejszy odcinek z weselem? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oprócz ipli i jutrzejszej powtórki...

      Usuń