poniedziałek, 4 czerwca 2012

Włoski amant chce odzyskać serce Wiktorii :) Nowości z życia gwiazd :)

Hej, mam dla Was newsa z Super Seriali:

Antonio chce odzyskać byłą narzeczoną :)

 
  
W najbliższych odcinkach „Pierwszej miłości” mieszkańców Wadlewa czeka przybycie seksownego amanta. Czy przystojny Włoch Antonio zdoła przekonać Wiktorię, by do niego wróciła?
Mimo starań, nie będzie ona skora do przebaczenia, choć Ryśkowi, by wzbudzić jego zazdrość, powie coś zupełnie innego. Załamany policjant, za namową Bartka, postanowi zawalczyć o miłość.
Niespodziewanie dostanie od losu niecodzienny prezent – wiejskie jedzenie będzie stanowiło duży problem dla delikatnego żołądka Antonia. Rysiek postanowi wykorzystać sytuację i przekonać Włocha, by wrócił do swojego kraju ze względów zdrowotnych.

Jowita randkuje z kolejnym mężczyzną, co na to Radek?

 

Okazuje się, że Jowicie nie wystarcza już tylko Radek, postanawia umówić się z innym mężczyzną, w końcu ustalili z Radek, że żyją w otwartym związku, jednak Radkowi wcale nie jest to na rękę, jest zazdrosny o Jowitę :)

 

Mam dla Was jeszcze nowości w górnych zakładkach :)
( Moim zdaniem, to w sumie sama do tego doprowadziła, po co te wszystkie wywiady i sesje zdjęciowe?)
To wszystko, pozdrawiam :-)

13 komentarzy:

  1. Mam takie pytanie czy PM ma oficjalnie konto na Facebooku ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :)
      http://www.facebook.com/Pierwsza.Milosc.tv

      Usuń
    2. Dr Агбазара-wielki człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać moją ukochaną Jenny Williams, która zerwała ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, a dziś wraca do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp +2348104102662. I rozwiąż swój problem jak ja.

      Usuń
  2. Już byłby lepszy ten Antonio od tego całego Ryśka... Szkoda, że Radek zajął się Jowitą.. :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Radek i Sabina- pasowali do sb :*

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś napisałam o tym jak nazywają się dzieci Anety i Mikołaja (Gerald i Herold). To ktoś to wyśmiał. Także do tej osoby- WEJDŹ SOBIE W ZAKŁADKĘ Z ŻYCIA GWIAZD I SAM SIĘ PRZEKONAJ!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieci Anety Zając i Mikołaja Krawczyka nie mają tak na imię !! To są plotki !! Z tego co wiem to mają na imię Maciek i Dawid ?? tego drugiego nie jestem pewna ale było mówione jak mają na imię. A teraz wymyślają głupoty a osoba powyżej widocznie wierzy w te plotki :D
    pozdrawiam serdecznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. skoro to plotki to czemu autorka bloga umieściła tu taką informację???? pokaż mi link w którym sa podane imiona dzieci anety

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. http://superseriale.se.pl/seriale/czy-wiesz-ze-aneta-zajac-i-mikolaj-krawczyk-maja-bliznieta_230849.html ---> "Aneta po raz pierwszy w życiu została mamą. Urodziła na kilka dni przed terminem zdrowych chłopców.
    Bliźniaki mają ponoć oryginalne imiona: Harold i Gerard."

    2. http://www.kozaczek.pl/plotka.php?id=29512 ---> "Oni mają a imię... uwaga... przygotujcie się na wielki szok... HAROLD I GERARD!!ZGROZA!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie będę nic udowadniać ponieważ to było rok temu jak szukałam informacji o imionach i wszędzie pisały jakieś głupoty na pewno gwiazdy by nazwali tak swoje dzieci trzeba się trochę zastanowić lub użyć rozumu. Po drugie notka jest skopiowana z gazety w której są cały czas kłamstwa na pewno reporterzy pytają Anetę Zając jak tam jej się układają stosunki między nią a Mikołajem a ona im opowiada szczegółowo wszystko. To jest wszystko wyssane z palca skoro jeszcze tego nie wiesz to fajnie masz. Zresztą nie chce tu udowadniać kto ma racje bo i tak się nie dowiemy prawdy no chyba, że Aneta Zając zechce udzielić informacji gazecie nie typu fakt tylko np chwila dla ciebie ponieważ tam ludzie zadają pytania a reporterka próbuje uzyskać informacje, ale nie w tym rzecz mnie to i tak zwisa czy dzieci mają na imię tak czy tak to nie moje dzieci. Każdy ma swoją prawdę ty masz swoją ja swoją a aktorzy pewnie zupełne inne imiona dali swoim dzieciakom ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. z tego co przeczyałam gdzieś kiedyś to ich dzieci mają na imię maciej i jan,a nie źaden gerald i herold,wiec nie wierzcie w głupoty

    OdpowiedzUsuń
  10. Serialowy Radziu jest taki Przystojny ... i wogóle aleee ta Jowita może i jest ładna aleee nie dla RADKA ! RADEK POWINIEN BYĆ Z SABINĄ ! I mam takie pytanie czy radek będzie jeszcze z sabiną ??

    OdpowiedzUsuń
  11. Dr Агбазара-wielki człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać moją ukochaną Jenny Williams, która zerwała ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, a dziś wraca do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp +2348104102662. I rozwiąż swój problem jak ja.

    OdpowiedzUsuń