piątek, 8 czerwca 2012

Czytelniczki Świata Seriali w Pierwszej Miłości :) Anna oddaje Pawła Marysi! Mikołaj Krawczyk chce odejść z serialu!

Hej! :-) 

Jak tam nastroje przed meczem Polaków, wybieracie EURO czy PM? :D


Mam dla Was nowe zdjęcia, dotyczą wizyty Czytelniczek ŚS na planie PM :)
 Przedstawiam kilka z nich, resztę można zobaczyć na FB Świata Seriali!

 

 

 

 

 

 

I jeszcze coś, Ania oddaje Majce Pawła!


 Temat Huberta absorbuje Pawła zupełnie. Poprzedniego dnia zaproponował Schmidtowi współpracę. Jeśli sprawy potoczą się po jego myśli, Paweł będzie nosił krew na własnych rękach. Krzyżanowski czuje, że nie ma innego wyjścia i tylko w ten sposób może zagwarantować bezpieczeństwo Marysi i Julce. Zamierza spotkać się z Hubertem. W tym celu śledzi Kacpra, którego trop zaprowadzi go wprost do kryjówki. Anna czuje, że Pawła nie ma już w jej życiu. Nie wie jakie są tego podstawy. Wie jednak, że nie zamierza dłużej się łudzić i oszukiwać, że ta sytuacja kiedyś się zmieni. Wyznaje Majce wprost, że wygrała i Paweł jest cały jej.


 

A właśnie, muszę dodać, że tak jak w ubiegłym roku, w tym również będziemy wybierać najlepszy i najgorszy wątek Pierwszej Miłości. Propozycje możecie zgłaszać już w komentarzach, a już niedługo rozpoczniemy głosowanie.

To ja już się żegnam! :) 

Trzymajmy kciuki za Biało-Czerwonych! :)

20 komentarzy:

  1. NOWY ZWIASTUN:) Antosia wstaw na blogu:) bo z komentarzy nie można kopiować,:):)

    http://www.youtube.com/watch?v=Nos-ul1Hb3Q&feature=g-all-u

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malwinka, najnowszy zwiastun już wczoraj wstawiłam, trzeba zajrzeć do zakładki "Zwiastuny". Dzięki za informację :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. hahah ;) pytanie wiadomo, że Euro :) PM stała się ostatnio strasznie daremnym serialem... Najgorsze wątki oo to będzie długo....
    1- mistyfikacja śmierci Huberta... naciagane jak stąd na Madagaskar! I jeszcze te żałosne wyznania Marysieńki do pomnika. (no tak, ale to już prawie 300 odcinków odkąd "nie potrafiła przestać kochać" Pawła...)
    2- odchodzenie Anki od Pawła.. haha ja to już liczyć przestałam... ;)
    3- Wybaczanie wszystkiego Anusi też już jest denerwujące
    4- prawo jazdy Olki... ha! rozumiem wcześniej jeździła bez??...
    5- wprowadzenie tancerzyka w życie Kingi... masakra (dlaczego on?!)
    6- Bartek z.. Emilką! przekroczenie wszelkich granic! śmierdzi kaziroctwem!
    7- Wiktoria z tym całym Rysiem... (aż mi ciśnienie skoczyło jak zobaczyłam te zdjęcia!) śmieszy mnie, że taka kobieta mogła się naprawdę takim kimś zainteresować. ba! ona dla tego ciela malowanych wrót zrezygnuje z możliwości wyrwania się do Italii hahahahah... I kutfa myślę co niektórzy jeszcze pamiętają, co się działo pod koniec tamtego sezonu a tu od początku tego jakgdyby nigdy nic.. I ona ma gdzieś Bartka i Bartek ma gdzieś ją.. :/
    8- Radek i Jowita... Coś szybko ze stratą Sabiny się pogodził...
    No dobra mogłabym jeszcze godzinę albo dwie , ale zaraz mecz wiec nie ma czasu ;)
    Najlepsze wątki? hmm ciężko coś znaleźć..
    1- Ewa- bardzo dziewczynę polubiłam niech ten Błażej już się ogarnie idiota..
    2- Marek i Aneta- cud miód i orzeszki! ;D
    3- Mikołaj z Dagą- niech mi tego przypadkiem Olka nie zepsuje...
    To na razie tyle :) pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wygląd się nie liczy tak do wiki i rysia.

      Usuń
    2. Yy nie wiem czemu mi się tak zrobiło... Gdzie ja choć słowem wspominałam o wyglądzie Przepraszam??

      Usuń
  3. No to tak:

    1. Paweł dowiaduje się że jest ojcem Julki
    2. Próba Samobójcza Anki
    3. Radek zdradza Sabinę
    4. Związek Radka z Jowitą

    OdpowiedzUsuń
  4. Najgorsze wątki :
    1. - Ewa strasznie IRYTUJĄCA postać
    2. - To całe głupie WADLEWO masakra
    3. - Marek i Anetka
    4. - To że dla Kingi dali jakiegoś tancerzyka, a nie faceta z jajami!
    5. - Grzegorz i Renia
    6. - Odchodzenie Anuisi od Pawła, wybaczanie wszystkiego tej zołzie!
    Reszt anawet może być ale i tak WOLE EURO NIŻ PIERWSZĄ MIŁOŚĆ!

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszym wątkiem tego serialu było uczucie Pawła i Majki, którzy nie byli ze sobą tylko dlatego że im duma na to nie pozwalała. Czekałam z utęsknieniem kiedy się zejdą: no i ten moment nastąpił jak Paweł i Majka namiętnie się kochali po czym Majka była w ciąży. To był najpiękniejszy i najbardziej emocjonujący odcinek PM.
    No i po tym nic ale to zupełnie nic ciekawego się nie działo, serial tylko się pogarszał.
    Najlepszym wątkiem była
    - Przyjaźń Patryka, Bartka, Artura, Pawła, Kingi, Marysi i Emilki, co niestety już dawno się skończyło.

    OdpowiedzUsuń
  6. www.dyskutuj.cba.pl zapraszamy na forum i do działu pierwszej miłości!

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem najlepszy odcinek był jak Manuel porwał Kingę i bił się z Pawłem. To było coś. I jeszcze zgadzam się z Klaudią również. Najgorszy wątek to jak Anka cały czas zmartwychwstawała. Już 2 razy jeśli się nie mylę. Nie lubię bardzo Anki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Euro jest o wiele ciekawsze od pierwszej miłości. Ciągle tylko odgrzewają stare wątki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Najlepsze bylo jak byl ostatni odcinek PM przed wakacjami w tamtym roku wtedy co majka stracilas przytomnosc i sie zakonczyla pierwsza milosc... juz wierzylem ..ze jej nigdy wiecej nie zobacze w tym serialu..ale coz dalej trzeba ta zamulajaca postac ogladac...zal...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakaś dziwna moda panuje w ubiorze kobiet tego serialu. Całe ramię obnażone, widać kawałek biustonosza. Taki strój nazywa się "jestem gotowa do pokazania cycka". Takie to nachalne, wręcz ordynarne. Czy pójdzie to dalej?

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdzie ja choć słowem wspominałam o wyglądzie Przepraszam??

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć ! Mam do autorki bloga proźbę , mogłabyś dodawać więcej informacjii i streszczeń o PM ?

    Z góry dziękuję bardzo ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć, tak jak wspomniała Kaśka niestety nowych streszczeń już nie będzie, odcinkek 1534 to ostatni odcinek przed wakacjami. A co z informacjami? Zbliżają się wakacje i przerwa w emisji, więc tych informacji jest bardzo mało, albo nic nie ma ;| Chociaż bardzo bym chciała coś dodać, to niestety nie mam jak, nie wyczaruję :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Na razie chyba nie będzie nowych streszczeń, bo zbliża się przerwa wakacyjna.

    Ja natomiast obejrzałam wczoraj odc (tak, zarzekałam się, że już nie będę oglądać) i ku mojemu zadowoleniu Błażej nie jest już z Ewką:D Szkoda tylko, że pewnie nie zejdzie się już z Grażyną tylko dadzą mu jakąś inna partnerkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Najgorsze wątki:
    - Majka i Paweł i te niby podchody i ich przyjaźń, nudne jak mecz 3 ligi Ugandy
    - choroba Grażyny

    Najlepsze wątki: odchudzanie Mariana, praktycznie wszystko co związane z Arturem

    Najgorsza postać: Anka i Olka

    Najlepsza postać: Radek i ten jego śmieszny kumpel

    OdpowiedzUsuń
  15. Najgorsze wątki: po powrocie Majki z Niemiec - CAŁY SERIAL.
    Najlepsze wątki: WŚCIEKŁA WYMYŚLAJĄCA LUDZIOM DAGA

    OdpowiedzUsuń
  16. Niech Ola ma na zkoń czenie roku przyjęcię że musi pójśc z kimś i się okaze że Robert jest cieżko chory i to wszystko Blazej podslucha i pojdzie do Mikołaja i go namówi ze ma jedyna okazje wrocić do Oli i Mikolaj na to się zgzodzi a potem Blażej nic nie mowiac Oli to z ja podzie na przyjecie ale ja w pewnym momencie sama zostawi a Mikolaj to wykorzysta ijej zaproponuje taniec w czasie tańca sie przeprosza bo zrozumieli kog by stracili i postnowia wrocić do siebie

    OdpowiedzUsuń