środa, 12 grudnia 2012

Zwiastun odcinków! Co z Hubertem? ZDJĘCIA :)

Cześć! :)

Spóźniony zwiastun już nadchodzi:



Co dalej z Hubertem?

Po przewiezieniu do szpitala Hubert od razu trafia na blok operacyjny. Dla lekarzy każda sekunda ma znaczenie, bo może zadecydować o życiu Huberta. Marysia z niepokojem oczekuje na wieści z bloku operacyjnego. W tych trudnych chwilach dla niej chwilach są z nią Aneta i Marek. Również Sandra pospiesznie przybywa do szpitala.
Szymon obwinia siebie za całe to nieszczęście. Po skomplikowanej operacji, lekarz nie ma dla rodziny najlepszych wieści. Hubert odniósł poważny uraz czaszki. Nikt nie może dać gwarancji, że po wybudzeniu ze śpiączki Hubert nie będzie miał problemów z pamięcią. Możliwe jest, że cofnie się w rozwoju do poziomu kilkuletniego dziecka.

I kilka zdjęć z wypadku Huberta i wyprawy na skałki:

 

 

 

 

 

 



I reszta zdjęć, takich przeróżnych:

 

 


 

I świąteczna sesja aktorów z PM: 

Dużo zdjęć podobnych do siebie, ale i tak zdjęcia bardzo mi się podobają :) Świetnie wygląda te wielkie pudło na prezenty, w tym przypadku na Szymona, Roberta i Huberta :D
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Świąteczna Aneta Zając :) :

 

 Świąteczna Aleksandra Zienkiewicz:


I to by było na tyle :) Nowych streszczeń odcinków niestety na razie nie ma :/
 Pozdrawiam Was ciepło :) 

9 komentarzy:

  1. Ale Aneta Zając ślicznie wygląda :) Mnie również bardzo podobają się te świąteczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To dobrze, że Hubert cofnie się do poziomu kilkuletniego dziecka. Julka nareszcie będzie miała rówieśnika.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hubert nie cofnie się do poziomu dziecka, bo od dawna już na nim jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sabina nie powinna fotografować się z pozostałymi aktorkami. Wyraźnie odstaje z urodą. Wygląda, jakby ktoś jej głowę wsadził w imadło i mocno zacisnął.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha śmieszna/y jesteś. Sabina jest tu akurat najładniejsza. To serialowa Kinga i Marysia odstają z urodą!!!

      Usuń
    2. Na szczęście jestem facetem i potrafię sensownie ocenić urodę kobiet. Obstaję przy swoim.

      Usuń
    3. To masz naprawdę fatalny gust...

      Usuń
    4. Biedulko Monio, nad gustami się nie dyskutuje. Chyba o tym nie wiedziałaś, teraz już wiesz. Cieszę się, że chociaż trochę dołożyłem się do twojej edukacji.

      Usuń
    5. Do mojej edukacji dokładać się nie musisz i wiem, że o gustach się nie dyskutuje,nie musisz mnie tu uświadamiać, nie urodziłam się dopiero. Wyraziłam tylko swoje zdanie tak jak i Ty. Mam do tego prawo, w końcu wolność słowa...

      Usuń