poniedziałek, 17 grudnia 2012

Zwiastun! Nowości ze Świata Seriali!! - NOWA POSTAĆ!!

Hej!

Jestem, jestem z najnowszymi wiadomościami z dzisiejszego Świata Seriali :) Jednak zacznę od zwiastuna na ten tydzień:



I teraz nowinki ze Świata Seriali. Wstawiam kilka zdjęć, nie są może jakieś bardzo wyraźne, ale mam nadzieję, że coś zobaczycie. Kliknijcie w zdjęcie, zobaczycie je w powiększeniu :)

Czy Daga trafi do więzienia? 





NOWA POSTAĆ!! - NICOLA :)




W NAJBLIŻSZYM CZASIE...


 I PLANY SYLWESTROWE AKTORÓW PM:









I czas na zdjęcia. Będą przeróżne, te starsze i te nowsze :) :

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I na zakończenie nowa postać, czyli serialowa Nicola (Anna Kózka): 

 

I to już koniec :) Notka wyszła troszkę długa, ale to przez te zdjęcia. Niestety mało tekstu, ale nie mam żadnych streszczeń ani innych wiadomości :/
Pozdrawiam! :) 
Zapraszam do komentowania!

10 komentarzy:

  1. Supeeer ;) :p
    Robi się ciekawie :D
    I tak szybko nowa notkaa ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta aktorka co będzie grała Nicolę to ostatnio pojawia się też w ''Na wspólnej'' jako Martyna, siostra Wojtka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie się działoo :D
    Uh chyba szykuję się nowa afera z Igorem w roli głównej, coś mi ta sprawa śmierdzi, nie wierzę w jego dobre intencje :D W sumie sam ostatnio na tej imprezie odpowiedział na pytanie, co dla niego się liczy najbardziej, że PIENIĄDZE. No więc wszystko jasne xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopracowany i dopicowany blog. Zazdroszczę i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oświećcie mnie i powiedzcie czym tak się zachwycacie? "Będzie się działo!" Co takiego będzie się działo? Co takiego ekscytującego, że podrywa na nogi? To wszystko to przebrane i już wykorzystane, nudne wątki. Powiedzcie mi co przegapiłem.

    OdpowiedzUsuń
  6. no jak to co będzie się dzialo,w tym zakichanym wadlewie narodzi się Jezus i przybęda trzej królowie...,ci scenarzyści to naprawde sie wiedzą co wymyślić,a tak wogóle to wadlewa mam już całkowicie dośc

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że Hubert leży na tym samym łóżku co kiedyś Anka i w ogóle wszyscy poszkodowani. Czy zmieniają chociaż pościel na tym łóżku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zauważ. że to nie jest ten sam pokój idioto ! zupełnie inne kolory , inne ustawienia. kup olulary ślepcu !

      Usuń
    2. Widzę, że tryskasz wyzwiskami i przekleństwami. Ależ w środku masz syfów, wymiocin i wszelkiego obrzydlistwa, skoro takie rzeczy z ciebie wylatują. Współczuję. Nie spoglądaj przypadkiem w lustro, bo sam siebie oplujesz.

      Usuń
  8. Zauważyliście, że do rozpoczynającego się odcinka pierwszej miłości dodali Szymona oraz Patrycję razem z Radkiem?

    OdpowiedzUsuń