piątek, 21 września 2012

Streszczenia odcinków 1556-1559! Nowy zwiastun! Zdjęcia!

Cześć! Mam dla Was kilka informacji i zdjęć. Przepraszam, że dopiero w piątek, ale niestety czasu mam coraz mniej i nie jestem w stanie codziennie pracować przy blogu :( Teraz nadrabiam zaległości. :)

Pierwsza - ważna wiadomość od IPLI !

 

W aplikacji IPLA od wczoraj można oglądać przedpremierowe seriale Polsatu, w tym Pierwszą Miłość za darmo. Jeśli macie życzenie, to zachęcam do oglądania przedpremierowo :)

To teraz czas na nowe informacje!

 
Mam dla Was streszczenia nowych odcinków. A w nich:
  • Dragon upozoruje porwanie Patrycji, 
  • Aurelia ucieknie z Wadlewa, 
  • Ola rozstanie się z Robertem,
  • Adam podejmie pracę, o której nic nie powie Kindze, 
  • zaś Hubert zrobi się coraz bardziej zazdrosny o nowego sąsiada. 
Co jeszcze czeka bohaterów PM, dowiecie się klikając w poniższy obrazek!


 A już w dzisiejszym odcinku:


Marysia nie może uwierzyć, w to co zrobiła Renata. Jak się okazuje za sprawą portalu społecznościowego, Renata nawiązała kontakt po latach ze swoją sympatią ze studiów. Kiedy doszło do spotkania, uczucie odżyło w niej na nowo. Radek kategorycznie żąda od siostry by zerwała wszelkie kontakty z Dragonem. Ostrzega ją, że chłopak nie miał wobec niej szczerych zamiarów, a wręcz przeciwnie traktował ją tylko jako przynętę, by dobrać się do niego. Naiwna Patrycja, wierzy mimo wszystko, że chłopakowi zależy na niej. Grzegorz nadal adoruje Renatę, na każdym kroku daje jej dowody miłości. Ta szuka tylko wymówek, by nie pozostawać z nim sam na sam. Każdą wolną chwilę wykorzystuje na spotkania z Jarkiem. Kinga postanawia dać Anecie szansę. Nawiązuje z nią bardzo przyjacielską i otwartą relację.

Mam też dla Was zwiastun odcinków, które zobaczymy w przyszłym tygodniu :)


Ja już się żegnam, życzę Wszystkim Czytelnikom udanego weekendu! W poniedziałek ukazuje się nowy numer Świata Seriali, więc jak będzie coś o PM to dodam :)


8 komentarzy:

  1. Dzięki na news'y :) 3maj się ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja juz kocham Szymona.. On jest taki ładny ;* Bardzo pasuję do Majki i to z nią ma być.. A jeśli chodzi o Dragona to jest hamski wobec tej Patrycji.. < Fajnie jest być pierwszym> Albo to porwanie.. Pff ;d ale to mi się podoba ;d Jak narazie robi się tylko ciekawiej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "fajnie jest byc pierwszym" chamski chyba wobec radka, bo do niego to mówi.
      zadrady, zadrady, zadrady, zadrady, zadrady, i jeszcze raz ZDRADY!!!!!!!! na tym tylko bazuje ten serial.

      Renata-szmata- tak podsumowuje kolejną szuje.

      Usuń
    2. Zgadzam się całkowicie. Zdrada za zdradą - jakby człowiek zaglądał do szamba. Ale są ludzie, którzy tam zaglądając znajdują dla siebie coś interesującego.

      Usuń
  3. kurcze wiesz bo ja tez kocham tego szymona od pierwszego spojrzenia na jego zdjęcia i za jego przecudny uśmiech który pokazują w zwiastunie i oby z majką był

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszy jest Kaśka na końcu tego zwiastuna ;DD

    OdpowiedzUsuń
  5. www.dyskutuj.cba.pl ! zapraszamy do rejestracji i udzielania się! wszelkie opinie o forum w specjalnym wątku również mile widziane

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nie chcą się włączyć na Ipla odcinki przed premierowe :( Co mam zrobić abym mogła je obejrzeć .
    An Ia

    OdpowiedzUsuń