poniedziałek, 24 września 2012

Nowości ze Świata Seriali! Daga i Oskar udają parę! Emilka i Bartek starają się o dziecko! Czy Igor przeżyje atak przestępcy?! Adam zostanie striptizerem! Marysia pozna brata swego nowego sąsiada! Streszczenia odcinków 1560-1563!

Cześć, dziś poniedziałek - ukazał się, więc nowy numer Świata Seriali, a ja mam dla Was już tradycyjnie skany newsów z gazety, które dotyczą Pierwszej Miłości! :) I jeśli obrazek będzie mało widoczny, wystarczy na niego kliknąć - pojawi się wtedy w większej wersji!

ROMANS NA POKAZ - Daga będzie udawać dziewczynę Oskara! Mikser wyprowadzi się z mieszkania! 


EMILKA I BARTEK - starają się o dziecko!


 Oko w oko ze śmiercią!


ADAM zostanie striptizerem! Co jeszcze czeka nas w odcinkach 1554-1563? 


I na zakończenie - streszczenia odcinków 1560-1563

Odcinek 1560 (emisja 8 październik)
Śmiałek nie ma pomysłu, jak odzyskać Aurelię. Hałasy znowu zakłócają ciszę nocną w kamienicy. Radek namierza hotel, do którego Dragon zabrał Patrycję. 

Odcinek 1561 (emisja 9 października)
Zbyszek, starszy brat Szymona, sprawca nocnych hałasów, kaja się przed Majką. Kinga wysyła Tomka do prywatnej szkoły. Emilka przyjeżdża pomóc ojcu. 

Odcinek 1562 (emisja 10 października)
Majka przeprasza Zbyszka za gorzkie słowa i wybierają się z Julką na wspólny spacer. Sabina robi imprezę. by uczcić sukces firmy. daga wystawia paczkę i Mikołaja - nie pojawia się na spotkaniu. 

Odcinek 1563 (emisja 11 października) 
Bill stawia dadze ultimatum. Chce by pracowała tylko dla niego. Król staje przed komisją wojskową i bierze odpowiedzialność za wypadek. Renata ponownie chce przyznać się do zdrady. 

Wszystkie streszczenia możecie również przeczytać  - tutaj! :)

Pozdrawiam! :) Spokojnego tygodnia życzę, i "do zobaczenia" pewnie w czwartek lub piątek :)

21 komentarzy:

  1. to zdjęcie jak julka daje buzi szymonowi jest przesłodkie,hubert jest wspaniały,ale uważam że do szymona majka lepiej by pasowała i oby z nim była,bo z huertem jak są razem to tylko nuda nuda nuda,a ten szymonek mógłby zawrócić jej w głowie i godnie by reprezentował pawła,bo za nim to już nie tęsknie,niech zniknie na zawsze z serialu

    OdpowiedzUsuń
  2. Majka- nie z PM:)24.09.2012, 17:52

    jak była Majka z Pawłem, to pisaliście że lepiej by pasowała do Huberta, bo on słodki miły itp, a teraz z kolei, gdy jest z Hubertem, a na horyzoncie jest nowy facet, to piszecie, że lepiej gdyby była z Nowym, bo Hubert taki i owaki... gdzie sens? gdzie logika??? Nie mówie tu akurat o Tobie, ale w poprzednich notkach roiło sie od tego typu komentarzy.. ludzie-w swoim prywatym życiu, też tak szybko zmieniacie zdania?????

    OdpowiedzUsuń
  3. ja pisałam komentarz przed tobą,i powiem ci że zawsze chciałam żeby majka z pawłem była i to ze związała sie z hubertem mi się nigdy nie podobało i mimo że hubert jest dobry i wspaniały to do majki nie pasował nigdy,chciałam żeby związał się z iwoną a co niby umarł,to chciałąm żeby umarł a majka z pawłem byli razem,bo ja zawsze dla nich ten serial oglądałam,ale to co zdażyło sie w ich prywatnym życiu zadecydowało o tym,że raczej a nawet chyba napewno majka z pawłem nie będą,bo wogóle sceny z pawłem są bardzo rzadko,a ten szymon wydaje mi się taki fajny i pasuje do majki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko, rozumiem. Piszę ogólnie. Tylko denerwuje mnie logika niektórych ludzi... komentarze niektóre są poniżej poziomu..

      Usuń
  4. No chyba nie! Emilka dziecko z Bartusiem?! 0.o Tego już za wiele.... Nie! nie! i jeszcze raz nie! Jak ona w tą ciążę zajdzie to... E tam szkoda słów, pies ich dymał. W dup*ch im się poprzewracało od tego dobrobytu! (Już ja bym tego Bartusia na ziemię sprowadziła...) Ten serial to już naprawdę dno. Bardzo lubię ten blog, ale to czego ja się tu dowiaduję....

    OdpowiedzUsuń
  5. Dość ciekawe wątki - tylko najsmutniejsze to, że przewidywalne... Emilka dziecko z Bartkiem - pewnie on ją będzie namawiał a ona standardowo już będzie miała opory.
    2. Daga mimo, że poudaje związek z Oskarem wybierze Miksera - mimo, że dużo ciekawiej byłoby gdyby wybrała Oskara, karierę itd a olała przyjaciół - może niezbyt pozytywne ale jakie prawdziwe...
    3. Marycha nie zostawi idealnego Hubcia ani Hubcio jej bo są idealni...Fajny wątek z tym chorym bratem Szymona ale, żeby odrazu musiał się zakochiwać w Maryśce, czemu nie mógłby chcieć jej jedynie wykorzystać??? Dużo ciekawiej a i postać Marychy nabrałaby kolorów a nie tylko nudy nudy nudy;
    3. Najlepszy wątek ostatnio to chyba Renata - takie to było niespodziewane i bardzo jestem ciekawa co będzie dalej oby wymyślili jakies fajne zakończenie tej historii a nie, że grzesiu wybaczy i znów będzie cacy...

    OdpowiedzUsuń
  6. żenada. kompromitacja totalna. co się dzieję z tym serialem????
    w dzisiejszym odcinku, Majka ma zeswatać Pawła z Klaudią?? czy to jest TA Klaudia, która grała we wcześniejszych odcinkach?? TA która byla z Mariuszem?? JEGO BRATEM???

    GŁUPI FILM!!!!! ciągle zdrady, kłotnie, "wchodzenie w dp*e komuś na siłe, wbrew kogoś woli...paranoja.

    OdpowiedzUsuń
  7. www.dyskutuj.cba.pl zapraszamy do rejestracji i udzielania się!

    OdpowiedzUsuń
  8. "Emilka i Bartek starają się o dziecko". Czy pokażą jak się starają? Może to ożywi serial.

    OdpowiedzUsuń
  9. Taa już ci pokażą ;DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakby pokazali tak jak np tego policjanta (zapomniałam imienia -,-) i Wiktorię to czemu nie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to może pokażą.. Ale nic więcej :P heh :D

      Usuń
  11. Renata zajdzię w ciąże z miłością z przed lat, powie o tym Grzegorzowi,a ten z koli nie bedzie chcial jej znać. Renia się wyprowadzi i odejdzie z serialu. Dlatego nie ma już jej w czołówce...przykre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd takie info?

      Usuń
    2. W jakiejś gazecie czytałam, teletydzien telemagazyn czy jakos tak...

      Usuń
    3. Ech :/ szkoda :(

      Usuń
  12. Ten Szymon przypomina mi Pawła z pierwszych odcinków serialu !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten Szymon jest fajnyy :D ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. Oglądałam właśnie na ipli premierowy odcinek, ten który ma być juto. Dużo jest wątków z tym nowym sąsiadem Marysi- Szymonem. On jest zajebisty, a ten jego uśmiech powalający. Bardzo lubię Huberta ale on jest taki drętwy, a Szymon rozkręciłby trochę Majkę i może byłaby chociaż w połowie taka jak we wcześniejszych odcinkach bo jak narazie jest tak samo zamulona jak Hubert. Flaki z olejem, powinno dziać się coś więcej. Wreszcie Marysia i Kinga gdzieś wyszły, ładnie wyglądały na dyskotece, częściej powinny chodzić.

    OdpowiedzUsuń
  15. zgadzam sie z tobą w 100%,majka wyjdzie na puszczalska znowu jeśli zdradzi huberta,ale naprawdę pasowałaby do szymona,on jest mega ciacho i taki żywy wesoły,nie oglądałam premierowego odcinka,ale widziałam zwiastun i majka mega ładnie wyglądała jak poszli do tego klubu i szymon mówił że laska,hubert mógłby ułożyć sobie życie z inną,szkoda go będzie jeśłi majka go zdradzi,ale może ona zrobi się żywa wesoła z szymonem,bo teraz to totalka porażka z tą majką taka ciotka klotka tylko w mieszkaniu i nic więcej u niej się nie dzieje,a widzicie że pawełek sie zmienił jakby upodobnił się do włodary bo chyba do solarium chodzi

    OdpowiedzUsuń