wtorek, 10 lipca 2012

Kolejne zdjęcia z Wadlewa :)

Wróciłam :) Co do pamiętników, to jeszcze raz napiszę to, co postanowiłam (wcześniej napisałam te informacje w komentarzu).

"Ile tu się działo w ciągu trzech dni :D Oczywiście wszystkie komentarze jak i wiadomości już odczytane :P Postaram się to jakoś ogarnąć. Po pierwsze, tak jak pisaliście, dobrym pomysłem rzeczywiście będzie usunięcie komentarzy ze starymi, opublikowanymi już wpisami :) Zatem, już się za to zabieram. Po drugie, mnie już trochę znudziła ta zabawa w pamiętniki - a czytając Wasze komentarze, sądzę, że Was również. Za 2 dni kończy się głosowanie na najlepszy pomysł, wtedy również zakończę zabawę w pamiętniki i utworzę nową sondę, tym razem będzie dotyczyła najbardziej kreatywnego autora pamiętników. Cieszę się, że jest już pomysł na kolejną zabawę w opisy bohaterów, waszym celem będzie tym razem scharakteryzowanie ulubionego bohatera :) Nie musi to być jakiś długi opis, wystarczy kilka zdań - opisy będę później umieszczać w notkach. Ale tę zabawę zaczynamy dopiero za dwa dni, gdy już oficjalnie zakończymy pamiętniki. Pozdrawiam :)

+ Opisy oczywiście możecie już tutaj dodawać, jednak ja opublikuję je w notkach dopiero za wcześniej wspomniane dwa dni :)

Jeszcze coś, tym opisem bohaterów można, tak jak ktoś napisał rozpocząć dyskusję na temat bohaterów PM :)"

A teraz czas na zdjęcia: 

















Dobranoc ;-)

40 komentarzy:

  1. Kolejne śluby, potem zdrady i rozwody. Do tego wmieszane dzieci i walka o nie między rozwodnikami. Oto scenariusz na nowe odcinki po wakacjach. I to ma być ciekawe?

    OdpowiedzUsuń
  2. Aurelia jak ładnie wygląda:):) rodzice Bartka coś nie pocieszeni-takie miny mają...
    na blogu który wcześniej sie reklamowała była notka na temat Anki- podobno jej rola ma dalej byc grana w PM, tyle że inna aktorka ma ja grać...;/ łee....a ja myslałam, że Paweł i Majka się zejdą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo.. Mogliby się zejśc :/;/

      Usuń
  3. Antosia, mogłabyś podać adres tego bloga co się reklamował? bo chyba usunęłaś...albo dodać w "polecane"? fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Iwona, gdy dowiedziała się o śmierci Huberta była wstrząśnięta tą informacją, którą dostała od Marysi. Iwona (Dorota Czaja-Bilska) jak juz wiadomo postanowiła zrobić sobie 4 miesiące przerwy od pracy w serialu i scenarzyści wymyślili jej, że wyjeżdza na 3 tygodnie do Szwecji na sesje zdjęciową a potem ślad o Iwonie zaginą. Iwona pojawiła się w 1509 odcinku na pogrzebie Huberta ale ta rola została jej jako statysta w tle a potem mozna było ujżeć Iwonę w 1531 odcinku, gdy sprzedawała bogatemu biznesmenowi z Warszawy lokal po galerii Huberta Schultza. Iwone po wakacjach zobaczymy w 1541 odcinku PM jak przyjedzie do Wrocławia i niespodziewanie idąc ulicą w odali spstrzega Hubera z Julką. Jest wstrząśnięta i postanawia się temu bliżej przyjżeć odrazu jedzie do galerii Anety Pałkowskiej i nikczemym postępem czyli pyta się o prace w gaerii Aneta ją przyjmuje, Iwona mówi Anecie, o tym że widziała Huberta na ulicy i jest zła dla czego nikt jej ne powiadomił, że śmierć Huberta była mistyfikacją.? jest trochę zła i odrazu jedzie do mieszkania Marysi a tam w progu otwiera jej dzwi Hubert ku zdziwieniu zostaje na chwię by pogadać z Hubertem i powiedzieć jemu o tym, zę sprzedała jego galerie w Berlinie bogatemu biznesmenowi z Warszawy. Hubert mówi jej, że i tak planował niedługo pojechać do Berlina i sprzedać lokal po galerii.


    W ostatnim odcinku 1534 przed wakacjami Anna miała wypadek to ostatni odcnek z udziałem Agnieszki Włodarczyk. Wiele było na ten temat plotek, że Agnieszka Włodarczyk odchodzi z serialu tak to jest prawdą ale postać którą od 2009 roku grała Agnieszka Włodarczyk nie została zlikwidowana postanowiono wymienić aktorkę odwarzającą tę rolę Anny Bilewskiej. Po wakacjach zagra ją bardzo podobna do Agnieszki Włodarczyk aktorka Małgorzata Teodorska znana z serialu Plebania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Wiktoria ładnie wygląda w sukience ślubnej

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie toleruję reklam na moim blogu, bez wcześniejszego kontaktu z autorem i tyle. Mówiłam setki razy, że bd takie wpisy usuwane, ale chyba do niektórych jeszcze nie dotarło. Do polecanych dodaję te blogi, których właściciele wcześniej się ze mną skontaktują itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak Ciebie nie było to dodałam komentarz, że mówiłaś, że nie można się reklamować. Jednak nie usunęła.;]

      Usuń
    2. Tak, tak. Czytałam komentarz - dziękuję za zareagowanie :-)

      Usuń
  7. Jeśli mam być szczera bardzo mi się nie spodobał fakt, iż zostaliśmy oszukani podczas zabawy w pamiętniki... Tak więc to będzie ostatni wpis do pamiętnika Wiktorii.

    Zakupy udane! Jestem bardzo zadowolona. Wszystkie rzeczy zarówno mi, Ryśkowi jak i Sołtysowi się podobają. No może pomijając fakt iż moją nową chabrową spódniczkę Rysiek określił mianem "niebieskiej"... No, ale szczegół.. Najważniejsze, że jest ładna, nawet molto. No i ja w niej jestem po prostu "Bella!" jak mi to Rysiek dziś powiedział. No i jeszcze nie mogę się pogodzić z jednym faktem, który odkryłam podczas zakupów.. Tylko musisz obiecać, że to zostanie między nami. Przytyłam 2 kg!! Ale oczywiscie Ryśkowi ani słowa. Sama się z tym uporam. Tylko czasu niewiele..A! no właśnie muszę Ci o czymś jeszcze powiedzieć. Wybrałam model sukni ślubnej. Si ,ślubnej. Pobieramy się niebawem. Później mam nadzieję, że uda mi się go wyciagnąć z tej dziury!. Chcę zacząć nowe życie!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak oszukani ? No to ja już jestem w czterech literach. Nie wiem o co chodzi..

      Usuń
    2. Tak Julciu oszukani, że jedna osoba pisała ich kilka jednocześnie, a chyba zasady na samym początku były jasno przedstawione...

      Usuń
    3. Jak to ?o_O No to ładnie.. Skąd to wiesz?
      Ogólnie myślałam, że pamiętniki będą trwały dłużej, ale jako się już Wam "znudziły". To nie ogarniam tej następnej zabawy.

      Usuń
  8. http://superseriale.se.pl/seriale/pierwsza-milosc-co-po-wakacjach-2012-tomasz-ciachorowski-dolaczyl-do-ekipy-pierwszej-milosci_268074.html O mateczko :/ wprowadzą jakiegoś nowego aktora, który być może zawróci w głowie Marysi. Pogieło tych scenarzystów doszczętnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pod poprzednimi wpisami ktoś sam się przyznał (jakaś Eleonor czy coś), ale Tosieńka już jak widzę te komenty usunęła. Mi też trochę szkoda, że już im się znudziło, bo miałam jeszcze nie jeden pomysł, ale sobie odpuściłam w związku z zaistniałą sytuacją. Tej następnej to i ja już właśnie też nie ogarniam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się pamiętniki bardzo podobały. ale skoro wolicie tą następną zabawę to sobie poczytam, bo nie wiem o co w niej chodzi, więc udziału nie będę brać.
      W takim razie to oszukali nas..

      Usuń
    2. No niestety :/ Ja tam wolałam pamiętniki. Na tą następną jeszcze mamy kupę czasu przecież. (Mam nadzieję, że Wiktorii może być? ;>) Mnie też się podobały. (zwłaszcza Kaśki :D) Teraz to już po ptokach.. Też jeszcze nie wiem czy wezmę udział, bo nie wiem do końca o co cho. Miała być normalna dyskusja o postaciach a będzie nie wiem co :)

      Usuń
    3. Tak Wiktorii był na mega duży +. Ja wysłałam już Tosi ostatnie wpisy do pamiętnika Anety. Trochę za późno zaczęłam. Nie wiem nawet czy ktoś to czytał, ale trudno.
      Będzie coś wymyślonego, coś dziwnego?

      Usuń
    4. Z całą sympatią do Ciebie, LittleBlack - ale jak to usunęłam. Komentarze cały czas tam są. Podaję link - http://pierwsza-milosc321.blogspot.com/p/kontakt.html I ta cała Eleanor nie bierze udziału w głosowaniu - jej wszystkie pamiętniki. Zachowała się nie fair wobec mnie i wobec Was - zlekceważyła zasady zabawy i okłamała nas wszystkich. Dlatego jedynym sprawiedliwymn rozwiązaniem będzie wykluczenie jej z udziału w sondzie.

      Usuń
    5. A zabawa w pamiętniki się skończyła, ponieważ dostawałam coraz mniej e-maili itp. Ludzie pisali, że nie mają pomysłów, że już im się znudziło - więc nie widziałam sensu, po co to ciągnąć? Pozdrawiam :)

      Usuń
    6. Dzięki Julcia ;) Ja też Ci nie powiem co będzie dalej bo sama nie ogarniam tak jak już mówiłam :) A to przepraszam Tosiu widocznie ślepa jestem :D No jak się znudziły to trudno :)

      Usuń
    7. Jak się znudziła to okej; )
      Może jak ktoś mi wytłumaczy o co tu chodzi to wezmę udział. Bo an swój mały rozumek nie wiem o co chodzi;)
      A no i Tosiu podjęłaś bardzo słuszną decyzje, wobec Eleanor. Bo np. ona miała kilka, a ktoś nie miał już ciekawych postaci do wykorzystania. Także bardzo Ci dziękuje;*

      Usuń
    8. Masz rację, i dlatego wyeliminowanie Jej z głosowania niestety bd najlepszym rozwiązaniem. Ankieta na najlepszy pomysł została zakończona, więc zaraz w notce wytłumaczę co i jak z tą nową zabawą. Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Droga aktorko czy to prawda, że mają wymienić Włodarczyk na Teodorską i Anka przeżyje wypadek? nigdzie nie znalazłam takiej informacji tylko w różnych komentarzach.. Wiesz coś więcej o tym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też weszłam na blog dziewczyny która sie reklamowała wcześniej, ale juz ten link jest usunięty z tego bloga. i tam pisało i było nawet zdj prawie podobne włodarczyk i tej nowej. ktoś prosił wcześniej aby Antonina ponownie podala lub wrzuciła do polecanych adres tego bloga..no ale niestety..nie ma go..a tam właśnie jest podany

      Usuń
    2. proszę-O ILE AUTORKA NIE USUNIE-http://pierwszamilosc324.blogspot.com/2012/06/anna-przezyje-w-role-anny-bilewskiej.html

      Usuń
    3. Wcześniej, ta dziewczyna autorka bloga, który tak reklamujecie napisała, że w ostatnim odcinku PM wróci Berenika. Nic takiego się nie wydarzyło. Więc sami myślcie, jak chcecie... Ja nigdzie tego nie przeczytałam, tzn nie przeczytałam w wiarygodnych źródłach.

      Usuń
  11. miało być droga autorko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nawet na wikipedii jest info takie - "Anna Bilewska (Małgorzata Teodorska, dawniej Agnieszka Włodarczyk) " czyli anka dalej bedzie zmorą w pm...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ludzie, na Wikipedii jest masa wyssanych z palca rzeczy! Spójrzcie na tą tabelę z obsadą. Niektórych bohaterów jak jakiś Kazimierz Fajkowski albo Damian Router nikt nigdy na oczy nie widział i niby grają! Nie uwierzę w to, że Ankę zagra nowa aktorka, jeśli nie zobaczę tej informacji na jakieś innej stronie (która nie jest Wikipedią). Równie dobrze samemu mogę tam napisać, że powróci pierwszy aktor grający Pawła i co, też uwierzycie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://pierwszamilosc324.blogspot.com/2012/06/anna-przezyje-w-role-anny-bilewskiej.html

      Usuń
    2. ten artykuł jest z gazety swiat seriali- kupiłam, zobaczyłam, przeczytałam, potwierdzam.

      Usuń
    3. chyba, że w gazecie też info jest "wyssane z palca"!!!

      Usuń
    4. Ludzie! Przeszukałam wszystkie normalne źródła wiedzy o serialach i nigdzie nie ma nic o nowej aktorce, która wcieli się w postać Anny. A Tobie radzę nie zmyślać, że przeczytałaś to w gazecie "Świat Seriali". Nowy numer ukazuje się dopiero 16 lipca. No chyba, że sama go piszesz. Na wikipedii każdy może napisać jakąś bzdurę, że Manuel zmartwychwstanie i też uwierzycie? A autorka bloga, gdzie pojawiła się taka informacja, wcześniej napisała, że w ostatnim odcinku PM przed wakacjami pojawi się Berenika. I co?
      PS. Uprzedzam, żeby na poważnie nie brać również pomysłów na dalsze wątki w PM. Już otrzymałam e-maile na ten temat, typu: Kiedy Majka z Pawłem się pogodzą? Napisałaś coś takiego na blogu, i mi wysyłają jakiś pomysł, chyba Agnes G. :D

      Usuń
    5. Zgadzam się z Antoniną. Należy mieć także ograniczone zaufanie do blogów o PM. Zauważyłem, że są właśnie takie (na szczęście ten się do nich nie zalicza :)), które zamieszczają nieprawdziwe info (np. ktoś dawniej zamieścił news o planowanym przez scenarzystów powrocie Patryka i ciąży Emilki z Kamilem). Do wiarygodnych źródeł może się zaliczać Świat Seriali, jednak ja tam nie widziałem żadnego artykułu na temat zmiany aktorki grającej Ankę. Generalnie lepiej, żeby jej nie zmieniali, bo jeszcze Krawczyk się zakocha w następnej i zostawi dla niej Włodarczyk i co będzie?? heheh :D

      Usuń
    6. Hehehe :D O jezu, to dopiero byłaby afera, może następiłoby sprzymierzenie Włodarczyk i Zając.. Dokładnie, ja też nigdzie nie czytałam o rzekomej wymianie aktorek, ja coś bd wiadomo to jasne, że dam znać :) Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Hey. Tosiu, czy mogłabyś jeszcze opublikować moje ostatnie 3 wpisy do pamiętnika Sabiny? Są w komentarzach do zakładki dot. pamiętników z PM. Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie, może mojej wiadomości nie widziałaś. Wysłałam ostatnie wpisy do pamiętnika Anety. Więc jeżeli byś mogła to opublikuj;*

      Usuń
    2. Już wszystko opublikowałam, zarówno wpisy Sabiny jak i Anety. Pozdrawiam Was :-)

      Usuń