czwartek, 12 lipca 2012

"Kinga" w nowej odsłonie! W PM pojawi się Tomasz Ciachorowski :)

Cześć!

Mam dla Was dwie nowe wiadomości dotyczące PM!

Pierwsza to nowy image Kingi!
Aleksandra Zienkiewicz postanowiła odświeżyć swój wizerunek i już po raz kolejny zmieniła fryzurę, oto i ona:

 

I jak Wam się podoba? 

Druga wiadomość to nowy bohater w PM, który pojawi się w powakacyjnych odcinkach. Zagra go Tomek Ciachorowski, aktor znany m.in z serialu "Majka" i "Linia Życia".
Na razie nie wiadomo z jaką postacią będzie powiązany. Istnieją przypuszczenia, że będzie on nowym znajomym Majki.

 

11 komentarzy:

  1. Dla serialowej kingi każda zmiana fryzury byłaby dobra bo w tamtej nie wyglądała dobrze. Ale w tej jak najbardziej fajnie!^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Antonina,chciałabym,Bo nie wiem czy tam jeszcze będziesz zaglądać zajrzala do pamiętników i przeczytala mój komentarz zalezy mi na tym.Ucieszylabym się też,gdybyś Cie mi odpisala,sprawa byłaby dla mnie jasna.Eleanor

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, komentarz już przeczytałam i odpisałam, także jak chcesz to zajrzyj :)

      Usuń
    2. Eleanor, postacie, którymi pisałaś pamiętnik to: Sandra, Malwina, Ewa, Sylwia i Izabela, tak? Czy coś pokręciłam?

      Usuń
    3. Tak te postacie.
      Eleanor

      Usuń
  3. Kinga super wyglada.
    ale ten nowy jak bedzie przy boku Majki to ja za tym nie jestem;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie che zeby ten nowy był przy boku Majki .Majak jest szczęśliwa z Hubertem ale znając życie to pewnie ten nowy namiesza w życiu Majki i Huberta

    OdpowiedzUsuń
  5. kinga wygląda rewelacyjnie i jest teraz szczuplutka,macierzyństwo jak widać jej służy,a co do tego ciachorowskiego to lepiej żeby on nie był z majką bo jest beznadziejny,już wolę huberta,a najbardzije to miałąm nadzieję że majka z pawłem się zejdą,ale podobno anka ma przeżyc ale to nie włodara ma ją grać,ciekawe czy to prawda

    OdpowiedzUsuń
  6. o fuu.. jaka kinga oblesna..nie pasuje jej ta fryzura..blee

    OdpowiedzUsuń
  7. z tego co wiem to Tomasz Ciachorowski ma zagrac Oscara Billa, właściciela sieci sklepów odzieżowych i bedzie flirtować z Daga chociaz osobiście wolałabym zeby łaczyło go cos z Majka. Lubie tego aktora i szkoda ze serial linia zycia zdjeli z anteny:/

    OdpowiedzUsuń