sobota, 28 kwietnia 2012

Streszczenie odcinków 1509 - 1513!!! Czołówka PM już do obejrzenia!!! Zwiastun odcinka 1500!!!

Cześć!

Już możemy obejrzeć nową czołówkę PM! Mi się bardzo podoba ;) Szkoda, że nie zmienili piosenki, trochę mi się już ta znudziła. Wynika z niej, że Majka będzie z Hubertem, który widocznie przeżyje, a Anna z Pawłem. Zastanawia mnie też Grażyna. Występuje w czołówce, więc pewnie pokona chorobę, ale jest razem z Markiem i Grzegorzem. Może szykuje się jakiś romans Grażyny i Grzegorza... W czołówce nie występuje także Daga, a szkoda ;( Proszę, oto ona:



Skoro jesteśmy już przy filmikach, to czas na zwiastun 1500 odcinka:



I czas na streszczenia: (telemagazyn)

1509

Karol jest zmartwiony stanem zdrowia Grażyny. Sabina przestała wierzyć, że jej matka wyzdrowieje. Karol kontaktuje się z adwokatem, Igorem, aby pomógł mu uzyskać przepustkę z więzienia z powodu operacji żony. Rodzina i przyjaciele Huberta uczestniczą w uroczystościach pogrzebowych. Przychodzi także Anna, przekonana przez Pawła. Rysiek ma wyrzuty sumienia, że okłamał Wiktorię w sprawie Agnieszki. Zaczyna rozumieć, że wciąż coś czuje do byłej dziewczyny. 

1510

Mikser przypadkowo spotyka Patrycję w centrum handlowym. Dziewczyna szuka sponsora. Mikser jest zawiedziony i zaniepokojony. Wiktoria nie zamierza wybaczyć Ryśkowi ostatniej zniewagi. Podczas gdy mężczyzna boryka się z problemami sercowymi, złodzieje okradają kolejne gospodarstwa w Wadlewie. 

1511

 Paweł zastanawia się, czy powinien pomóc Marysi w ucieczce z kraju. Chce ochronić ją i dziecko przed atakiem Schmidta, ale jednocześnie obawia się utraty kontaktu z córką. Radek przeszukuje rzeczy Patrycji. Wśród nich znajduje markowe ubrania. Zaczyna wierzyć Mikserowi, który twierdzi, że Patrycja jest "galerianką". Anna wpada na pomysł, jak rozwiązać problemy finansowe Hana. Zdobywa inwestora, który może sfinansować szkołę. Aneta prosi Andrzeja, by pomógł jej w sprawie Rajmunda. 

1512

 Aneta ukrywa przed Markiem, że jej syn wrócił do Wrocławia i jest z nią w stałym kontakcie. Stefani wprowadza radykalne zmiany w szkole Hana. Mirka i Patrycja idą razem na imprezę. Poznają dwóch mężczyzn, Natana i Bola, którzy wywierają na nich pozytywne wrażenie. Paweł zdobywa fałszywe paszporty, by umożliwić Marysi ucieczkę z kraju. 

1513

 Grażyna przechodzi kolejną operację. Karol ją odwiedza. Okazuje się, że wizyta w szpitalu to jedynie część misternego planu, który ma mu umożliwić ucieczkę z kraju. Śmiałek jest zniecierpliwiony bezczynnością policji i postanawia sam rozprawić się ze złodziejami zwierząt w Wadlewie. Agnieszka oskarża Wojtka o kradzież, chociaż nie ma żadnych dowodów. Sprzątając mieszkanie, Marysia znajduje amatorskie nagranie wideo, zatytułowane przez Huberta "Rodzinka". Rysiek wyznaje Agnieszce, że nadal coś do niej czuje. 

I jeszcze zdjęcia:



Pozdrawiam i życzę cieepłego długiego weekendu! ;)

39 komentarzy:

  1. czołówka niezła;) czyli jednak wychodzi na to,że paweł+anka ale i hubert+majka cieszę się,że ubert będzie żył;)bo skoro wrzucili go do nowej czołówki to pewnie będzie?co myślicie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Też myśle, że bedzie żył. Zresztą od początku to mówiłam, ale oczywiście znalazł się ktoś taki, kto stanowczo twierdził, że nie!
    cieszę się że Majka będzie z Hubertem. Bo po tym co się dzieje w Anety życiu, to chcę, żeby chociaz w serialu jej się poszczęściło;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zauważcie, że pod koniec jest też Majka z Pawłem razem jak siedzą na podłodze.

    OdpowiedzUsuń
  4. no właśnie.. najpierw paweł jest z kolegami, potem z anką a na koncu z marysia, wiec jak dla mnie nic nie wiadomo..

    OdpowiedzUsuń
  5. Hubert jest tylko raz na czołówce a Marysia z Pawłem więcej razy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma Dagi i Roberta:( Szkoda...ale może to nic nie znaczy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. czolo baznadzieja ;( pm schodzi na psy.....jaka to pierwsza milosc? na to wychodzi ze teraz glowna role ma anna??? beznadzieja.... i nie ma tez reni :( ,roberta moze ze to nie glowni ....????

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta czołówka i świetny blog! Zapraszam na tego bloga. Dostałam jego adres o kumpeli, jest świetny!
    P.S. Jeżeli pomożesz mi go trochę promować, będę Ci wdzięczna! Uwielbiam Twój log i czytam go codziennie. Pisz jak najczęściej! ;)))
    To adres tego bloga:

    http://www.uczennicainauczyciel.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się nie podoba czołówka, zwłaszcza nowe logo -.- ostatnio oglądałam na ipli stare odcinki i muszę przyznać, że wtedy kochałam ten serial, zwłaszcza za wątki Marysi i Pawła kiedy byli razem. Serial się zmienił, według mnie na gorsze, akcja toczy się za szybko, w starych odcinkach lepiej się toczyła. Ale to moje zdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MASZ RACJE MOJE ODCZUCIE TAKIE SAMO!!! A CZOLO BEZNADZIEJA !!! ALE BLOG ANTOSI JEST SUPER I JEST THE BEST!!!!! ....ALE KOLORYSTYKA LEPIEJ PRZEMAWIALA WCZEŚNIEJ ...TERAZ TAK SMUTNO :(

      Usuń
  10. też jestem zdania,że stare odcinki to było coś np.jak majka straciła pamięć i ją przetrzymywali albo soni,która udawała córke marka i chciała zabić kinge itp a wy co najlepiej pamiętacie???;), wydaje mi się,że nie ma się co martwić,że nie ma dagi,roberta czy renaty -wszystkich nie wrzucą do czołówki,a poza to oni nie grają aż w takich głównych wątkach więc może też dlatego;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Utrata pamięci Majki, moment w którym sobie przypomniała wszystko, pierwsze spotkanie Majki i Pawła, zatrzymanie autokaru przez Pawła i Artura jak Majka chciała do Białegostoku wyjechać, kiedy Bartek odnalazł Martę (dziewczynę z autobusu). Te wątki najlepiej pamiętam i wspominam ;). Szkoda, że PM tak się zmieniła. Oglądam ten serial licząc na to, że Majka będzie z Pawłem, tak jak kiedyś, ale to raczej nie nastąpi -.-

    OdpowiedzUsuń
  12. Jullko nie musisz od razu zachowywać się jak idiotka i już mieć swoje zdanie o mnie tylko dlatego, że udzieliłam zdania w komentarzu. Ty natomiast masz do mnie wąty nie wiadomo o co. Jeśli chcesz wypominać mi jakieś rzeczy to najlepiej zachowaj to dla siebie i nie udzielaj tego na blogu. Ja staram się nie komentować innych komentarzy żeby nie zaczynać kłótni niepotrzebnych zresztą. A co do Huberta to ja zauważyłam, że jako jedyne zdjęcia Huberta są stare ;/ niestety zresztą te odcinki już były z Hubertem. Wszystkie pozostałe jeszcze nie pokazali w tv. Ty już masz zdanie, że Hubert żyje dobrze miej czy ja mam do cb pretensje... Bardzo chciałabym aby Hubert nadal grał ale to dziwne pogrzeb był i wogóle nie wierze w to... już była akcja z Arturem i okazało się że żyje i drugą akcje by robili taką samą albo podobną. Pozatym przypomnę wam, że gdy Patryk umarł też wymyślaliście historię, że Patryk żyje..... i jakoś nie żyje....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie wąty? o co Ci chodzi...?
      Po pierwsze to nie życze sobie, żebyś mnie wyzywała!! Jeżeli chcesz to robić to " takie rzeczy najlepiej zachowaj dla siebie i nie udzielaj tego na blogu"! Po drugie to co napisałam skąd wiesz, że akurat było to do Ciebie? Komentarz nie byl podpisany konkretnie Imieniem!! I jak masz kiepską pamięć ( bo widze, że masz) wejdz sobie na poprzednie notki i przypomnij sobie, dlaczego Antosia zablokowała dodawanie komentarzy!! Lepiej Ci przypomne- zablokowane zostały komentzre przez takich jak TY! Czyli między innymi przez wyzywanie innych itp. Nie wiem ile masz lat, ale najwidoczniej nie tyle, aby wiedzieć jakimi sposobami policja może chronić ludzkie życie.
      PM sie jeszcze nie skończyła także oglądaj uważnie PM, a się przekonasz czy będzie żył Hubert czy nie. Może zmartwychwstanie...

      Usuń
  13. Informacja jest na wikipedii o p m Hubert nie gra już w pm czyli naprawdę umarł ;/ bo inaczej by grał dalej :( A w aktualnej obsadzie aktorskiej jest Andrzej Pałkowski... fajnie wiem, że są streszczenia o nim ale musi zostać na dłużej bo skoro by grał tylko w kilku odcinkach to już by go wykreślili a on nadal gra i nadal przychodzi na plan serialu kręcić kolejne odcinki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Masakra, sugerujesz się Wikipedią?! Co z tego, że tam go nie ma w głównej obsadzie. Ktoś go usunął, bo tam się temu komuś podobało...

    OdpowiedzUsuń
  15. SKORO UWAŻACIE ŻE HUBERT ŻYJE TO JAKIM SPOSOBEM ODBEDZIE SIE POGRZEB??

    OdpowiedzUsuń
  16. Artur też miał pogrzeb i nawet stypę w Barbarianie i żyje... Poza tym Michał Czernecki (Hubert) był widziany niedawno na planie PM przez fanów, którzy wygrali jakiś konkurs i pojechali na plan... Jest fotka na fejsie fanki z Michałem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dawno się tutaj nie wypowiadałem...
    Tosiulka, jak dla mnie ta czołówka jest beznadziejna, zrobiona na szybko i na łatwiznę, kilka zdjęć w ramkach i tyle. Spodziewałem się czegoś lepszego, nawet aktorzy nie są podpisani ani nic. Nie będę wspominał postaci, których brakuje...mam iskierkę nadziei że to fake...jeżeli faktycznie taka będzie czołówka, to lipa...pozdro autorko bloga ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to prawda co piszesz. Zero podpisów, imion... beznadzieja.

      Usuń
  18. Dziwne bo wczoraj był zlot fanów i jakoś Hubercika nie było nawet informacji dlaczego nie przyjdzie nie było. Były m.in Daga Sabina one nie są głównymi bohaterkami a jakoś były inni główni bohaterowie byli usprawiedliwieni go nie było. Hubert naprawdę dziwne żeby przeżył. A co do śmierci Partyka to może nam Julka powie czemu nie żyje przecież to mieli specjalnie zrobić, żeby widzowie twierdzili, że żyje. Czy on też zmartwychwstanie?? Lol2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pawła i Anki tez nie było, jak i wielu innych aktorów

      Usuń
  19. Julko Twoje pytanie jakie wąty xD to może ci powiem musiałaś w komentarzu już się przyczepić do mojej opinii ?? Po pierwsze to nie jest koncert życzeń to ty zaczęłaś pierwsza wywyższać się i od razu naskakiwać do mnie że Hubert żyje. Jeszcze tego w tv nie pokazali więc nie musisz udowadniać, że masz rację! Ja już na tym blogu przeczytałam w waszych komentarzach, że Patryk miał żyć i jakoś nie widzę żeby żył. Gdyby nie ty nie udzielałabym tego komentarza i nie zaśmiecałabym bloga Antosi. Po drugie komentarz był kierowany do mnie z pewną ironią jakbyś miała satysfakcje z tego, że żyje jeśli nawet nie wiadomo czy to prawda. Inni jakoś nie wypowiedzieli się co do mojej opinii tylko ty musisz mi udowodnić, że ty masz rację. Przypomnę Ci, że nie tylko ty możesz udzielać tu opinii. Ja opinię udzieliłam i zostałam zaatakowana przez cb. Nie był podpisany imienieniem bo mam ustawione anonim. Ja dobrze pamiętam z jakiego podowodu Antosia zablokowała dodawanie komentarzy i co myślisz, ze to moja wina ? Ja zaczęłam kłótnie napisałam w poprzedniej notce opinię, że wątpie w to, żeby Hubert żył. Teraz w nowej notce już jest opinia, że to nie prawda, ze Hubert żyje kto tu kogo prowokuje. Nie potrzebnie wogóle komentowałaś mój komentarz a teraz mówisz mi, że to moja wina i że to przez takich jak ja. Lol2 ty chyba jesteś niepoważna. Ja udzieliłam komentarza nie po to, żeby się kłócić tylko, żeby inni też przeczytali, moje zdanie a nie tylko Jullki a ty już się na mnie rzuciłaś. Ja radzę Ci oglądać p m może będzie tak jak z Patryczkiem xd bo to też było zabawne.
    Kończę tą dyskusję bo mam ciekawsze rzeczy do robienia niż kłócenie się o byle co. Tego komentarza co napiszesz już nie przeczytam bo nawet już nie wejdę w komentarze wejdę udzielić kolejnego komentarza w kolejnej notce. Pozdrawiam autorkę bloga. I oczywiście fanów p m

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczynko, a dlaczego uważasz , że się wywyższam? Czym?:):) i w jaki s[posób Cie "zaatakowałam"? hehe zabawna jesteś;)
      może innych nie obchodził Twój komentarz dlatego nic nie napisałi. Nie mówie, że to Twoja wina, że Antosia zablokowała komentarze tylko powiedziałam, że przez takich jak Ty. W ogole 10 lat skończyłaś? Bo czytać ze zrozumieniem nie umiesz, a poza tym te twoje teksty typu "lol.." to są nie na poziomie. Ja też zostawiam komentarze, aby między innymi inni mogli przezczytać, skomentować , a nie po to aby sie kócić. A blog jest dla wszystkich, nie zawsze ktoś odpowie Ci na komentarz. A jak ktos to zrobi to napewno nie po to, aby sie kłócić... a Ty tak właśnie uważasz...

      Usuń
    2. A ja sie zgadzam z Anonimowa... P. Jullka sama swym komentarzom zaprzecza [wyjatkowo dobrze zakorzenily mi sie w pamieci niektore wyzwiska, kierowane do komentujacych, ktorzy swoimi wpisami "obrazali" autorke bloga- moze przez to nie patrze teraz na ta "rozmowe" obiektywnie]. Ja w twoim komentarzu znalazlam pare zwrotow ktore moga uraznic uzytkowniczke, skrobiaca wpis nad toba, wymieniac ich nie zamierzam- sama powinnas wiedziec o ktore chodzi. Kazdy ma tu swoje zdanie i nikt nie ma prawa szydzić z ich opinie w ten sposob w jaki robisz to ty... A czołówka beznadziejna ;>

      Usuń
    3. To Anonimowa zaatakowała Julkę wyzywając ją od idiotek. Julka napisała tylko, że Hubert żyje, i dała do zrozumienia, że jest stanowczo utwierdzona w tym przekonaniu, co wcale nie było kierowane bezpośrednio do Anonimowej. Każdy ma prawo wyrażać swoją opinię, ale nie każdy ma prawo przezywać innych.

      Usuń
  20. kinga bd grać dalej w serialu .;d
    ale sie zmieniła . ;o

    OdpowiedzUsuń
  21. Kinga jest, Adama nie ma ? O.o

    OdpowiedzUsuń
  22. Kinga jaki grubas... Świetna zmiana Tosiu! 100x lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Beznadziejna ta czołowka powinni wziąć przyklad z barw szczescia. Tu nawet nie wiadomo kto z kim jest dali kilka zdjec i zadowoleni wydaje mi sie ze chcieli pokazac to jako historie ze majka byla z hubertem potem jest kinga pawlem i anka a na koncu z samym pawlem ale to moja interpretacja. pod koniec zamyka sie jak album

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie pod koniec zamyka się jak album i na ostatnim zdjęciu jest Majka z Pawłem, dziwe

      Usuń
  24. Na zdjęciu Grażyna patrzy na Grzegorza takim dziwnym wzrokiem, jak zakochana...Reni nie ma to może Grażyna będzie z Grześkiem? No Ciekawe. Nowa czołówka jest tak ułożona że niczego jednoznacznie nie da się z niej wywnioskować...chytre xD

    OdpowiedzUsuń
  25. Niewiem po co jeszcze ta akcja z nagraniem od Huberta Majka i tak juz ma wystarczajaco duzo powodow do rozpaczy a ten film rodzinka to pewnie ja dobije.Mogli sobie darowac

    OdpowiedzUsuń
  26. Może na tym filmiku pojawi się jakiś ukryty przekaz, że Hubert jednak żyje, czy coś...

    OdpowiedzUsuń
  27. Watpie ze Hubert zyje nawet Lukasz Ploszajski mowil ze bedzie pomagal Marysi po smierci Huberta po wakacjach

    OdpowiedzUsuń
  28. dzisiaj oglądając przed chwilą nowy opening zauwazyłam na samym początku "P.M" jako "pierwsza miłość" i potem pomyślalam ze to jak inicjały Paweł i Marysia... te imiona chyba od początku nie były przypadkowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. toż oczywiste to jest że PM- Pierwsza Miłość jest o Pawle i Marysi- to oni są NAJGŁÓWNIEJSZYMI BOHATERAMI i to o nich jest ten serial. Bez Pawła I Marysi serial się konczy.

      Usuń
  29. No raczej nie . :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Sądzę że hubert został świadkiem koronnym i mogli upozorowa to wszystko

    OdpowiedzUsuń