niedziela, 29 kwietnia 2012

Nowa odsłona bloga! Zdjęcia ze Zlotu Fanów PM :)


Hej! Jak już pewnie zauważyliście postanowiłam troszkę zmienić wizerunek bloga :) Nieco znudziła mi się cukierkowa kolorystyka bloga :) Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Ja szczerze mówiąc, jeszcze nie mogę się przyzwyczaić :)

Mam dla Was zdjęcia ze Zlotu Fanów PM :)

Na plotkarskich portalach mówią, że rozstanie z Mikołajem Krawczykiem służy Anecie.

Serialowa Daga coraz bardziej szczuplejsza :)

Na zlocie pojawiła się również odtwórczyni roli  Malwiny Florek

Była także serialowa Ewa

Jak i Marek Żukowski :)
Na zlocie można było spotkać również Radka    




Fanów nie zawiódł Kaśka. Koterski pojawił się na zlocie.
Aktorzy chętnie rozdawali autografy Fanom.

Na zlocie pojawiła się ekipa "Się Kręci"


Nie zabrakło tortu z okazji 1500 odcinka :)

Mam jeszcze zdjęcia, pochodzą z facebooka Agnieszki Włodarczyk:

 


 


  

Pozdrawiam! :-)

26 komentarzy:

  1. Mi się bardzo podoba nowa kolorystyka Twojego bloga:) tak wygląda lepiej:)
    Chcę się odnieść do nowej czołówki- ktoś na poprzedniej notce dobrze napisał, że w ogóle imion nie ma.. tak nijak zrobione zostało. Tak na szybko.. to oczywiście moje skromne zdanie:)
    Nie pozostaje nam nic innego jak oglądać kolejne odcinki PM i czekać na to co sie w nich wydarzy:)
    pozdrawiam Cie Antosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacyjna kolorystyka bloga, brawo :)
      Jullka, siemasz, to ja wspomniałem o braku imion itd.
      W ogóle jestem w szoku że ta czołówka jest zrobiona w ten sposób, kilka zdjęć i nic więcej...mam nadzieję, że zostanie ona na krótki czas...

      pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Hej! Trochę tak chłodno się zrobiło ale jest git Tosiu :) A nowa czołówka? dla mnie to po prostu śmiech na sali! no comment. Buźka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi sie podoba Marian na jednym zdjęciu- taki biznesmen;) serio fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie teraz jest :) poprzedni rowniez byl spoko :) zazdroszcze tym co mieli mozliwosc byc na zlocie fanow Pierwszej Milosci :(

    OdpowiedzUsuń
  5. ANTONINKO WSTAW CHOC GLOWNA FOTKE KOLOROWA PROOOOSZE;) KOCHAM TEN BLOG!!! JESTES WSPANIALA!!! W SERIALU NIE DZIEJE SIE ZA DOBRZE ....ALE CHYBA BLOG MA SIE ZNACZNIE LEPIEJ....:)) NIECH NIE BEDZIE TAKI SMUTNY ....;) POMYSL Z COKSA NA TEN FAJNA DEZYCJA ...ALE DAJ KOLOROWA FOCIE PLISS JESZCZE RAZ !!!!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, kolor nie! A co wy na to, żeby do serialu wrócili: Agnieszka, Krzysztof i Wojtuś? :) Mogłoby być fajnie! Albo Harcerz na przykład... Chociaż i tak to już nie to samo... Kocham początkowe serie PM :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kim byli Agnieszka, Krzysztof i Wojtuś ? ;d

      Usuń
    2. pierwsi ( o ile dobrze pamiętam) lokatorzy, którzy mieszkali tam gdzie mieszka teraz Majka i Julka:)

      Usuń
    3. A no tak, już wiem . ;>

      Usuń
  7. Super jest teraz :D
    A ja oglądałam w telewizji w sobotę w programie się kręci. I fani zadawali pytania aktorom i było pytanie czy Marysia zejdzie się z Pawłem ona odpowiedziała, że to jest serial wszystko się może zdarzyć ale na razie nie ponieważ Marysia układa sobie życie na nowo po śmierci Huberta. Również było do Grażyny pytanie czy możliwe jest to aby w twojej roli pojawił się problem jakim jest nowotwór. Grażyna zaczęła się śmiać i powiedziała tak tylko aby mnie nie uśmiercili Czyli Grażyna nadal gra i wygląda na to, że wygra walkę z rakiem albo będzie z nim żyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Marysi było pytanie czy będzie z Arturem, a nie z Pawłem.

      Usuń
  8. Hej. W 1504 odcinku wyjdzie na jaw, że Hubert jednak żyje! ;) A oto dowód ( streszczenie odcinka 1504 ):

    Aneta jest zaniepokojona faktem, że powrót Andrzeja ma związek z Rajmundem. Dowiaduje się od syna, że Schmidt żyje, a Hubert zginął, ponieważ współpracował z policją. Daga źle się czuje. Wymiotuje i ma mdłości. Nie ma wątpliwości, że jest w ciąży. Rysiek znajduje w saloniku Wiktorii magazyny poświęcone modzie ślubnej. Aneta postanawia porozmawiać z Sandrą. Okazuje się, że była żona Huberta nie zastosowała się do zakazów policji i wyjechała z kraju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat niczego takiego nie dowodzi. Hubert nazywał się Szulc, a Schmidt to Rajmund! Trzeba umieć czytać ze zrozumieniem ,,...Schmidt żyje, a Hubert zginął, ponieważ współpracował z policją." To streszczenie dowodzi, że Hubert jednak nie żyje. Ale to tylko serial, za kilkanaście odcinków może się okazać, że jest inaczej:)

      Usuń
  9. Schmidt żyje, nie Szulc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. właśnie rajmund schmidt,a hubert schultz

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobra wiadomość dla fanów serialu "Pierwsza miłość". Grażyna Weksler, mimo dwóch operacji i komplikacji zdrowotnych z powodu nowotworu, wyzdrowieje!

    Grażyna nie tak dawno dowiedziała się, że jest chora na raka.Niestety,rokowania nie są najlepsze.W dodatku okaże sie, że potrzebne będą aż dwie operacje.

    Wekslerową czeka długie i męczące leczenie. W tych trudnych chwilach będzie towarzyszyć jej Sabina (Urszula Dębska), która okaże się wielkim wsparciem dla matki, oraz Błażej (Paweł Krucz). Chłopak, z którym Grażyna była kiedyś związana, zerwał ze swoją dziewczyną Ewą, żeby opiekować się byłą kochanką. Przy szpitalnym łóżku pojawi się też Karol Weksler (Karol Strasburger)

    Jak się okazuje, scenarzyści serialu "Pierwsza miłość" najpierw pytali grającą Grażynę Weksler Grażynę Wolszczak, czy zgadza się na to, by jej bohaterka w serialu zachorowała na raka. Aktorka nie odmówiła pod warunkiem, że Grażyna... nie zostanie uśmiercona.


    :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziś był super odcinek p m !! Ciekawi mnie kiedy Kinga wróci teraz jest głupio uśmiercili tyle osób tyle osób odeszło z serialu bardzo szkoda Patryka i Huberta całe szczęście że Stefani wróciła bardzo dobrze, że Kaśka z nią nie jest po tym co mu zrobiła. I jeszcze fajniej bo Arturo wrócił do serialu. :) Teraz kręcą sceny, które pojawią się pewnie za niedługo super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. http://stop-bezkarnosci.bloog.pl/ LUDZIE :) MANIFA PLANOWANA JEST NA WRZESIEŃ :) BEDZIE TO PONIEDZIALEK :) KONKRETNA DATA BEDZIE PODANA NA KONIEC LIPCA!!! PROSZE DALEJ O WPISY Z WYRAZEM CHECI NA UCZESTNICTWO W MNIFIE !!! WSZYSTKO IDZIE W DOBRYM .... STOP BEZKARNOSCI!!!:) ANTOSIA NIE KASOWAC PROSZE DOŁACZCIE DO NAS!!!! ZAPRASZAM NA BLOG I PROSZE O WPISY!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Artur wraca w 1522 odcinku, Łukasz Płoszajski poinformował o tym w wywiadzie dla tv. ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Cały 1500-ny jubileuszowy odcinek poświęcony rakowi Grażyny! Brawo. Jest co obchodzić i świętować. Szampan do ręki i huraaa!!! niech żyje rak Grażyny!!!.
    Żałosne serialowe dno.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja to bym chciała zeby radek i sabina się zeszli a wy?:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kogo to obchodzi i komu to potrzebne ?

      Usuń
  17. Ta nowa odsłona lepsza, bo tamta taka dziecinna. Ale ten blog trochę kiepski. Wolałam ten na onecie. Może wróć do tamtego, bo lepszy...Sorry, ale od niektórych notek aż mnie mdli...

    OdpowiedzUsuń