sobota, 14 kwietnia 2012

Streszczenia odcinków 1499-1503!

Mam dla Was streszczenia kolejnych odcinków :)

 Ale wcześniej czas na zwiastun:

 

STRESZCZENIA!!


Odcinek 1499
"Kaśka" uświadamia sobie, że Stefani wróciła dlatego, że była to jedyna droga ucieczki od Marcela. Dziekan jest zaniepokojony pogarszającą się sytuacją Błażeja na uczelni. Chłopak opuszcza coraz więcej zajęć, nie przychodzi na kolokwia. Dziekan prosi Ewę, by pomogła koledze. Zgodnie z obietnicą Grzegorz uczy Olę podstaw parkowania. Wkrótce potem w drodze do domu Grzegorz dostaje mandat i punkty karne za przekroczenie prędkości. 

Odcinek 1500
Ewa i Radek piszą pracę zaliczeniową dla Błażeja. Dziewczyna chce w ten sposób ratować jego sytuację na uczelni. Tymczasem Malwina wszelkimi sposobami próbuje oczarować Wojtka. Ten nie zwraca uwagi na jej kokieteryjny strój oraz domowe wypieki. Bartek namawia Wojtka, by jak najdłużej był niedostępny. Florkowej doradza, by zaczęła czytać ulubione książki Wojtka. Sabina odwozi mamę na planową operację usunięcia nowotworu piersi. 


 Odcinek 1501
Patrycja zazdrości Mirce nowych ubrań i gadżetów. Okazuje się, dziewczyna naciąga w galeriach handlowych bogatych mężczyzn na ubrania i biżuterię, w zamian odwdzięczając się im miłym towarzystwem. Paweł ceni sobie czas, który spędza z Julką. Z każdym dniem jest do niej coraz bardziej przywiązany. Anna czuje się zaniedbywana przez Pawła i jest o niego zazdrosna. 


 Odcinek 1502
Zachowanie Mirki podoba się Patrycji. Kiedy dziewczyna bawi się w galerii, Radek dowiaduje się o wywiadówce siostry, o której go nie poinformowała. Ma do niej pretensję, że zaniedbuje szkołę i obowiązki. Robert kończy remont pokoju Kingi, który został przekształcony w garderobę Anety. Pałkowska jest oczarowana efektami jego pracy. Majka wybacza Annie, że porwała Julkę.  

Odcinek 1503
Patrycji udaje się wybronić z rozmowy z mamą na temat złych stopni w szkole. Tłumaczy się problemami z aklimatyzacją, ale obiecuje, że szybko nadrobi zaległości i poprawi oceny. Radek zamierza trzymać stronę siostry. Ku zaskoczeniu Anety, w nocy do jej mieszkania przychodzi jej syn, Andrzej. Kacper wyjawia Marysi szczegóły śledztwa, które dotyczyło okoliczności zabójstwa Huberta. Sandra donosi Rajmundowi, że Pałkowska wypytuje o niego. 


Udanego wieczoru :-)

35 komentarzy:

  1. To w końcu Huberta naprawdę zastrzelą? Ktoś pisał ze to zagrywka policji dla jego bezpieczeństwa. I co Marysia będzie z Pawłem? Przecież ona kocha Huberta i nie wydaje mi się żeby chciała być z Pawłem- chyba że teraz kolejne 500 odcinków będą zakochiwać się w sobie na nowo?? O.o
    P.S. Niewygodne jest to że nie widać od razu komentarzy- lepiej było wcześniej a Antosia może kasować brzydkie komentarze w każdej chwili.
    Antosiu przemyśl to, proszę. Bardzo dużo osób czyta tego bloga i komentarze też- jak widać w komentarzach wiele osób odpowiada sobie na pytania dotyczące serialu- a wszyscy muszą czekać aż znajdziesz czas na zatwierdzenie komentarzy. Wydaje mi się że to również dla Ciebie może być niewygodne, ponieważ z pewnością masz dużo ważniejszych zajęć, jak każdy normalny człowiek i normalną rzeczą jest że nie będzie wchodziła na bloga co godzinę aby zatwierdzać komentarze. Jeżeli nie wiesz co zrobić w tej kwestii- bo jedni chcą tak, a drudzy inaczej to proponuję Ci zrobić sondę, aby łatwiej było rozstrzygnąć całą sprawę.
    Pozdrawiam Cie cieplutko, stała czytelniczka Twojego wspaniałego bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Klaudia za komentarz i za propozycję zrobienia sondy. A z komentarzami, to przyznaję, że dla Was może być to niewygodne. Nie ukrywam, że to Twoje zdanie najbardziej zadecydowało o zlikwidowaniu moderacji :) Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. kiedy bd nowa czołówka. ? mam nadzieje że z daga mikserem radkiem i sabiną bd także czołówka bo oni teraz dużo występują .

    OdpowiedzUsuń
  3. hejj Antosiu. czytałam wczorajsze notki na Twoim blogu, i z przykrością muszę przyznać rację Anonimowemu... Notka wstawiona wczoraj, a dzisiaj nie ma żadnego komentarza którego można było by przeczytać... przejrzałam ilości komentarzy w poprzednich notkach i było ich znacznie więcej przed tym jak zaczęłaś akceptować je wcześniej... napisałaś, że np jak nie masz dostępu do internetu to zaczynają się kłótnie i nie możesz ich (komentarzy) w czas ze swojego blog usuną, ok, to rozumiem, ale zrozum też nas, my wchodzimy na Twój blog, aby nie tylko poczytać nowości związane z Pierwszą Miłością,które nam wstawiasz, ale też żeby poczytać innych info, poglądy, zdania... i Ty nam to utrudniasz. Teraz jesteśmy uzależnieni od Ciebie, tzn od Twojego czasu... pamiętaj że zawsze się znajdzie ktoś taki kto będzie wyzywał i się kłócił... dlaczego piszesz, że usuwasz komentarze tych którzy obrażają aktorów? przecież nie znasz ich osobiście, wiec nie wiem czemu się denerwujesz z tego powodu. Gdyby ktoś wyzywał i obrażał Twoich bliskich to rozumiem, ale aktorów?? I to też obrażanie takie w serialu, bo jeszcze nie zauważyłam, aby ktoś prywatnie obrażał jakiegoś aktora/kę ( pomijają Włodarczyk Agnieszkę)a wiadomo, że w serialu większości nie podoba się jak ktoś gra, coś nie tak mówi, robi itp.. To tylko serial, a nie życie prywatne.

    Mam nadzieję, że zmienisz tą "lepszą" metodę wstawiania komentarzy innych... i że będziemy mogli za każdy kolejnym wejściem czytać swoje komentarze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyrażenie zdania :) Teraz wiem, że komentarze to dla czytelników przede wszystkim źródła nowych informacji. Ja w pewnym sensie odpowiadam jako autorka za to, co jest tutaj napisane, dlatego niefajnie jest, gdy ktoś obraża nawet aktorów. Nie znam ich, ale oni też. Więc nie rozumiem postępowania innych osób, które wyzywały A.Włodarczyk (nie mają pojęcia o ich życiu prywatnym, więc niech się nie czepiają) albo aktorkę, która gra Dagę, bo jest za gruba.I co z tego, w Internecie każdy taki odważny! :)

      Usuń
  4. No tak kolejne zazdrości Anny, czyli bez zmian w ich związku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Komentarze publikujesz ok. 10 razy dziennie??.. ciekawe... dzisiaj od 8.50 wchodzę na bloga i jeszcze od rana nie jest nic wstawione, zero komentarzy....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Też od rana wchodzę na bloga by sprawdzić o której pojawią się nowe komentarze. Po godzinie 13 znudziło mi się to. Komentarze wstawiasz 2-3 razy dziennie, niestety. Lepiej było wcześniej. W każdej chwili mogłaś skasować obraźliwe komentarze, a jeśli nie będziesz miała czasu, bo np gdzieś wyjedziesz, wystarczy że napiszesz nam o tym w komentarzu. I nikt nie będzie miał do Ciebie pretensji. Wydaje mi się to rozsądniejsze. Zastanów się nad tym:) Pozdrawiam
      M.

      Usuń
    2. Tak jak pisałam w najnowszej notce. Wczoraj nie miałam dostępu do Internetu, stąd publikowałam tylko raz. Dziękuję za opinię :)

      Usuń
  6. powyższy komentarz napisałam o 17.00. ciekawe o której zostanie zatwierdzony ( o ile zatwierdzisz) ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu miałabym nie zatwierdzać. Czy te słowa komuś ubliżają? Chyba niee..

      Usuń
  7. Antosiu ja się zgadzam z resztą. te wstawianie komentarzy.. trochę zła metoda.. Klaudia dobrze napisała, że większość to odpowiada sobie na pytania dot. PM. nawzajem. A teraz musimy czekać, aż wstawisz komentarze i pozatwierdzasz. No i dopiero możemy dyskutować... Głupie komentarze zawsze możesz usunąć. Napisałaś, że w każdej chwili jak możesz wchodzisz na bloga i zatwierdzasz komentarze ok 10 razy dziennie. Odblokuj te zatwierdzania, niech komentarze pojawiają się od razu, a tym czasie co byś wchodziła i zatwierdzała możesz tylko usuwać te "złe".
    Mam nadzieję że to zmienisz:):)
    pozdrawiam!
    Sonda to dobra metoda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyrażenie zdania. Jullka, jesteś wśród nielicznych, którzy potrafią skrytykować pewne rzeczy w sposób kulturalny. Bardzo Ci za to dziękuję! :)

      Usuń
    2. Jullka a krytyka pewnych rzeczy w sposób kulturalny?czy ty napewno wiesz czym jest kultura?bo jeśliby fakt iż ubliżała komentującemu twój blog jest oznaką kultury i dobrego wychowania to szczerze ci gratuluje poczucia humoru ale jesteście "po jednych pieniądzach. oczywiście krytyka innych świetnie ci wychodzi,szkoda że krytyka pupila który cały czas ci się podlizuje jest w twoim wykonaniu niemożliwa

      Usuń
    3. Jullka a krytyka pewnych rzeczy w sposób kulturalny?czy ty napewno wiesz czym jest kultura?bo jeśliby fakt iż ubliżała komentującemu twój blog jest oznaką kultury i dobrego wychowania to szczerze ci gratuluje poczucia humoru ale jesteście "po jednych pieniądzach. oczywiście krytyka innych świetnie ci wychodzi,szkoda że krytyka pupila który cały czas ci się podlizuje jest w twoim wykonaniu niemożliwa

      Usuń
    4. Jullka a krytyka pewnych rzeczy w sposób kulturalny?czy ty napewno wiesz czym jest kultura?bo jeśliby fakt iż ubliżała komentującemu twój blog jest oznaką kultury i dobrego wychowania to szczerze ci gratuluje poczucia humoru ale jesteście "po jednych pieniądzach. oczywiście krytyka innych świetnie ci wychodzi,szkoda że krytyka pupila który cały czas ci się podlizuje jest w twoim wykonaniu niemożliwa

      Usuń
    5. Bijesz do mnie? Kompletnie nie rozumiem o co Ci. Trochę śmieszy mnie Twój komentarz:) a niby w jaki sposób "się podlizuję"? bo ja osobiście nie wiem:) Wszyscy znamy się tylko z Imion, bo nic o sobie nie wiemy. Także nie wiem w jaki sposób "się podlizuje"? Tym, że piszę to co myślę?? Każdy ma prawo do wyrażenia swojej opinii. Pisze co myślę, a jak nie możesz tego znieść to już nie moja bajka..

      Usuń
    6. Jullka, lepiej dać sobie spokój. Szczerze mówiąc to nie rozumiem treści tego komentarza Anonimowego ;/

      Usuń
    7. Mój komentarz nie jest po to żeby się kłócić tylko widząc tekst typu:Jullka wyraża swoje zdanie w sposób kulturalny chciałam podkreślić że nie zawsze słowa które używa są kulturalne.chyba nie muszę cyt. komentarz Jullki który kultura nie grzeszyl ? No chyba że to była całkiem inna Jullka. chciałam tylko podkreślić że jej też się należy krytyka a nie pochwała tego jaką jest kulturalną osobą. A kwestia podlizywania to chodziło mi głównie o to, że zawsze staje w twojej obronie nawet jeśli sprawajej nie dotyczy a nie zawsze robi to w sposób kulturalny.

      Usuń
    8. Aha :) Mi chodziło o ten powyższy komentarz Julki, podziękowałam Jej za to, że w stosunku do mnie wyraża się kulturalnie i umiała bez rozkazów wyrazić swoje niezadowolenie w przeciwieństwie do innych Czytelników bloga. I tyle z mojej strony. Wg mnie to nie jest podlizywanie, tylko umiejętność wyrażania swojego zdania (niekoniecznie takiego samego jak moje :))

      Usuń
    9. To się nie zrozumiałysmy:-).
      cóż pozdrawiam i gratuluje bloga

      Usuń
  8. bo to będzie tak w kółko, że Anka będzie robić głupoty, a Paweł będzie jej wybaczał.. niby sobie wyjaśnili, wybaczyli, a teraz znowu Anka będzie cyrki urządzać i sceny zazdrości odstawiać...;/ Sama namawiać będzie Pawła żeby odwiedzał Majkę po śmierci Huberta a później afery.. po co w ogóle są razem?.. nie ogarniam tego...

    OdpowiedzUsuń
  9. http://media2.pl/media/91028-Grubsze-Party-za-1,50-zl.-Wlodarczyk-i-Krawczyk-na-okladce.html Trochę nie na temat serialu ale na pewno wielu to interesuje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy szczytem szczęścia dla Huberta, Pawła itd. jest siedzenie przy Julce i zabawa klockami? Utonęli w tych zupkach i kupkach, myślę że sprawdziliby się jako "męskie" przedszkolanki w jakimś przedszkolu. Kto tak wypaczył męskie role w serialu?! Żałosne.

    OdpowiedzUsuń
  11. czas poszukac innego bloga o "pm" panna Antonina za bardzo naduzywa swojej wladzy co robi sie starsznie irytujace .... jesli nie potrafisz zniesc krytyki ... to zacznij pisac pamietnik o "pierwszej milosci" zakluczaj go na klodke i nikomu go nie pokazuj...a jesli chodzi o klotnie w komentarzach to sory ale jest wolnosc slowa i kazdy ma prawo do wyrazenia swojej opini nawet jesli ty masz odmienne zdanie ... (dorosnij)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YEEEEEEAAAH!
      Nareszcie ktos napisal na temat ;d zgadzam sie z Toba w 100%

      Usuń
    2. Jeśli dla Ciebie "wolność słowa" to nazywanie mnie bezczelną i rozpuszczoną typiarą to nie mam pytań!

      Usuń
    3. Doszukujesz sie czegos czego tak naprawde nie ma. Anonimowy w tym komentarzu w zaden sposob Cie nie obrazil,napisal po prostu prawde

      Usuń
    4. Anonimowy nie ma pojęcia co to - ta "wolność słowa". Ludzie myślą, że w necie wszystko wolno i każdy jest anonimowy. (mi wyświetla się wszystko, o komentującym ;p) Ja nie sugeruje, że mnie obraził, broń Boże :)

      Usuń
  12. Daga w ciąży??? Już wcześniej pisałem na temat jej tuszy, a teraz... Czekam z niecierpliwością żeby to zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  13. weź zmień te wstawianie komentarzy bo normalnie mnie to denerwuje. człowiek wchodzi poczytać komentarze innych a tu ich nie ma! podobno 10 razy dziennie wstawisz je? jakoś wczoraj naliczyłam 1 raz, a do 10 daleko... niedługo to zacznie denerwować nie tylko mnie, i pożegnasz się z fanami którzy wchodzą na Twojego bloga, bo ich z czasem tez na pewno zacznie to denerwować i nie będą mieli po co wchodzić tu...;/ ta Twoja metoda się nadaje.. nie powiem do czego.
    Człowiek się produkuje i skąd ma pewność że Ty wstawisz ten komentarz? bez sensu... osobiście nie mam już po co odwiedzać ten blog... notkę przeczytałam raz i za każdym razem nie będę przecież jej czytać tysiąc razy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma pewność, jeżeli komentarz nie bd nikogo obrażał! I tyle ;) Pozwól, że ja bd decydować jak mam kierować blogiem i do czego nadaje się ta metoda.

      Usuń
  14. No cóż, stworzyłaś bloga i masz prawo go zlikwidować. Twoja Wola. Szkoda tylko, że przyzwyczaiłem się do niego. Poszukam sobie innego. Żegnaj!.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy gdzieś napisałam, że chcę zlikwidować bloga? No właśnie NIE i w najbliższym czasie nie zamierzam.

      Usuń
  15. Kolejny kabaret w PM. No ludzie, kto uwierzy, że Mikser w rzeczywistości by się zakochał w Dadze? Ja do niej nic nie mam, ale ona facetów wyglądem odpycha, a nie przyciąga. Mikser gra studenta drugiego roku (czyli w serialu ma tyle lat co ja) i co niby nie chciałby ładnej Patrycji tylko Dagę?

    OdpowiedzUsuń