poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Nowe zdjęcia!

Cześć! I kolejne zamieszanie na blogu. Dobrze, ja rozumiem Wasze racje, i to, że komentarze to w pewnym sensie dla Was źródło informacji, dlatego odblokowuje tą moderację. Ale, to jest na próbę! Co do wyrażania opinii, owszem można a nawet trzeba, jednak nie należy obrażać innych  (zrozumcie, że jako autorka odpowiadam za to, i jestem odpowiedzialna za to, co tutaj się dzieje :)) Mam nadzieję, że jesteście zadowoleni :)
PS. Chciałam przeprosić za wczorajszą nieobecność, niestety nie miałam dostępu do Internetu - stąd opóźnienie w komentarzach.

Mam nowe zdjęcia :)


Już niebawem do Wadlewa przybędzie Wojtek, siostrzeniec Celiny. Mężczyzna będzie zauroczony Emilią. Zmobilizuje to do działania zakochanego w Emilce Bartka, który uświadomi sobie, że wszystkie kobiety, które kochał porzuciły go, ponieważ nie umiał o nie walczyć :) Co zrobi Bartek, by Wojtek nie odebrał mu Emilki? Macie jakieś przypuszczenia? :)


I jeszcze jedno zdjęcie:


Sandra i Rajmund :) O właśnie, cały czas zastanawiam się, jak to będzie  tą śmiercią Huberta.... Nigdzie nie było żadnych informacji, np, że aktor odchodzi z PM. Wydaje mi się, że pewnie policja celowo upozoruje jego śmierć :) Po serialu PM wszystkiego można się spodziewać. Ja chciałabym, żeby Hubert przeżył, a Wy? :)

Napotkałam się na jedno zdjęcie, Wekslera i Sabiny. Nie do końca jestem pewna, czy je dodawałam czy nie - więc postanowiłam opublikować :)

 

Jak myślicie, czy Wekslerowi i Sabinie uda się na nowo odbudować więź, może choroba Grażyny zbliży ich do siebie? :)

+ Plotki z życia aktorów z PM 

Na zakończenie, nowa okładka Party :) jak ktoś byłby zainteresowany życiem Agnieszki Włodaczyk i Mikołaja Krawczyka to zapraszam do lektury :)


Pozdrawiam! Miłego popołudnia :)

59 komentarzy:

  1. Całe szczęście. Powróciły dawne komentarze i Ty. Dziękuję teraz nadal mam ochotę czytać bloga. Moim zdaniem to hubert tak jak mówisz pewnie nie umrze, chcociaż mógłby to wtedy Marysia z pawłem prędzej by się zeszli ;-] Madzia

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez myślę że Hubert jednak przeżyje.... niebawem się przekonamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo polubiłam Huberta i fajnie byłoby gdyby pozostał w PM. Taka pozytywna postać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Antosiu nie przejmuj się tymi głupimi komentarzami pod poprzednią notką. Dla mnie Twój blog jest najlepszy i mi było obojętnie, czy komentarze są moderowane czy nie. Na Twoim miejscu chyba bym powróciła do tej metody. Kto pisze normalnie to nie czepia sie że komentarze od razu sie nie pojawiają. Ja też bym chciała żeby Hubert został w pierwszej miłości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę tego Rudego debila na zdjęciu Wekslera i Sabiny. Boże ale ten Krawczyk jest tępy... Później się rozstanie z Włodarczyk, bo w serialu będzie miał romans z hmm Kingą, Emilką albo Stefani i z każdą z nich zrobi sobie dziecko w realu i połowa społeczeństwa będzie nosiła nazwisko Krawczyk

    OdpowiedzUsuń
  6. Antoska nie przejmuj sie docinkami, nawet jesli ktos nie pisze tego tylko z zazdrosci to i tak przeciez nie ma opcji by dogodzic kazdemu. I wyzej ktos slusznie napisal i ja to potwierdze - jak ktos potrafi pisac bez uzywania przeklenstw oraz wyzwisk to nie widzi zadnego problemu w tym, ze wulgarne komentarze beda usuwane. A jak ktos wchodzi tu tylko po to by napisac o Tobie, ze jestes taka i owaka i jak to ktoras autorka przytyla i zamienila sie w slonice lub tez jakis aktor jest ch.. czy czyms innym to tak szczerze.... po co Ci taki ''czytelnik'' potrzebny? Co do wstawiania gwiazdek.... ej no ludzie co to zmienia? Tu chodzi chyba o kulture wypowiedzi i taka powinna byc zachowana albo sie reprezentuje jakas klase albo nie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Karolina, dopiero co Tosiula wycofała moderację, a już obrażasz aktora...to co o nim myślisz zachowaj dla siebie, skupmy się na PM ;)

    Są dwa argumenty, dzięki którym twierdzę, a wręcz mam pewność że śmierć Huberta będzie upozorowana. Po pierwsze Aneta Zając z Mikołajem na pewno nie będzie grać kochającej się pary (wszyscy wiemy dlaczego), co zapewne ma istotny wpływ na fabułę, i po drugie, nigdzie nie było info o odejściu aktora z serialu , trafne spostrzeżenie Tośka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapomniałem dodać, że również chciałbym żeby Hubert został, i zapewne tak będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam wypowiedź Krawczyka dla Party cyt:"Niektóre kobiety próbują łapać facetów na dziecko. Aga do nich nie należy, bo nie musi – mówi. Aga nie potrzebuje mnie przywiązywać do siebie w taki sposób. Przy niej czuję się kochany i bezpieczny. To uczucie przekroczyło nasze najśmiejsze oczekiwania w każdej sferze związku dwojga ludzi i dlatego świadomie w przyszłości planujemy dziecko." Zdrada to jedno ale to co powiedział na łamach pisma jest poniżej pasa;/ Wygląda to na stwierdzenie że Aneta chciała złapać go na dziecko i nie był z nią szczęśliwy skoro tak podkreśla że przy Agnieszce czuje się bezpieczny i kochany;/ Żal;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, mógł oszczędzić ;/ Trochę nie fair w stosunku do byłej dziewczyny się zachował.

      Usuń
    2. Nie fair to mało powiedziane. Zachował się podle, nie dość że ją zostawił to teraz jeszcze upokorzył przed wszystkimi;/ Przez te wszystkie lata coś ich przecież łączyło a on wypowiada się tak jak by to był stracony czas. Prawdziwy facet tak nie postępuje...Ale to pokazuje jakim jest człowiekiem więc chyba Aneta nie ma tak naprawdę czego żałować.

      Usuń
    3. Ta jego wypowiedź to żenada! A poza tym z tego co pisali, to Krawczyk jest z Włodarczyk 4-5 miesięcy i tak ją dobrze zna? Już tyle miłości od niej otrzymał. I to chyba kobieta powinna czuć się bezpiecznie u boku mężczyzny a nie odwrotnie jak on mówi.

      Usuń
    4. Teraz niech jeszcze z Anety zrobi winną że nie dość że na dzieci chciała go złapać to jeszcze przez te osiem (chyba) lat nie czuł się bezpieczny i kochany. Wkurza mnie takie robienie z siebie ofiary na pokaz i poprawianie swojego wizerunku kosztem innych. Aneta przynajmniej ma klasę bo nie oczernia go w mediach choć miała by do tego pełne prawo i nie komentuje całej sytuacji chociaż to ona jest najbardziej poszkodowana a ten pseudo facet takie pierdoły opowiada i obnosi się tą "lepszą" miłością, chociaż tego by jej oszczędził;/

      Usuń
    5. Facet to świnia. A Krawczyk to już w ogóle drań... Agnieszka nie chce go złapać na dziecko?... ciekawe... w serialu im nie wychodzi, to próbują w życiu prywatnym. Wkurza mnie to, że para jest ze sobą długo, zdążyła się do siebie przyzwyczaić, a tu z dnia na dzień się nienawidzą! Jak można kochać drugą osobę tak z dnia na dzień?! jak?!! Krawczyk skoro tak mówi to już musiał wcześniej myśleć o rozstaniu z Anetą..

      Usuń
    6. Właśnie. Dziś kupiłam Party i przeczytałam cały ten tekst. Mikołaj Krawczyk, tak jak wspomniała Madzia chce zrobić z siebie ofiarę, że niby nie był bezpieczny i kochany przy Anecie. No coż nie wiadomo, jak było. Ale jakby miał klasę na pewno tego czegoś nie powiedziałby. jak musi czuć się Aneta i jej bliscy czytając taką wypowiedź ;/

      Usuń
    7. Dokładnie;/ Czy w związku się wypaliło czy nie, to nie jest temat dla publiki. Skoro tak źle mu było to dlaczego wyprowadził się dopiero jak na jaw wyszedł jego romans z Agnieszką? To co oni mówią (Włodara i Krawczyk) jest nielogiczne, podobno byli wolnymi ludźmi więc czemu Krawczyk mieszkał wtedy z Anetą? Mikołaj jest fałszywy, teraz robi z siebie ofiarę a zanim rozniosło się o rozstaniu to udawał szalenie zakochanego w Anecie a taki ponoć nieszczęśliwy był w tym związku;/ No żenada;/ Ukłon w stronę Anety, kobieta z klasą pełna naturalności i taktu. Niczego nie komentuje i nie robi ze swojego życia reality show tak jak ta dwójka.

      Usuń
  10. Uważam że to świetny pomysł że dodajesz trochę informacji o życiu aktorów ;) i w ogóle twój blog jest najlepszy i ty jesteś najlepsza i genialna!!! ;)
    Pozdrawiam!! Natka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postanowiłam co jakiś czas dodać trochę plotek na temat aktorów grających w PM :) Cieszę się, że pomysł przypadł do gustu :) ja również Cię pozdrawiam! :)

      Usuń
  11. Uważam że to świetny pomysł że dodajesz trochę informacji o życiu aktorów ;) i w ogóle twój blog jest najlepszy i ty jesteś najlepsza i genialna!!! ;)
    Pozdrawiam!! Natka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podobno to jest blog o pierwszej milosci a nie o prywatnym zyciu aktorow .... ale ok bo zaraz wlascicielka bloga sie obrazi ze ktos jej zwrocil uwage i znowu komentarze beda moderowane :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno tylko krowa swego zdania nie zmienia - wszystko jest dla ludzi :D
      Od zwracania uwagi się nie obrażam i nie wprowadzam moderacji, więc niepotrzebna uwaga. :)

      Usuń
    2. Uwierz mi potrzebna :P

      Usuń
    3. Jak dla mnie - nie :D

      Usuń
    4. Antosia nie odpisuj na takie głupie zaczepki bo szkoda "literek" na takich ludzi a dziecko tylko ma uciechę że kogoś zirytuje;> Pozdrawiam;)

      Usuń
    5. a ja dodam tylko odnosnie tej szpilki na temat niezwracania uwagi - coz, niektorzy nie sa zbyt madrzy i nadal nie zrozumieli, ze chodzi nam o wulgaryzmy i chamstwo a nie wyrazanie swojej opinii - trzeba tych ludzi zignorowac, bo nawet jak Antosiu wytlumaczysz to samo 20 razy to oni nadal nie zrozumieja.
      Albo po prostu to kolejna osoba, ktora lubi powyzywac i siac zamet i nie umie pisac kulturalnie.

      Usuń
    6. Sztab obroncow Antoniny obecny :D:D:D ! .... jakos nie widze zeby to co napisalam wyzej jakos dotknelo sama zainteresowana .... Anonimowy czytalam swoj komentarz chyba z trzy razy i jakos nie znalazlam zadnego wyzwiska pod adresem wlascicielki bloga ... napisales ze moja osoba sieje zamet ... jestes w bledzie to ty swoim komentarzem zasiales zamet ... ja napisalam co napisalam wlascicielka bloga skomentowala ja odpisalam pozniej ona i byl TEMAT ZAMKNIETY...ale oczywiscie musialy sie znalesc dwie gwiazdy ktore dorzucily swoje trzy grosze i w ten sposob zasialy zamet ... z Madzinek87 moglabym pospekulowac kto tu jest dzieckiem ale szkoda "literek :D" ... wychodzi poprostu na to ze w komentarzasz mozna juz tylko podlizywac sie wlascicielce bloga i komentowac co sie dzieje w serialu ...

      Usuń
    7. no tak jak napisalam... mozna tlumaczyc 20 razy a i tak nie zrozumiesz. Domyslam sie co jest tego przyczyna wiec nie bede sie wysilac i zostawie cie w spokoju! Trzymaj sie :D

      Usuń
  13. Cześć wam słuchajcie nie wiem czy to prawda ale ja co jakiś czas sprawdzam na wikipedii o serialu pierwsza miłość i tam jest napisane aktualna obsada i Magdalena Wójcik Teresa Kopytko-Żukowska (#2) od 2012
    czyli Teresa wraca ?? Sprawdziłam jej zdjęcie i ona jest blondynką a Teresa nie troche nie podobne by były i są 2 nowych aktórów też : Przemysław Sadowski jako Damian Router od 2012 i Piotr Głowacki jako Wojciech Hajduk od 2012 Ja często sprawdzam kto odchodzi i zazwyczaj to się sprawdza ;D teraz szukałam czegoś o Hubercie i jak narazie nie przepisali go na listę bohaterowie obecnie nie występujący czyli nadal gra. Nic nie wiem chciałabym się czegoś dowiedzieć jeśli coś znajdziecie lub autorka bloga bardzo proszę o wyjaśnienie. Bardzo ciekawi mnie sytuacja z Teresą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wikipedia nie jest najlepszym źródłem informacji...

      Usuń
    2. Anonimowy, tak jak mówi Tomasz wikipedia to nie najlepsze źródło, jeśli chodzi o seriale. Pamiętam, jak raz przeczytałam tam jakieś głupoty, że pojawi się Manuel, będzie on mężem tej koleżanki Kaliny (grała ją Monika Jarosińska -Andrea czy jakoś tak) i razem przygotują jakiś spisek dot. Pawła. Minął rok czy 2 lata i nic takiego nie miało miejsca. Jak widzisz, to akurat informacja się nie sprawdziła :/ Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Wyśniłem Ciebie w dobrych snach choć nie wiedziałeś wtedy że że anioły płaczą Tylko przy Tobie mogę kochać i pragnąć jesteś moja nadzieja najjaśniejszą gwiazdą tylko przy Tobie świat ma kolor marzenia obiecuję Ci że zawsze będę z Tobą Na dobre noce i te złe na wszystkie małe słowa słowa co tyle znaczą......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie dotrzymał słowa i zdradził...

      Usuń
    2. A czyje to słowa?

      Usuń
    3. To jest piosenka, którą śpiewał Mikołaj Krawczyk z Anetą Zając

      Usuń
    4. A przyłapaliście go na tej zdradzie? Równie dobrze mogłoby być tak, że związek AZ i MK się wypalił, rozstali się i Mikołaj dopiero później związał się z AW.

      Usuń
    5. Racja. Wszystko jest możliwe, prawdę znają tylko oni sami :)

      Usuń
  15. Też nigdzie nie znalazłam informacji dotyczącej tego, że Hubert odchodzi z serialu. Myślę, że to spisek między Hubertem, a Policją. Wszystko upozorowane, aby Rajmund na własne oczy zobaczył, że Huberta pakują do plastikowego worka i wiozą.. Bo szkoda by było, gdyby odszedł. Taki fajny jest:) i czuły dla Majki i Julki..

    OdpowiedzUsuń
  16. Daga dziś rewelacyjnie pokazała gdzie jest miejsce młodej:) extra akcja:) Daga szaleje:) i dobrze, jestem za nią:) ciekawe jak to będzie z tą młoda dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiecie co... Zazwyczaj serial oglądamy dlatego bo czekamy aż w końcu głowni bohaterowie się połączą. Tak było do tej pory z PM- większość ludzi oglądała PM bo wszyscy czekali kiedy nastąpi ten przełom że Marysia i Paweł wrócą do siebie i już wszystko będzie dobrze, będą szczęśliwi i na zawsze już razem- piękny koniec.
    Ale teraz to już nie wiem czego się spodziewać i troszkę to wszystko straciło sens- Marysia kocha Huberta a Paweł Anię, więc bez sensu by było zakończenie żeby się Paweł z Majką zeszli.
    Nie wiem na co teraz my (widzowie) czekamy...? Bo raczej nie na powrót do siebie Marysi i Pawła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. marysia jest szczęśliwa przy hubercie, a pawel przy annie, więc tak powinno już zostać. miłość pawła i anny jest NIEZNISZCZALNA, bo zwróćcie uwagę ile on jej wybaczył i ile razem przeszli- więcej niż sama majka z pawłem.
      teraz żeby majka i paweł sie zeszli to hubert musiałby zginąć naprawdę i anna też, a potem minęłoby kilka lat i dopiero być może paweł z majką byli by razem po zaleczeniu ran po stracie ukochanych. to już lepiej niech się nie schodzą.

      Usuń
    2. Ewidentnie producentom serialu brakuje pomysłów.
      Już jak pozwolili odejść: Teresie, Patrykowi, Arturowi, Stefanii i Kindze to naprawdę wiele stracili na tym. Kiedyś to był super serial a teraz trochę mi przykro bo oglądam, ale nie ukrywam że mnie nudzi ten serial. A szkoda bo było super.

      Usuń
    3. A jednak czekam aż Paweł zejdzie się z Marysią. Ten serial jest o nich. A skoro ktoś z ATM-u powiedział, że Aneta i Mikołaj na planie zachowują się profesjonalnie, to nie będzie stanowiło dla nich problemu granie wspólnych scen, również miłosnych. Mam taką nadzieję:) Chociaż pewnie zejdzie się z jakieś 1000 odcinków zanim do siebie wrócą, jeśli w ogóle do tego dojdzie

      Usuń
    4. Nie dojdzie. Ponieważ każdy ma swoją drugą połówkę. I z tego jestem szczęśliwa. W końcu skończyły się rządy Maryśki i wreszcie zaczeły się inne wątki typu Mikser i Daga :D
      A ja już przyzwyczaiłam się do Ani nie jest taka zła. Ciekawi mnie kiedy łaskawie Kinga wróci do serialu miała być pół roku od października jej nie ma. Jak Aneta Zając urodziła bliźniaki szybko wróciła praktycznie co kilka odcinków były role z nią a Kinga ?? co z nią wogóle się dzieje. Dziecko podobno urodziła w styczniu noii ?? Urlop macierzyński?? Ale Aneta Zając mimo, że ma bliźniaki to gra w serialu a Ola Zienkiwicz nie. Bardzo bym chciała wiedzieć czy kiedyś jeszcze wróci bardzo mi jej brakuje :(

      Usuń
    5. A ja mam nadzieję, że jednak dojdzie. Od początku ten serial jest o miłości Pawła i Marysi, a nie Pawła i Anki, czy Marysi i Huberta.

      Usuń
  18. skoro nie ma juz Kingi, Artura,Patryka, Teresy to nie powinno ich być jak zaczyna się serial. Bo po co oni tam? u boku Marka, Aneta powinna być. Mogliby to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie niedługo nowa czołówka także na pewno nie będzie Teresy a jej miejsce zajmie Aneta. Kinga i Artur mają wrócić więc nie ma potrzeby ściągania ich z czołówki

      Usuń
  19. Jeju, jak okropnie Daga wyglądała jak na Miksera krzyczała. no strasznie!
    nie rozumien jak ktoś piszę ze się inni czepiają jej. No jak dla mnie to babochłop i w dodatku potężny. Grrr... no i za swoją opinie i zdanie PRZEPRASZAM fanów Dagi:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się całkowicie!!! Skoro nie można używać takich słów jak słoń, mamut to chcę ją określić jako obszerną dziewczynę z ciężkim charakterem. Wspaniała kandydatka na żonę-zołzę. Co będzie gdy zajdzie w ciążę? Łatwiej ją będzie przeskoczyć niż obejść. Zwracam tu uwagę, że piszę o Dadze a nie o aktorce. Aktorów się nie czepiam.

      Usuń
  20. Co do osoby Huberta..
    Nigdzie nie jest napisane, ze ten aktor odchodzi z serialu, owszem. ale zauwazcie, ze na tych polsatowskich migawkach miedzy reklamami Paweł jest z Anką a Marysia stoi sama obok nich. Dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że autorka bloga bez uprzedzenia nas wróciła do moderowania komentarzy! Gratuluję! I tym razem z jakiego powodu?! Co za brak szacunku do czytelnika!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już napisałam niżej, żadnej moderacji nie wprowadzałam, były pewnie jakieś utrudnienia - bo i ja nie mogłam dodawać komentarzy :D Niby było napisane, że dodano a po odświeżeniu strony nic się nie wyświetlało. To samo miałam z zalogowaniem na blogspot - próbowałam chyba z 5 razy i nic. Pewnie jakieś błędy im się porobiły, ale już dzisiaj wszystko wróciło do normy. :)

      Usuń
  22. Nowa czołówka już od 1 maja, będzie rozpoczynać jubileuszowy 1500 odcinek ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hurrra! Aneta Zając rozwija się aktorsko i już ma nową propozycję. Niedługo fani „Pierwszej miłości” będą mogli ją również oglądać w „Galerii”. Agentka aktorki zapewnia, że Aneta Zając nie zrezygnuje z roli w „Pierwszej miłości”, jednak jej udział w serialu będzie ograniczony. Czyżby wpływ na tę zmianę w jej życiu, miał romans jej byłego partnera Mikołaja Krawczyka i Agnieszki Włodarczyk?


    to bylo na superserialach ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Odcinek 1504: Aneta jest zaniepokojona faktem, że powrót Andrzeja ma związek z Rajmundem. Dowiaduje się od syna, że Schmidt żyje, a Hubert zginął, ponieważ współpracował z policją. Daga źle się czuje. Wymiotuje i ma mdłości. Nie ma wątpliwości, że jest w ciąży. Rysiek znajduje w saloniku Wiktorii magazyny poświęcone modzie ślubnej. Aneta postanawia porozmawiać z Sandrą. Okazuje się, że była żona Huberta nie zastosowała się do zakazów policji i wyjechała z kraju.

    Odcinek 1505: Daga jest zła na Mikołaja za jego nieodpowiedzialną reakcję na wieść, że zostanie ojcem. Za namową Wojtka Rysiek wybiera się do Wrocławia, by kupić pierścionek zaręczynowy, który na dowód miłości zamierza podarować Wiktorii. Han ma problemy finansowe. Adrian postanawia zdobyć pieniądze, biorąc udział w nielegalnych walkach. Spotyka się z Brockim, który obraca się w kręgach podziemia sportowego.

    Odcinek 1506: Mikser źle się czuje po imprezie z kolegami. Ola i Grzegorz udają się na egzamin na prawo jazdy. Zrządzeniem losu trafiają na tego samego egzaminatora. Grażyna przeprasza Błażeja za swoje zachowanie, kiedy go odtrąciła i źle potraktowała. Adrian bierze udział w pierwszej nielegalnej walce. Udaje mu się zwyciężyć i w ten sposób zdobyć pieniądze, które pomogą Hanowi.

    OdpowiedzUsuń
  25. Informuje, że od wczoraj były jakieś trudności z komentarzami. Absolutnie nie wprowadziłam żadnej moderacji (gdybym tak zrobiła, na pewno poinformowałabym Was o tym w notce :)) Dostawałam e-maile, że komentarze niestety nie dochodzą na serwer. Mam nadzieję, że teraz jest OKEJ. Bo wczoraj to i ja nie mogłam dodać komentarza, tzn było napisane, że dodane jednak tak nie było ;/ Pozdrawiam Wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Troche mnie denerwuje ,że Mikołaj zostawił Anetę ... ,ale cóż...

    blog świetny ; D


    DuŚka ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny blog ;)

    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA O PIERWSZEJ MIŁOŚCI !!!
    http://polsatpierwszamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń