piątek, 23 marca 2012

Zdrada wybaczona! ZDJĘCIA!

Cześć Kochani!

Mam kolejną wiadomość dla Was, pochodzącą z superseriali ;) Będzie napisana "po mojemu".
Dodam też kilka nowych zdjęć! Zapraszam do czytania i oglądania!

„Autorstwo - ATM Grupa www.facebook.com/grupaatm”
 ZDRADA WYBACZONA

Po tym jak Marysia zobaczy Huberta całującego się z Sandrą, wyrzuci ukochanego z domu. W tych trudnych chwilach, znajdzie oparcie w byłym mężu - Pawle. On też został sam, po tym jak Anna go zostawiła. Czy zbliżą się do siebie, a dawne uczucie z powrotem odżyje? Czy po prostu zostaną przyjaciółmi? 

„Autorstwo -  ATM Grupa www.facebook.com/grupaatm”
 Raczej to drugie, gdyż Marysia po pewnym czasie zacznie odczuwać pustkę i zatęskni za Hubertem. Będzie żałowała tego, że tak gwałtownie postąpiła. W końcu kto jak kto, ale ona coś na temat zdrady powinna wiedzieć. 

„Autorstwo -  ATM Grupa www.facebook.com/grupaatm”
Para będzie znowu szczęśliwa, a ten incydent będzie już tylko wspomnieniem, może nie najmilszym, ale tylko wspomnieniem. Hubert na pewno będzie żałował tego co zrobił, ale czasu nie da się cofnąć.

„Autorstwo -  ATM Grupa www.facebook.com/grupaatm”
 Jednak to nie koniec problemów z Sandrą. Jak pisałam wcześniej, jeszcze pożałują tego, że była żona Huberta pojawiła się w ich życiu. A właściwie, tylko Marysia - Hubert już nigdy niczego nie pożałuje. Czy po zabójstwie, Sandra da już spokój? Na pewno tak! 

I czas na inne zdjęcia:
„Autorstwo -  ATM Grupa www.facebook.com/grupaatm”
,,Autorstwo -  ATM Grupa www.facebook.com/grupaatm”
Odmienione mieszkanie Anny i Pawła (źródło: profil fb Agnieszki Włodarczyk)
„Autorstwo -  ATM Grupa www.facebook.com/grupaatm”
„Autorstwo -  ATM Grupa www.facebook.com/grupaatm”
„Autorstwo -  ATM Grupa www.facebook.com/grupaatm”
Koleżanka Aurelii - Bożenka („Autorstwo - ATM Grupa www.facebook.com/grupaatm”)
źródła informacji oraz zdjęć - superseriale.pl, fanpage na fb ;)

I to już wszystko, życzę miłego i cieeeepłego weekendu ;)

39 komentarzy:

  1. Hej :) Mam pytanie. Napiszesz mi , skąd bierzesz te zdjęcia?? Ja patrzyłam i nie znalazłam :) Napisz na http://www.pierwsza-milosc2012.blogspot.com/

    :) Fajny blog (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źródła przed chwilką dodałam w notce :)
      PS. Proszę na drugi raz, nie zamieszczać reklam swoich blogów w komentarzach. Będę wdzięczna, dziękuję! Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. alicja98, Twoja spostrzegawczość mnie przeraża...pod każdym zdjęciem napisane jest źródło...

    dzięki Antosia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy wiesz , ale jakoś nie znalazłam zdjęć z tych źrudeł, które są napisane pod zdjęciami ;/

      Usuń
    2. chyba źrÓdeł;)

      Usuń
    3. Może źle szukałaś. Poza tym szukaj informacji na własną rękę, a nie kopiuj Antosię !

      Usuń
  3. przecież te zdjęcia są ze strony www.facebook.com/Anetka.Zajac2 a nie z atmgrupy

    OdpowiedzUsuń
  4. na str superseriale jest nowy zwiastun PM.. będzie się działo:):)
    ale ogólnie to nie ogarniam tego filmu. Raz się kłócą a raz godzą...raz są ze sobą a raz nie...raz się zdradzają potem wybaczają... non w kółko Macieja to samo.. powstaje polska moda na sukces. A scenarzystom chyba zabrakło pomysłów na dalsze odcinki....;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia pochodzą z fanpagów na facebooku, wszystkie one są autorstwa grupy ATM. Zostałam poproszona, żeby dodawać podpis (w sensie źródło - ATM), gdy sama umieszczam mój na zdjęciu (www.pierwsza (...)).
    PS. Pod zdjęciami pojawił się błąd zamiast źródło, powinno być wpisane - autorstwo (zaraz poprawiam). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowe mieszkanie Anki i Pawła?!

    Oni wroca do siebie ? Wiesz cos na ten temat ?

    OdpowiedzUsuń
  7. No wrócą, bo przecież jak Hubert zginie to Anka będzie namawiać Pawła żeby wspierał Majkę..czy coś takiego..

    OdpowiedzUsuń
  8. Beznadziejnie.. Anka z pawłem znowu razem :/

    OdpowiedzUsuń
  9. No beznadziejnie, że po tym wszystkim będą razem. Scenarzystom brakuje pomysłów, znowu ten szary związek, zamiast wprowadzić jakąś nową dla Pawła

    OdpowiedzUsuń
  10. No właśnie.. wszystko robi się do D*** :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie komentarze z reklamą własnych blogów są usuwane. Na przyszłość, proszę o nie zamieszczanie reklamujących komentarzy, to nie to miejsce!
    PS. Komentarz dodany dzisiaj z reklamą jakiegoś tam bloga także został usunięty, znajdź inny sposób na zwiększenie oglądalności swojego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  12. http://superseriale.se.pl/seriale/aneta-zajac-jest-mi-dobrze-bez-krawczyka_247396.html CZYLI JEDNAK CHCE ODEJSC ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Znowu zdrada, znowu wybaczona, odejścia-powroty co to jest??? Co tu oglądać? Wystarcza mi już tylko ten blog. Jedyne co mnie ciekawi to wyobraźnia realizatorów. Czy coś jeszcze wymyślą, czy też będą się kręcić w kółko.

    OdpowiedzUsuń
  14. zastanawia mnie czy prawdą jest to co napisała jedna fanka na innej stronie poświęconej pierwszej miłosci,a mianowicie napisała że jest znajomą anety i aneta jej powiedziała że nie chce już grać u boku mikołaja i pośmierci huberta paweł miał się do niej zbliżyć i znowu mieli być razem,ale jednak na prośbę anety tak się nie stanie i majka i paweł nie będą razem a w bodajże 1513 adcinku anka dowie się że jest w ciąży z pawłęm,bo nadal będą razem,więc wychodzi na to że paweł i majka już nigdy do siebie nie wrócą,więc może majka wyjedzie już na zawsze-ciekawe czy jest w tytm coiś prawdy czy to tylko wyobraznia tej fanki,mam tylko nadzieję że aneta nie odejdzie z serialu na rzecz tej z dz i r y włodarczykowej

    OdpowiedzUsuń
  15. A jeśli jednak Majka odejdzie z serialu to zrobi się jeszcze większa beznadzieja! Anka z Pawłem główni bohaterowie! Czyli koniec serialu, bo Ankę mało kto chce oglądać!

    OdpowiedzUsuń
  16. Serial jest już tak nudny, że rzeczywiście wystarcza mi tylko już czytanie tego bloga. Podobno Aneta chce odejść z serialu, to już w ogóle będzie można sobie odpuścić, bo i po co go oglądać skoro większość widzów liczy na powrót Pawła do Majki a tu taka klapa. Żenua, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ma ktoś jakąś pewną informację na temat tego czy Aneta odchodzi? Mam nadzieję że nie. A se.pl często kłamią. Raz piszą to potem coś co nie jest zgodne!

    OdpowiedzUsuń
  18. wiesz może kiedy będzie nowa czołówka PM?

    OdpowiedzUsuń
  19. Do serialu wraca aktorka grająca Stefani :) w tym sezonie ma też powrócić Artur :) Podaję linka http://www.pierwszamilosc.polsat.pl/Pierwsza_Milosc__Oficjalna_Strona_Serialu,2768/Newsy,2769/News__Szczegoly,2766/Stefani_Wraca,3272/index.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochani Fani. Mamy dla Was dobre wieści! Wasza ulubienica Stefani wraca do serialu. Kiedy Kaśka będzie wspominał swoją byłą dziewczynę i wspólnie spędzone chwile, Stefani zapuka do jego drzwi. Tą scenę zobaczycie już w odcinku 1495.
    Mamy jeszcze drugą niespodziankę – do serialu w tym sezonie wróci też Artur.

    OdpowiedzUsuń
  21. Miejmy nadzieje, że Tereska nie wróci. Marek jest szczęśliwy z Anetką

    OdpowiedzUsuń
  22. Suuper!! Ale czy aneta zając na pewno odchodzi?? :(

    OdpowiedzUsuń
  23. jeśli aneta zając odejdzie z serialu i paweł z anką dalej beda razem a wszystko na to wskazuje to na pewno nie bede juz tego oglądąć...

    OdpowiedzUsuń
  24. Czytałam przed chwilą, że Aneta Zając chce odejść z serialu, będzie miała wypadek a Julią zajmie się Paweł z Anką!! beznadzieja !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mogła byś podać link do tej strony?

      Usuń
  25. Gdzie to czytałaś?! Masakra co się dzieję...

    OdpowiedzUsuń
  26. i powiedzcie sami CZY TO NIE MODA NA SUKCES???!!! nie wyobrażam sobie tego że Julka będzie wychowywana przez ANKĘ..

    OdpowiedzUsuń
  27. wiedzialam ze tak bedzie ..... jeszcze zmienia tytul serialu i juz wtedy wogole bedzie zajebiscie :(

    OdpowiedzUsuń
  28. To już teraz wiadomo dlaczego Aneta tak schudła

    OdpowiedzUsuń
  29. W komentarzach na oficjalnej stronie PM w newsach o powrocie Stefani, nie wiem skąd te informacje ale nawet jest podany numer odcinka w którym ma zginąć. Bez Majki to nie pierwsza miłość powinni zakończyć emisję. A nie że Anka ma wychowywać Julkę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prosze podaj linka bo nie moge znaleźć;/

      Usuń
  30. http://www.pierwszamilosc.polsat.pl/Pierwsza_Milosc__Oficjalna_Strona_Serialu,2768/Forum,2824/Forum,2825/ce_3242/index.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Czytałam ten wpis na forum i jak dla mnie to jest zwykła ściema;/ Laska pisze że "Aneta jej tak powiedziała"...no napewno;/ to jest chyba jej pobożne życzenie. Po pierwsze o ile wiem to chyba nie wolno im zdradzać takich rzeczy a jeżeli już powiedziała by coś takiego to napewno nie pindzie, która zaraz napisze o tym na pierwszym lepszym forum. Wg mnie to laska która to napisała miała chorą potrzebę zwrócenia na siebie uwagi i jej się udało. Takie moje skromne zdanie;>

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja nie chce żeby Hubert umierał w Pierwszej Miłość i Marysia ma dalej grac w Pierwszej Miłość chce żeby dalej grała w Pierwszej Miłość bo lubię Marysie i Huberta w Pierwszej Miłość i żeby grali w Pierwszej Miłość mam na dzieje że Marysia bendzie dalej grac w Pierwszej Miłość mam na dzieje.. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. TAK HUBERT NAPRAWDĘ ŻYJE

    OdpowiedzUsuń