wtorek, 20 marca 2012

Streszczenie odcinka 1483! Nowy serwis o PM!

Cześć ludziki :)

Mam dla Was streszczenie odcinka nr 1483



 Marian jest wściekły na siebie, że dał się oszukać i stracił przy tym oszczędności. Aurelia przyznaje, że przyjaźniła się z Bożenką. Śmiałek po raz kolejny czuje się oszukany i zraniony. Anna przynosi Markowi dokumenty dotyczące fitness klubu. Okazuje się, że Kinga chce, by Anna odkupiła jej udziały w firmie albo sprzedała jej swoje, gdyż nie chce mieć z nią nic wspólnego. Mikołaj wybiera się sam na spacer w góry. Nie zostawia nikomu informacji, dokąd zamierza iść.


I prezentuje Wam nowy serwis poświęcony PM, na razie nie jest w pełni gotowy a i dodam, że i ja dorzucam do portalu swoje trzy grosze. Więc zapraszam do odwiedzania, jak i komentowania :)


Podaję link - KLIKNIJ!
Pozdrawiam!

21 komentarzy:

  1. :)) Super!!! Ciekawe co bd z aurelia xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiś dziwny ten blog... Trzeba się zarejestrować żeby komentarze zostawić czy jak??? bo jeszcze nie zdążyłam się zapoznać z tym blogiem..
    dzięki za nowe info:) tylko nie usuwaj tego bloga i nie karz nam korzystać z tamtego- Twój blog jest najlepszy!! - przejrzysty, czytelny i poukładany! I DE AL NY!!! :):)

    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś Ty :) Tego bloga nie mam zamiaru usuwać, za dużo przyjemności sprawia mi jego prowadzenie :) Od początku sama go "zrobiłam" i nawet przez myśl nie przyszło mi, żeby teraz rezygnować :) Blog będzie prowadzony dłuuuuuuugo :D PS Dziękuję za uznanie :)

      Usuń
  3. nie lubie watku Wadlewa mogliby usunac go

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog lepszy niż sam serial:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza miłośc to serial o majce i pawle,ale dlaczego na zdjęciu na serwisie główną rolę odgrywaja pawęł i anka,a także berenika,ja się pytam co anka i berenika tam robią,ta włodara nie dośc że w życiu zniszczyła życie anecie,to wudzę że jeszcze serial chce jej odebrać

    OdpowiedzUsuń
  7. Kogo wstawić na logo? (4 osoby)

    Jeśli możesz napisz na GG: 16027790

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje że Marysie, Pawła, Kinge, Artura ;)
      PS:super blog Antosiu!!!!
      Pozdrawiam!!

      Usuń
    2. Marysie,Olke,Bartka i Kaśke tak dla urozmaicenia ,a nie wciaz Ci sami :)

      Usuń
    3. ja tez mysle, ze marysie, pawla,artura i kinge, bo w sumie od nich to wszystko sie zaczelo :) pamietacie pierwsze odcinki??To byla Pierwsza Milosc! heh...

      Usuń
    4. no Kinga i Artur to raczej nie, bo ona z tym Adamem jest ( nie lubię go jako aktora)
      Marysia & Paweł,
      Ola & Mikser,
      Albo ustawcie Pawla z Majką a obook Huberta z Anką xD

      Usuń
    5. z tym hubertem i anka przy pawle i marysi to dobry pomysl :)

      Usuń
  8. No nareszcie Bartek ♥ Emilka:) Nie mogłam sie doczekac bo mi sie wydaje że w serialu okropnie do siebie pasują. No i w końcu jakieś fajne sceny a nie ciągle nuda z Majką i Pawłem, Anką i itd. Jedyne co ciekawego terasz sie dzieje to Ewa i Błażej, Ola i Rober, Sabina i Radek ( narazie nie są razem ale na pewno wrócą do sb), Daga i Mikser no i Emilka z Bartkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aa Kinga z dziećmi i adamem wróci do PM ?
    Jak tak to kiedy ??

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobno Stefanii wraca! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Co ? Nawet nie gadajcie! Ale bedzie fajnie !! :)

    OdpowiedzUsuń