piątek, 1 marca 2013

Streszczeniaaa :)

Hej! :)

Mam dla Was kolejne streszczenia odcinków! :) Żadnych innych informacji niestety nie ma, ale wrzucę jeszcze parę zdjęć :)


Odcinek 1668
Dominik spędza noc w garażu Fabiana. Rano, przed pójściem do szkoły razem z Fabianem idą do domu, aby zabrać plecak z książkami. Widok śpiącego pijanego Bronka jest dla chłopców szokiem. Patrycja wyczuwa, że Dominika i Fabiana łączy jakaś tajemnica. Malwina solidaryzuje się z siostrą i odmawia sprzedaży rodzinie Śmiałków jakichkolwiek artykułów w sklepie. 


Odcinek 1669
Obawiający się o przyszłość Dominika Bogdan oferuje mu pomoc. W szkole pojawiają się policjanci, których zadaniem jest przeprowadzenie wywiadu środowiskowego z synem Bronka. Śmiałek wpada na pomysł sprzedaży artykułów spożywczych bezpośrednio z samochodu dostawczego. Rysiek podejrzewa, że pomysłodawca nie ma zezwolenia na handel obwoźny. Turczyk i Grzegorz chcą zabrać Marka na męską wyprawę w góry, aby zapomniał o kolejnym zawodzie miłosnym. Pomysł nie wzbudza aprobaty Oli i Grażyny.  


Odcinek 1670
Wiktoria, wściekła z powodu obarczenia jej winą za cudzy błąd, z trudem przyjmuje wybaczenie Aurelii. Emilka stara się załagodzić konflikt pomiędzy nimi. Grzegorz okłamuje Grażynę, że na męską wyprawę wybiera się nad morze. Radek odmawia pomocy Marcinowi z powodu zbliżającej się sesji. Martwi się niezdanym egzaminem z jednego przedmiotu. Marcin podsuwa mu pomysł pozwalający na otrzymanie zaliczenia. 


Odcinek 1671
Marcin przedstawia Radkowi ofertę sprzedaży zaliczeń przez Internet. Nikola otrzymuje prezent od Radka za pośrednictwem dziewczyny Marcina. Podarunek to pendrive w kształcie kuli ziemskiej, na którym chłopak nagrał wyznanie miłości. Weksler namawia Sabinę do zorganizowania rodzinnego spotkania z Igorem. W obecności Igora podsuwa córce do podpisu dokumenty, dzięki którym odda ona swoje udziały w firmie z powrotem w ręce ojca. Marek bezskutecznie stara się odzyskać uczucie Anety.  


Odcinek 1672
Sabina nie potrafi pogodzić się z faktem, że ojciec pozbawił ją udziałów w firmie z powodu Igora. Adam opuszcza rodzinę z przyczyn zawodowych, co wzbudza niezadowolenie Tomka. Sabina podejmuje decyzję o zamknięciu salonu mody, który nie przynosi spodziewanych zysków. Pogarsza się jej samopoczucie, ale odrzuca ona sugestie otoczenia, aby iść do lekarza. Wieczorem niespodziewanie traci przytomność. Robert prosi Grzegorza o zgodę na zamieszkanie z Olą w mieszkaniu Króla. 

 

I to na tyle :) Miłego weekendu życzę! :)

12 komentarzy:

  1. Dawno się tutaj udzielałem, ale Twój blog Antonino śledzę na bieżąco :) Widzę że pomimo znudzonego serialu starasz się wrzucać newsy, chwała Ci za to :) Aczkolwiek śmiem twierdzić że ten sezon zapowiada się naprawdę ciekawie...jedyny mankament to wsadzenie Maryśki do BarBariana, takie moje zdanie, mogli wymyślić coś bardziej interesującego, poza tym jest okej :) Trochę brakuje mi Pawła, ale raczej szybko go nie zobaczymy...no cóż, pozdrawiam Cię Antonino oraz wszystkich odwiedzających :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałem dodać, bardzo podoba mi się wątek młodzieży, nie wiem dlaczego, ale bardzo lubię postać Dominika, jak najwięcej scen z nim :) jeszcze raz pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tak samo się najbardziej podoba wątek młodzieży i też lubie Dominika a tak to wszystkich lubię!!!!

      Usuń
  3. Też dawno nie zaglądałam tutaj. I też stwierdzam, że "pomimo znudzonego serialu starasz się wrzucać newsy" jak tylko możesz. Również tez nie oglądam serialu.. nic ciekawego nie ma w odcinkach.. kiedyś tylko czekałam na nowości tutaj i na kolejny odc PM, a teraz... eh. szału nie ma. Odcinki nie takie jak kiedyś-wtedy coś się działo. Teraz moim zdaniem, odcinki "lecą, aby lecieć". Wszystko się powtarza. Szkoda... na pewno oglądalność stracił.
    Ja osobiście przerzuciłam się na Na dobre i na złe:) polecam!
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zawsze się coś dzieje w PM i każdy wątek jest ciekawy prócz jednego Grazyna i Grzegorz ale może być a PM to najlpszy serial jaki leci i oglądałam A Na dore i na złe to dziadostwo nic tylko służba zdrowia i wątki poboczne np. Patryk ten co rękę zwichną i ten falkowiak z ta rudą operowaali mu ją gra na gitarze itp. i nic tylko gówno i gówno z tego serialu widziałam pare odcinków na dobre i na z łe i nic takiego fajnego w tym serialu nie ma!!!!! A w PM rzynajmiej jest i to dużo !!!!!!!!

      Usuń
    2. O tak Jula... Co racja to racja. To już jest polska moda na sukces normalnie. Teraz jeszcze Maryśka i Szymon. Haha :D Nie żebym się chwaliła, ale zakład z koleżanką jednak wygrałam.. (i się nie zdziwiłam) Każdy głupi wiedział, że to kwestia czasu :/ Szczerze to ja nie tak dawno próbowałam znów trochę obejrzeć, ale słuchanie jak Bartek mówi do Emilki "kochanie" to nie na moje nerwy. Byłam po prostu zmuszona przełączyć! A Doktor Consalida z Falkowiczem oczywiście wymiatają! :D (; No, ale tu raczej o tym gadać nie ma co. Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Julka i LittleBlack-zgadzam się z Wami. Anonimowy, nikt Cię nie obraża ani nie nie krytykuje, że oglądasz PM, sobie oglądaj- na zdrowie. Dla mnie też( jak i dla wielu) PM zrobiła sie nudna. A w Na dobre i złe coś się dzieje, każdy odcinek jest z innym wątkiem, a w PM wiesz co będzie w następnym odcinku.. fabuła już się ciągnie i ciągnie taka sama jak 50 odc temu.. nudy. Widac że fanów PM coraz mniej. Można porównać to z komentarzami na blogu pół roku temu a teraz. Są różnice.

      Usuń
    4. Jeju no nie oszukujmy się, że scenarzyści wiele tracą na rozstaniach niektórych par...
      Ja np. nie oglądam już serialu oglądałam odcinki tylko z Anetą i Markiem, a teraz ?
      Jak się rozstali to wystarczają mi streszczenia. Pierwsza Miłość jest nudna- nie ma co się oszukiwać...

      Usuń
    5. Dokładnie. Tym bardziej, że z tej "pierwszej miłości" już nic nie zostało..

      Usuń
    6. Może zmieńmy nazwę na "Pierwsza Zdrada " ?
      Chociaż nie też nie pasuje.. Już prawie każdy z każdym spał... Ech ale mi "pierwsza miłość" myślałam, że jeżeli już kogoś związują drugi raz po przejściach to tak na zawsze a nie na góra 100 odcinków a potem od początku to samo...

      Usuń
    7. A może "Miłość jest przereklamowana", "Sodoma i gomora" albo "Wierność jest nudna" ?? :D Właśnie wartości to już nie ma żadnej. A wszystko po to żeby niby "coś się działo"... :/:/

      Usuń