wtorek, 11 września 2012

Wywiad, streszczenia i zdjęcia!

Cześć!

Już do Was powracam! Zacznę od streszczeń, pochodzą one z telemagazynu, tutaj macie link:


A teraz czas na wywiad z serialowym Szymonem (Świat Seriali):

Przystojny, sympatyczny i bezpośredni. Aktor Marcin Korcz ma zadatki na łamacza kobiecych serc. W przerwie między ujęciami do "Pierwszej miłości" znalazł chwilę na krótką rozmowę.

 

Czy możesz opisać postać Szymona Kmiecińskiego?
- Jest po studiach, pracuje jako DJ w jednym z wrocławskich klubów. Rozrywkowy, dusza towarzystwa, lubi kobiety, wręcz uwielbia! Niestety, ciągle skacze z kwiatka na kwiatek.
Wiadomo coś o jego przeszłości?
- Niewiele. Ma brata, który w wyniku wypadku stał się niepełnosprawny. Szymon czuje się za niego odpowiedzialny. Na razie nie będę zdradzał dlaczego.



Szymonowi uda się przekonać do siebie sąsiadów? Pierwsze wrażenie nie będzie zbyt dobre...
- Wręcz fatalne! Poznaje wszystkich, kiedy robi głośną imprezę, o której nie uprzedził innych lokatorów. To jego parapetówka w nowym mieszkaniu i faktycznie jest bardzo głośno, dzieciaki nie mogą spać, sąsiedzi są wkurzeni. Tak to się zaczyna. Później udaje się zatrzeć złe wrażenie i można powiedzieć, że jest nawet lubiany.
Z kim się zaprzyjaźni?
- Najpierw z Adamem, to też artystyczna dusza. Potem z Marysią i trochę z Hubertem.


Rozumiem, że postać zagości w serialu na dłużej?
- Może... (śmiech).

Jak ułoży się jego relacja z Marysią?
- Blondynka niewątpliwie wpadnie mu w oko! Bardzo mu zaimponuje tym, że normalnie podejdzie do Zbyszka, jego niepełnosprawnego brata, który będzie u niego przez chwilę mieszkał. Zauroczy się nią do tego stopnia, że... pod wpływem alkoholu wyzna jej miłość! Zrobi to, mimo świadomości porażki. Wie, że nic z tego nie wyjdzie, ponieważ dziewczyna jest w związku z Hubertem.


 W serialu jako DJ występujesz w klubie za konsoletą. Czy ten rodzaj muzyki pokrywa się z tym, czego słuchasz prywatnie?
- Moi rodzice są nauczycielami. Gdy przychodzili po pracy do domu, to cenili sobie spokój i ciszę. Z tego powodu jestem trochę oderwany od świata muzyki.
Skoro, w przeciwieństwie do odgrywanej postaci, muzyka nie jest Twoją pasją, to jak spędzasz wolne chwile?
- Uwielbiam wszelkiego rodzaju sporty! Żeglarstwo, jazda konna, szusuję też na nartach. Nie zajmuję się tym wyczynowo, po prostu lubię być w ruchu.


Na ręce u Szymona widnieje sporych rozmiarów tatuaż. Jest prawdziwy czy to część charakteryzacji?
- Jest namalowany na potrzeby produkcji. Prywatnie nie mam żadnych tatuaży.

Kmieciński pojawia się w serialu jako zdeklarowany singiel i bawidamek. Jak wygląda życie prywatne jego odtwórcy?
- Hmm... A czy muszę odpowiadać na to pytanie? (śmiech).


Nie wiem jak Wam, ale mi osobiście Szymon się podoba :) I jako bohater PM i jako aktor! Mam wrażenie i nadzieję, że wniesie do serialu trochę spontaniczności, zabawy. Wiecie czego mi brakuje w tych odcinkach PM? Podam taki najprostszy przykład : Majka. Wolałam ją z tych początkowych odcinków, była taka młoda, lekko zwariowana, a teraz takie trochę jak to się mówi "ciepłe kluchy". Pewnie dużo fanów Majki się ze mną nie zgodzi, ale ja tak myślę :) Lubiłam ją też wtedy, jak pracowała w szpitalu. Teraz to się zmieniło, chyba na gorsze... Ja wiem, że ona też jest bardziej dorosła, odpowiedzialna, ma dziecko, ale jest taka spokojna, w ogóle niewyluzowana, a szkoda ;)
Starczy tych moich refleksji, przechodzę do zdjęć i filmiku:

Mikser prosto z planu:


I czas na mieszankę zdjęć (Grupa ATM):

Notatki Patrycji z j. angielskiego. Chyba wzięła się za naukę ;)

Bójka dawnych kolegów - Radka i Dragona
Garderoby aktorów, a raczej aktorek PM
Ewa i Błażej
Patrycja i Dragon
Grażyna i Izabela
Kaśka i nowa barmanka
Grzegorz i Renata
"Kaśka"
Artur i Izabela
Artur i Iza
Ewa z mamą i Błażejem
I zwiastun:


I to już koniec! Zapraszam do komentowania :)

13 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza:) hehe
    dzięki za nowe streszczenia!;) aaa..zwiastun.. już go gdzieś oglądałam:)
    wiesz coś na temat Renaty i Grześka? Czy Renia odejdzie z serialu??

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też myślę dokładnie tak jak ty na temat Majki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ten szymon to ciacho mniam mniam do schrupania,hubert jest fajnym facetem,ale ja zawsze czekałam na powrót majki i pawła,ale po tym co prywatnie między nimi się dzieje,to jestem już nie mal pewna że w serialu razem już nie będą,a zresztą ich wspólne sceny nie są naturalne,widać to gołym okiem,unikaja swojego wzroku,i po tym co serialowy paweł czyli mikołaj zrobił to nie chcę żeby byli ze sobą w serialu,bo ich wspólne sceny są strasznie sztywne i zgadzam się z tośką że majka to takie ciepłe kluchy i będąc z ustatkowanym hubertem to nadal będzie taka mdła,a ten przystojniaczek szymonek może coś wnieśc do jej życia i fajnie by było jakby razem byli,bo może majka będzie przy nim bardziej drapieżna i ciekawa,bo teraz to jest nijaka. Na tych zdjeciach to szmonek jest piękniutki

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogołnie to ciekawe by było połączenie Majki z Szymonem heh. Zauważyliście jak Kinga schudła? Na zdjeciu gdzie jest Majka ,Szymon i Kinga to Kinia jest dwa razy chudsza niz Marysia! Ale teraz mi sie podoba:) wyglada duuuuzo lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się nie podoba wcale ten Szymon :/ włoski na żelik, ee nie mój typ. Nieciekawe usta i jakieś takie zimne oczy. 100 razy bardziej wolę Huberta. Może jak zobaczę tego Szymona w akcji to zmienię zdanie, ale jak na razie mnie nie urzekł.

    Jestem ciekawa co będzie z Renią i Grzesiem, szkoda, że jakieś tam problemy u nich będą.

    Jak oglądam sceny z Błażejem i Ewką to nawet nie wiem co o tym myśleć. Błażej strasznie mi się podobał, a właściwie jego zachowanie, kiedy był z Grażyną. A teraz taka totalna ciapa się z niego zrobiła :/ Mam nadzieję, że połączą go znowu z Ewą. Fajnie by było gdyby jakaś nowa dziewczyna się w jego życiu pojawiła. No ale zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  6. *Mam nadzięję, że NIE połączą go znowu z Ewą (przepraszam za posta pod postem)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie Blazej jest bleeeee ,taki dzieciak wiecznie udreczony,zniesmaczony on jeden swiety aniol:/ dba tylko o siebie i swoje samopoczucie innych ma gdzies! jak zobaczyl Ewke polecial do niej- Graza na bok..;/- zeby zagluszyc swoje sumienie jak GRAZKA zachorowala ...zucil Ewke...dzieciak,dzieciak,dzieciak -i nie trawie tych jego minek z dzubkiem;/ brrr.Ciekawa jestem co bedzie z Hubertem???hmm...

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezły ten cały Szymon.. :D Co do Maryśki, Tosiula ma absolutną rację. Wypaliła się, zmieniła i to na gorsze, zresztą nie tylko ona... Tak, tu żaden związek nie może potrwać długo... za to pewnie tych co trzeba to nie rozdzielą.. :/ Szkoda gadać :/ A tak nawiasem, ten Klczycki nawet fajnie z Izą wygląda... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mi Radek się najbardziej podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  10. macie jakieś info dot Sylwii?? Tej dziewczyny co w Wadlewie leciała na Kamila. bo na innym blogu znalazłam info że ma wrócić..

    Antosia- możesz zmieniać to, żeby przy dodawaniu komentarzy nie przepisywać tych kodów???? niektóre są takie że się nie da ich rozczytać... możesz to jakoś zmienić....

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety nie mam to wpływu. Odpowiada za to blogspot :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kaskader ktory prowadzi motocykl zamiast serialowego dragona jest dwa razy wiekszy od niego:/

    OdpowiedzUsuń