sobota, 29 września 2012

Blog o Pierwszej Miłości również na facebooku :)

Hej! Mam dla Was informację, i ja postanowiłam dołączyć do facebooka wraz z blogiem. Na fb znajdziecie skrócone wersje informacji, które będą ukazywać się tutaj :) Postanowiłam założyć stronę na fb, z powodu tego, że w tygodniu nie mam zbyt dużo czasu na dodawanie notek i nadrabiam zaległości przeważnie w weekendy - a dodanie informacji bądź zdjęcia na facebooka zajmuje parę chwil - na to zawsze znajdzie się czas, nawet w tygodniu :) Pozdrawiam, i zapraszam wszystkich fejsbukowiczów do polubienia strony :D


Tutaj link - KLIKNIJ!

13 komentarzy:

  1. Antonino, lubię Twojego bloga, chętnie tu zaglądam. Miło, że będziesz także na fb. Ale niemal w każdej notce piszesz, że nie masz czasu uzupełniać na bieżąco informacji, że jesteś zajęta. Przez to dajesz do zrozumienia, że pisanie bloga jest dla Ciebie "złem koniecznym". To zniechęca czytelników, a szkoda, bo blog jest naprawdę fajny. Życzę Ci sukcesów i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nawet nie myślałam, że pisząc o tym braku czasu może tak okropnie to zabrzmieć. Wręcz przeciwnie, chciałam się tylko wytłumaczyć - dlaczego dodaję notki rzadziej, niż podczas wakacji. Jak mam tylko wolną chwilę, to od razu zabieram się za bloga. Niestety, teraz blog musi być na drugim miejscu, ale nadal traktuję pisanie jak największą przyjemność i odskocznię od tych codziennych obowiązków :) Pozdrawiam

      Usuń
    2. Ja tam cię doskonale rozumiem teraz jak jest szkoła to nie mam czasu nawet na kompie siedzieć dopiero na wekendzie odrabiam zaległości ;DD I naprawdę super że nadal prowadzisz tego bloga i poświęcasz na niego każdą wolną chwilę :P Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. TO PO CO WŁAŚCIWIE JEST TERAZ TEN BLOG?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bloga przecież nie usunęłam ani nie zawiesiłam. Informacje nadal się tutaj pojawiają i pojawiać się będą. Nie wiem czy wiesz, ale pisanie notek zajmuje więcej czasu niż dodanie jednego wpisu na facebooku. A tak poza tym, to bardzo dużo blogów czy stron o PM i nie tylko ma facebooka. Piszą i tu i tam :) Mam nadzieję, że mnie rozumiesz...
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Ja też się zastanawiam po co teraz ten blog. Sama przyznajesz ,że jednak fb jest lepszy ,bo szybszy ,prostszy i mniej czasochłonny. Dlatego szczerze? bez urazy ,ale nie będzie Ci się chciało pisać już tutaj. Poza tym ludzie którzy polubią Twoją stronę na fb będą 'na czasie' z nowymi informacjami ,więc im się również nie będzie chciało tutaj zaglądać ,a co za tym idzie? coraz mniej odwiedzin i zainteresowania tym blogiem. Wybacz Tosiu ,bo bardzo lubie ten blog i Ciebie szanuje ,ale wolalam jak skupialas sie tylko na tej stronie i poswiecalas jej wiecej czasu. Widac ,ze byl to blog z dusza ,a teraz niestety sie to wszystko zmieni..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja facebooka mam w du*ie.. Sorry :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam fejsa i nie będę zakładać tylko dla informacji o pm :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. Nie będziesz zakładać specjalnie konta i w ten sam sposób ominą Cię nowe informacje/zdjęcia które Antosia publikuje na swoim nowym koncie na fb tym samym olewając jednym słowem ten blog. Niestety.

      Usuń
  6. Ale ja nie wymagam, by ktoś specjalnie zakładał fb, po to by polubić stronę czy coś tam. Po prostu, jeśli ktoś jest zainteresowany to jego sprawa. Blog jest nadal prowadzony, niestety nie tak systematycznie jak kiedyś, ze względu, że pojawiły mi się nowe obowiązki, i wpływu na to nie mam. Chciałam ułatwiić przez facebooka i mieć lepszy kontakt z niektórymi Czytelnikami i tyle! Wiadomo, że nie bd tam pisała jakiś notek czy czegoś - od tego jest blog. A tam zamieszczam pojedyncze infromacje, lub coś w stylu reklamy - np. Nowe streszczenia na blogu. A w nich to i to - więcej na blogu. Koniec ;p
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Cię rozumiem doskonale ,tylko odkąd załozyłaś fb to jest już tam pare wpisów (i to dość obszernych) oraz zdjęcia itp. A sama w swojej wypowiedzi napisałaś "więcej na blogu" tylko od tych paru dni nie ma nic "więcej na blogu". Nie oszukujmy się Antosiu ,bardziej Ci odpowiada prowadzenie konta na fb. Niestety nie każdy ma tam konto i nie każdy może ujrzeć/wypowiedzieć się na dany temat. A tutaj nie ma problemów. Dlatego mam nadzieję ,że nie zapomnisz o nas - wiernych blogowiczach.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Ja też nie mam fejsa i nie będę specjalnie zakladać, żeby być na bieżąco z informacjami o PM. Mam nadzieję tak jak inni, że blog na tym nie ucierpi. Postaraj się chociaż o jedną notkę w tygodniu :)

      Usuń
  7. Ludzie, ja was naprawdę nie ogarniam. Tosia założyła blogowe konto na fb, ale jak napisała, nie ma zamiaru kończyć z prowadzeniem bloga tutaj! Chodziło jej tylko o to, że jeśli ktoś chce być informowany o nowinkach ze świata PM na bieżąco, wręcz od razu, może o tym przeczytać na facebooku. A informacje, które są na facebooku, będą również tutaj, tylko po prostu kilka dni później (jak już Tosia również napisała, najwięcej czasu będzie miała w piątek) i te informacje na blogu będą bardziej obszerne niż te na fb. Jeśli nie macie face, to po prostu poczekajcie kilka dni i tyle. Ja nie mam fb i jakoś nie mam pretensji, że Tosia założyła blogowi konto na facebooku. Przecież mogę czytać te informacje tutaj na blogu, tylko po prostu z kilkudniowym opóźnieniem. Czy Wy naprawdę nic nie czaicie i musicie od razu robić z igły widły? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń