wtorek, 21 sierpnia 2012

Streszczenia odcinków nowego sezonu PM! Od 1535-1539!

Hej! Mam dla Was streszczenia powakacyjnych odcinków Pierwszej Miłości. Dodaję je tutaj, gdyż na razie mam problem z dodawaniem tekstu w zakładkach. Jeśli problemy miną, dodam streszczenia tam. Pomiędzy streszczenia dodałam zdjęcia z planu - źródło fb ATM. Streszczeń - telemagazyn :)

Odcinek 1535
Mieszkańcy Wadlewa przygotowują się do uroczystości zaślubin Emilki z Bartkiem i Wiktorii z Ryśkiem. Jagna jest nieprzychylnie usposobiona do przyszłej synowej. Krytykuje syna za wybór kandydatki na żonę. Pawłowi wydaje się, że alkohol i imprezy pomogą mu zapomnieć o rozstaniu z Anną. Patrycja decyduje się na powrót do Wrocławia. Chce zamieszkać u brata. 

 

Odcinek 1536
 Dochodzi do ostrej wymiany zdań pomiędzy Jagną i Marianem, który otwarcie broni honoru córki. Podczas wesela Jagna wywołuje skandal, upijając się, a następnie wychodząc w towarzystwie Wojtka. Ewa proponuje Błażejowi przyjaźń. Dragonowi udaje się zdobyć nowy adres Radka 

 
Odcinek 1537
 Bartek i Jacek są zszokowani zachowaniem Jagny podczas wesela. Dochodzi do bójki pomiędzy Bartkiem i Wojtkiem. Błażej nie może pogodzić się z myślą, że zostanie ojcem. Grzegorz informuje Olę, że będzie miał wnuka. Mikser dowiaduje się od Radka o powrocie Dragona. 

 
Odcinek 1538
 Grażyna dowiaduje się od Ewy o problemach finansowych oddziału onkologicznego, który prawdopodobnie zostanie zamknięty. Doktor Turczyk opowiada Markowi, że Ewa wcale nie jest w ciąży. Dragon planuje kradzież w mieszkaniu Grażyny Weksler. Namawia Radka do pomocy w przestępstwie. 

 
Odcinek 1539
 Marek przekazuje Błażejowi informację o kłamstwie Ewy i jej udawanej ciąży. Dr Turczyk ma kłopoty z powodu niedotrzymania tajemnicy lekarskiej. Grażyna wraz z Izabelą podejmują próbę uratowania oddziału onkologicznego. Marysia oczekuje wizyty Jana i Antoniego. Wieczorem w mieszkaniu zjawia się sam ojciec.

 Pozdrawiam, miłego wieczoru :-)

31 komentarzy:

  1. a juz myslalem ze anka zginie z tu pisze ze pawel bedzie pil bo sie rozstanie z anna,przyznam nie na to liczylem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, tez nie na to liczylam, ale no przeciez nie zapominajmy o tym , ze ta głupia anka jest NIEZNISZCZALNA! ;/

      Usuń
  2. z tej Ewy to tez nie zła sucz widac.. ale coz ,zapowiada sie jako tako dosc ciekawie. Zobaczymy co dalej ,bo sie im raczej pomysly koncza. Pewnie bedzie zdrada Marysi z nowym mieszkancem kamienicy ,zdrada Dagi z Oskarem ,czyli zdrady ,zdrady i jeszcze raz wielka lipa! ech..

    OdpowiedzUsuń
  3. A czytaliście to
    http://www.swiatseriali.pl/seriale/pierwsza-milosc-390/news-porzuci-krawczyka-dla-bylego,nId,623668 ;DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno źródło tych streszczeń jest wiarygodne? Jak dla mnie one są jakieś dziwne. Ta "ciąża" Ewy i marny początek wątku Pawła po wakacjach...ehh, szkoda gadać. Jeżeli te streszczenia są prawdziwe to zawiodłem się na twórcach -_-. Bardzo słaby początek nowego sezonu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wyjąłeś mi to z ust... dokładnie tak. marny początek... i Anka... mówiłam, że za nią będzie ta Teodorska czy jakoś tak grać. Że przeżyje... ona jest jak kot-ma 7 żyć- a może i więcej...

      Usuń
    2. No widzę, że nie jestem sama... Cały serial już staje się coraz bardziej daremny, a pocztątek tego sezonu to już od dawna zwala z nóg. Jak widać może być już tylko gorzej. :/

      Usuń
    3. Radek, streszczenia są z telemagazynu. Czyli źródło takie jak zawsze wszystkich streszczeń.

      Usuń
  5. Ludzie, Teodorska nie będzie grała Anki... Nie znalazłem żadnego WIARYGODNEGO źródła, które by to potwierdzało. Najprawdopodobniej Ance nic nie będzie, ale wyjedzie i tak się rozstanie z Pawłem, który znów zacznie pić. W żadnych oficjalnych newsach na temat nowego sezonu nie ma nic o Teodorskiej. Do obsady mają dołączyć jak na razie jedynie Ciachorowski (Oskar), Korcz (Szymon), Krasowska (Gabrysia) oraz Zych (Dragon).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to kurna o Pawle też nie było żadnych newsów, a tu nagle w tych streszczeniach dali, że będzie pić alkohol. LOOL, znowu (po raz 3) wpadnie w alkoholizm! To jest bardziej masakryczne niż myślałem... No i Ewa będzie kłamała z tą ciążą- oszaleję, udawane ciąże, alkoholizm to jedyne na co ich stać? A gdyby Ankę grała Teodorska to mogłoby być nawet ciekawe ;D A jak dla mnie Grzesiu, Grażynka i Błażejek to najnudniejsze postacie w tym filmie. Ola, Sabina, Mikołaj to co innego, ale jak widać twórców to nie obchodzi -_-

      Usuń
    2. O przepraszam Radziu, alkoholikiem jest się całe życie i to bez względu na to czy się pije czy nie... A odpowiedź na pytanie dlaczego Anka jednak nie zginie według mnie jest banalna. Nie zginie, bo my tego bardzo chcieliśmy (a przynajmniej większość nas- fanów).... Nie dadzą nam tej satysfakcji !! Nie wiem co obchodzi "Twórców", ale na pewno nie my :) Olałam to już dawno, Tobie też to radzę :)

      Usuń
    3. No widzisz jedni lubią tych, drudzy innych...jak nie Ty to ktoś inny by się żalił.

      Usuń
  6. Jeżeli to są pewne informacje to ja się cieszę! Moi ulubieni bohaterowie (Błażej, Grażyna, Grzegorz) już po wakacjach :)! Fajnie by było :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szkoda ,że tak mało Olki jest ,mogliby jakoś rozwinąć jej wątek. Fajnie było jak była z Mikserem. Może nie wszystko stracone!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no moze jak Daga odejdzie do Oskara to kto wie czy Mikser nie zejdzie się z Olą. Ale co by się stało wtedy z Robertem ? ;D

      Usuń
    2. Robert mógłby związać się z Kingą i wtedy ten dare,mny Adam mógłby iść w piz*u.. ;]

      Usuń
    3. No móglby, bo jak patrzę na tego Adama to normalnie nie wytrzymuje. KInga lepiej pasuje do Roberta niz to tego ( nawet nie wiem jak go nazwac!) a ojcem Macka mógłby być Robert!!

      Usuń
    4. W takim wypadku Robert mógłby się zgłosić do mnie. Chętnie bym się nim zaopiekowała ;)

      Usuń
  8. Moze nie bedzie w tych nowych odcinkach ciekawie jak w poprzednich ale te wszystkie informacje też nie są najgorsze. Może ta udawana ciąza ewy jest bez sensu ale nie tylkoo o tym bedzie ten serial. Jest jeszcze nowy sąsiad Majki , Daga i Oskar , nowa kelnerka i ogolnie wszystko. Może troche duzo tych zdrad ale o czym oni maja kręcić . O szczęśliwej rodzince wszystkich postaci.. To by było dopiero nudne. Wiadomo że teraz bedzie trochę nudniejszy ale i tak nie przestane go oglądać .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego będzie trochę nudniejszy? Dlatego, że Maryśka już się nie zejdzie z Pawłem?

      Usuń
    2. Nie ale myślę tak że powinni. Film od początku jest o nich , mają wspólna córeczkę i powinni być razem ;P

      Usuń
  9. nie wiem jak osoba wyżej myśli ale tak moim zdaniem tak, ostatnie dwa sezony zyło sie nadzieja ze pawel i maryska sie zejda i to bylo fajne. fajne bo mialo do tego dojsc, teraz juz wiadomo ze nigdy nie beda razem a to dla zle bo moim zdaniem film jest o nich i bardzo chciala by do siebie wrocili..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze? Oni wg mnie nigdy do siebie nie pasowali. Ona drobniutka blondynka on wielki chłop...nie podobali mi się nigdy i ja osobiście się cieszę, że w serialu najprawdopodobniej już ich razem nie zobaczymy. Wiem, że to jest moje, subiektywne zdanie i większości fanów jednak zależało na połączeniu znowu tych bohaterów. Nie można mieć wszystkiego. Jednak uważam, że przez to co się działo/dzieje życiu prywatnym aktorów serial straci dużo widzów, bo jak widać wszystko przekłada się na fabułę.

      Usuń
    2. Mi sie np. spodobalo ze Majka jest z Hubertem a nie z Pawlem. Jakos od poczatku Hubert mi sie podobal. dosc fajna role ma

      Usuń
  10. ifollowyoux3.blogspot.com - zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. niech Krawczyk odejdzie z pierwszej milosci za Włodarczykową , niech go zmienia juz jakos go nie lubie.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogliby zmienić go z tym Pawłem co grał na początku serialu ;))

      Usuń
  12. Jednym słowem nudy i wielkie rozczarowanie...szkoda. Już lepiej oglądać mksykańskie czy brazylijskie tekenowele, przynajmniej jest fabuła i napięcie. Może ci marni scenarzyści by wzięli lekcje u swoich kolegów o fachu z Ameryki Łacińskiej:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak jak wyżej ktoś napisał przez 2 lata czekało się kiedy Majka z Pawłem będą razem.Teraz kiedy wiemy że w serialu i tak nie będą razem,ten serial stał się nudny i monotonny...Moim zdaniem Hubert kompletnie nie pasuje do tej Majki(nie wiem czemu)i ten cały Adam do Kingi..Wadlewo jakoś mnie wogóle nie interesuje.Zresztą niby ojciec Majki jest z Wadlewa a nigdy go nie pokazują tylko tą Malwinę,Śmiałków itd.Dawniej ten serial był inny..dużo lepszy.No ale każdy ma prawo do własnego zdania;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zgadzam się. Hubert doskonale pasuje do Marysi i ja już przestawiłem się na to, że to będzie teraz główna para zamiast Marysia/Paweł. Widać wyraźnie, że uczucie między tamtymi dwoje wygasło. Kibicuję z całego serca Hubertowi i Majce. I poza jak dla mnie serial nadal trzyma poziom. Trzeba mieć niezłą głowę, żeby wymyślić tyle różnorodnych wątków przez ponad 1500 odcinków. No i ludzie nie narzekajcie tak na otwarcie sezonu. Zazwyczaj tak słabo się zaczyna, tak jak rok temu mieliśmy nudne sceny z Anką i Pawłem na ściance, Królami w górach, Patrykiem i Iwoną. Sezon rozkręca się na dobre jakoś w listopadzie. Oby było w końcu coś ciekawego dla Artura. Jestem za tym, żeby połączyć go znów z Bereniką. :)

    OdpowiedzUsuń