poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Newsy dotyczące nowego sezonu PM! Streszczenia odcinków 1540-1543!

+DOPISEK Wrzucam jeszcze kilka zdjęć z nowego sezonu PM sprzed uroczystości ślubnych w Wadlewie. Zdjęcia znalazłam na fanpage Anety Zając. Trochę je przerobiłam :D Oto one:






Cześć mam dla Was nowości, które pochodzą z najnowszego numeru Świata Seriali. Postanowiłam je zeskanować, ze względu na nowe zdjęcia, ukazały się w gazecie - w internecie jeszcze ich nie ma. Po kliknięciu na zdjęcie - większy format! Oto i one:

Dragon wychodzi z więzienia! 
Ewa chce pogrążyć byłego chłopaka!

Kliknij w obrazek, a zobaczysz go w powiększeniu!
  Anna przeżyła wypadek! Rozstała się również z Pawłem!

Kliknij w obrazek, a zobaczysz go w powiększeniu!

Kinga wraca do Polski!

Kliknij w obrazek, a zobaczysz go w powiększeniu!
 
 Trudny wybór Dagi!

Kliknij w obrazek, a zobaczysz go w powiększeniu!

Oto następca Pawła!

Kliknij w obrazek, a zobaczysz go w powiększeniu!
 
Kliknij w obrazek, a zobaczysz go w powiększeniu!

To teraz czas na streszczenia, a w nich: 

Daga ma problemy finansowe. Ktoś zaciągnął kredyt na jej nazwisko. Jak dziewczyna sobie z tym poradzi, zobaczymy w nowych odcinkach Pierwszej Miłości.
Jagna, matka Bartka zamierza przeprowadzić się do Wadlewa. Co wyniknie z jej planów przekonamy się oglądając nowe odcinki Pierwszej Miłości.
 Odcinek 1540
 Ewa potwierdza, że zamierza oskarżyć Turczyka o naruszenie etyki lekarskiej. Marysia i Jan bezskutecznie poszukują Antoniego. Tymczasem Izabela nadal rozważa propozycję Grażyny.

Odcinek 1541
Marysia coraz dotkliwiej znosi zaginięcie dziadka. Z pomocą Huberta rozwiesza w całym mieście ogłoszenia ze zdjęciem Antoniego.

Odcinek 1542
Dragon zabiera Patrycję na Wyspę Słodową. Mirka jest pod wrażeniem nowego chłopaka koleżanki. Daga dostaje listy od firmy windykacyjnej. Okazuje się, że ktoś zaciągnął kredyt na jej nazwisko, wykorzystując dowód osobisty, który niedawno zgubiła.

Odcinek 1543
Jagna zaprasza Wojtka na schadzkę nad rzekę. Następnie oznajmia Bartkowi, że zamierza przeprowadzić się do Wadlewa. Daga udaje się po poradę prawną do Igora.
 
I jeszcze informacja od ATM:


Od dzisiaj przez cały tydzień będziecie mieli okazję przypomnieć sobie ostatnie odcinki poprzedniej serii „Pierwszej Miłości”, która zakończyła się przed wakacjami. Powtórki przygotują Was do nowego sezonu, który rozpoczynamy już w poniedziałek, 3. Września.

 To ja już się żegnam ;-) 

23 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się nowy adorator Majki ;)
    Super by do siebie pasowali !!
    Hubert nie za bardzo pasuje do Majki mimo, że wole go bardziej niż Pawła :D
    Poza tym super, że Kinga wraca ;) bardzo się ciesze ;)
    Szymon bardzo mi przypadł do gustu bardzo ;)
    Dziękuję Antosiu, że dodałaś ten artykuł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy. Jak tylko dorwałam Świat Seriali od razu zeskanowałam i jest. Mi też coraz bardziej podoba się Szymon, myślę, że będzie bardzo pozytywną postacią. "Odmuli" serial, a to jakieś imprezki itp. Zawsze coś :)
      Oj tak fajnie, że Kinia wraca. Nie mogę się doczekać tego zdziwienia, gdy zobaczy, że jej pokój to teraz garderoba Anety :D
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. No też wolę tego Szymona.Fajny jest pasowałby do Majki. Zapowiada się nawet ciekawie.. ;)*

      Usuń
  2. Noooo mi się podobają zapowiedzi :) Dzięki za artykuł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już nie mogę doczekać się nowych odcinków, mam nadzieję, że bd warto :) Jestem ciekawa też tej akcji z Dragonem. Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Już nie moge się doczekać nowych odcinków PM ! ;)

      Usuń
    3. Ja najbardziej czekam na odcinki z Błażejem ;) Reszta wątków, także tych nowych, też może być fajna i na pewno będę oglądać

      Usuń
    4. Już początek nowego sezonu to właśnie odcinki związane z Błażejem jak i Ewą. Może być ciekawie :-)

      Usuń
  3. A ja najbardziej czekam na wątki Marysi , Huberta , Szymona a i niesamowicie ciekawi mnie Dragon z Patrycją :P i ta nowa kelnerka.. Mam nadzieje że to będzie fajny sezon ;P:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakby ktoś był zainteresowany i nie mógłby się doczekać nowego odc to jest on już dostępny (na razie płatnie) na ipli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dziękujemy za informację :) Ja osobiście wolę jednak zaczekać, by móc w poniedziałek równiutko o 18stej zasiąść przed telewizorem i oglądać, ale co kto lubi :D Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Ja również wolę poczekać do poniedziałku ;)Ale info wolałam zostawić ;)

      Usuń
    3. To jesteśmy dwie :) Dziękuję jeszcze raz za informacje :)

      Usuń
  5. Tosiu nie chcę tu reklamować żadnego bloga ale jest jeden na którym bezpłatnie można oglądnąć cały najnowszy odcinek pierwszej miłości więc po co wydawać kasę i na ipli oglądać? Ja już go widziałam (przygotowania do ślubu Bartka i Emilki oraz Wiktorii i Ryśka, Patrycja uciekła z domu i zamieszkała u Radka,matka Bartka powiedziała, że nie będzie jej na ślubie, Paweł przeziębił się i zadzwonił do Artura, że nie będzie go na weselu(w sumie to dziwne- Bartek jest jego przyjacielem i z powodu przeziębienia nie może przyjechać) Marek zaszedł do Marysi i Huberta i zapytał co może być powodem, że Aneta nie chce jechać na wesele więc jej prawdopodobnie też nie będzie) zbyt ciekawy ten odcinek powakacyjny nie jest, dla mnie szkoda by było jeszcze na ipli za to płacić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam obejrzeć 1535 odcinek tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=vT7xt5gI6EM nie płaćcie na ipli :)

      Usuń
    2. Dziękuję za linka i informacje bardzo Wszystkim :) Ja poczekam do poniedziałku, ale przecież inni Czytelnicy mogą skorzystać. Pzdr :)

      Usuń
  6. jezuuuuuuusiu jak Kinga schudla jestem w szoku O_O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tylko Kinga ,bo Daga rowniez. Ale obu to na dobre wyszło:) sama bym chciala tak schudnac:(

      Usuń
    2. Oj rzeczywiście. Sprawdza się powiedzenie - Chcieć to móc :-)

      Usuń
    3. ja niestety chyba jednak nie mam w sobie tyle siły ,żeby sie za to zabrac ,ech..

      Usuń
  7. Że niby w końcu jak??!!!29.08.2012, 18:58

    TU KUR*****A TEŻ PISZE ŻE MAJKI DZIECI TO HERALD I GERALD!!!!!!!!! Niech mi nikt kitu nie wciska ze Jan i Maciek. bo to nie pierwszy raz jest w jakiejś notce napisane ze Herald i Gerald...gdyby było inaczej to przecież by nie pisali błędnych imion.... jeszcze ani razu się nie spotkałam żeby było inaczej...

    jak podaje tygodnik "Twoje Imperium" Maria i Mirosław Krawczykowie nie mogli nie pojawić się na chrzcie dzieci jedynego syna. 1,5-roczne bliźniaki -HERALD i GERALD - to przecież ich pierwsze wnuki.


    http://superseriale.se.pl/seriale/pierwsza-milosc-mikolaj-krawczyk-nie-byl-na-chrzcie-swoich-synow-zastapili-go-rodzice-miroslaw-i-mar_275687.html

    OdpowiedzUsuń
  8. czegoś tu nie rozumiem...Anka z Pawłem nie mieszkają przecież koło Majki...więc jakim cudem nowy adorator majki będzie jej sąsiadem mieszkając w ich mieszkaniu???? Mieszkanie się przeniesie??? Jest info że zrobi parapetówkę ten Nowy i będzie za głośno bo innym sąsiadom to przeszkadzać będzie... więc się pytam O CO CHODZI???

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecież on nie będzie mieszkał w byłym mieszkaniu Pawła tylko jego mieszkanie przerobią i dadzą Szymonowi, że niby to jest jakieś zupełnie inne mieszkanie ;D

    OdpowiedzUsuń