poniedziałek, 2 lipca 2012

PAMIĘTNIKI Z PM to nowa zabawa - wcielamy się w ulubioną postać z PM :)

Hej! Z inicjatywy Radka (który podrzucił fajny pomysł) zaczynamy kolejną wakacyjną zabawę z Pierwszą Miłością :) Teraz wcielamy się w ulubioną postać z serialu i w jej imieniu piszemy zabawny pamiętnik (dzień po dniu)  :) Im więcej śmiesznych scenek tym lepiej. Oczywiście dobrym pomysłem jest tzw zaklepanie sobie postaci, żeby nie było podszywania itp - więc najlepiej mieć konto, swój własny nick :) Jeśli jesteście chętni do pisania, to najlepiej w komentarzu już z własnego konta napiszcie jako kto chcecie pisać :) Na razie mamy 3 chętne i kreatywne osoby :)

Radek Waszak - pisze jako "Kaśka"
LittleBlack - pisze jako Wiktoria
Hermenegilda - pisze jako Sabina

No i postacie rzecz jasna nie mogą się powtarzać. Mamy do wyboru jeszcze sporo innych. Kto na czas zabawy będzie Marysią, Hubertem czy Kingą? Zostaje też zabawna Stefani, a może ktoś się skusi na postacie, obecnie niewystępujące w serialu. Może ktoś ma jakiś pomysł na Tatianę czy Teresę szukającą szczęścia w Indiach, a może Sonię? :D Zachęcam Wszystkich do zabawy, a Anonimowych do ujawnienia się - lepiej mieć swój własny nick.


Tym samym zakończyliśmy zabawę w scenarzystów, dlatego niebawem jeszcze raz w celu przypomnienia opublikuję Wam pomysły Czytelników, tak żebyśmy mogli przeprowadzić głosowanie i wybrać najlepszy pomysł, tak też będzie w przypadku tych pamiętników, po zakończeniu zabawy, wybierzemy najbardziej kreatywnego pisarza :D Pozdrawiam! :)

25 komentarzy:

  1. www.dyskutuj.cba.pl zapraszamy do rejestracji i dyskusji!

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet fajne

    OdpowiedzUsuń
  3. o masz o.0 A ja jestem w połowie opracowywania swojego kolejnego pomysłu.. :/ No nic spóźniłam się. Ale Jeszcze dziś spróbuję coś wymyśleć na początek pamiętnika. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak jesteś w połowie to spokojnie sobie dokończ, dziś też dostałam e-maila z kolejnym pomysłem. Jeszcze je opublikuję i dopiero wtedy przeprowadzimy głosowanie :)

      Usuń
    2. Poważka? Super! To ja się postaram skończyć do jutra. A jak na e-mail to na ten olaiga?? Bo będzie trochę długo :)

      Usuń
    3. A pamiętnik zacznę już od jutra ;)

      Usuń
    4. Tak, tak! Na ten e-mail ;-)

      Usuń
  4. Oczywiście można to przedstawienie opublikować ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałabym zająć Marysię .

    OdpowiedzUsuń
  6. Duduś xD

    ja chcę Stefani Konopkę ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten blog:) i was wszystkich- chociaż was nie znam:);D
    nawet podczas wakacji ciekawie się dzieje na blogu:) super są te wasze pomysły:) fajne jest to, że wszyscy razem umieją współpracować:):)
    niestety ja nie mam czasu na pisanie streszczeń czy pamiętników bo pracuje..ale zawsze wieczorem zaglądam i czytam wasze pomysły:):)
    pozdrawiam Antosie i cieszę się , że nie odstawiłaś nas na czas wakacji::)
    SUPER!!!!!!!!!;D;D;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mi baaaardzo miło :) Również Cię pozdrawiam :)

      Usuń
    2. ja też uwielbiam ten blog

      Usuń
  8. Angel155


    ja chce Pawła Krzyżanowskiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisane :) To teraz czekam na Twoje pomysły.

      Usuń
  9. kiedy znajdom się na stronie pierwsze pomysły ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham ten blog .Codziennie zagladam na tę strone i sprawdzam czy jest coś nowego

    OdpowiedzUsuń
  11. ten blog jest Super :) LUbię go czytać gdy mi się nudzi. Chciałabym napisać ten pamiętnik ale za bardZo nie mam pomysłu. Może jak coś wymyśle to napisze. Pisałabym jako Mikser lub Ania . Musze się jeszcze tylko zastanowić :P

    Mój pseudonim : JulA_109

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :) To jak już wybierzesz postać to daj znać. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  12. ten blog to chyba dziecko wymyslilo :D z przypadku na niego weszlam jest jednak duzo fajniejszych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może najpierw byś się nauczył\nauczyła pisać a potem krytykował\krytykowała

      Usuń
    2. fajnie. Urzekła mnie Twoja "przygoda z przypadku" z moim blogiem :D

      Usuń