niedziela, 15 lipca 2012

Kolejne opisy bohaterów!

Cześć!

Publikuję kolejne opisy Waszych ulubionych bohaterów!

Opis Emilki według Juli Krok

 

Imię i nazwisko: Emilia Śmiałek
Dzieci: Brak swoich (Mirek, który nie jest jej a traktuje go jak swoje)
Kolor włosów: Jasny brąz
Kolor oczu: Niebieski
Wzrost : 170 cm
Miejsce zamieszkania: Wadlewo
Praca: Sołtys
Zalety: Odważna, zabawna
Wady: Uparta
Zainteresowania: Krowy i świnki
Przeszłość: Była żona Andrzeja, syna Anety
Największa miłość: Patryk Skalski
Marzenia: Rodzina

Opis Marysi według DżoanyxD

 

Moją ulubioną postacią z PM jest Maria Radosz, dla przyjaciół Majka. Lubię ją ponieważ jest bardzo emocjonalna i uczuciowa. Przyjaźni się ze swoją kuzynką, Kingą i sąsiadką Renatą. Jest rozwiedziona. Z byłym mężem, Pawłem, ma córkę, Julię. Obecnie jest związana z Hubertem. W przeszłości m.in. poroniła, straciła pamięć przez co pracowała w nocnym klubie czy miała romans ze Stasiakiem. Mam nadzieję, że Majka wróci jeszcze do Pawła. Jestem ciekawa pomysłów scenarzystów na jej dalsze losy. Mam nadzieję, że Majka nie zmieni się na gorsze, będzie nadal taką wesołą i ładną dziewczyną:P

Czekam na Wasze kolejne pomysły! ;)

Chciałam jeszcze tylko wspomnieć, że możecie opisywać więcej niż jednego bohatera PM! Przecież możemy mieć kilka tych, których lubimy ;-)


I jeszcze mam dla Was nową okładkę Świata Seriali. Nowy numer ukaże się w kioskach już jutro. Całe szczęście, będzie w nim coś na temat PM ;-)
Oto ona:

 

Dla niedowidzących ;P : Tomek Ciachorowski powraca! Już wiemy kogo zagra w "Pierwszej Miłości".

Czekajcie na nową notkę już jutro!

1 komentarz:

  1. Moim ulubionym aktorem z PM jest Artur. Od początku serialu byłam nim zachwycona. Miał w życiu dużo kobiet. M.in Edytę, Sylwię, , KIngę, Berenikę, Lidke. Nie pamiętam wszystkim wiem tylko, że było ich dużo. Jest bardzo miłym i zabawnym chłopakiem. Przyjaźnił się z Bartkiem, Patrykiem i Pawłem. Teraz ich paczka jest trochę nie w składzie. Patryk nie żyje, Bartek mieszka w Wadlewie. Tylko z Pawłem się spotyka. Ostatnio nie był obecny w Pm, bo wyjechał za Granice do swojej córki Stasi. Ale na szczęście wrócił.

    OdpowiedzUsuń