poniedziałek, 23 lipca 2012

Ankieta zakończona! Nowości w "Życiu Gwiazd". Filmik z PM!

Cześć! Mam dla Was m.in nowości w zakładce " Z życia gwiazd!":


Jak już pewnie zauważyliście, ankieta dot. Pamiętników z PM została zakończona. Poniżej przedstawiam Wam wyniki:


I miejsce  - Pamiętnik Kaśki (22%)
II miejsce - Pamiętnik Marysi (17%)
III miejsce - Pamiętnik Renaty (7%)


Oddaliście w sumie 210 głosów, a wyniki mnie nieco zaskoczyły (tzn nie mam na myśli miejsca pierwszego - bo wygraną Radka chyba każdy przeczuwał :D). Gratuluję wygranym! I oczywiście dziękuję wszystkim za zabawę :-)
Mam jeszcze dla Was jeden filmik z youtube. Zostałam poproszona przez Fanką PM o publikację. Mi się bardzo spodobał, więc postanowiłam dodać :-)


Jeszcze prezentuję jeden opis bohatera z PM. Jest to opis Adriana według Joanny:

Moją ulubioną postacią PM jest Wojan Trocki czyli serialowy Adrian. Jest przystojnym chłopakiem lecz uwielbia wpada w kłopoty. Zniszczył sobie życie wpadając w złe towarzystwo. do tego zostawiła go ukochana. Miał ducha walki. Dzięki Annie którą poznał na obozie treningowym zaczął wychodzić na prostą. Ona jako pierwsza podała mu rękę. Dzięki niej zrozumiał co stracił. Zaczął uczyć się karate. Waleczny, odważny. Wróciła do niego dziewczyna. Umie bardzo dobrze grac swoją rolę. Od początku spodobała mi się jego postać.

17 komentarzy:

  1. Ja tylko chciałam bardzo podziękować Siedmiu Wspaniałym za głosy oddane na pamiętnik Wiktorii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Filmik jest wspaniały. Bardzo mi się spodobał :P A jeśli chodzi o ankietę to na prawdę dziwi mnie to, że Marysia ma 2 miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie też to nieco zdziwiło, ale co zrobić :-)

      Usuń
    2. Mnie też, ale wyjaśnienie jest dla mnie tylko jedno... :)

      Usuń
  3. sesja Anety o wiele wiele wiele razy ładniejsza!! na każdym zdjęciu wygląda jak laleczka@ śliczna|! a Włodara..wszystkie zdjęcia takie same...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie . : )) . Aneta jest piękna , a Włodarczyk sztuczna i wszystkie zdjęcia z takim samym grymasem twarzy // DARVENS.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. widać Pawełek zmienił zdanie... :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Antosiu bardzo ładny nowy wygląd bloga :)
    taki nowoczesny ;) super !
    ;*

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Muszę jeszcze popracować nad nagłówkiem, Twój nowy narobił mi chęci do zmian, i teraz siedzę i myślę, co by tu zrobić z nim :D Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Wyszedł ci świetnie ! ;*

      Usuń
  7. Ten filmik jest smutny. Oni się kochali i co? Do dupy z takim życiem, jak miłość tak łatwo się kończy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki piękny filmik ... taki taki można powiedzieć wzruszający :)) ;**

    OdpowiedzUsuń
  9. do serialu prawdopodobnie ma wrócić adam krawczyk ewa skibińska i serialowa edyta !!

    OdpowiedzUsuń
  10. A skąd o tym wiesz ???

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie wiecie moze kiedy bedzie emitowany nowy odcinek na ipli i kiedy beda juz jakies streszczenia tak nie moge sie doczekac

    OdpowiedzUsuń
  12. http://pl.wikipedia.org/wiki/Pierwsza_mi%C5%82o%C5%9B%C4%87


    tam na dole jest wszystko napisane kto od którego roku ; p obczajcie sb ;p

    OdpowiedzUsuń