czwartek, 10 maja 2012

Pierwsze urodziny bloga! Nowe zdjęcia!

Hej!
Prawie zapomniałam, ale dokładnie wczoraj minął rok od założenia bloga, jeszcze wtedy na onecie :) Rok szybko minął, a ja dziękuję Wam - Czytelnikom bloga za obecność. Zakładając bloga, nie spodziewałam się, że będzie on tak długo, jak dla mnie aktywny i stanie się popularny wśród Fanów PM. 

To czas na liczby!
Po zsumowaniu wszystkich odwiedzin, łącznie z tymi na onecie wyszło: 822.515 wejść w ciągu roku :) Zaś komentarzy - 3208 :) Jeszcze raz dziękuję! :-*


Mam jeszcze dla Was nowe zdjęcia:



 


 



 


 

 

Pozdrawiam! :)

12 komentarzy:

  1. Gratulację i życzę kolejego roku;) a nawet kilku;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Antosiu życzę Ci, żeby blog się rozwijał jeszcze bardziej ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz bardzo fajny nick. innych pomysłów nie było??

      Usuń
    2. a ty dziecinko nie miałaś innego pomysłu? :P

      Usuń
    3. Małolatko, to nie było do Ciebie. A poza tym nie o to chodzi. Tylko nie chce, aby późnij było tak, że JullCIA coś napisze i będzie że to ja.. bo już podobna sytuacja była kiedyś..

      Usuń
  3. No to niech kolejny rok będzie jeszcze lepszy :D Oby tak dalej ^<^
    Autor bloga 4-ever

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Wszystkim za miłe słowa :) Pozdrawiam! :*

      Usuń
  4. ATM poszukuje chłopaka w wieku od 15-18 lat do PM. Więcej info na facebooku ;)Tośka oby tak dalej ;)! Widzę, że "czytam Cię" niemalże os samego początku :)Serial w sumie też zaczęłam oglądać prawie rok temu (bo jakoś w maju)kiedy to skacząc po programach trafiłam na całujących się Grażynę i Błażeja :D Od tego zaczęła się moja przygoda z PM, chociaż wiadomo, od czasu do czasu spojrzało się na jakiś odc. Po wczorajszym odcinku niestety moje nadzieje na powrót Błażeja do Grażyny zostały rozwiane :/ dlatego też chyba już nie będę regularnie oglądać, ale za to codziennie będę odwiedzać Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja jestem z pierwszą miłością od 1 odc.
      Michu

      Usuń
  5. Ja oglądałam od początku, ale bardzo nieregularnie. Nie oglądałam od momentu kiedy Majka straciła pamięć i tańczyła na rurze...dla mnie to była przesada.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ferdek z kiepskich będzie w pierwszej miłości. Zagra ojca Igora (tego co pobił Izabele).

    OdpowiedzUsuń