czwartek, 12 kwietnia 2012

Daga i Mikser rodzicami?! ZDJĘCIA!!

Hej!

Na superserialach.pl pojawiła się nowa informacja dotycząca PM. ;)




Daga i Mikołaj spędzają ze sobą coraz więcej czasu. A po romantycznym wyjeździe w góry, podczas którego doszło do wypadku chłopaka, ich relacje jeszcze bardziej się zacieśnią. Gdy dziewczyna zacznie odczuwać dyskomfort i pojawią się mdłości, będzie pewna, że jest w ciąży.



 

Czy wiadomość ta ucieszy oboje kochanków? A może Daga i Mikser chcieli zostać rodzicami w tak młodym wieku i od jakiegoś czasu starali się o dziecko?

Cieszycie się, że Daga być może będzie w ciąży? ;)

23 komentarze:

  1. Fajnie.
    Bardzo się cieszę !
    Pozdrowienia Tosiu
    Trzymaj się i prowadadź dalej tego wspaniałego bloga !
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za pozdrowienia. Milego wieczoru, Moniko ;)

      Usuń
  2. na pewno zrobiloby sie ciekawiej. ;)) fajnie, ale pewnie i tak wyjdzie, ze to sciema. Chociaz wolalabym zobaczyc w roli rodzicow Sabine i Radka ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ja też bym ich chciala zobaczyc w tej roli ;D

      Usuń
    2. ja tak samo hueheueheuheue .:D

      Usuń
  3. Tak na dobrą sprawę, to Marysia i Paweł w podobnym czasie się pobrali, Marysia zaszła w ciążę (niestety poroniła), więc nie mam nic przeciwko :) Oby jak najmniej zamieszania wśród związków oraz mniej śmierci, bo tego aż nadto ostatnio w polskich serialach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. życie. przypadek spotykany na porządku dziennym. To by było bardzo realistyczne, ale z racji że to tylko serial to na pewno się okaże że Daga nie jest w ciąży to był fałszywy alarm i wszystko jak zawsze skończy się dobrze. W serialach zawsze wszystko kończy się dobrze, w życiu różnie bywa. Paweł dziś powiedział że pracował kiedyś u Rajmunda Szmidta- jako kto? Skąd go zna? to było na początku serialu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to było na początku serialu. Pracował jako szambiarz w firmie Ramzes, której prezesem był Rajmund.

      Usuń
    2. Tak, to było na początku. Paweł pracował wtedy bodajże w firmie zajmującej się wywózką śmieci i szamba. Jego pracodawcą był właśnie Rajmund. Nie jestem pewna, czy dobrze pamiętam, ale ta firma też była chyba lewa... Ale mogę się mylić, to było bardzo dawno, a ja dokładnie na początku nie oglądałam PM.

      Usuń
    3. o ile mnie pamiec nie myli to smieciara zasuwal na poczatku serialu i to byla rajmunda firma

      Usuń
    4. tak na poczatku. Aneta rownież z nim współpracowała miała potem kłopoty przez niego

      Usuń
    5. No Aneta to miała nawet romans z nim chyba na początku...
      I tak, jak Rajmund zniknął, to Paweł i Rysiek - jego kumpel stracili pracę i założyli własny warsztat, kupili szambiarkę.

      Usuń
  5. oja... bedzie ciekawie.... dziekuje za nowa informacje ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. niewiem sama,ale jakoś daga nie bardzo do miksera pasuje,ja miałam nadzieję że on jesdak z olą znowu będzie ale z drugiej strony to olka i robert fajną parą sobą,ale daga i mikser nie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!! Dzięki za nowe info,Antosia jesteś najlepsza!!
    Jak myślicie chłopczyk czy dziewczynka?;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieeee ciągle w PM tylko ciąże i ciąże ;/ bez sensu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie by było gdyby Daga była w ciąży:) Lubię ją. Pasuje do Miksera, chociaż Ola też fajnie z nim wyglądała.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pewnie okaże się że był o fałszywy alarm i Daga nie jest wcale w ciąży (na szczęście !!).Matko co się teraz dzieje w tym serialu wiadomo że Ola powinna być z Mikołajem (jak dla mnie to nawet w ciąży jak już się zejdą)A Daga do niego nie pasuje , On i Ola Ola Ona i Mikołaj, czy to tak ciężko zrozumieć oni pasują do siebie idealnie . Mam wielką nadzieje że jednak do siebie wrócą jeszcze do końca kwietnia albo na początku maja jak najszybciej! . Wielka fanka OLIMIKOŁAJA!!! A jeśli macie jakieś info dotyczące tej dwójki to proszę jak najszybciej to opublikować. A tak wg. to bardzo fajny blog :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaęz mam wielką nadzieję ze Ola i Mikołaj wrócą do siebie boto była suer para w calymseilanu .Wielki ich fan a coś mowini w radiu że powrotu się szykują w czecu jak będzie to euro to tu szykują się powroty slynnych par do siebie

      Usuń
  11. super blog! najlepszy ze wszystkich w necie !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. No i niech okaże się że to fałszywy alar bo ja nie chcę aby Daga była w ciaży i już.!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wy to chcecie zeby wszyscy zawsze tra la la i żyli długo i szczęsliwie.
    Ludzie się rozchodzą i to zwykła rzecz.

    Olę miałam zawsze za taką poukładaną i wgl. No więc z Robertem(przez wzgląd na to,że jest starszy) tworzy świetną parę.

    A Daga z Mikołajem super do siebie pasują. swietnie się wypełniają i rozumieją.

    Ola i Mikołaj to nie była udana para. Po prostu pierwsza miłość i sentyment.

    Według mnie wszystko idealnie pasuje.
    Wieść,że Mikser i Daga zostaną rodzicami mnie zaskoczyła.
    Ale tak jak to w prawdziwym życiu - wpadki się zdarzają ;)
    Myślę,że mimo wszystko będą udanymi rodzicami ^^

    Czekam na kolejne newsy ;p

    OdpowiedzUsuń