piątek, 9 marca 2012

Mikser zaginie w górach! Streszczenia odcinków 1475-1477

Cześć!
Mam dla Was artykuł z superseriali.pl :)

MIKSER ZAGINIE W GÓRACH!

 

 Cała paczka przyjaciół wyjeżdża w góry. Pomimo początkowych problemów, udaje im się zakwaterować w górskiej chacie i zdobyć drewno na opał. 


 Jednak kłótnia między Dagą i Mikserem zburzy radosny nastrój wyprawy. Rozzłoszczony Mikser wyjdzie sam w góry, nie mówiąc nikomu, gdzie idzie. I wszelki ślad za nim ginie. Zrozpaczeni przyjaciele zaczną go szukać.

 

 Ale początkowo niestety, nie uda się znaleźć żadnej poszlaki, znaku który wskazywałby jakiś trop. Ratownicy również nie będą mogli go znaleźć. Tymczasem Mikołaj bez skutku będzie próbował wydostać się z opuszczonej sztolni. Czy uda mu się wydostać ze śmiertelnej pułapki?

 

Mam jeszcze dla Was streszczenia:

Odcinek 1475

Emilka po wizycie przedstawicielki ośrodka adopcyjnego obawia się, że nie dostanie praw do opieki nad Mirkiem. Radek ma problemy ze swoją młodszą siostrą Patrycja. Dziewczyna nie zamierza podporządkowywać się żadnym regułom i już pierwszego dnia pobytu we Wrocławiu idzie na wagary. Hubert ma za złe Marysi, że nie konsultuje z nim spraw dotyczących opieki Pawła nad Julką. Ze swoich problemów żali się Sandrze. Była żona radzi mu, by jeszcze raz przemyślał sytuację, w której się znajduje.

Odcinek 1476

Hubert jest zawiedziony, kiedy Marysia oznajmia mu, że nie chce mieć drugiego dziecka. Między małżonkami dochodzi do kolejnej kłótni, której jednym z powodów jest Sandra. Pani Stasia kontaktuje się z Olą. Informuje ją, że zamierza złożyć zeznania w sprawie wypadku, podczas którego Robert potrącił pijanego rowerzystę. Marek proponuje Anecie, by z nim zamieszkała.

Odcinek 1477 

Marysia znajduje w kieszeni marynarki Huberta serwetkę z adresem, który zapisała Sandra. Utwierdza ją to przekonaniu, że Schultz i jego była żona nadal coś do siebie czują. Pani Stasia składa zeznania na komisariacie. Niestety, okazuje się, że nie są one wystarczającym dowodem winy Heńka. Tego samego dnia mężczyzna zostaje pobity przez grupę napastników. Policja podejrzewa, że za napadem stoją Robert i Mikołaj. Tymczasem Aneta wprowadza się do mieszkania Marka.

I zwiastun na najbliższy tydzień - w sumie nic nowego, wątki Majki i Huberta ;|

Pozdrawiam, dobranoc :)


55 komentarzy:

  1. szczerze to Maryśka rozśmieszyła mnie w tej pierwszej scenie ze zwiastuna :D :D
    a ta Sandra... nie wiem co w niej ładnego! :p

    OdpowiedzUsuń
  2. "między Małżonkami" jakimi? przecież oni nawet narzeczeństwem nie są. miał być ślub-owszem- ale oświadczyn nie widziałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były oświadczyny, następnego dnia było 2 miesiące później i ślub

      Usuń
  3. co do sandry to niewiem dlaczego niektórzy tak zachwycają się jej wyglądem,ona niby szczupła i wysoka,ale nie wygląda ciekawie,dla mnie to ona wygląda na chłopa w spódnicy,iwona to jest kobieca,i marysia niby mniejsza i pulchniejsza,ale dużo ładniejsza i kobieca niż ta cała sandra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uważam, że aktorka grająca Sandrę jest naprawdę ładna. Szczupła, wysoka i ładna buzia :)Od zawsze jak ją gdzieś widziałam, to rzucała się w oczy i te jej proste włosy :D A co do Iwony, to uważam, że jest jedną z najpiękniejszych kobiet - mimo, że chyba jest po trzydziestce to baaaardzo młodo wygląda :) A Marysia trochę pulchna, ale twarz też młodzieńcza i delikatna :) Podsumowując w Polsce mamy piękne kobiety, prawda? :D

      Usuń
    2. jak dla mnie w serialu sa dwie mega sliczne Panie, Renata no i Berenika oczywiscie, ktorej juz wogole nie widac :/

      Usuń
  4. Szkoda mi tej Aureli noo... Ta Malwina zawsze musi coś namieszać !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się mam nadzieje, że będą nadal razem..

      Usuń
  5. Antosiu czy nie masz może zdjęć nowej aktorki : Patrycji ,siostry Radzia ? bo ja nie mogę natrafić na takie zdjęcie. ! ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszukam, może gdzieś będzie. Jak znajdę - dam znać :) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Bardzo się cieszę i dziękuję z góry . ;)

      Usuń
  6. a zauwazyl moze ktos ze aktorzy grajacy w serialu uzywaja prawdziwych nazwisk innych aktorow grajacych tam? np czaja i mamy Izabele Czaje Kulczycka, Kulczycki tez jest i tp..; nie chcialo sie rezyserom wymyslac nawet tak banalnych rzeczy zrobili maly miszmasz i prosze, to samo tyczy sie imion..

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Antosiu wiem że nie wypada tak zapytać i że to w ogóle nie ma związku z PM... Ale ile masz lat?? Jestem strasznie ciekawa ;) ale jeśli nie chcesz mówić to w porządku, nie ma problemu.
    Jesteś najlepsza!!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje się pod pytanie wyżej:):)

      Usuń
    2. Też bardzo mnie ciekawi ile Antosia ma lat. Jest najlepsza. Jedyna w swoim rodzaju :))

      Usuń
    3. Hej! A ile mi dajecie - to powiem, czy mniej czy więcej :D Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń
    4. Ja powiem 17-21 :)

      Usuń
    5. Ja bym dla Antosi dała 20 lat :)

      Usuń
    6. Prawie trafiliście. Mam 19 lat :)

      Usuń
  8. No a nikt nie nie przejmie Aurelią ? Marian dlaczego on to zrobił;( Mam nadzieje że będą razem

    OdpowiedzUsuń
  9. 1478
    Do Wadlewa przyjeżdża Bożenka, przyjaciółka Aurelii. Ze względu na przeszłość panie udają, że się nie znają. Marysia prosi Huberta, by wycofał się ze współpracy z byłą żoną. Uważa, że obecność Sandry niszczy ich związek. Hubert twierdzi, że upór Marysi rujnuje to, co jest między nimi. Wychodzi z domu i udaje się na spotkanie z Sandrą. W ramach podziękowania za uratowanie od kłopotów z Heńkiem Robert zapisuje Olę na kurs prawa jazdy. Dziewczyna mylnie odczytuje to jako gest dużej sympatii do niej.


    1479
    Marysia czuje się zraniona i żąda od Huberta, by się wyprowadził. Bożenka opowiada Aurelii o miłosnych perypetiach i rozczarowaniach. Okazuje się, że przed zawarciem związku małżeńskiego z Zenonem podpisała intercyzę. Niestety, ich związek rozpadł się krótko po ceremonii ślubnej i została bez pieniędzy. Podczas rutynowych badań kontrolnych lekarz Grażyny wyczuwa niepokojące zgrubienie w jej piersi. Zaleca, by udała się na badanie mammograficzne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za streszczenia, jutro nowa notka bd :) Bo jak co 2 tygodnie, nowy numer Świata Seriali - miejmy nadzieję na dużą porcję newsów dotyczących PM :) Pozdrawiam!

      Usuń
  10. mam nadzieje ,że Daga i Mikser sie nie rozejdą . ; (

    OdpowiedzUsuń
  11. Ogólnie to Aneta tak sie dziwnie z Markiem całuje oblukajcie. Ale i tak im kibicuje!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze Grażynę uśmiercą...nosz...ja pierniczę!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej czujecie taką akcje: Bo Anete i marek mają sie sie przespać noi np wpadną no i ona ma sie do nieg wprowadzić a tu Tereska wraca. Ale by sie działo jak myślicie co by zrobił Marek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nie zostawił by Anety za bardzo się o nią starał a zresztą Tereska od niego odeszła !

      Usuń
    2. Zgadzam się z wyższą wypowiedzią. W ogóle nie chciałabym żeby Teresa wróciła, Aneta bardziej pasuje do Marka.

      Usuń
    3. Ja też myśle, że Anetka bardziej do Marka mam nadzieje, że będą tworzyć szczęśliwą rodzinę z córką Marka. A może wezmą ślub?<3

      Usuń
    4. Oj tak, działo by się :D A Marek, nie wiadomo. Ale jestem pewna, że nie wybaczyłby Teresie tego, co mu zrobiła. Pozdrawiam!

      Usuń
    5. Ej Antosia a pro po dodaj coś o Aurelii ;/

      Usuń
    6. No co wy?.. Teresa wróci?! a po co?... jacie.. co za film... najpierw wyjeżdżają, umierają, wracają, zdradzają później znowu wracają do siebie..... w kółko Macieja to samo... a Marek nie może jej wybaczyć, ja bym jej nie wybaczyła... po tym co zrobiła... odeszła i nie mówiła że wróci, potem ten rozwód przez prawnika..pff...

      Usuń
    7. Nie, że wróci xd Tylko chodziło o to, że jak by wróciła;d

      Usuń
    8. ufff..a już się wystraszyłam..;)

      Usuń
    9. Nie nie . Ej a o co chodzi w tym bo w czwartek Marek i Anetka będą razem a w następnym odcinku pisze "Marek po upadku będzie musiał zostać 2 tyg w domu" o co chodzi?

      Usuń
    10. Noge sobie złamie chyba.

      Usuń
  14. Moim zdaniem tak jak już oisałam nie zostawiłbym Anetki<3

    OdpowiedzUsuń
  15. To horror nie serial! Po kolei wszyscy giną! Chyba obecna grupa scenarzystów rywalizuje z poprzednią i nowe odcinki zaczynają od "wykoszenia" poprzednich postaci a na ich miejce podstawienia swoich. Jak w polityce. Nowa miotła wymiata najpierw stare śmieci.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja tam się strasznie ciesze że Ola i Robert się pocałują <3 .

    OdpowiedzUsuń
  17. Antosiu moglabys skomentowac romans Mikolaja i Agnieszki.... moze wiesz cos wiecej :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Antosia już pisała, że nie będzie komentować spraw prywatnych, bo blog jest o serialu. Wejdz sobie na kafeteria.pl/forum/ tam jest dział o PM, ostatnio jakaś dziewczyna widziała Anetę i Mikołaja z bliźniakami na spacerze i wszystko wyglądało ok.

    OdpowiedzUsuń
  19. na pudelku tez na bieząco dodają coś. To blog o serialu PM, a nie o życiu "celebrytów". I właśnie to mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się. Od początku chciałam prowadzić blog właśnie o serialu a nie o życiu "aktorów" :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  20. ok moze blog jest o serialu ale wydaje mi sie ze plotka dotyczaca Agnieszki i Mikolaja jest znaczaca dla serialu jesli to prawda to watpie zeby Aneta chciala dalej grac w serialu no chyba ze dadza nowa aktorke ktora bedzie grala Marysie i nowego Pawla i wtedy juz wogole serial nie bedzie sie nazywac pierwsza milosc bo zmienia tez tytul i tyle bedzie z bloga ktorego tak lubicie pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ej Antosiu jest cos w nowym swiecie seriali o chorobie grazyny? nie wiesz o co konkretnie chodzi? dodaj cos o tym jesli mozesz

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekaw ile Tosiula ma lat ale że jestem facetem to nie wypada pytać ;D dziewczyny pytajcie ją ile ma lat ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. tosiaa ile latek masz?

    OdpowiedzUsuń
  24. Grazyna bedzie miala raka!!

    OdpowiedzUsuń
  25. nic nie pisalo.. tyle tylko ze nie bedzie chciala martwic Sabiny i będzie to ukrywać i że szybko dostanie wyniki. Że Maryśka przyłapie Huberta na całowaniu z Sandrą (wiadomość o chorobie i ta zdrada ma się odbyć w jednym odcinku) i o wypadzie w góry naszych studentów. Pisało, że dziewczyny nie będą za bardzo zadowolone z warunków jakie tam panują no i resztę już Antosia napisała w notkach... Więc nic specjalnie nowego się niestety nie pojawiło .. :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Blog fanów show Mam Talent! http://mamtalentpolska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń