sobota, 25 lutego 2012

Hubert brutalnie zamordowany!!!!!!!

Witam!
Mam dla Was krótką, ale szokującą wiadomość!
Na facebooku Świata Seriali pojawiła się nowa okładka (gazeta ukazuje się już w poniedziałek).

!!!!HUBERT ZAMORDOWANY!!!!

Nie mogłam się powstrzymać i musiałam już ją dodać!


Wynika z tego, że Hubert zostanie zamordowany. 

Więcej szczegółów w notce w poniedziałek!
Jak myślicie, kto zamorduje Huberta? Macie jakieś podejrzenia? No i jak poradzi sobie Marysia...
Pierwsza Miłość jednak jest nieprzewidywalna, nie spodziewałam się tego ;)
Pozdrawiam i zapraszam w poniedziałek ;)

39 komentarzy:

  1. I o to chodzi w końcu marysia bedzie z pawłem.

    OdpowiedzUsuń
  2. wreszcie coś pozytywnego !!!!!!!!!!!!! ale się cieszę jeszcze tylko niech anka sobie będzie z tym adrianem i zostawi Pawła i już w ogóle będzie super !!! pozdrawiam fanów PM !!! myślę że cieszycie się jak ja

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe kto go zamorduje,szczerze to chciałam żeby zakonczył sie związek majki i hubcia,żeby majka i paweł mieli drogę powrotu do siebie,ale zamiast zamordować huberta mogli zrobić żeby on majke zdradził,a zamordowac mogliby ankę,i przez myśl przeszło mi że to może anka zamorduje hubcia,bo pisało że się zmieni,ale czy ta jej zmiana bedzie szczera,więc w szale może zamorduje hubcia,bo ona majki nie nawidzi,a widząc jej szczęsice z hubetem może to zrobi,ale kto wie,ale coś mi się wydaje że za tym morderstwem będzie stała kobieta,ale nie wiem kto,a to o ance to mi taka myśl przeleciała,ale nie wiem,ale wiem że po tym zdarzeniu majka znajdzie wielkie wsparcie w pawle i pewnie do siebie wrócą,

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda mi Huberta ,naprawde fajny facet i wedlug mnie pasowal do Majki. Szkoda ,ze tak zakonczyli jego wątek. Tylko sie zastanawiam kto go mogl zabic? Albo Anka (co jest raczej malo prawdopodobne,bo jaki mialaby w tym swoj 'udzial') ,albo jego byla zona ,ktora najprawdopodobniej byla tak zazdrosna o niego, ze nie wytrzymala napiecia iiii... Ale swoja droga zanim Pawel z Majka sie zejda ,to jeszcze rok minie ,bo te odcinki sie ciągną niczym Moda na sukces..

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu mordują;/Nie za dużo tej śmierci w PM? Niech jeszcze Pawła w to wmieszają tak jak było w przypadku Stasiaka albo że to Majka w przypływie szału z zazdrości że np zdradzi ją z byłą żoną (taka moja mała spekulacja) to już w ogóle będzie jakaś paranoja;/ W tym serialu jak usuwają jakiś wątek to albo zabijają albo zdradzają i tak w kółko. Ja jestem zdruzgotana i zniesmaczona tą informacją bo co jak co ale Hubert na to nie zasłużył, większość pewnie się cieszy że Majka znów będzie wolna ale jakoś inaczej mogli to załatwić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co?? maskara! Hubert jest super, wiadomo że nie byłby z Majką do końca, ale mógł zostać w serialu. naprawdę fajny facet!

    OdpowiedzUsuń
  7. tak w ogóle to sobie zauważyłam, że strasznie Ankę i Huberta męczą. chyba nikt nie miał tak wielu wypadków jak oni xd Huberta potrącił samochód, potem ci antyterroryści mu rękę wykręcili. a Ankę Manuel postrzelił, a potem się zabić chciała, i ta śpiączka... no masakra xd styrali ich totalnie!;D ale szkoda Huberta, pasował do Majki :(

    OdpowiedzUsuń
  8. "i wreszcie cos pozytywnego"?! jak mozna w ogole się cieszyc z czyjej smierci (nieważne, czy fikcyjnej czy rzeczywistej, ale jednak zawsze śmierci!). no , ale zupełnie zapomniałam, ze dla fanow Maryśki i Pawełka, to nieważne jak, byle do przodu i po trupach do celu, żeby tylko nudna Maryśka była z nudnym Pawełkiem, o tak, pasują do siebie jak ulał. Są siebie warci. Jesteście żałośni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem za pawlem i marysia (albo za pawlem i kim kolwiek byle nie anka) a wcale tak nie uwazam wiec uwazaj co mowisz bo nie wszyscy tak mysla....
      Poza tym jestem zdania ze to wcale nie anka moze go zabic czy jego byla zona ale moze byc tak jak w sprawie nozownika ktory byl zupelnie nowa postacia. Moze to bedzie jakas napasc albo cos. Wiec wcale nie trzeba mieszac w to chociazby Anki...;/

      Usuń
  9. znowu morderstwo ? przeciez stasiak juz nie zyje, po co usmiercac huberta? niech wroci do zony i tyle...

    OdpowiedzUsuń
  10. O Jezu wyluzujcie!, widocznie można przecież, to tylko serial. Chociaż wolałabym żeby coś takiego spotkało Ankę jak już, a nie Huberta. Miałam nadzieję, że pogrzeszy trochę z tą swoją Iwonką :D , bo ta jego eks jakaś taka sztywna się wydaje.. I, że Maryśka po tyłku oberwie. No tak. i oberwie, ale jak widać w mało fajny sposób... No, ale trudno się mówi. Grunt, że Paweł chyba w końcu będzie miał Ankę z głowy I jak widać już teraz spokojnie będzie mógł być ojcem swojej córci :) Ja tam za Hubertem tęsknić nie będę. I tak Znacznie bardziej przeraża mnie wyjazd Artura. A tak ze swojej strony szczerze powiem Wam, że jak dla mnie powrót Maryśki do Pawła niestety nie jest już żadną alternatywą dla tego serialu w obecnej sytuacji..

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie! Hubert jak dla mnie to w pełni pozytywna postać, która wnosi coś dobrego do serialu. Ten facet naprawdę kocha Majkę, jej córkę i chce dla niej jak najlepiej. I nawet jeśli nie dane jest mu z nią być (ze względu na to, że pewnie Paweł się z nią zejdzie) to mógłby zostać i wiązać się z jakąś fajną dziewczyną.

    OdpowiedzUsuń
  12. Usuwają samych najlepszych aktorów.. co to się dzieje?! Hubert to fajny facet, szkoda będzie jak zniknie z serialu. właśnie czytałam jakąś gazetę (teletydzień chyba) i pisało, że Artur jednak naprawdę odejdzie z serialu.. na dłuuuugie wakacje.. kolejna pozytywna postać...Anka to samo.... Ale Hubert?! ciekawe co się wydarzy..czemu?..eh.. to tylko głupi serial- a jak to w serialach- "wszystko sie może zdarzyć"..
    i tu pytanie- kto będzie następny??? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zapominacie, że Hubert pomagając Anecie na Cyprze mógł się nieźle komuś narazić. W konsekwencji czego zabójstwo wcale nie wydaje się być aż tak szokujące.

    OdpowiedzUsuń
  14. mi od początku Hubert się nie podobał. żal mi go trochę, bo bardzo kochał Julkę i Majkę, ale również jestem za tym żeby Majka była z Pawłem. oni bardziej do siebie pasują moim zdaniem, i tyle razem przeżyli..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmm, widać, że już co raz mniej aktorów chce grać w pierwszej miłości i wszyscy fajni odchodzą. Ale akurat morderstwo to kiepski pomysł na usunięcie kogoś z serialu, mogliby wymyślić coś innego, coś czego jeszcze nie było, chociaż w zasadzie w tym serialu już wszystko było i wszystko się ciągle powtarza. ;/

    OdpowiedzUsuń
  16. nie nooo..bez Artura to nie bedzie juz dobrze

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mysle ze Huberta zamorduja ci co handluja bronia ta mafia

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam,że hubert zostanie postrzelony na oczach MARYSI!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. też słyszalam jak leciala reklama swiat seriali to mowili ze postrzelony Hubert umrze na oczach marysi

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda troche go, bo w sumie to fajny facet. No ale dobrze bo wkońcu Majka bedzie mogła być z Pawłem. Mogliby jeszcze ANKE!! zamorodwać, wkurza mnie ona w tym calym serialu!! wrrr.... ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Pffffff.... wszyscy najlepsi odchodza, wszystko sie sypie na bezsens. Jeszcze do dna brakuje tylko polaczenia majki z pawlem. To najgorsze czym moga dobic.
    Coz, zawiodlam sie. Pierwsza Milosc to serial ktory za mocno mija sie z prawda, ktory uczy nas, ze mozna zdradzac, klamac itd. bo i tak nam sie ''nalezy'' ta pierwsza milosc (ktora i tak pawel i majka nie byli) koncze z tym serialem.

    Autorko dzieki za najnowzsze, swieze info i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. superek, Marysia będzie ze Stasiakiem w końcu. Nadeszła chwila spełnienia największego marzenia Kasi Ka. polejmy

    OdpowiedzUsuń
  23. To bedzie tak. Stasiaj zmarchwystanie i bedzie z marysią. Pawel zostanie samotnym ojcem, bo Ania zmieni orientacje, a to wszystko po tym jak spedzi czas w wiezieniu. Adam rzuci Kinge, bo stwierdzi ze nie spelnia sie w roli matki. Po pewnym czasie o jej wzgledy bedzie walczyl bartek bo po tym jak ewelina zostawila go przed oltarzem ma sklonnosci do mysli samobujczych, a ti Kinga zawsze go najbardziej rozumiala. Do Polski wróci Stefanii, która zachocha sie w Grzegorzu Królu(on zawsze mial słabość do młodszych) Kaśka wcale nie zwróci na to uwagi, bo zatracony w Arturze bedzie pomagał prowadzic mu Dom Punliczny. Jak widac duzo soe zmieni na gorsze, no ale najwazniejsze ze choc jedna osoba wyjdzie z tego szczesliwa - Ania ;) pozdro dla Mar... haha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pragnę zauważyć, że autorka powyższego postu ma zaburzenia psychiczne i WIELKĄ paranoję na punkcie Stasiaka. :D W związku z czym zmieniła trochę losy bohaterów tego jakże fascynującego serialu. Pozwolę sobie sprostować pewne fakty, a więc: Marysia będzie z Pawłem, wezmą ponowny ślub i zaadoptują 6 dzieci z Etiopii. Bartek zostanie homoseksualistą i zwiąże się z Arturem i zalegalizują swój związek w Irlandii. Kinga zrozumie, że najbardziej kocha swojego ojca i stworzy z nim związek kazirodczy w wyniku czego urodzi się 5 dzieci. Teresa powróci jako mężczyzna, bo zmieni płeć. Gdy Anka dowie się o ślubie Pawła wyskoczy z 11 piętra, ale oprócz złamanej ręki nic jej się nie stanie. W Wadlewie będą się działy dziwne rzeczy. Zamieszka tam pewien wampir, który żywi się ludzką energią. W wyniku czego wszyscy mieszkańcy Wadlewa umrą.

      Usuń
    2. jezeli autorka powyzszego tekstu uwaza ze autorka postu nad nia ma jakies zaburzenia prychiczne, to w takim razie nie wiem co mam myslec o NIEJ. Gratuluje obu fanka wybujalej wyobrazni i zwalonej psychy. lubie huberta i mogli go usunac bardziej delikatnie. Moglby np wyjechac z zona lub zdradzic z nia marysie i wtedy marysia poczulaby jak czul sie przez nia pawel i mogliby o tym np porowmawiac i sie do siebie zblizyc. anka moglaby isc na odstrzal. mam nadziieje ze wkoncu skonczy sie jej zywot i jeszcze wieksza nadzieje ze jak wrobi z tym chloptasiem do wroclawia to pawel przejrzy na oczy i uzmyslowi sobie wreszcie jaka ona jest naprawde. a jaka jest? prychiczna ze sklonnosciami samobojczymi i nasrana we lbie kaszka zamiast mozgu. bo jak inaczej mozna nazwac osobe ktora porywa czyjes dziecko. przeciez jeszcze niedawno nie chciala zeby pawel w oglole o nim wiedzial. to wszystko robi z niej jeszcze wieksza wariatke ktora nie wiem czego chce.

      Usuń
  24. Całe szczęście, że ktoś go zamoduje! Gdyby nie, to sam bym to zrobił. Drażni mnie od samego początku. Co za ulga!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. sandra bedzie miec w tym swój udział

    OdpowiedzUsuń
  26. A Anka bedzie zachecac Pawla aby wspieral Marysie i do niej jezdzil :)

    OdpowiedzUsuń
  27. to ż ehubert zostanie zamordowany,to bedzie wina sandry,bo ona namówi hucia na otwarcie wspólnego biznesu,a tak naprawdę będize tam pranie brudnych pieniedzy,bo sandra zada się z jakimś gangsterem,a gdy hubert się o tym dowie to w obawie o życie swoich ukochanych dziewczyn majki i julki,zacznie współpracować z policją,i ten gangster wyda na niego wyrok śmierci i zostanie postrzelony na oczach majki,majka będzie zrozpaczona,i wszyscy będą w szoku po tym co się stało,majka nie będzie mogłą dojśc do siebie po tej tragedii,bo przecież wreszcie pokochała huberta i miała wziąśc z nim ślub,paweł ze wszystkich sił będzie się starał pomóc majce i będzie ją wspierał,nawet anka widząc że majka bardzo przeżywa śmierć huberta będzie namawiała pawła,żeby był częstym gościem w domu majki. Więc wychodzi na to że paweł nadal z anką będzie,ale czy ta jej zmiana będzie szczera,może ance już nie będzie zależało tak na pawle jak do tej pory,a może znowu uknuje jakąś intrygę żeby np.zabrać majce dziecko,bo będize chciała udowodnić że po śmierci huberta majka nie radzi sobie z sobą,a co dopiero z dzieckiem,a może anka faktycznie zmieni się na lepsze-kto to wie.szkoda mi huberta i to bardzo,bo to jest najlepszy mężczyzna w tym serialu,i do końca taki będzię,ale zamiast takiego cierpienia mógł majce zafundować romans ze swoją byłą,a nie uśmiercać go,ale trudno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd o tym wiesz? Jak to Anna będzie nadal z Pawłem? Jak to?

      Usuń
    2. Może Paweł nie będzie z Anką, a będą się tylko przyjaźnić? Czytał ktoś ŚS?

      Usuń
    3. ja napisałam ten pierwszy wpis,i niewiem czy paweł nadal bedzie z anką,ale w śś pisało że nawet anka bedzie namawiac pawła żeby pomagał majce,chyba że faktycznie nie będą razem ,tylko np.będą się przyjażnić,może faktycznie anka będiz ejuż dobra i będzie z tym całym adrianem,niewiem

      Usuń
  28. loveorhateyou27.02.2012, 15:06

    jestem za pawłem i majką. dużo razem przezyli o wogóle. troche zal mi tego huberta bo kochal julke i majke. ale mysle ze majka i pawel uloza sobie zycie na nowo;) pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyznam szczerze, że scenarzyści zaskoczyli mnie powrotem Rajmunda, który zniknął wiele lat temu a teraz tak nagle powraca ciekaw jestem reakcji Anety?

    OdpowiedzUsuń
  30. Myślę...że to nawet dobrze,że Huberta zamordują.
    Dlaczego?Gdy Huberta zamordują Marysia i Paweł zbliżą się do siebie i może coś zaiskrzy:)Marysia i Paweł byli idealną parą.Może po śmierci Huberta znów będą razem:)Fajnie by było;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Było by dobrze jak Anka by była z Adrianem,a Paweł z Marysią:-)

    OdpowiedzUsuń