niedziela, 5 lutego 2012

Bardzo dużo nowych zdjęć!

Hej, po rozmowie z moim źródłem, udało mi się uzyskać zdjęcia bez facebookowych napisów :) 

Spotkanie Majki i Pawła



Porwanie Julii








Spotkania z byłą żoną Huberta






Zdjęcia z Wadlewa



Ewa i Błażej





Pozostałe





Przed chwilką otrzymałam na e-maila jeszcze jedno zdjęcie. Mój informator twierdzi, że Malwina prawdopodobnie całuje się tutaj z ojcem Bartka ?!


Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobały. Dodaję jeszcze link do zwiastuna na najbliższy tydzień - KLIKNIJ!

W sieci pojawiła się również informacja, że w marcu podobno ma być nowa czołówka PM :) Pozdrawiam!
PS. Klikając na zdjęcie, zobaczycie je w dużym rozmiarze :)

118 komentarzy:

  1. Dziekuje Antonino, jak zawsze swiezutkie info :)
    slyszalam ze dzidzius sie odnajdzie w ten sam dzien :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a no i mysle ze Artur powinien byc z Izabela

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się wydaje że Malwina caluje się z Janem Ojcem Marysi Tak mi się rzuciło w oczy jak zobaczyłam te zdjęcie ale to może też być ojciec Bartka

    OdpowiedzUsuń
  4. Antosiu dziękuję za nowe zdjęcia i za wysiłek :) Majka wygląda świetnie w spódniczce. No i jestem strasznie ciekawa nowej czołówki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. również dziękuje:)
    będzie się działo:) już nie mogę się doczekać, a najbardziej ciekawi mnie co będzie po odnalezieniu Julki, co zrobi Paweł? :) czekam z niecierpliwościĄ na wyjaśnienie sprawy;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Te wszystkie zdjęcia sa przeciez od tygodnia na oficjalnej stronie ATMu!!!

    adi 77

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bede szperac po necie dwie godziny zeby znalesc po jednym zdjeciu na 90 stronach :/ lol
      wole wejsc na gotowca, proste

      Usuń
  7. Może i są, ale nie każdy tam wchodzi. Mnie najbardziej ciekawi, co będzie po porwaniu, nie masz jeszcze żadnych informacji? Marek z Anetą chyba będzie-fajnie pasują do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ktoś napisał, że Paweł wybaczy Annie porwanie bo ona to zrobiła dla niego, czy to prawda?!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja slyszalam ze tak wlasnie bedzie, bo ona porwie dziecko po tym jak sie dowiedza ze bedzie problem przez to kim sa;
      Czyli alkoholik i psychicznie niezrownowazona. Kto takim powierzy dziecko?
      to sobie ukradnie :)

      Usuń
  9. Bez sensu to wszystko jeśli tak będzie, Paweł jej ciągle coś wybacza i "zaczynają wszystko od początku"- ciągle jest powtarzane to sformułowanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. PaulinkaLob6.02.2012, 02:31

    Dziek Antosia ! :)
    Mam nadzieje ze jej nie wybaczy... Nie potrafię sobie wyobrazic zebym wybaczyla KOMUKOLWIEK kto porwalby moje dziecko... Wiadomo jakby to bylo nie wiem... np. odebranie ze szkoly zabranie dziecka na lody i zapomniec zadzwonic np. ze sie dziecko zabralo zeby spedzic z nim czas. Ale zabrac je z wesela matki ?
    Ktos napisal ze Malwina całuje sie z Janem (tata Marysi), ale mnie się wydaje ze on jest bardziej siwy... :P
    I super ze Marek z Aneta prawdopodobnie beda razem ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No zgadzam się w 100%.
    Ale się boję nowej czołówki mam nadzieję że nie dadzą Pawła razem z Anią. Ale podobno Agnieszka Włodarczyk ma problemy prywatne i przeszkadza na planie PM miłości bo ciągle zmienia zdanie itp. więc może jednak jej nie wstawią razem z Pawłem a nawet zwolnią.
    Ale tylko tak słyszałam. Mam nadzieję że to prawda.

    OdpowiedzUsuń
  12. No zgadzam się w 100%.
    Ale się boję nowej czołówki mam nadzieję że nie dadzą Pawła razem z Anią. Ale podobno Agnieszka Włodarczyk ma problemy prywatne i przeszkadza na planie PM miłości bo ciągle zmienia zdanie itp. więc może jednak jej nie wstawią razem z Pawłem a nawet zwolnią.
    Ale tylko tak słyszałam. Mam nadzieję że to prawda.

    OdpowiedzUsuń
  13. No zgadzam się w 100%.
    Ale się boję nowej czołówki mam nadzieję że nie dadzą Pawła razem z Anią. Ale podobno Agnieszka Włodarczyk ma problemy prywatne i przeszkadza na planie PM miłości bo ciągle zmienia zdanie itp. więc może jednak jej nie wstawią razem z Pawłem a nawet zwolnią.
    Ale tylko tak słyszałam. Mam nadzieję że to prawda.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie ma tych zdjec na oficjalnej stronie atm, a moze ja poprostu jestem slepa :P Prosze o link :)

    OdpowiedzUsuń
  15. myśle , że prędzej na czołówce zrobia ankę z pawłem niż z marysia bo przeciez z anka teraz jest i jeszcze na pewno dluzzszy czas bedzie a z marysia nie sa juz razem od hohoh..niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PaulinkaLob6.02.2012, 12:45

      to ze badzie dlugo jeszcze nie oznacza ze musza ja wstawic kolo pawla... Pamietam jak dzisiejsza czolowka dopiero co weszla to patryk byl obok Emilki, a nawet nie wygladalo na to ze beda ponownie razem. On sie uganial za Anka a Emilka za jakims fotografem... I po dlugim czasie dopiero wrocili do siebie.

      Usuń
    2. no w sumie faktycznie, oby nie dali tam anki ;)

      Usuń
  16. mnie juz to wszystko wkurza, wkurza mnie to ze pawel jest z ta beznadziejna anka, ze ona caly czas go szantuzuje, bo jak to inaczej nazwac? ze ln dla niej jest w stanie zrezygnowac z uoragnionego dziecka i to ze jak zwykle wszytsko jej wybacza. bo anusia jest taka biedna, chciala sie zabic i teraz znow moze chciec zrobic sobie krzywde jak tylko pawel zrobi cos zle.. masakryczna kobieta..

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli jesteś zainteresowany zarabianiem na pisaniu artykułów o różnej tematyce (historia,sport, matematyka,języki obce, telewizja, plotki, zarabianie w Internecie itp. itd.) to dobrze trafiłeś!


    Wyślij e-mail o treści: CHCĘ ZARABIAĆ na adres: arteliska@gmail.com a otrzymasz zaproszenie do rejestracji.


    Zarabiać możesz podwójnie - opisując swoje metody zarabiania i zdobywając poleconych oraz dzięki przelicznikowi 80gr/1000 wyświetleń swojego posta!


    Wypłaty na Paypal już od 2 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy! uciekaj stąd z tymi reklamowymi bzdurami. To jest post o serialu, a nie o Judaszowych srebrnikach! Już i tu trafiłeś?!

      Usuń
    2. PaulinkaLob6.02.2012, 15:23

      Licho nie śpi ;d

      Usuń
    3. Spierdalaj cioto z tymi swoimi reklamówkami!!!

      Usuń
  18. prponuje poczekajmy do streszczeń odcinków to będzie pewniejsze niż nasze domysły bo tez mi się w głowie nie mieści,że po porwaniu będzie jak dawniej!;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Skad masz te fotki, co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak mówiłam. Otrzymałam zdjęcia na e-maila bez napisów, więc dodałam :)

      Usuń
    2. a kogo to obchodzi skad i kiedy? wazne ze sa!! zreszta to jej sprawa, bo to jej blog!! dziwia mnie pytania w tym stylu. jesli prowadzisz podobnego bloga i tez chcesz miec zdjecia zapytaj Antosie prywatnie, moze a noz, widelec, dowiesz sie wiecej niz tak tandetnym pytaniem!!!!

      Usuń
  20. nie widzę sensu w tym aby Paweł i Marysia mieli teraz być ze sobą. Wcześniej czekałam kiedy do siebie wrócą, po tym jak spędzili ze sobą noc już wszystko powinno być w porządku i powinni do siebie wrócić- ale nieee, Maryśka uciekła do Berlina. Minęło tyle czasu, teraz wydaje się to bez sensu aby mieli oni byc ze sobą, bo Paweł przecież nie kocha już Marysi, ON KOCHA ANNĘ, a MARYSIA KOCHA HUBERTA- więc po co mają do siebie wracać, skoro już żadne z nich tego nie chce. Na początku chcieli po tym jak Majka go zdradzała, ale duma im na to nie pozwalała, mimo wszystko widać bylo że jest między nimi jakieś uczucie- teraz niestety tego uczucia brakuje, on kocha inną a ona innego i tyle. Ich drogi się rozeszły i niech im się ułoży- Majce z Hubertem, a Pawłowi z Anną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę się mylisz, może i majka jest z Hubertem może i wydaje jej sie , że go kocha, ale to bardziej wdziecznosc i strach przed tym ze zostanie sama, wedlug mnie to widać ze ona dalej kocha pawła. a co do pawla, tak kocha anne ale do marysi tez nadal cos czuje.

      Usuń
    2. W sumie tu masz rację że Marysia nie jest pewna uczuć do Huberta, może faktycznie w głębi serca nadal kocha Pawła- wyraźnie widać że dziewczyna rywalizuje z Anną. Ale Paweł zakochał się w Annie, tyle jej wybaczył, tyle błędów. Nie powinien być z osobą która go szantażuje emocjonalnie aby go za wszelką cenę przy sobie zatrzymać, jednak mimo wszystko z nią jest- moim zdaniem nie widzi tego wszystkiego bo jest w niej ślepo zakochany. A tu nagle odkocha się w Annie i wróci do Marysi- to też troszkę dziwne, bo wychodzi na to że sami nie wiedzą czego chcą. Po porwaniu Julki Paweł znowu będzie cierpiał, bo Anna go krzywdzi, jest egoistką- w ogóle Paweł więcej wycierpiał od Marysi: choroba brata, atak Manuela, postrzelona Anna, potem dowiaduje się że wszyscy przyjaciele ukrywali przed nim że jest ojcem i znowu próba samobójcza Ani i jej śpiączka. Teraz wydaje się że wszystko zaczyna się układać, ale ta sielanka nie potrwa zbyt długo...

      Usuń
  21. a ja dodam swoje trzy grosiki do tematu Pawel i Majka.
    Szczerze to chcialabym aby do siebie wrocili - owszem niech nawet sprobuja - ale powinno im nie wyjsc i powinno to zostac jasno ukazane w serialu. Dlaczego? Bo serial obyczajowy nie powinien sie mijac z prawda. A pisze to jako osoba, ktora byla w baaaardzo podobnej sytuacji. No moze nie bylo zdrad itd. ale bylo rozstanie - mniejsza o to z jakich powodow. Z tego zwiazku jest malutkie dziecko - dowiedzialam sie po rozstaniu, ze jestem juz prawie w 4 miesiacu wczesniej nie mialam zadnych objawow. Powiedzialam mu, on juz ''startowal'' do innej w ten czas. Byli pozniej ze soba, on zajmowal sie synkiem, pomagal. Sprobowalismy jeszcze raz po baaardzo dlugim czasie, maly mial ponad 3 latka - dla dziecka. Nie wyszlo nam. Po tak dlugim czasie, po jego zwiazku itd. bylismy innymi ludzmi niz wtedy kiedy sie kochalismy i tworzylismy zwiazek. Po tym co sie miedzy nami stalo i nas rozdzielilo nie uszczegolniajac nie udalo nam sie odbudowac. I dlatego uwazam, ze tu tym bardziej po zdradach, klamstwach i takim zawodzie na tej drugiej osobie, po tak dlugim czasie i tak wielkich zmianach i przezyciach z kims innym - nie jest to mozliwe. To juz nie jest ta majeczka studentka medycyny i pawelek - strazak (tak mi sie z tym kojarzy juz :P) mysle, ze realnym rozwiazaniem byloby zostawienie ich osobno nie jako pary.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja znam Pare ktora wrocila do siebie po 6 latach rozstania, owszem, w tym czasie mieli inne zwiazki, ale tak jakos zawsze gdzies sie mijali. I tak jak powiedzialas, nie udalo wam sie bo nie dalo sie odbudowac czegos tam.. to dlatego ze ludzie patrza na nowy zwiazek z dawnym partnerem przez pryzmat starego. a bo jak tylko go poznalam to mielismy tak, teraz jest tak... i td
      i tylko wylacznie dla tego ze ktos chce odbudowac to jest skazane na porazke, czemu nie zaczac nowej budowy, skoro jestescie emoscjonalnie nowymi ludzmi;
      Jak juz wspomnialam wrocili po 6ciu latach i ciagle sa razem, i jest im o niebo lepiej!! I mam nadzieje ze wiele par, ktore sa przeznaczone dla siebie to pojmie

      P.S
      powroty tylko z powodu dziecka sa bezsensu!! bo skrzywdzicie nie tyle siebie co malenstwo. Ono wyczuwa o wiele wiecej niz sie moze wydawac, nawet najmniejsze napiecia pomiedzy rodzicami, moga powodowac stresy u np rocznego dziecka co skutkuje sgrzytaniem np zabkami, co nieslusznie jest zwalane na nowe zabki!!!

      Usuń
  22. Paweł postąpił bardzo nieodpowiedzialnie! Dowiaduje się, że jest ojcem i ma to w dupie. Woli się zająć kapryśną, wiecznie niezadowoloną Aneczką niż poznać własne dziecko, niby dla jej dobra! Jasne, dla własnej wygody!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja tam Ankę rozumiem. Ona czuje że Pawła straci już raz on chciał od niej odejść i zdradził ją z Majką gdy byli razem. Paweł przyznał się do tego co zrobił i z Marysią rozmawiał o tym czy mogliby do siebie wrócić... Marysia nie chciała. Jak wy byście się czuli gdyby wasz chłopak zdradziłby Ciebie i chciał odejść do niej !!?? tylko dla tego aby po raz kolejny ( Majka i Paweł rozstawali się bardzo dużo razy jak ktoś ogląda pierwszą miłośc od początku serialu to wie )... po raz kolejny spróbować a i tak po pewnym czasie po miesiącu czy po dwóch było by to samo co wtedy jak byli razem... Paweł i Ania oraz Hubert i Majka !!
    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PaulinkaLob7.02.2012, 00:39

      Okej ja tez rozumiem ze byla zazdrosna... ale czy na jej miejscu zachowałabym sie tak samo ? Na pewno nie probowalabym popelnic samobojtwa ? Zabranialabym wszystkiego, kontrolowala i wszczynala awantury, obwiniając o wszystko ? Nigdy w zyciu.

      Usuń
    2. Dokładnie, z resztą tak jak jej Majka powiedziała wczoraj, że ona by nie posunęła się do takich drastycznych środków aby utrzymać przy sobie faceta.

      Usuń
    3. Racja, Anna to desperatka. Gdyby mój facet chciał się zabić po to aby mnie przy sobie na siłę zatrzymać to bym mu powiedziała "Droga wolna jeżeli jesteś aż tak człowieku poświrowany to nie chce być z kimś takim i nie chce z takim psycholem mieć do czynienia" A facet powinien mieć trochę rozumu i powiedzieć że nie watro kończyć życie przez laskę która ma go gdzieś. Tak samo powinna zrobić Anna, chcesz to leć do innej sajonara, założyła bym mega szpilki, poszla do fryzjera i pokazała mu co stracił. Odrobinę klasy i szacunku do siebie, ta Anna poniża się tak za nim latając. Paweł wie że może zrobić wszystko bo Anna jest tak poświrowana że mu wszystko wybaczy- nawet zdradę! a Paweł ma u niej zielone światło na jej upokarzanie, ona powinna mieć odrobinę godności i odejść z podniesioną głową.

      Usuń
    4. Anna się poniża tak latając za Pawłem, to powoli zaczyna byc chora milość, toksyczny związek. Za wszelką cenę chce go przy sobie zatrzymać, na siłę- choćby miała go więzić to zamknęła by go w piwnicy i więziła dla własnego szczęścia egoistka. Gdyby Anna kochała Pawła to pozwoliłaby mu odejść żeby mógł być szczęśliwy, a nie szantażując go chce go przy sobie zatrzymać. Moim zdaniem robi to nie z milości, lecz z zazdrości o to że Marysia może go mieć a ona nie. Anna jest jak pies ogrodnika, skoro sama nie może być szczęśliwa to zepsuje szczęście innym.

      Usuń
    5. Dokładnie, a jeszcze wczoraj jak walnęła do Majki: nie przeceniaj swojego udziału w naszym życiu! A przed samobójstwem niemalże rozmowy były tylko o Majce!

      Usuń
  24. Aneta Zając bardzo szybko odzyskala figure !! Po urodzeniu bliźniaków naprawdę świetnie wygląda. Taka szczupła promienieje ....
    Pozdrawiam fanów P.M

    OdpowiedzUsuń
  25. nie rozumiem Pawła..jak mozna dla jakiejs kobiety zrezygnowac z wlasnego dziecka? to jest chore...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dobrze. Julka do tej pory nie znała biologicznego ojca. Przyzwyczaiła się do Huberta i to jego traktuje jak ojca, Pawła w ogóle nie zna. Marysia z Hubertem i Julią powinni wyjechać na stałe do Berlina, a Paweł powinien ułożyć sobie życie z Anią i to właśnie z nią mieć dziecko.

      Usuń
    2. Ale Julia jest Pawła córką, jak można tak sobie zrezygnować z dziecka! Przecież kiedyś się dowie, że Hubert nie jest jej biologicznym ojcem i jak będzie się wtedy czuła wiedząc, że Paweł zrezygnował z kontaktów z nią. Ja bym nie wybaczyła!

      Usuń
  26. W kontaktach z Pawłem Majka jest wyjątkowo chłodna, rzeczowa, wręcz wyrachowana. To dowodzi, że wszelkie sympatie (o uczuciach nie ma mowy!) dla niego dawno wygasły. Ich związek naprawdę jest już przeszłością. Ci wszyscy, którzy liczą na ich ponowne wspólne życie wyzbądźcie się złudzeń. Nigdy już się nie zejdą. Obojętność i niechęć ich nie połączy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam się z powyzszym komentarzem. Julka kocha Huberta i myśli że to on jest jej ojcem. I niech tak zostanie. Inaczej serial spadnie na psy. Ciągle to samo Marysia i Paweł ;/ to już obrzydliwe jest

    OdpowiedzUsuń
  28. To jest oczywiste, że Majkę i Pawła jeszcze połączą. Po to są jakieś ciągłe problemy z Anną i jej chorymi pomysłami i po to wprowadzą byłą żoną Huberta, która będzie chciała do niego wrócić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie moge napatrzeć sie na zdjęcie Sandry i Huberta w barbarianie tak razem ;)

      Usuń
  29. mnie ten wczorajszy odcinek zirytował...scenarzyści mocno fikcjonują rzeczywistość nie wiem czy os ,która dowiedziała się,że ma dziecko o które tak wcześniej zabiegała w sensie dowiedzenia się prawdy,tyle myślał czy jest czy nie jest ojcem teraz mu to obojętne.jeszcze mówi,że "ani julce ani mnie nie jest to potrzebne"-no śmiech na sali albo do anki,"ze ja mogę się zająć tobą" a jak majka poszła przepraszać ją w szpitalu,o losiiieee. to kazdy mowi anka wariatka ale tak na dobrą sprawe to ona jedna podeszła do tego racjonalnie,zdziwiona była reakcją pawła,że co on mówi,że przecież to jego córka,że może żałować. ja już nie czekam na powrót pawłą i majki bo to się robi moda na sukces-takie ejst moje zdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  30. W ogóle ostatnio są jakieś absurdy tu.Za co Majka przepraszała Ankę? To, że ona jest chorobliwe zazdrosna to jej problem, a jeszcze na nią wielce obrażona. Zachowanie Pawła co do Julki- tragedia i tekst do Anki- teraz będę mógł zająć się tobą, kochanica jest tylko istotna w życiu, a własne dziecko ma w dupie.

    OdpowiedzUsuń
  31. dokłądnie;)tak jak w poprzednim poście komentowałam,niedługo to majak poleci przeprosić anke za to ,że jej tamta dziecko porwała bo jak to mogła majka dopuścić zeby mieć dziecko z pawłem ha haaa;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Anka niech ma teraz za swoje, mam nadzieję że Paweł kopnie ją w dupę i zobaczy jak to jest. Jak ona bawiła się facetami, spotykając się z kilkoma na raz, robiła sobie z nich żarty dla podwyższenia własnego ego! A swoją drogą scenarzyści chyba już zapomnieli jaka ona była, robiąc z niej teraz takiego cielaka, który jest zdolny do wszystkiego żeby tylko facet jej nie zostawił.

    OdpowiedzUsuń
  33. Do komentarza powyżej może ona po prostu go kocha. I jeśli Paweł wróci do Majki narazie się na to nie zapowiada na szczęśćie zresztą oni tego nie chcą ani jeden ani drugi więc po co ich na siłe zswatać ?? Obydwoje mają drugą połówkę i każdy z nich ma kogoś kogo kocha. Więc jeśli Paweł wróci do Majki to serial zrobi się wielką modą na sukces ciągle te same osoby do siebie wracają poprzez co ?? serial staje się nudny. Trzeba odświżyć troche serial tak jak zrobili to scenarzyści P.M

    OdpowiedzUsuń
  34. Owszem, ale ja nie mówię, że Majka ma być z Pawłem. Tylko niech Paweł nie będzie z Anną a znajdzie sobie inną która na niego zasługuje. Przez Annę ten związek stał się toksyczny i chorobliwy. I nie idzie na nią patrzeć ciągle niezadowoloną, skrzywioną, z pretensjami do wszystkich. Za to Hubert jest świetny, pasuje do Majki i jest wspaniałym ojcem dla Julki, widać że tylko one się liczą i są ze sobą naturalnie a nie ciągle coś ukrywając

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, niech sobie Majka jest z Hubertem, a Paweł powinien zostawić tą wariatkę i być ze swoją Pierwszą Miłością czyli z Magdą :)

      Usuń
  35. Hubert nie jest świetny - jest dziwakiem. Przyczepił się do Majki, mimo że ona na początku tego nie chciała. Powiedziała wręcz, że wróciła z dzieckiem do Wrocławia dla Pawła. Teraz przyzwyczaił ją do siebie i już tak to leci. Mogąc mieć taką dziewczynę jak Iwona, on wprasza się w jakiś układ rozwiedzionej Majki z obcym dzieckiem. Dla samotnych matek z dziećmi Hubert jest ideałem, ale w życiu tak się nie zdarza. Śmieszna wręcz jest sytuacja, w której on obcy facet dyskutuje z Pawłem - prawdziwym ojcem - o jego córce. To wszystko robi się coraz głupsze i pozbawione sensu...

    OdpowiedzUsuń
  36. Owszem, że ten film zaczyna coraz bardziej odbiegać od rzeczywistości. I skoro jest z rozwiedzioną Majką i obcym dzieckiem to mu odpowiada, Iwonę mógł mieć ale nic do niej nie czuje i ma ją gdzieś. Ja podziwiam takiego faceta, który jest tak zajebistym ojcem dla nie swojego dziecka, a co zrobił ojciec? Olał ją i poszedł karmić Aneczkę, bo przecież tylko ona jest najważniejsza i tylko nią będzie teraz się zajmował, KPINA!

    OdpowiedzUsuń
  37. Z tym Hubertem to prawda - dziwak. A może nie może mieć własnych dzieci? Jest z Majką już tyle czasu, sypiają ze sobą i nic! Z poprzednią żoną też nie ma dzieci. Ale prawda jest chyba inna. Jedna ze scenarzystek jest samotną matką wychowującą córkę i wymyśliła sobie takiego Huberta o takim właśnie charakterze. Chciałaby mieć takiego faceta w życiu - nie ma, więc niech chociaż będzie w serialu.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale oni nie starają się o dziecko, więc co ma wspólnego to że ze sobą sypiają, słyszałaś o antykoncepcji?

    OdpowiedzUsuń
  39. Hubert nie chce mieć własnego dziecka? Wystarczy mu cudze?! Więc już nie tylko Kamil wymaga psychotropów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PaulinkaLob8.02.2012, 14:16

      kto powiedział ze nie chce ? Po prostu nawet o tym nie rozmawiaja... Narazie chca moze pobrac sie wyjechac ulozyc sobie zycie i moze wtedy. Przeciez nawet nie bylo rozmowy ze on nie chce miec dzieci z Marysia... czy nie moze ich miec... Ludzie co wy wymyslacie ?

      Usuń
    2. zgadzam sie, jak na razie maja Julkę a i tu się schody zaczynają więc może nie odbiegajmy tak daleko w przyszłość;)

      Usuń
  40. Dlaczego coraz rzadziej dodajesz notki? :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale mnie wkurzył dzisiaj Paweł-w zwiastunie na jutro- co za wredny alkoholik ,baran, on grozi że Marysi zabierze dziecko, co za podejście, jeszcze parę godzin wcześniej wcale jej nie chciał ,ale mam ciśnienie na niego .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Gadanie tylko, że Anna jest najważniejsza, a własne dziecko? Jak można mieć takie podejście!A potem jeszcze straszyć, że odbierze Majce dziecko!Nie rozumiem tylko po co tyle zabiegał, rozmyślał czy Julka jest jego, jak teraz wie i ma to gdzieś!

      Usuń
    2. A ja mam ciśnienie na Ciebie!!! na chuj tak podniecasz się jak to tylko serial?! Dobrze niech zabierze jej tego dzieciaka i będzie spokój... zresztą ma tak kochaną dziewczynę, że ona dla niego zabierze Julię. To nie jest tylko jebanej Majeczki dziecko ale i Pawła. Jak Maryśka wielką łaskę będzie mu robiła żeby zabierał mała na spacery i widywał się z nią to dobrze, że Anka ją porwie

      Usuń
    3. Licz się ze słowami! Mam prawo pisać co chcę! No właśnie Majki i PAWŁA, a on ma to gdzieś i z dziecka rezygnuje, tłumacząc się że jest tylko biologicznym ojcem! Jak nie rozumiesz co piszę to nie komentuj tego!

      Usuń
    4. Tylko, że on wcale nie zamierza rezygnować z dziecka. Nie przeżywaj tak. To tylko serial

      Usuń
  42. Tak, ten serial to coraz większa kpina. Ja wiem, że Anecie zależy na odnalezieniu Andrzeja, ale wystarczyło poprosić Tomczaka o legitymacje detektywa i to by wystarczyło, żeby zobaczyła, że jest oszustem, w dodatku zapłaciła mu 200 000 tys -.- Paweł musi być z Marysią, bo to wszystko robi się bez sensu... Ona nim manipuluje, próba samobójcza na pokaz. Co to ma być? Po rozstaniu, ciągle mówiła, że go nie kocha i w ogóle, później się spotkali, wrzeszczała: nie potrafie, nie potrafie przestać Cię kochać! Później wyjechała i co? Już go nie kocha? Anka to psychopatka a każdy się nad nią lituje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak niech sobie wrócą do siebie ten Paweł z MArysią, tylko co potem? Znowu będzie nuda w ich związku i Marysia zacznie szukać wrażeń i zdradzi Pawła?? bo przecież on był w stanie jej wybaczyć tę zdradę po tym jak wyszedł z więzienia, ale ona już nie chciała z nim być- dlaczego? chyba ze się zejdą i serial się skończy, bo dalej sensu nie widzę...

      Usuń
    2. Karolina również10.02.2012, 10:53

      Każdy ma swoją wizję, dla Ciebie to jest monotonia, a ja na to czekam. Marysia sama nie wie czego chce, a Anka to zwykła egoistka. Nie wyobrażam sobie siebie w takim związku, że mój partner mnie torturuje i popełnia samobójstwo, żeby zwrócić na siebie uwage :]

      Usuń
  43. Jeśli Paweł będzie z Anką to serial będzie jedną wielką kpiną. Serial stanie się bez sensu. Zrobi się wielką ściemą i będą powtarzane te same rzeczy co kiedyś. Będzie nudno tak jak wtedy. Teraz jest fajnie przynajmniej coś się dzieje. Nie chce aby znowu był ten spokój Pawła i Marysi którzy od zawsze muszą ze sobą być bo inaczej serial nie ma sensu. To kpina. Jest dobrze tak jak jest.

    OdpowiedzUsuń
  44. W pierwszym zdnaniu pomyłka ze zmeczenia od kilku dni nie moge spać. Jeśli Pawel będzie z Marysią to serial będzie jedną wielką kpiną. Przepraszam za pomyłke. Zmęczenie mnie przerasta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że właśnie teraz jest dobrze. Jakoś sobie nie wyobrażam żeby Marysia znowu była z Pawłem. Polubiłam te obie pary: Majkę i Huberta oraz Annę i Pawła. Może związek tej drugiej pary jest burzliwy ale przez to serial jest interesujący, coś wreszcie zaczęło się dziać. Przecież w prawdziwym życiu nie ma ciągłej sielanki. W związkach bywają kłótnie, pojawia się zazdrość i związek Pawła i Ani to ukazuje. Mimo wszystko kochają się przecież i nie wiem po co to komplikować. Majka też przecież pokochała Huberta. On tak bardzo kocha Julię i Marysię, stara się, troszczy o nie. Po co to psuć... naprawdę szkoda byłoby gdyby nie byli razem, szkoda byłoby Huberta. To cudowny mężczyzna. Takiego to ze świecą szukać. Scenarzyści wiedzą co robią. Ps.bezsenność jest męcząca. Też dłuższy czas na nią cierpiałam... Współczuję :(

      Usuń
  45. PaulinkaLob9.02.2012, 01:20

    Wiecie co.. prawda jest taka ze co bedziemy gadac scenarzysci i tak zrobia po swojemu :D To jak oni to zaplanowali to jedna wielka zagadka, ktora pewnie i nie raz nas jeszcze zaskoczy, zezlosci, wzruszy itp.

    OdpowiedzUsuń
  46. Dlatego nie oglądam serialu w telewizji tylko na IPLA. Pomijam te wszystkie głupie i naiwne wątki jak np. pies Sołtys w Wadlewie przesuwając suwak odtwarzacza i obejrzenie odcinka zajmuje mi jakieś 3 do 4 minut. Teraz widzę ile kitu wciskają przy oglądaniu w TV.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja już nikogo nie rozumiem, najpierw wszyscy chcieli aby Marysia była z Pawłem a teraz nikt nie chce, to wasza decyzja.Paweł z Majką byli od początku, dużo przeszli mam nadzieję że znowu będą razem.Oglądam ten serial od początku i wierze że scenarzyści ich jeszcze połączą. I tylko po to oglądam ten serial bo nie mogę się doczekać kiedy Paweł będzie z Majką. Ja mam swoje zdanie nie musicie go popierać.A Julia to ich owoc miłości i dzięki niej może oboje się zejdą.

    OdpowiedzUsuń
  48. ja tez mam nadzieje, że Paweł i Marysia będą jeszcze razem, mam nadzieje, że Paweł zostawi Anne gdy ta porwie ich dziecko.. a Sandre, byłą zone Huberte tez dali nie bez powodu, wstawili ja miedzym ich może wlasnie po to by jakos powoli dojsc do powrotu głownych bohaterow.. oby porwanie zblizylo do siebie Pawła i Majkę i oby w końcu byli razem!

    OdpowiedzUsuń
  49. własnie też jestem bardzo ciekawa odcinków po porwaniu Julii bo z tego co widze to policja jest w mieszkaniu więc pewnie porywacz czyli chyba Anka jakieś konsekwencje poniesie ciekawi mnie to bardzo jak to rozwiążą;)i tez jestem poirytowana postawą Pawła z wczorajszego odcinka jak mówi,że Anka jest dla niego najważniejsza a Julka to jak obca ale dobrze mu matka pow.,że dla niej chce zosatwić własne dziecko!!! ciekawe jak Anka bedzie radzic sobie z tą cała sytuacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no własnie Anna nie będzie sobie z tym radzić i dlatego porwie Julkę psycholka ;) a pomyślcie jaka będzie zenada jak Paweł wybaczy Annie nawet porwanie Julii :D to już by była gruba przesada.

      Usuń
    2. Też uważam, że to byłaby gruba przesada, ale po nim można się wszystkiego spodziewać. Ktoś pisał, że Anna porwie Julkę dla Pawła, bo Paweł może nie dostać praw, bo on alkoholik, a Anna ma problemy psychiczne bo chciała popełnić samobójstwo. I jej to wybaczyła, bo zrobiła to dla niego :/ Mam nadzieję, że to jakaś plotka

      Usuń
  50. Czemu się dziwicie postawie Pawła? Przez cały czas WSZYSCY! mu wmawiali, że to nie jego dziecko więc przywykł do tego. Traktował ją jak obcą. I raptownie dowiedział się prawdy! Jeszcze to do niego nie dotarło. Myślicie, że to tak łatwo się przestawić? A Majka jak żyje z Hubertem, sypia z nim to łatwo się przestawi na Pawła gdyby mieli być razem? Najlepszym rozwiązaniem byłoby gdyby Majka była w ciąży z Hubertem i razem wyjechali z Polski, a Paweł zajął się Iwoną - doskonale do niej pasuje. Ale wówczas gdyby główne wątki zostały rozwiązane, to o czym byłby serial? O psie Sołtysie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie tak jak napisałam dziwi-bo jak dla mnie jest to zbyt upozorowane za łatwo to mówi itp ale sądząc po zwiastunie itp to nagle mu sie odmieni- to tylko moje zdanie każdy może mieć inne;)

      Usuń
  51. Zgadzam się. Jeśli Paweł i Majka się zejdą bedzie strasznie nudno. Ja pamiętam tamte odcinki jak byli razem zawsze były jakieś problemy ponieważ scenarzyści nie mogą zrobić tak aby nic się u nich nie działo. Oni już tyle przeszli że nie warto powtarzać tego samego co było. Teraz jest fajnie przynajmniej nie wieje nudą tak jak była ta sielanka Pawła i Marysi to juz było nudne dlatego sncenarzyści postanowili wprowadzić troche innych nowych rzeczy np postanowili połączyć Anię z charakterkiem do Pawła co bardzo pasuje oraz Huberta kótry jest opiekuńczy przynajmniej nowe wątki są i jest fajnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najnormalniejszym związkiem to jest chyba Grzegorz i Renata, u nich też czaasami się coś dzieje, ale ogólnie dają radę. a le pomyślcie kto by to oglądał gdyby między Marysią i Pawłem byloby tak w porządku

      Usuń
  52. Ja już powoli tracę cierpliwość do tego serialu... Zdałam sobie sprawę, że jakby tak przypomnieć sobie życiorys np. Majki i Pawła, to przecież nikt by nie miał takiego życia jak oni! Majka najpierw straciła pamięć, potem była sprawa z Manuelem, potem romans ze Stasiakiem. A Paweł - utknął w gruzach podczas akcji, miał wypadek jak jechał żeby pożegnać Marysię przed wyjazdem do Kanady, potem miał krwiaka mózgu, a potem jeszcze był w więzieniu. Bez przesady, ale w normalnym życiu nikt nie przeżyłby tyle ile oni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego to tylko serial i możemy sobie pisac mówić co chcemy,że tak byśmy nie zrobili albo zrobili ale to tylko serial i scenarzysci muszą wymyślać żeby była oglądalność ale ostatnio też troche mnie denerwuje ten serial chociaż to moj ulubiony;)

      Usuń
  53. Ja wiem jedno, jeżeli Paweł dalej będzie z Anną po porwaniu Julki to przestanę oglądać PM, ileż to można wybaczać?? Cieszę się że Grażyna nie jest już z Błażejem, jak pokazywali jak oni się całują to aż się niedobrze robiło.

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie rozumiem tej histerii dotyczącej próśb do scenarzystów serialu o powrót Majki do Pawła. Niech są parą w życiu realnym, bo w serialu Majka nie raz bardzo źle zachowała się wobec Pawła:
    a) wielokrotna zdrada ze Stasiakiem,
    b) niby tak kochała Pawła, ale go wydała policji i nie była przekonana o jego niewinności,
    c) poszła do łóżka z Pawłem (w wyniku czego zaszła w ciążę), ale natychmiast uciekła do Berlina - nie mówiąc nic nikomu i zakazała Anecie oraz Kindze mówić, gdzie jest (czyli nie interesowało jej to, że Paweł bardzo cierpiał),
    d) jak gdyby nigdy nic wróciła po roku do Wrocławia i łaskawie chciała powiedzieć Pawłowi o Julce - nie mogła zrozumieć, że on jest na nią wkurzony i nie chcą jej widzieć na oczy,
    e) dalej brnęła w swoją żałosną szopkę - przez nią Kinga i Aneta musiały okłamać w żywe oczy Pawła,
    f) gdy Anka i Kinga wyznały Pawłowi prawdę, święta Marysia dalej brnęła w kłamstwie, oczerniając własną kuzynkę, że to ona lepiej wie niż ona, kto jest ojcem jej dziecka,
    g) gdy Paweł zaczął ostatnio pić, to w momencie kiedy Artur ją przekonywał do tego, aby porozmawiała z byłym mężem, było widać, że ma jego gdzieś,
    h) gdyby nie przypadek, Paweł nigdy nie usłyszałby od Marysi prawdy.

    W dzisiejszym odcinku zachowanie Majki przekroczyło wszelkie granice dobrego zachowania. Ma pretensje do Pawła, że chce być prawdziwym ojcem?

    Kilka dni temu już po powrocie Julki ze szpitala miała też o to pretensje do byłego męża, że jak łaskawie wróciła po roku, to on wyznał jej w Barbarianie parę słów prawdy... Ona na te słowa poczuła się obrażona i biedna nie mogła wyznać prawdy, bo akurat w tym momencie chciała rzec prawdę. Potem kilkukrotnie była szansa na powiedzenie kto jest prawdziwym ojcem Julki, ale wolała zgrywała jaśnie panią hrabinę, która ma wszystkich za nic. Paweł jej kilka razy się zapytał, a ona kłamała. Podsumowując, Majka to najbardziej zakłamana postać w Pierwszej Miłości. Nie interesuje jej Paweł ani Hubert, tylko własny czubek nosa i aby mogła użalać się nad sobą, aby kolejne osoby jej współczuwały - tak zdobyła Huberta. Ani przynajmniej cały czas zależało na Pawle. Ok, zrobiła jedną głupią rzecz, że nie powiedziała Pawłowi o Julce, ale dokonała tego wyboru ze strachu, bo cały czas jej zależało na Pawle.

    Gdybym był na miejscu Pawła, nie zastanawiałbym się ani chwili. Ożeniłbym się z Anką, a Majce za wszelką cenę odebrałbym dziecko (przez Sąd rzecz jasna), bo ona nie zasługuje na bycie matką. Hubertowi bym radził poszukanie innej dziewczyny, bo Marysia nie jest jego warta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mądra wypowiedź!!! zgadzam się w 100% z Tobą.

      Usuń
  55. Wreszcie jest ktoś kto napisał prawdę o świtej Marysi. Dziękuje za to że ktoś taki się znalazł. Uważam tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  56. A ta sielanka u Pawła i Anki teraz, bleeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a od początku wiedziała o Julce, nie pisnęła mu słowa, a teraz żyją jakby nigdy nic. Jak on może jej ufać?I żadnej w ogóle rozmowy, że dlaczego mu nie powiedziała.

      Usuń
  57. "Pierwsza miłość", która już od ośmiu lat gości na antenie Telewizji POLSAT wciąż jest chętnie oglądanym serialem w paśmie popołudniowym. W nowym sezonie okaże się, że sprawy pozornie proste, wcale takimi nie są! W związek Marysi (Aneta Zając) i jej narzeczonego Huberta (Michał Czernecki) nieoczekiwanie wkroczy była żona Huberta - Sandra (Monika Dryl). Czy uda jej się ponownie podbić serce Huberta? Czy Majka znów zostanie sama? Prawdziwą metamorfozę przejdzie Anna (Agnieszka Włodarczyk), której po porwaniu córeczki Pawła i Majki grozi nie tylko pobyt w szpitalu psychiatrycznym, ale nawet więzienie! Czy będzie to jednak szczera zmiana? W serialu nie zabraknie wątków Wadlewskich. Niespodziankę zgotuje zapewne przebiegła Malwina (Agnieszka Wielgosz). Czy znów będzie rywalizować z Marianem Śmiałkiem (Paweł Okoński)?
    Nowe odcinki "Pierwszej miłości" będą emitowane od poniedziałku do piątku, począwszy od 1 marca o godzinie 18.00.
    www.swiatseriali.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. no nie i znow niby wielka metamorfoza anki! oni powinni ja zamknac w tym szpitalu albo w tym wiezieniu za to co zrobila a pewnie anusia sie zmieni i nic zadna kara jej nie spotka.. pawel glupek pewnie tez jej nie zostawi bo anusi wszystko sie wybacza ;/

    OdpowiedzUsuń
  59. no ciekawe czy ją zamkną,może Paweł będzie próbował wpłynąć na majke żeby wycofała oskarżenie czy coś no ale ten szpital to raczej pewne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam odnieść się do komentarza powyżej. A ta sielanka u Pawła i Majki teraz, bleeee .
      Jaka sielanka ?? U nich cały czas coś się dzieje cały czas kłótnie cały czas coś nowego nie wiem gdzie tu ma niby być sielanka. Ania najpierw była w szpitalu ponieważ była sytuacja z Mariuszem później postrzelenie jej przez Manuela zapadła w śpiączkę i później drugi raz zapadła w śpiączkę teraz wyszła ze szpitala i już coś się dzieje na ślubie porwie Julke - to jest zaplanowane przez scenarzystów aby nie było sielanki takiej jak zawsze jest u Majki i Pawła. Teraz jest wątek Paweł chce być ojcem dla Julki i cały czas się coś dzieje więc nie wiem gdzie ty tu masz jakąś sielanke chyba nie oglądałaś wcześniejszych odcinków serialu skoro tak uważasz u Marysi wieczny spokój zawsze przemądrzała i wogóle już wszyscy jej mają dość po jej głupim zachowaniu.

      Usuń
    2. yyy ja nie byłam autorką kom o "sielance" i nie wiem czy piszesz to do mnie przez pomyłke czy po prostu do właściwej autorki tyle ze pod moim kom bo nie wiem jak to odebrać?

      Usuń
  60. paweł jest slepy, nie widzi tego ze anka nim manipuluje, jak mozna tak szantazowac faceta, chciec sie zabic tylko dlatego zeby cie nie zostawil, porazka. niech jak najszybciej usuna anke z seialu bo tego juz sie ogladac nie da..

    OdpowiedzUsuń
  61. Majka też zawsze manipulowała Pawłem. Ten ślub w szpitalu - on - ( Paweł ) robił wszystko tak jak ona chce. Jak Majka była w szpitalu i straciła dziecko to co to nikt do niej pretensji nie miał że się tak zachowuje. A Anka to już źle bo Paweł ma być z Marysią. Na szczęśćie nie będzie z nią przynajmniej narazie i nic się na to nie zapowiada z czego bardzo się ciesze. Macie pretensje do Anki że straciła dziecko teraz może stracić Pawła więc jak wy byście się czuli gdybyście stracili dziecko a wasz chłopak ciągle spotykał się z byłą. Wyobrażam sobie ciągłe awantury w waszym domu. Wy tylko potraficie krytykować osobe która być może straci wszystko na czym jej zależalo najpierw dziecko teraz Pawła. Nie rozumiem was gdyby to u was w domu tak się działo to zobaczylibyście jak to jest naprawdę. Marysia wcale nie jest lepsza od Anki.

    OdpowiedzUsuń
  62. zgadzam sie anka to najgorsza postać serialu,majka popełniła wiele błedów,ale pawełek oczywiście święty nigdy nie był,ale majka jaka jest,to przynajmniej pawłem nie manipuluje,a ta anka to robi wszystko dosłownie wszystko żeby tylko pawełek z nią był,to ona olewała wszystkich facetów,i grała na dwa fronty,ale jak paweł nie ganiał za nią tak jak inni,to jej urażona ambicja nie pozwoliła tego tak zostawić,i zaczęła latać za nim żeby go usidlić,i ona odebrała tel od majki i kazała jej się odczepić od pawła,a jemu skłamała że to pomyłka,i ona wcale nie chciała robić badań,czy moż ebyć dawcą dla mariusza,ale w tym czasie kinga jej powiedziała że majka jest z pawłem w ciązy,i wtedy zmieniłą zdanie i jak sie okazało żeb może być dawcą,to też to jej nie pasowało,ale zrobiła to po to żeby pawła usidlić,nawet sama kinga jej powiedziała że ona nie bezinteresownie pomaga mariuszowi,ona poszłą do majki i groziłą jej żeby nie ważyła sie mówić pawłowi o julce,bo tego pożałuje,i tylko i wyłącznie przez wzgląd na to że majka ma dizecko z pawłęm ona chciała zajść za wszelką cenę w ciążę,mimo że dzieci nie lubiłą,pokazała to raz jak zajmowała sie synem kingi,i jak myślała ze jest w ciązy to powiedziała majce że teraz to ona ma większe prawa do pawła,ale to nie była ciąza,i nawet berenika jej się zapytała dlaczego chce mieć dziekco,bo nigdy wczesniej nie mówiłą nic że chce być matką,a anka wtedy się zmieszała,i to jej poronienie to tylko jej wina,bo ćpała jakieś tabletki,i zamiast tępa koza dzwonić na pogotowie jak coś się działo z jej ciążą to ona do pawełka wydzwaniała i potem jego obwiniła,i nie powiedziała pawłowi o julce,mimo że jednokrotnie m ogła to zrobić,bo on bardzo cierpiał nie wiedząc,a potem jak paweł miał już jej dośc,przestał skakać wokól niej,to próbowała się zabić żeby tylko jej nie zostawił,a na koniec jak paweł jej powiedział ze nim manipulowała bo mu nie powiedziała o julce,to ona ściemniała że coś tam słyszała,ale nie wiedziałą że to prawda,a paweł był na nią wścieły,i postanowiłą zapaśc w śpiączkę,a po obudzeniu mówiła do pawła co zrobisz żebym już nigdy przez ciebie nie płakałą-masakra szantażystka jedna,paweł moż eją kocha,ale nic nie wspomina o rozmowie sprzed śpiączki dlaczego mu nie powiedziała o julce,bo wie że ona znowu by cierpiała,a lekarz mu powiedział ze musi robić wsystko zeby ania nie próbowała znowu się zabić,bo paweł będzie za to odpowiedzialny,i takim sposobem paweł jest uwięziony w tym związku,i jak po porwaniu anka pójdzie do psychiatryka to pawełek nadal z nią będzie,a pewnei nie dopuści żeby poszła do pudła,a ona bedzie udawac dobrą dizewczynkę,i jeśłi on po porwaniu julki nadal z nią będzie to szczerze to wątpię żeby paweł i majka się zeszli,bo była żona huberta może zaszkodzić zwiazkowi majki i huberta,i majka może zostać sama,ale jeżeli paweł znowu ance wybaczy i będzie z nią,to nie wiem co musiałoby się stać zeby jej ie wybaczył,może anka będiz udawać dobrą,a majka pozwoli pawłowi na spotykanie julki,ale bez udziału anki,a ankę w środku będzie sz l a g trafiał,że paweł z nią się spotyka i może anka spróbuje zabić majkę-fajnie by to było,i może dopiero wtedy paweł by zrozumiał że anka dąży po trupach do celu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam sie z Tobą w 100%..

      Usuń
    2. Wiesz co z tym że "postanowiła" zapasc w spiaczke to troche przesadzilas...;/ Nie lubie i nie podoba mi sie zachowanie tej postaci (anki) ale nikt sobie od tak nie moze postanowic zapasc w spiaczke... do tego w szpitalu ! z reszta sie zgadzam :)

      Usuń
    3. Ja również się z Tobą zgadzam!

      Usuń
  63. Czy pojawi się w serialu coś nowego i intrygującego, czy też już same beznadziejne i krótkotrwałe epizody albo odgrzewane stare sytuacje? Wieje z serialu nudą i naciąganiem rzeczywistości. Czy to koniec serialu?

    OdpowiedzUsuń
  64. kiedy jakieś nowe informacje? czy wiadomo kiedy i czy w ogóle paweł zostawi anke? słyszałam kiedyś już dawno temu ze nie będzie z anką ale z marysioa tez nie, ze w jego zyciu pojawi sie trzecia kobueta, czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń
  65. Anna przejdzie metamorfozę, czyli co będzie teraz udawać wspaniałą, skruszoną tak? Mam nadzieję, że ją gdzieś zamkną!

    OdpowiedzUsuń
  66. Paweł i Anka rządzą!!
    Marysia zawsze biedna niewinna to prawda Majka też Pawłem manipulowała zawsze chciała żeby się za nią uganiał wredna małpa. Ją powinni zamknąć albo niech wyjedzie do tego Berlina i nie wraca. Wszyscy byli by szczęsliwi < mówie o np. Pawle, Ance Kinga też już nie rozumie Majki i było by o wiele lepiej w tym serialu.

    OdpowiedzUsuń
  67. Dziwne to wszystko, chociaż mi się wydaję, że chcą połączyć Pawła i Majkę, skoro pojawi się ta była żona Huberta, który coś jeszcze do niej czuje, to całe zamieszanie z Anką i jeszcze porwanie myślę, że doprowadzi do końca związku Pawła i Anki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myśle, że musi zacząć coś dziać się u Marysi i Huberta ponieważ nie może być jakiejś sielanki musi być coś nowego aby nie wiało nudą. Ja myśle że scenarzyści przynajmniej narazie ich nie połączą. Paweł będzie się spotykał z Julką i tyle. Ja nie wiem jak wy możecie chcieć aby Paweł był z Marysią. Chodzi mi tylko o to, że oni kłócą się o wszystko!! Nawet o własne dziecko. Nie dogadują się Paweł widać, że jej nie za bardzo lubi po tym że odebrała mu dziecko na rok !! I jak mówi słowa: ,,odbiore jej Julke" we wczorajszym odcinku mówił to do Artura. Marysia też za bardzo za nim nie przepada mówi o nim, że jest alkoholikiem i alkoholik zawsze będzie alkoholikiem. Oni robią wszystko aby się nie spotkać a gdy się spotkają ciągłe pretensje i kłotnie. To jest obrzydliwe widać, że uczucie wygasło, że teraz jest złość nienawiść. I wy chcecie żeby oni byli razem. Na siłe połączyć ludzi którzy się nie kochają, mają swoją drugą połówke nie wiem po co to psuć. Jeśli rzeczywiście to pierwsza miłość najgorętsza itp to niech jeszcze minie troche czasu aby nie powtarzać tego samego za rok dwa niech ich połączą - po to tylko aby udowodnić wam, że oni do siebie w serialu nie pasują i co zrobić i tak po ich zejściu minie kilka miesięcy może rok i znowu rozstaną się. Łączyć ludzi na siłe którzy można powiedzieć nienawidzą się.........

      Usuń
    2. Łączyć ludzi na siłę ? Tak my strasznie dużo możemy zrobić.... Jasne pewnie ktoś z nas pojedzie do Wrocławia wejdzie na plan PM i na siłe zamknie ich razem w jakims pokoju dopoki sie nie pogodzą i nie będą razem. Przecież my o niczym niedecydujemy ! Po prostu kazdy z nas wyraza wlasna opinie jedni chca zeby pawel byl z anka a marysia z hubertem, inni odwrotnie a jeszcze inni chca zeby pojawily sie nowe postacie dla nich. I czy to jest zmuszanie kogoś do czegos ?
      A jesli chodzi o to co powiedziala Marysia na temat Alkoholizmu Pawła to w tym przyznaje jej racje. Jeśli chodzi o dziecko to trudno zaufac takiej osobie, bo mimo wszystko jeszcze niedawno przyszedl do nich pijany z awantura ! Nie sadze bym chciala aby ktos taki staral sie o to zeby np. otrzymac prawa rodzicielskie. Walczyłabym ze wszystkich sil zeby tak sie nie stalo. I tu nawet wcale nie chodzi o to ze ona go nienawidzi, czy nie lubi, czy chce mu zrobic na zlosc itp. Tylko z troski o Julkę.

      Usuń
    3. My o tym nie decydujemy ale wy chcecie aby ludzie którzy się nie kochają byli ze sobą. Tak jak ja bym Tobie kazała chodzić z kimś kogo ty nie kochasz. Oczywiście bez urazy bo nie chce nikogo urazić w tym co pisze. Jeśli Paweł nie kocha Marysi to jak ma z nią być on świata nie widzi poza Anką nawet chciał zrezygnować z Julki!! z własnej córki !! - tak ją kocha. Wy tego zrozumieć nie możecie. Na szczęście matka Pawła i Mariusza przemówiła mu do głowy, że będzie tego żałował tak jak ona i dlatego chce mieć prawa do Julki. On świata nie widzi poza Anką nie można przestać kochać kogoś przez to, że porwala dziecko dla osoby którą kocha. Paweł nadal ją będzie kochał tak samo jak Marysia Huberta czy Adam Kinge. No i druga sprawa skoro ty byś nie pozowliła dać praw ojcu to Majka też nie powinna dać i powinna kłócić się z nim w sądzie o to. Paweł kocha Ankę i wątpie aby po tym porwaniu z nią zerwał on kocha Anię a nie można przestać kogoś kochać przez nawet taką straszną rzecz.

      Usuń
    4. Mówisz ze nie mozna kochac przez taka straszna rzecz. To rowniez moze dzialac w stosunku do Marysi i Pawła. Moze sie kochaja ale tak sie zagubili ze robia glupoty. A taka jest prawda ze my tego nie wiemy i musimy czekac co bedzie dalej. Kazdy ma swoje zdanie. Ja bym zdrady czy porwania nie wybaczyla. Czyli w przypadku Pawła kopnęła bym obydwie w dupe, i szukała szczęścia gdzie indziej. Ale jesli chodzi o serial to wolę Marysię niż Ankę. A jeśli to ma nie być Marysia to wolalabym zeby byl to kto inny tylko nie Anka.

      Usuń
    5. Poza tym to co my chcemy to nasz indywidualna sprawa ktora wiele do serialu nie wniesie. Ale kazdy moze miec swoje zdanie na ten temat.

      Usuń
  68. no tak anka jest wspaniala przeciez porawla julke specjalnie dla pawla.cudowna, wspaniala ania. a ten dupek pawel po porwaniu pewnie dlaje bedzie tak kolo niej skalal i mwoil aniu nic sie nie stalo wiem, ze to dla mnie kocham cie ... mam dosc anki! Masakra jakas;/

    OdpowiedzUsuń
  69. Aaaaa i wy jakieś szantaże tu odstawiacie jeśli Paweł nie rozstanie się z Anką to ja przestaje ten serial oglądać. Albo jeśli Paweł nie będzie z Majką to przestaje ten serial oglądać bo staje się beznadziejny. Beznadziejny to staje się wtedy kiedy nic się nie dzieje. Tak jak to było już w życiu Pawła i Marysi tyle lat byli razem od początku serialu ludzie już mają tego dość. Tej ciągłej Marysi co tylko chciała aby Paweł się za nią uganiał. Ja przyznam się, że jeszcze gdy Majka wyjechała do Berlina to chciałam aby była z Pawłem bardzo chciałam. Ale gdy Marysia tak wyjechała to ja mówiłam oby Paweł miał siłe na nią czekać bo dla niej zostawił Anke i chciał spróbować jeszcze raz mimo rozwodu. A Marysia nie chciała i tak zrobiła, że wyjechała do Berlina i co ona myślała, ze Paweł wiecznie będzie na nią czekał, aż ona nie wróci on nawet nie wiedział gdzie ona jest. Wszystkich się pytał olał wtedy Anke dosłownie - tak jak zrobiła to Majka z Pawłem. Paweł postanowił być z Anią dobrze zrobił. Ja mam nadzieje, że kiedyś będą jeszcze razem ale nie teraz ja nadal jestem źle nastawiona do tej postaci. Musi minąć troche czasu aż wszystko się ułoży w tym związku. Nie lubie Majki odkąd postanowiła,że nie wraca do Wrocławia byłam tak samo zła jak Kinga wtedy nie mogłam tego zrozumieć i nadal co do tej postaci mam wielki żal. Może byliby teraz szczęśliwymi rodzicami Julki, i nie było by Anki i nie byłony Huberta..... Dobrze jest tak jak jest...

    OdpowiedzUsuń
  70. Nie Marysia jest wspaniała zawsze. Paweł zawsze musiał o nią jakoś się starać i wogóle. Gdy Marysia zawsze niewinna tańczyła w klubie go-go półnaga Paweł przyszedł po nią a ona co kochałą tego swojego nażeczonego i wolała z nim zostać czyli gdy się spotkali ona nic nie poczuła nie poczuła tego uczucia, że go kocha. Może Majka cały czas udawała, że go kocha wróciła do Wrocławia po to, żeby być z rodziną a Paweł to nie była rodzina. Gdy brali ślub w szpitalu zostawiła go tak on wszystko zrobił byle ona była szczęśliwa a ona tak to wszystko skreśliła. Marysia zawsze taka głupia była naskarżyła na Kinge na poczatku serialu, że Kingi koledzy to są tacy. Sztywana była zawsze Pawłowi się to podobało on ma dośc dość tych kaprysów ze strony Majki. Anka kilka lat temu była inna też jej nie lubiłam masakra wogóle wystawiała facetów i co z tego ona się zmieniła czy zdradza Pawła nie a Marysia tak czy wyjeżdża bez pożegnania gdzieś nie czy ukrywała fakt, że Paweł zostanie ojcem może i ukrywała ale skąd ona to mogła wiedzieć Kinga mogła kłamać przecież ona zrobiłaby !! zrobiłaby wszystko by Paweł był z Marysią ale sama się na niej zawiodła. Kto ma powiedzieć o tym Pawłowi matka ich dziecka jego była żona którą kochał, z którą był tyle lat. To jest niedopuszczalne po prostu xd to ona mu powinna powiedzieć a nie osoba, która nie wiedziała czy to jest prawda czy Majka rzeczywiście jest w ciąży czy kolejne kłamstwo by Marysia mogła znowu wrócić do Pawła. Osoba która nienawidzi Anki zawsze jakieś problemy z nią miała - Kinga mogła przecież kłamać Anka miała jakiś powód żeby jej wierzyć ?? nie to Majka powinna mu powiedzieć a nie uciegać byle dalej byle tylko się Pawełek nie dowiedział dziecinne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już przesada, że Anka mogła Kindze nie wierzyć, po co by przychodziła do Anki i to mówiła? A poza tym to Anna nie zachowywała się jakby Kindze nie wierzyła, uwierzyła w jej słowa! Po powrocie Majki była u niej, widziała Julkę. Więc co jak co ale doskonale wiedziała, że Paweł ma dziecko z Majką!I przecież nawet zabraniała Majce mówić o Julce

      Usuń