wtorek, 17 stycznia 2012

W Pawle rodzą się ojcowskie uczucia! Ola i jej kolejna operacja! Czy udana?

Witajcie!
Na superseriale.pl znalazłam wiadomość dotyczącą PM. Niestety nie wiem czy jest ona pewna na 100 %. Sami wiecie, jak było wcześniej, superseriale często zawodzą... Ale mimo tego dodaję:

SPOTKANIA Z JULIĄ

Po tym jak Paweł dowie się, że Julka jest jego córką, ożyją w nim ojcowskie uczucia. Początkowo będzie chciał zemścić się na Marysi, że tak długo go okłamywała i zacznie się odgrażać, że odbierze jej dziecko.
Gdy emocje opadną i do Krzyżanowskiego dotrze, że jego marzenia o ojcostwie się spełniły, będzie zachwycony. Jak najszybciej będzie chciał nadrobić stracony rok, i poznać Julkę.

Spotkania z córką zbliżą do siebie Pawła i Julkę.

W 1446. odcinku „Pierwszej miłości” Paweł zabierze córkę na pierwszy wspólny spacer. Zapomni jednak uzgodnić tego z Majką, która nerwowo zareaguje na jego propozycję.

Niespodziewanie za Pawłem wstawi się Hubert. Ostatecznie Krzyżanowski zabierze Julkę do parku i spędzą razem cudowne popołudnie. Jednak nie będą sami... dołączy do niech Anna.

Kobieta zobaczy jak jej ukochany bawi się z córką na placu zabaw i podjedzie do nich. Nie trudno się domyślić, że po stracie dziecka, Anna będzie bardzo przeżywać, że Paweł dużo czasu będzie spędzał z Julką. Co oczywiście wiąże się również z częstymi spotkaniami z byłą żoną. Czy Anna poradzi sobie z trudną rolą macochy dowiemy się już w lutym.

OLA PODDA SIĘ KOLEJNEJ OPERACJI

Dostałam informację, że Ola Król podda się kolejnej operacji plastycznej. Tym razem efekt zabiegu pozytywnie ją zaskoczy. Czy rana będzie zupełnie niewidoczna? Poczekamy, zobaczymy!

A może po operacji Ola ułoży sobie życie z Robertem?
Dodaję jeszcze zdjęcie Franka:

Jak myślicie, Franek ma szansę na poważny związek?
Zastanawia mnie też fakt, czy Marek będzie z Anetą?

Spotkanie Marka i Anety
Jak myślicie, Marek całkiem zapomniał o Teresie? W końcu tyle lat stanowili całkiem udane małżeństwo...

Czy Teresa jeszcze coś znaczy dla Żukowskiego?



Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Twój blog jest genialny! :) Dzięki za nowe informacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba ;-)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Biedna Ola mogliby jej w końcu ulżyć i zamknąć tego nożownika i pozbyć się blizny. Więc trzymam kciuki za udaną operację :)
    Co do Marka i Anety to fajnie by było gdyby im wyszło. W końcu córka Marka potrzebuje matki, a sama Aneta ze swojego syna nie jest za bardzo dumna. Zresztą oboje zasługują na szczęście. Lubiłam Teresę ale sama jest sobie winna. A Marek ma prawo ułożyć sobie życie na nowo. Zrtesztą ten związek często miewał poważne problemy. Od początku serialu zresztą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację! Marek powinien ułożyć sobie życie ;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja jednak mam nadzieję, że Ola będzie z Mikołajem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubiłam tą parę, ale jakoś tak Daga też mi pasuje do Miksera ;)

      Usuń
  4. Dzięki za info!!!!!!
    Czyli będzie się działo teraz :) dobrze by bylo, gdyby Ola pozbyla sie blizny raz na zawsze, w koncu kazde spojrzenie w lustro to przykre wspomnienie.... co do marka i anety to mam mieszane uczucia nie jestem na tak ale tez nie jestem temu przeciwna. Co ma byc to bedzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, będzie się działo ;-) Mam nadzieję, że Ola ułoży sobie jakoś życie po tej całej akcji z nożownikiem!
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Myślę, że Anna nie będzie potrafiła zaakceptować Julki i tego, że Paweł będzie sporo czasu z nią spędzał co łączy się też z kontaktami z Majką i sama odejdzie, bo nie będzie już dla niego najważniejsza

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmmm w kazdym razie okazalaby sie egoistyczna suka, gdyby zaczela np. stawiac pawlowi ultimatum albo ja albo julka czy cos w tym stylu. Jakbym byla facetem i moja kobieta by mnie postawila przed takim wyborem to od razu bym jej dala kopa w cztery litery bez zastanowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo dokładnie... ale też się okaże, kto jest tak naprawdę warty uczucia Pawła. Bo jeżeli Anka zachowa się w porządku to trzymam za nich kciuki

      Usuń
  7. http://superseriale.se.pl/seriale/pierwsza-milosc-kinga-urodzi-synka-zobacz-zdjecia-maciusia_222884.html


    patrzcie na to! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Skoro już został poruszony wątek syna Pałkowskiej, myślę, że znaczy to, że powróci on do filmu. Bo gdyby było inaczej to nie poruszali o wątku z nim. Ja osobiście go nie lubię. Nie wiem co było w nim takiego śmiesznego? Przecież zawsze tam gdzie był, były tylko kłopoty.
    Ja tak samo bym kopnęła Ankę w dupę gdyby postawiła takie ultimatum Pawłowi.. To teraz mam pytanie-kiedy ona Julkę ma porwać? Porwie w ogóle?? Po tym jak Teresa zostawiła Marka nie powinien On myśleć o niej. Powinien ułożyć życie z Anetą- pasują do siebie:) Bo u nich taka sama sytuacja jak u Majki i Pawła:) Przecież Paweł też wiecznie nie będzie czekał na Majkę, życie powinien ułożyć sobie. Tak samo i Marek. A nie wiadomo czy Teresa wróci.. chociaż to tylko film, wszystko może się zdarzyć:):)
    Nożownika powinni zamknąć, żeby Ola mogła spokojnie żyć. I pasują do siebie z Robertem:) Ale Mariusz tez fajny jest:)
    Noo.. chyba wszystko co chciałam napisać:):)

    OdpowiedzUsuń
  9. ANETA ZAJĄC ładniej wygląda w długich włosach niż w krótkich moim zdaniem to olka zienkiekicz powina mieć krutkie włosy nie aneta zając bo głupio wygloda a ola zienkiewicz w krutkich włosach wygloda ładnie i mi się ona baRDZIEJ PODOBA NIŻ ANETA ZAJĄC

    OdpowiedzUsuń