sobota, 21 stycznia 2012

Streszczenia odcinków 1442-1444! Co w przyszłym tygodniu?

Cześć!
Mam dla Was streszczenia odcinków. (Odcinek 1442- źródło informator. Odcinki 1443-1444 - źródło Telemagazyn)

Odcinek 1442
Aurelia stoi na straży zdrowej diety Mariana i nowego zdrowego stylu życia. Razem uprawiają jogging, jedzą niskokaloryczne posiłki. Śmiałek źle znosi rewolucję szczególnie w kuchennym aspekcie, widząc pozostałych domowników jedzących tak jak do tej pory. Marian szuka schronienia w kuchni Makowskiej, która nic nie wie o zmianach, jakie zaszły w jego diecie. Woreczek z narkotykami przypadkowo wypada z torebki Jowity. Od razu zauważa to Radek. Postanawia zachować to w sekrecie, by niepotrzebnie nie niepokoić Sabiny. Jowita nie chce wystawić Dagmary Igorowi. Czarek jest wściekły, nie zamierza tak łatwo się z tego wycofywać. Zastrasza dziewczynę i żąda, żeby zrobiła to, o co ją prosi. Igor zjawia się w salonie mody pod pretekstem zamówienia nowego garnituru, szytego na miarę. Tymczasem Mariola odwiedza Annę w szpitalu. To od niej dowiaduje się, że jest babcią Julki. Dużo bardziej szokujące jest dla niej podejście Pawła, który zamierza odpuścić swoje starania, by zostać jej prawnym opiekunem. Nie wierzy, że jest mu to wszystko jedno. Mariola prosi go, by przemyślał jeszcze raz swoją decyzję, gdyż może jej niebawem żałować. Sama wie, co to znaczy porzucić własne dzieci.

Odcinek 1443
Paweł podejmuje decyzję, że chce być dla Julki prawdziwym ojcem. Zapewnia Annę, że pragnie z nią być i nie zamierza z niej rezygnować. Prosi Artura, by znalazł mu dobrego adwokata. Daga jest podekscytowana pierwszym indywidualnym zleceniem, które ma wykonać dla Igora. Nie wie, że spotkanie w salonie jest pretekstem, by ich znajomość przeniosła się na inny poziom. Dociera to do niej podczas kolacji w restauracji, gdy Igor bez skrupułów oferuje jej, by poszli do jego domu.

Odcinek 1444
Aurelia jest wściekła na Mariana, że zlekceważył jej troskliwą opiekę. Radek wyczuwa napięcie między Dagą i Jowitą. Dowiaduje się od nich, że Igor werbuje dziewczyny do agencji towarzyskich w Europie. Artur czeka na wyprowadzkę "Kaśki". Ten wierzy, że uda mu się pomieszkać u Kulczyckiego dłużej. Prosi Izabelę, by się za nim wstawiła. Dzięki jej urokowi i sztuce mediacji "Kaśka" nadal będzie mieszkał u Artura.

Co wydarzy się w przyszłym tygodniu? (Zwiastun - KLIKNIJ!

  • Co ważnego będzie miał do powiedzenia Ewie Błażej? 

  • Jak skończy się wspólna kolacja Iwony i Huberta - co na to Majka? 
 
  •  Paweł sięga po alkohol!
 
  • Igor szantażuje Izabelę, a ta odwiedza swoją mamę
 

  •  Nożownik atakuje!
"Będzie miło i sympatycznie"
 Zapowiada się ciekawie, pozdrawiam serdecznie :)

27 komentarzy:

  1. Super blog, lepszego nie ma!;)
    Mam nadzieję że Julka sprawi że Paweł i Majka się zejdą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog jest super !
    Nie chcę żeby Paweł był prawnym opiekunem Julki lepiej żeby mieli z Anką swoje dziecko .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki =)
      Właśnie, ciekawi mnie jak dalej potoczą się losy Pawła, Anki, Majki i Huberta.

      Usuń
  3. Majka i Paweł są dla siebie stworzeni. Prędzej czy później muszą do siebie wrócić.
    PS. Genialny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Majka i Paweł są dla siebie stworzeni. Prędzej czy później muszą do siebie wrócić.
    PS. Genialny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anka na pewno rozstanie się z Pawłem ,oni nie będą mieli razem dziecka

    OdpowiedzUsuń
  6. 1443
    Śmiałek całymi dniami przesiaduje w kuchni u Makowskiej, zajadając się przygotowywanymi przez nią smakołykami. Aurelia dziwi się, że jej partner przestał narzekać na dietę. Podejrzewa, że coś się za tym kryje. Paweł niespodziewanie zmienia decyzję w sprawie Julki. Zamierza być dla niej prawdziwym ojcem. Marysia jest zaskoczona nagłą zmianą jego podejścia. Daga, podekscytowana swoim pierwszym indywidualnym zleceniem, robi wszystko, by zadowolić klienta. Wkrótce jednak orientuje się, że Igorowi wcale nie zależy na nowym garniturze, tylko na niej. Podczas kolacji w restauracji prawnik bez skrupułów oferuje dziewczynie, by spędziła z nim noc. Z opresji ratuje ją Jowita.

    OdpowiedzUsuń
  7. wydaje mi się,że faktycznie się rozstaną bo ten serial ma tendencję do rozstań;)tylko ciekawi mnie co by się musiało stać ,żeby Paweł i Anka nie byli razem po tym co się wydarzyło między nimi i po tym jak Paweł jej wybaczył te kłamstwa itp(no i oczywiście Anka też udowodniła,że wiele może dla niego zrobić

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że może Paweł teraz nie będzie chciał mieć z nią dziecka bo ma małą Julkę. A Anka może nie zaakceptować tego, że będzie dużo czasu z dzieckiem spędzał co wiąże się też z spotkaniami z Majką. Anka miała taką obsesję na jej punkcie i chyba nie da sobie rady z tą nową sytuacją.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję że Anka w końcu zniknie! Niech wyjedzie albo coś

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurde ! Niech mi się tylko nie odważą uśmiercać Mariana Śmiałka ! Uwielbiam tą postać po prostu no !! więc mam nadzieję, że już nic złego z tego nie wyniknie !
    Koleżanka dzisiaj gdzieś czytała w gazecie że mają zakończyć już PM... ale szukałam w necie i nie znalazłam nic na ten temat, więc mam nadzieję że tylko mnie wrobiła...
    Ale Antosia jak coś wyczaisz na ten temat to daj znać proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, ok. To pewnie plotka, z tym zakończeniem serialu, ja nic o tym nie słyszałam ;-)

      Usuń
  11. Raczej nie zakończą PM bo przecież szukają nowej aktorki i w ogóle. No Śmiałek jest najlepszy to jedną z moich ulubionych postaci :).

    OdpowiedzUsuń
  12. No szukają aktorki, ale to nie będzie chyba jakaś ważna postać. Anka niech zniknie, nie że Paweł ma być z Majką, ale niech by miał jakąś inną nie taką zakłamaną jak te dwie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wg mnie to bedzie tak że Emilka będzie z Bartkiem, Artur z Izabelą, Aneta z Markiem, Kinga z Adamem, Błażej z Ewą, Ola z Robertem, Mikser z Dagą, Sabina z Radkiem no i Maryśka z Pawłem i z racji tego że wszyscy będą już "po parowani" nastąpi koniec Pierwszej Miłości.Oto moje skromne zdanie;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem przekonana, że Anka nie zaakceptuje nowej sytuacji i sama odejdzie od Pawła

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jestem tego taka pewna ze zrezygnuje tak sama z siebie ;p Tyle walczyla i nagle mialaby sie poddac ? To nie w jej stylu. Mnie się wydaje ze gdyby miala odejsc to dlatego ze np. poza kogos albo cos. A tak po prostu sama z siebie to nie wiem.... CHyba ze zmadrzeje...:P

    OdpowiedzUsuń
  16. Nwm. skąd Ty to bierzesz ale gratuluję sprytu ^^ A mam prośbę ;D Jak by coś było o Błażeju i Ewie to pisz więcej , bo bardzo ciekawi mnie ten wątek . A i zaciekawił mnie wątek Bartka i Emilki . Jakbyś coś się dowiedziała od razu pisz ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta Marysia i Wiktoria grają najbardziej sztucznie w tym serialu, a jak na Majkę się patrzy to flaki z Olejem. Słaba z niej aktorka

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie też ciekawi wątek Ewy i Błażeja oraz Emilki i Bartka. Fajne pary by tworzyli. Jak to dobrze, że Błażej nie jest już z Grażyną. Scenarzyści są wspaniali!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję, że Ania z Pawłem będą ze sobą jak najdłużej. Kibicuję tej parze. Oby jeszcze Ania urodziła dla Pawła te wymarzone dziecko

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie Paweł powinien być z Majka to przeznaczenie. Oni muszą być razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co ? Jak się odnajdą po tak długim czasie z innymi partnerami ? Poza tym gdy byli razem to coś się nie kleiło to teraz wszystko się naprawi ? Mrzonki i tyle.

      Usuń
  21. Dyskusje się tu toczą jakby o prawdziwe życie chodziło hihi:) Ja także uważam, że Majka i Paweł powinni być razem. Anki strasznie nie lubię, w ogóle ta aktorka nie powinna grać w tym serialu jak dla mnie. Nie pasuje tam.

    OdpowiedzUsuń
  22. A ten blog jest świetny, pierwsze co robię jak włączam lapka to tu zaglądam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Marysia (Aneta Zając), choć ma sporo wątpliwości, w końcu odważy się na powtórne małżeństwo. W czerwonej sukni, z błyskiem szczęścia w oku będzie gotowa powiedzieć Hubertowi (Michał Czernecki) - tak. Widzowie, którzy czekali na tę chwilę, powinni koniecznie oglądać najbliższe odcinki "Pierwszej miłości" w Polsacie. Przeciwnicy tego małżeństwa również. Wszystko będzie wyglądało jak w najpiękniejszej bajce. Marysia, Hubert, najbliżsi przyjaciele, rodzina no i najważniejszy gość na tej uroczystości - Julcia. Wszyscy piękni, w wyśmienitych nastrojach pojawią się w urzędzie stanu cywilnego. Marysia będzie miała oryginalną czerwoną sukienkę, a do tego biały bukiet. Hubert będzie równie szykowny w granatowym garniturze.
    Opromienieni szczęściem będą chcieli powiedzieć sobie - tak. Jednak w tym kulminacyjnym momencie Jan (Wojciech Dąbrowski) podniesie larum, że Julcia zniknęła. Zdezorientowany będzie tłumaczył, że tylko na chwilę odwrócił się od wózka. Marysia wpadnie w histerię. Kto porwał jej dziecko?! Radość zniknie szybko również z twarzy Huberta, bo od razu będzie miał poczucie, że ktoś chce stanąć na drodze do jego szczęścia.Wkrótce rozpoczną się przesłuchania i żmudne policyjne śledztwo. Pierwsze podejrzenia padną na Pawła (Mikołaj Krawczyk). Ostatnimi czasy odgrażał się przecież, że odbierze córkę Marysi. Jednak szybko okaże się, że ma alibi. A więc kim jest porywacz? Dlaczego odebrał Marysi dziecko i popsuł ślubną uroczystość? Policja bezradnie rozłoży w tej sprawie ręce. Jak skończy się ta historia - do zobaczenia w lutym w Polsacie. info z www.swiatseriali.pl

    OdpowiedzUsuń