piątek, 6 stycznia 2012

Oświadczyny Huberta i flirtowanie z Iwoną! ZDJĘCIA!

Hej!

Mam dla Was nowe wiadomości oraz zdjęcia!

To wydarzy się w nadchodzącym tygodniu!

"Chcę zostać Twoją żoną!"
"Potem porozmawiamy o tej ślicznej, fascynującej kobiecie, która siedzi tutaj ze mną"    
"Ja przez Panią oskarżyłam tego, biednego Kamila"
"Wyjdź! Głucha jesteś?!"
Przyjaciele na dobre i na złe.
"Jest Pani w stanie rozpoznać osobę, która na Panią napadła?"
"Czy wiedziałaś, że Julka jest moim dzieckiem?"
"(...) Pani nic nie wie"
"Jak mogłaś mnie tak perfidnie okłamywać?"
"Doktorze, pacjentka Bilewska dostała zapaści!"
"Co się dzieje?"

"Ktoś podłożył nam bombę"
Napad w sklepie Malwiny!
Krzyk przerażenia...
"Nie wiemy, czy kiedykolwiek się wybudzi..."
"Odwal się!"
Rozpacz Pawła..
"Mam ochotę to zakończyć. Znudziła mi się ta zabawa!"
"To wszystko Twoja wina! Tylko Twoja wina!!"
"Miała powody, żeby Ci nie ufać."
"Jeżeli stracę Anię, to Ty też poczujesz co to znaczy stracić kogoś, kogo kochasz najbardziej na świecie!"
"Ona jest dla mnie wszystkim. Rozumiesz?"

Paweł traci panowanie nad kierownicą!
 Mam jeszcze dla Was link do zwiastuna odcinków PM:

No i jeszcze jedna wiadomość:
Na superseriale.pl znalazłam artykuł na temat Huberta, Majki i Iwony.  Od razu piszę, że czasami superseriale.pl nie piszą do końca prawdy. Dlatego czytajcie to z przymrużeniem oka ;-) Publikuję na blogu, bo wydaję się to ciekawe!

Iwona, Majka i Julka

Hubert będzie  namawiał Majkę by za niego wyszła i aby razem wyjechali z Polski. A Marysia zgodzi się na wszystko. Niedługo jednak potem Hubert wyjeździe za miasto na swój pierwszy prawdziwy rajd. Ku jego zaskoczeniu, spotka w hotelu Iwonę, która z tej okazji specjalnie przyjechała z Berlina.

Rajd Huberta
Oczywiście Iwona z całych sił dopinguje Huberta podczas treningów.  Iwona starać się będzie  uwieść go. Kiedy wieczorem Iwona i Hubert wspólnie popijają wino w hotelowym pokoju... niespodziewanie do drzwi zapuka Marysia. Będzie zaskoczona, że Hubert tak doskonale bawi się w towarzystwie innej dziewczyny.

Hubert świętuje
Chłopak będzie starał się przeprosić Marysię za swoje niestosowne zachowanie i randkę w hotelowym pokoju, której ona jako narzeczona nie miała widzieć. Ale chwilę potem Iwona poinformuje Majkę, że jest cierpliwa i potrafi czekać, szczególnie jeśli jej na czymś zależy. Wierzy, że Hubert niebawem znudzi się Marysia i nie będzie chciał być ojcem dla Julki.

Majka i Hubert
Hubert będzie tak rozstrojony ta całą sytuacją, że podczas rajdu będzie miał wypadek. Czy zdecyduje się na małżeństwo z Majką, czy też wybierze Iwonę, przekonamy się już w lutym.

Rajd Huberta
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam Was też na fanpage Błażeja Michalskiego ( Miksera z PM) !!! Prowadzony jest przez jedną z fanek Pierwszej Miłości ;-) 
Zapraszam : KLIKNIJ

Błażej Michalski (Mikser)











46 komentarzy:

  1. Ale Artur to Świnia.. zwykły Babiarz..
    Na temat Anki i całej reszty się nie wypowiadam, bo nie mam... 15 lat.. ;D hahahahah
    Żartuje;) ale czytając komentarze z poprzedniej notki to zaraz zaczną się dyskusje i nie potrzebne kłótnie.
    To i tak nie od nas zależy co będzie się działo w serialu tylko od Scenarzystów. A my możemy tylko oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hubert będzie z Marysią na stówę . Liczę na to ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak strasznie chcę, żeby Marysia była z Pawłem... Oni muszą być razem! Już mam dość teo czekania

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, nowy blog jest świetny. Podpowiem, że na facebok-u na profilu Agnieszki Włodarczyk są fotki Anny, Pawła i Julii. Bardzo się zawiodłam jak to zobaczyłam, myślałam że Paweł będzie z Marysią. Mam nadzieję, że niedługo zobaczę i tu te fotki. http://www.facebook.com/AgnieszkaWlodarczyj Także, są fotki Pawła w nowej fryzurze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za link, ale już dodawałam te zdjęcia w poprzedniej notce ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. czy ktos wie o co chodzi temu panu co przyszedl do kingi? swietny blog pozdrawiam wlascicielke:)

    OdpowiedzUsuń
  7. temu facetowi chodzi chyba o to że przyszedł wycenić mieszkanie,w którym mieszkają,bo marek bez wiedzy kingi w celu lepszego zabezpieczenia kredytu zastawi ich mieszkanie,a kinga o tym nie wiedziała

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za polecenie naszego fun pagu ;D Zapraszam wszystkich ;) --->http://www.facebook.com/pages/B%C5%82a%C5%BCej-Michalski/305526336158248

    OdpowiedzUsuń
  9. alcia+/- 156.01.2012, 22:59

    a ja moge, jestem alcia, mam 15cie :) nie wiem co zlego widza w tej 15ce, i lubie majke. Komus sie nie podoba?

    OdpowiedzUsuń
  10. A kogo tu obchodzi ile masz lat? Marysia musi być z Pawłem, inaczej ten serial nie ma sensu, od pierwszego odcinka byli w sobie zakochani i nadal są

    OdpowiedzUsuń
  11. W odpowiedzi na komentarze z poprzedniej i tej notki:

    Alciu twoja smieszna reakcja mnie przekonałaś, iż inteligencją jesteś jeszcze na poziomie ludzi z epoki kamienia łupanego :)
    także zakończę na tym etapie dyskusję z panienką o inteligencji gościa, który łapie w dziczy mamuty, żegnam cię ozięble.

    Mam nadzieję, że Paweł w końcu będzie mógł nacieszyć się swoim dzieckiem i żadna kurva majcia srajcia nie stanie mu na drodze do tego szczęścia jak do tej pory ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojj.. komuś chyba nerwy puściły? ;D hehe
    Dziewczyno- uspokój się. Opanuj.... Każdy ma prawo do swojego zdania, ze względu na to ile ma lat. A Ty nie masz prawa tego krytykować.

    OdpowiedzUsuń
  13. To do mnie było ?? Bo jeśli tak to do jakichkolwiek nerwów mi daleekooooo ;) to tylko głupie ''forum''
    Mam prawo krytykować każdą wypowiedź od tego mamy ''wolność słowa'' moja droga i na tym polega dyskusja :) Ja tu zostałam ostro skrytykowana za słuszny wjazd na majkę więc się bronię.

    OdpowiedzUsuń
  14. No dobrze, ale czytałam wszystkie komentarze, i jakoś się nie doczytałam, aby ktoś Cie wyzywał od kur**w..

    OdpowiedzUsuń
  15. no i co w zwiazku z tym? Ja tez nie wyzywam nikogo od kurev

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba pamięć Cię zawodzi. Napisałaś do Alci, że gdyby jej facet się całował z inna to Ona w ramach zemsty tez by się przespała z kimś innym - napisałaś, że jest kurevką. Uważam, że nie miałaś prawa tak napisać. Oczywiście, można wymieniać się opiniami, lecz chyba nie w ten sposób.. Czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja Ci wkleje jeszcze raz co napisalam bo ewidentnie NIC NIE ZROZUMIALAS

    "alcia to jakby twoj facet calowal sie z inna to w ramach zemsty bys sie przespala z jakims facetem?" - UWAGA DLA WSZYSTKICH NIEKUMATYCH :D : na końcu jest ZNAK ZAPYTANIA jeśli ktoś nie wie co to to odsyłam do zerówki - to zdanie jest PYTANIEM ;) jedziemy dalej:
    " Jesli tak to gratuluje - jestes kurevka." JESLI TAK - czyli jesli jej odpowiedz na powyzsze pytanie bylaby potwierdzajaca to bylaby kurevka co raczej nie cieszy sie pozytywnym odbiorem wsrod ludzi. Jedziemy dalej:
    "Chociaz wydaje mi sie ze jednak nie" - Czyli napisalam ze WYDAJE MI SIE ze tak nie jest, czym dalam JASNO do zrozumienia, ze ma tu miejsce czysta hipokryzja ze strony alci. Jesli ktos nie wie co to hipokryzja odsylam na wikipedie :)

    Tak wiec - NIKOGO NIGDZIE NIE OBRAZILAM ;)

    a to ile kto ma lat owszem nie ma nic do rzeczy, kazdy ma prawo sie tutaj wypowiadac jednak niektore wypowiedzi sa zalosne do granic mozliwosci i najzwyczajniej dziecinne ''majka i pawel MUSZA byc razem bo to pierwsza milosc'' itp. jakby w prawdziwym zyciu tak bylo... no i brak jakiejkolwiek argumentacji i slepe wpatrzenie w idealy ktorych w serialu NIE MA.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anka porwie Julkę.
    http://img192.imageshack.us/img192/538/11756220.png
    Patrz komentarze.
    ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama napisałaś, że to tylko film. "Każdy ma prawo się tutaj wypowiadać" więc, to co inni piszą nie powinno Cie obchodzić. Nich sobie piszą. A Cie to boli?..
    To teraz Tobie trzeba pogratulować, bo biednej Pikobelo się wszyscy uczepili:(:( A tu taka wierna i obcykana fanka. Puchar albo chociaż medal dostałaś za pilne i uważne oglądanie PM ? Czy tylko pokój plakatami wyklejasz?

    OdpowiedzUsuń
  20. alcia+/- 157.01.2012, 13:26

    Szanow na Pikobelo a gowno Cie obchodzi ile mam lat!!! I nie zgabiaj z tym ozieblym zegnaniem, bos skoro taka doswiadczona kobieta z ciebie grubo po 17tce, to wymysl cos swojego :) A no i jeszcze jedno, publiczne badz nie publiczne obrazanie innej osoby grozi sprawa sadowa i odszkodowaniem. Stanowczo uprzedzam!! W innym wypadku, bede zmuszona do podjecia innych krokow!! Wiec daruj sobie uwagi na temat epoki kamiennej i innych, bo dowiesz sie jak sie takie sprawy zalatwia w obecnej!!

    OdpowiedzUsuń
  21. ciekawe co majka zrobi jak sie dowie o wypadku pawła;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ona chyba nie dowie sie o wypadku, przynajmniej nie odrazu

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę, że czas zakończyć dyskusję, która przerodziła się w kłótnię!! To nie jest odpowiednie miejsce na "coś takiego". Wszystkie zbędne komentarze będę musiała niestety usuwać, jeśli ktoś chce się pokłócić to gdzie indziej :)
    Dziękuję za uwagę i pozdrawiam :)
    PS Pamiętajcie, jesteśmy inni i w pewnych sprawach nigdy nie dojdziemy do "kompromisu" - każdy ma swoje racje, które uważa za słuszne, jednak nie wszyscy muszą myśleć tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Popieram Asseco chcę żeby Majka była z Hubertem . A odnośnie tej informacji że Hubert będzie miał wypadek to wiesz może czy stanie się mu coś .?

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślicie, że Paweł i Anna ułożą sobie życie na nowo?

    OdpowiedzUsuń
  26. Agnieszka;D8.01.2012, 12:09

    Wiecie co ja bym chciała, zeby Majka była z Hubertem wziela slub itd., a Paweł o nią walczył. Na przykład po tym jak Anka porwie dziecko laduje w psychiatryku,a Paweł uswiadomi sobie ze kocha nadal Marysie i postanowi o nia zawalczyc byloby ciekawie;D

    OdpowiedzUsuń
  27. ja się nie moge doczekać porwania teraz ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. No ja też nie mogę się doczekać porwania :-) Ale nie wiem czy Paweł kocha jeszcze Majkę, sprawia takie wrażenie, że już nie. Że teraz zależy mu tylko na Ance

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny blog, te zdjęcia z zwiastuna i podpisy. Ciekawe co matka Pawła będzie mówić Ance po wyjściu ze szpitala

    OdpowiedzUsuń
  30. Matka Pawla podobno bedzie tak zaciekle bronic Anki ze masakra :/ I ciekawe czy Anka naprawde porwie dziecko, sadzac po streszczeniach i zdjeciach raczej nie bedzie miala powodu.. hm.. chyba ze jej cos z beretem sie porobi i stwierdzi ze jednak porwie

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe, ciekawe. Wgl jak patrzę na te zdjęcia nowe, to jakoś Anka ma taką dziwną minę, jakby właśnie miała coś z głową. No zastanawiam się, czy te porwanie okaże się prawdą :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiedy Paweł bedzie miał wypadek i Majka się o tym dowie w pośpiechu pojedzie do szpitala z Julka gdyż nie będzie jej miała z kim zostawic. W szpitalu Majka wyzna Pawłowi miłość ten ze łzami w oczach weźmie Julke na rece :=) to jakas panienka umieściła na fb PM ciekawe...pewnie plotka

    OdpowiedzUsuń
  33. Czytałam to właśnie, ona jeszcze pisała, że to wydarzy się w odcinku 1428. Mam streszczenie tego odcinka, i nic nie jest napisane o tym :) Ciekawe, skąd to ma ta dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  34. No tak, nie dziwne że matka Pawła będzie bronić Anki i za nią stać jak uratowała życie Mariuszowi. To już jej zawsze będzie wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz rację Anonimowy. W końcu, gdyby nie ona nie wiadomo, czy Mariusz byłby wśród żywych :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Z tym sie musze zgodzic, matce niema co sie dziwic, Mariusz pewnie tez, co wywoluje swoja droga pewna presje na Pawla. Moze to i nie glupie ze to po wypadku pojedzie mu powiedziec, mi sie wydaje ze to byloby calkiem logiczne ,Majka zda sprawe sobie ze Pawel nie bedzie zyc wiecznie, ze zawsze moze sie cos stac i ze powinien wiedziec ze ma corke a corka ze ma tate. Mysle ze przestraszyc sie mogla bardzo i to podzialalo jak kopniecie na orzezwienie

    OdpowiedzUsuń
  37. Tylko, że w streszczeniach nie ma informacji żeby Paweł był w szpitalu. Było, że Majka mu w końcu powie, że jest ojcem jak Julka trafi do szpitala i być może będzie potrzebna transfuzja krwi. To, że Paweł w szpitalu mi nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  38. Alcia obie dobrze wiemy, ze nie mozesz mi nawet podskoczyc tak wiec sram rzadko na ciebie i na twoje smieszne pogrozki :)

    to na mnie byl tutaj bezpodstawny naskok i wielkie oburzenie ze wyrazilam inne zdanie i to nie ja pierwsza zaczelam walic chamskimi tekstami.

    PS. Alcia ''zegnam ozieble'' to twoj opatentowany tekst? Jesli tak to czekam na sprawe o prawa autorskie :D
    Nie widzialam bys kiedykolwiek tak pisala a uzywa tego zwrotu wiele osob. Gdyby kazdy mial ''wymyslec cos swojego'' to nawet slowa dzien dobry nie mozna by bylo uzywac, wiec zbastuj troche furiatko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pikobelo, nie miej mi tego za złe, ale bardzo proszę o zaprzestanie kłótni, 7 stycznia napisałam, że takie komentarze będą usuwane! Dajcie już spokój ;-) Lepiej porozmawiać na jakieś milsze tematy ;) Nie ma sensu się kłócić i skakać sobie do gardeł!
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że powyższy komentarz był ostatnim dotyczącym tej dyskusji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. wydaje mi się,że to plotka Antonina z tym szpitalem Pawła;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Antonina,
    przyznaje Ci racje i rozumiem, to Twoj blog i chcesz aby panowal na nim spokoj i porzadek. Przepraszam Cie za to ze te komentarze musialy wlasnie tutaj zostac napisane. Tak wiec zrobie to dla Ciebie i od tego momentu bede madrzejsza i bede ignorowac wszystkie prowokacje i zaczepki odnosnie mojej osoby.
    Pozdrawiam i zycze dalszych sukcesow w prowadzeniu bloga (blogow) ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dobrze , że Paweł nie wjechał w pudła . ; )

    OdpowiedzUsuń
  43. A masz jakieś info jak długo jeszcze będzie pierwsza miłość, bo drugi raz gdzieś przeczytałam ,że tylko do odcinka 1500

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja uważam, że Paweł powinien o dziecku wiedzieć ale to już jest decyzja Marysi. Hubert chce Majkę mieć tylko dla siebie i być może tylko mu się wydaje że kocha Majkę. To wszystko się za szybko potoczyło. Nie powinien prosić Majkę o rękę. Ona na pewno coś czuje jeszcze do Pawła. Przecież ich wakacje w Wenecji, pierwsze spotkanie, wspólnie spędzone chwile, plany.. I Paweł i Majka nie zapomnieli na pewno o tym.

    Anka-śpiączka
    Paweł-Majka-Julka
    Hubert-Iwona

    Tak powinno być;)
    Dopóki Julka jest mała wszystko pomiędzy Marysia a Pawłem powinno się ułożyć. Np. Majka po tym jak zobaczy Huberta i Iwonę niech pojedzie do Pawła niech ona wszystko mu powie i on niech ją pocałuje..i niech będzie druga Julka;] Hubert wtedy nic nie będzie szukał u Marysi..

    OdpowiedzUsuń
  45. Mam pytanie czy Mikołaj bedzie z Olą czy zblizy ich do siebie ta sprawa z nożownikiem prosze o szybka odpowiedz

    OdpowiedzUsuń